Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 62 63 64 65 66

Ok:) dan snap ik het weer:) eens verder met je verhaal over uitlaatgassen en smog:)

 

+1/-0

*

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 april 2021, 19:02:45.

 

+1/-0

Ajax-AZ op 25 april mag waarschijnlijk met publiek gespeeld worden.

Een reden temeer om dat de kampioenswedstrijd te laten zijn en tussentijds geen punten te laten liggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 april 2021 om 00:11:

Ajax-AZ op 25 april mag waarschijnlijk met publiek gespeeld worden.

Een reden temeer om dat de kampioenswedstrijd te laten zijn en tussentijds geen punten te laten liggen.



Juist. Dan spelen zij ook een keer een kampioenswedstrijd én kunnen ze de schaal van dichtbij bekijken. Een mooie beloning voor vorig jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 07 april 2021 om 15:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 april 2021 om 00:11:

Ajax-AZ op 25 april mag waarschijnlijk met publiek gespeeld worden.

Een reden temeer om dat de kampioenswedstrijd te laten zijn en tussentijds geen punten te laten liggen.



Juist. Dan spelen zij ook een keer een kampioenswedstrijd én kunnen ze de schaal van dichtbij bekijken. Een mooie beloning voor vorig jaar.



Al zou het toch ook wel grappig zijn om nu het kampioenschap op doelsaldo te pakken... B) B) B)

 

+2/-0

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=E2yXwUm5TNslink
:D

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 mei 2021, 11:17:57.

 

+1/-0

https://twitter.com/hugodejonge/status/1399267134673494018?s=20link

Och, wat leuk. Het kliekje geeft elkaar nu prijzen. De eigenpijperij is ongekend met deze lui.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 31 mei 2021 om 18:25:

https://twitter.com/hugodejonge/status/1399267134673494018?s=20link

Och, wat leuk. Het kliekje geeft elkaar nu prijzen. De eigenpijperij is ongekend met deze lui.


Ja, een beetje of voetballers onderling gaan bepalen wie voetballer van het jaar wordt.

 

+1/-0

https://www.ad.nl/binnenland/nederland-mogelijk-sneller-verlost-van-mondkapjesplicht~ac3360d2/link

Is het voorlopig dan eindelijk afgelopen met deze debiele onzin? Het is nog afwachten wat de Duitsers doen, want als de corona tijd ons iets heeft laten zien is dat Nederland altijd als een braaf hondje achter Duitsland aanhuppelt. En uiteraard zullen een hoop mensen die troep gewoon blijven dragen als ze het afschaffen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 juni 2021, 18:58:32.

 

+1/-0



Nee, dit is geen grap. Hierboven al een video geplaatst van De Blasio die men om probeert te kopen met burgers en fries, maar ook worden er bijvoorbeeld donuts weggegeven in ruil voor een vaccinatie.

Ze geven zoveel om je gezondheid dat ze naast een binnen een jaar op de markt gebrachte vaccin, je ook nog vol willen pompen met gratis junkfood en andere meuk.

Maar mensen die hier met gefronste wenkbrauwen naar kijken zijn blijkbaar de gekkies.

Je kunt zeggen dat dit typisch Amerikaans is, maar geloof mij maar dat er in Europa vergelijkbare dingen gebeuren. Want er zijn zat mensen die twijfelen (wat niet meer dan normaal is, zeker als je nog jong en vitaal bent), en die proberen ze te overhalen met allerlei dingen. Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald.

Het is gewoon bizar. Dit gedoe lijkt wel op een pedo die een kind probeert over te halen met een ijsje. Een (duidelijk) antwoord geven op normale en logische vragen over het vaccin kunnen ze niet. Komt nog bij dat alleen ''complotdenkers'' vragen stellen. En ''complotdenkers'' zijn niet cool.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 juni 2021, 20:24:57.

 

+2/-0

Ongelooflijk dat mensen het hele QR gebeuren allemaal heel normaal vinden. En de wappies maar uitlachen dat alleen gevaccineerden naar een restaurant of de bios kunnen. Als een stel zombies stonden ze in de rij om in de kroeg te komen. En toen was er een storing, en konden ze allemaal weer naar huis. Stel je voor dat je straks een hele lange storing hebt of wordt gehackt en niet in de supermarkt toegelaten kunt worden. Daar hebben die mensen vast niet over nagedacht. Wat een sneue land is het zogenaamde nuchtere Nederland geworden. Het is echt pijnlijk. Mensen smeken om digitale slavernij.

Als de overheid (en de lui die ze werkelijk dienen) nu niet heel snel een halt toe wordt geroepen zal het Chinese sociaal kredietsysteem in Nederland een feit zijn. Dan mag je niet vlees eten als je te veel gebruik maakt van je auto. Dat is de bedoeling van die QR onzin. Die kant gaan we dan op. Geloof niet dat iets tijdelijk is, want een Rutte kun je gewoon niet op zijn woord vertrouwen. De man is een geboren leugenaar. We hebben te maken met een elite die je hele leven wil controleren. Het is compleet psychopatisch. Dit kan en mag NOOIT gebeuren.

Je zou kunnen zeggen dat mensen zoals ik vanaf gisteren al officieel tweederangsburgers zijn geworden, maar de echte pijn moet nog komen. Ik weet dat die lui in Den Haag ongevaccineerden willen breken. Ze halen alles uit de kast om ons ook in het nieuwe systeem te krijgen. Het is puur pesten, chanteren en intimideren. En maar blijven hameren op de vaccinatiegraad, die inmiddels al 85% zou zijn. Maar zelfs 85% is nog niet genoeg.

Tegen ongevaccineerden en mensen die tegen QR zijn zeg ik: het gaat emotioneel en fysiek (zelfs familie zal tegen je keren) nog heel zwaar worden, maar geef aub niet op. Ooit zal men je dankbaar zijn dat je niet hebt gebogen voor deze absolute nonsens.

Naarmate de tijd vordert zullen ze steeds nerveuzer, roekelozer en extremer worden. Het ware gezicht wordt voor steeds meer mensen zichtbaar. Ze zullen vallen. Dus geef niet op.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 september 2021, 19:47:01.

 

+6/-0

Ik vind het hele QR gebeuren normaal 3xA, Of vrij normaal. We hebben het tenslotte over een pandemie waar niet iedereen goed tegen kon. Dus vandaar

 

+1/-6

God, ik ga mij dit zo hard beklagen.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 juni 2021 om 19:23:

Je kunt zeggen dat dit typisch Amerikaans is, maar geloof mij maar dat er in Europa vergelijkbare dingen gebeuren.



Bron. En een betrouwbare bron, niet Karen die een video gepost heeft op Facebook.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 juni 2021 om 19:23:Het is gewoon bizar. Dit gedoe lijkt wel op een pedo die een kind probeert over te halen met een ijsje.



Die vergelijking is zo hard van de pot gerukt, dat ik zelfs niet weet waar te beginnen. Maar neen, het is niet zoals een pedo die een ijsje aan een kind aanbiedt.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 juni 2021 om 19:23:Een (duidelijk) antwoord geven op normale en logische vragen over het vaccin kunnen ze niet. Komt nog bij dat alleen ''complotdenkers'' vragen stellen. En ''complotdenkers'' zijn niet cool.



Welke vragen dan? Want vragen worden wel degelijk beantwoord en er is genoeg research voorhanden die publiek toegankelijk zijn. En niet het soort research dat je op YouTube of Facebook vindt, maar door echte wetenschappers is gevoerd.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 september 2021 om 19:34:

Ongelooflijk dat mensen het hele QR gebeuren allemaal heel normaal vinden. En de wappies maar uitlachen dat alleen gevaccineerden naar een restaurant of de bios kunnen.



Kan ik alleen maar toejuichen. Die vaccinatie verplichting kan er imo niet snel genoeg komen. Leuk en aardig dat er mensen zijn die resoluut weigeren om zich te laten vaccineren, maar om het met een quote te beantwoorden "The right to swing my arms in any direction ends where your nose begins".

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 september 2021 om 19:34:Als de overheid (en de lui die ze werkelijk dienen) nu niet heel snel een halt toe wordt geroepen zal het Chinese sociaal kredietsysteem in Nederland een feit zijn.



Speculatie, aanname en nergens op gebaseerd. Denk dat je nogal snel vergeet dat er nog zoiets bestaat als het EVRM en dat er nog serieus wat water naar de oceaan zal moeten stromen voor zoiets een feit wordt in West Europa. Je maakt je schuldig aan de hellend-vlak redenering. Je schetst een overdreven beeld om schrik aan te jagen en je "gelijk" aan te tonen, maar het is gewoon fear mongering.

Het is ook niet overdreven om tijdens een pandemie te vragen dat bezoekers ingeënt zijn of een negatieve test hebben afgelegd. Het alternatief is allemaal terug opgesloten worden.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 september 2021 om 19:34:Tegen ongevaccineerden en mensen die tegen QR zijn zeg ik: het gaat emotioneel en fysiek (zelfs familie zal tegen je keren) nog heel zwaar worden, maar geef aub niet op. Ooit zal men je dankbaar zijn dat je niet hebt gebogen voor deze absolute nonsens.



En mijn boodschap is, laat je zo snel mogelijk vaccineren. Het is veilig, het vermindert de kans op een hospitalisatie en je helpt mee aan een veiligere samenleving. Er zijn ondertussen al bijna 6 miljard vaccins toegediend en alle cijfers tonen aan dat het de symptomen van COVID sterk vermindert. Het verlaagt de kans om in een ziekenhuis te belanden aanzienlijk en je loopt minder het risico om long covid op te lopen.

Doordat er minder hospitalisaties zijn, verminder je de druk op het zorgsysteem en zorg je ervoor dat mensen die levensnoodzakelijke zorg nodig hebben, ook geholpen kunnen worden. Hoe gezond je bent of voelt of leeftijd maakt geen fuck uit, want er zijn al genoeg voorbeelden van topsporters die in het ziekenhuis beland zijn en aan de beademing hebben gelegen of maandenlang uitgeschakeld waren.

En als je research doet, doe het dan op een degelijke manier en probeer te herkennen wat complotdenkers je trachten wijs te maken en wat degelijk wetenschappelijk onderzoek is. Hier kan je het WHO dashboard terugvinden en hier kan je meer info terugvinden over de ontwikkeling van het vaccin.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 26 september 2021 om 20:30:
Bron. En een betrouwbare bron, niet Karen die een video gepost heeft op Facebook.



Bronnen genoeg, maar doet er nu niet meer toe. De fase van mensen proberen om te kopen is toch al lang voorbij.

In Italië (Nederland zal vast nog volgen) moet je je nu laten testen of vaccineren om naar werk te kunnen. En dat testen zal wel wegvallen (G2 systeem) of heel duur gemaakt worden. Pure intimidatie dus. Die criminelen proberen nu je brood af te pakken en zijn bereid om daarvoor de hele economie te vernietigen en resetten (is ook onderdeel van het plan uiteraard), en je bent een gekkie en krijgt wellicht een kopschop van de ME als je daar straks een probleem mee hebt. Dit heeft echt geen ene reet met volksgezondheid te maken.

Vanaf maart 2020 non-stop gewerkt zonder gezeik, en straks zou het ineens een probleem kunnen zijn? Kom op zeg.

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 26 september 2021 om 20:30:
Kan ik alleen maar toejuichen. Die vaccinatie verplichting kan er imo niet snel genoeg komen.



Verder gaat alles goed met je? Waarom wil je op deze manier mijn leven binnenvallen? Je kunt ook gewoon een kopje koffie bij mij komen doen, hoor. Is voor ons beiden veel minder ongemakkelijk.

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 26 september 2021 om 20:30:
Speculatie, aanname en nergens op gebaseerd. Denk dat je nogal snel vergeet dat er nog zoiets bestaat als het EVRM en dat er nog serieus wat water naar de oceaan zal moeten stromen voor zoiets een feit wordt in West Europa. Je maakt je schuldig aan de hellend-vlak redenering. Je schetst een overdreven beeld om schrik aan te jagen en je "gelijk" aan te tonen, maar het is gewoon fear mongering.



Dat mensen het vorig jaar in maart al over een digitaal Covid paspoort hadden was ook allemaal fear mongering zeker? Het zou maar twee weken duren, weet je nog?

Jij bent zeker zo'n ''we hebben het nog niet zo slecht'' type? Je zou dat waarschijnlijk nog zeggen als je nu in een zeecontainer zou wonen met een bord wormen op schoot.

Je leeft in het moment, bagetalliseert elke beslissing van de overheid die je daarvoor nog als een overdreven verzinsel van complotgekkies zou beschouwen, en lacht nu om de huidige voorspellingen (lees: agendapunten van de elite) van dezelfde complotgekkies die zeer waarschijnlijk ook uit zullen komen omdat zoveel mensen zo enorm slaafs zijn geworden.

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 26 september 2021 om 20:30:
Het is ook niet overdreven om tijdens een pandemie te vragen dat bezoekers ingeënt zijn of een negatieve test hebben afgelegd. Het alternatief is allemaal terug opgesloten worden.



Het alternatief is dat de overheid (en de lui die ze werkelijk dienen) zich dient te gedragen en niet constant met onze leven probeert te bemoeien.

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 26 september 2021 om 20:30:
En mijn boodschap is, laat je zo snel mogelijk vaccineren. Het is veilig, het vermindert de kans op een hospitalisatie en je helpt mee aan een veiligere samenleving.



Het is helemaal niet veilig. Hoe kom je daarbij? Bloedproppen. Hartproblemen. Problemen met zenuwstelsel. En nog veel meer dingen. Wellicht dat de NOS daar niet over bericht, maar dat maakt het niet minder waar. Bovendien werkt het ook niet om corona te stoppen. Gevaccineerden krijgen nog steeds corona, en lopen nu met een QR-code rond die straks niet meer groen zal vinken als men verwacht dat je de derde prik gaat halen. Succes, Bjorn. Ik hoop voor je dat je de volgende ronde van Russische roulette zonder problemen door zult komen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 oktober 2021, 20:06:55.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 26 september 2021 om 20:30:

God, ik ga mij dit zo hard beklagen.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 juni 2021 om 19:23:

Je kunt zeggen dat dit typisch Amerikaans is, maar geloof mij maar dat er in Europa vergelijkbare dingen gebeuren.



Bron. En een betrouwbare bron, niet Karen die een video gepost heeft op Facebook.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 juni 2021 om 19:23:Het is gewoon bizar. Dit gedoe lijkt wel op een pedo die een kind probeert over te halen met een ijsje.



Die vergelijking is zo hard van de pot gerukt, dat ik zelfs niet weet waar te beginnen. Maar neen, het is niet zoals een pedo die een ijsje aan een kind aanbiedt.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 juni 2021 om 19:23:Een (duidelijk) antwoord geven op normale en logische vragen over het vaccin kunnen ze niet. Komt nog bij dat alleen ''complotdenkers'' vragen stellen. En ''complotdenkers'' zijn niet cool.



Welke vragen dan? Want vragen worden wel degelijk beantwoord en er is genoeg research voorhanden die publiek toegankelijk zijn. En niet het soort research dat je op YouTube of Facebook vindt, maar door echte wetenschappers is gevoerd.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 september 2021 om 19:34:

Ongelooflijk dat mensen het hele QR gebeuren allemaal heel normaal vinden. En de wappies maar uitlachen dat alleen gevaccineerden naar een restaurant of de bios kunnen.



Kan ik alleen maar toejuichen. Die vaccinatie verplichting kan er imo niet snel genoeg komen. Leuk en aardig dat er mensen zijn die resoluut weigeren om zich te laten vaccineren, maar om het met een quote te beantwoorden "The right to swing my arms in any direction ends where your nose begins".

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 september 2021 om 19:34:Als de overheid (en de lui die ze werkelijk dienen) nu niet heel snel een halt toe wordt geroepen zal het Chinese sociaal kredietsysteem in Nederland een feit zijn.



Speculatie, aanname en nergens op gebaseerd. Denk dat je nogal snel vergeet dat er nog zoiets bestaat als het EVRM en dat er nog serieus wat water naar de oceaan zal moeten stromen voor zoiets een feit wordt in West Europa. Je maakt je schuldig aan de hellend-vlak redenering. Je schetst een overdreven beeld om schrik aan te jagen en je "gelijk" aan te tonen, maar het is gewoon fear mongering.

Het is ook niet overdreven om tijdens een pandemie te vragen dat bezoekers ingeënt zijn of een negatieve test hebben afgelegd. Het alternatief is allemaal terug opgesloten worden.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 september 2021 om 19:34:Tegen ongevaccineerden en mensen die tegen QR zijn zeg ik: het gaat emotioneel en fysiek (zelfs familie zal tegen je keren) nog heel zwaar worden, maar geef aub niet op. Ooit zal men je dankbaar zijn dat je niet hebt gebogen voor deze absolute nonsens.



En mijn boodschap is, laat je zo snel mogelijk vaccineren. Het is veilig, het vermindert de kans op een hospitalisatie en je helpt mee aan een veiligere samenleving. Er zijn ondertussen al bijna 6 miljard vaccins toegediend en alle cijfers tonen aan dat het de symptomen van COVID sterk vermindert. Het verlaagt de kans om in een ziekenhuis te belanden aanzienlijk en je loopt minder het risico om long covid op te lopen.

Doordat er minder hospitalisaties zijn, verminder je de druk op het zorgsysteem en zorg je ervoor dat mensen die levensnoodzakelijke zorg nodig hebben, ook geholpen kunnen worden. Hoe gezond je bent of voelt of leeftijd maakt geen fuck uit, want er zijn al genoeg voorbeelden van topsporters die in het ziekenhuis beland zijn en aan de beademing hebben gelegen of maandenlang uitgeschakeld waren.

En als je research doet, doe het dan op een degelijke manier en probeer te herkennen wat complotdenkers je trachten wijs te maken en wat degelijk wetenschappelijk onderzoek is. Hier kan je het WHO dashboard terugvinden en hier kan je meer info terugvinden over de ontwikkeling van het vaccin.



Ik hoef er maar één stukje tekst uit te halen. Een ziekelijke gedachte om mensen te verplichten hun lichamelijke integriteit op te geven.

De eerste de beste die mij gaat dwingen om die prik te nemen en de spuit in zijn handen heeft, om die in mijn lichaam te zetten, zal het ter plaatse bezuren.

Ik beslis over mijn eigen lichaam en wat daar mee gebeurt en niemand anders.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 september 2021 om 19:34:

Ongelooflijk dat mensen het hele QR gebeuren allemaal heel normaal vinden. En de wappies maar uitlachen dat alleen gevaccineerden naar een restaurant of de bios kunnen. Als een stel zombies stonden ze in de rij om in de kroeg te komen. En toen was er een storing, en konden ze allemaal weer naar huis. Stel je voor dat je straks een hele lange storing hebt of wordt gehackt en niet in de supermarkt toegelaten kunt worden. Daar hebben die mensen vast niet over nagedacht. Wat een sneue land is het zogenaamde nuchtere Nederland geworden. Het is echt pijnlijk. Mensen smeken om digitale slavernij.

Als de overheid (en de lui die ze werkelijk dienen) nu niet heel snel een halt toe wordt geroepen zal het Chinese sociaal kredietsysteem in Nederland een feit zijn. Dan mag je niet vlees eten als je te veel gebruik maakt van je auto. Dat is de bedoeling van die QR onzin. Die kant gaan we dan op. Geloof niet dat iets tijdelijk is, want een Rutte kun je gewoon niet op zijn woord vertrouwen. De man is een geboren leugenaar. We hebben te maken met een elite die je hele leven wil controleren. Het is compleet psychopatisch. Dit kan en mag NOOIT gebeuren.

Je zou kunnen zeggen dat mensen zoals ik vanaf gisteren al officieel tweederangsburgers zijn geworden, maar de echte pijn moet nog komen. Ik weet dat die lui in Den Haag ongevaccineerden willen breken. Ze halen alles uit de kast om ons ook in het nieuwe systeem te krijgen. Het is puur pesten, chanteren en intimideren. En maar blijven hameren op de vaccinatiegraad, die inmiddels al 85% zou zijn. Maar zelfs 85% is nog niet genoeg.

Tegen ongevaccineerden en mensen die tegen QR zijn zeg ik: het gaat emotioneel en fysiek (zelfs familie zal tegen je keren) nog heel zwaar worden, maar geef aub niet op. Ooit zal men je dankbaar zijn dat je niet hebt gebogen voor deze absolute nonsens.

Naarmate de tijd vordert zullen ze steeds nerveuzer, roekelozer en extremer worden. Het ware gezicht wordt voor steeds meer mensen zichtbaar. Ze zullen vallen. Dus geef niet op.




Goed gesproken.

Ik deel hierbij een interview met een Duitse topadvocaat, vindt je vast interessant.

https://rumble.com/vhsphv-dr.-reiner-fuellmich-1000-lawyers-have-evidence-that-pandemic-is-crime-agai.htmllink

 

+5/-2

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 16 oktober 2021 om 00:06:

...

Ik deel hierbij een interview met een Duitse topadvocaat, vindt je vast interessant.

https://rumble.com/vhsphv-dr.-reiner-fuellmich-1000-lawyers-have-evidence-that-pandemic-is-crime-agai.htmllink



Ahgos...

Gelukkig voor alle complotdenkers gaan alle gevaccineerden naar de hel.

https://www.ad.nl/binnenland/complottheorieen-krijgen-voet-aan-de-grond-in-evangelische-kerk-corona-is-plan-uit-de-hel~a377a7link

15 Oktober hebben we in ieder geval allemaal al overleefd. Ik heb zelfs al m'n geld nog.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 oktober 2021, 08:18:23.

 

+1/-4

https://www.bnr.nl/nieuws/technologie/10456302/toegang-via-gezichtsherkenning-in-opmars-in-nederlandlink

open/sluit de onderstaande quote:

Vooral festivals zijn nu vaker geïnteresseerd in de gezichtsherkenningstechnieken. ‘We kunnen de gezichtsscans koppelen aan de corona QR-codes en daardoor kan je bezoekers veel sneller binnen laten. Inmiddels hebben we al bij de ingangen van vijfentwintig festivals scans geplaatst. In het najaar staan er nog eens tien op de planning,’ vertelt Silke Geerts, lid van de directie van Compo.



Gaat het belletje al rinkelen bij Bjorn, Joe en andere mensen? Al deze zooi is nodig voor het enorme killervirus? :denk Waar ligt de grens voor jullie? Hoe kun je nu nog in hemelsnaam volhouden dat dit puur en alleen over volksgezondheid gaat?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 oktober 2021, 10:57:34.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 16 oktober 2021 om 10:48:

https://www.bnr.nl/nieuws/technologie/10456302/toegang-via-gezichtsherkenning-in-opmars-in-nederlandlink

open/sluit de onderstaande quote:

Vooral festivals zijn nu vaker geïnteresseerd in de gezichtsherkenningstechnieken. ‘We kunnen de gezichtsscans koppelen aan de corona QR-codes en daardoor kan je bezoekers veel sneller binnen laten. Inmiddels hebben we al bij de ingangen van vijfentwintig festivals scans geplaatst. In het najaar staan er nog eens tien op de planning,’ vertelt Silke Geerts, lid van de directie van Compo.



Gaat het belletje al rinkelen bij Bjorn, Joe en andere mensen? Al deze zooi is nodig voor het enorme killervirus? :denk Waar ligt de grens voor jullie? Hoe kun je nu nog in hemelsnaam volhouden dat dit puur en alleen over volksgezondheid gaat?



Helaas praat je tegen een muur. Deze personen zijn niet te overtuigen. Nog niet voor 1%. Hugo en Mark adepten die braaf in de pas lopen. Als Hugo morgen zegt dat je echt de griepprik moet nemen, staan ze als eerste in de rij. Een 3e, 4e, 5e......10e prik is totaal geen probleem.
Sterker nog als Hugo zegt dat elk jaar één, twee prikken noodzakelijk zijn staan ze te juichen alsof Ajax de CL heeft gewonnen. En zingen ze Hugo toe: We love you Hugo we do...........!!!
Dat zijn de dezelfde mensen die keihard ontkennen dat een groot deel van de Horeca en klein winkelbedrijven zwaar in de problemen zitten door giga schulden.
Ze hebben het immers zelf goed en geven geen fuck om anderen die zwaar getroffen zijn door alle maatregelen die er zijn geweest en waarschijnlijk gewoon weer ingevoerd worden als de griep toeslaat en het killervirus Covid-19 blijft rondwaren.

 

+2/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus