Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 18:42:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?



Zeker heb ik het gezien. En op 70% ook weer uitgezet.
Als het op het landelijk NOS kanaal een item word kijk ik nog eens.



Ja de NOS is betrouwbaar wil je zeggen. Die moeten dus gaan bepalen of een een Prof Dr. de waarheid spreekt. Ik weet genoeg. Dank je voor de bevestiging ! Houd jij je maar vast aan Ab Oosterhuis en consorte.

Als je ergens een mening over wil bepalen dan zou ik je adviseren om filmpjes helemaal te bekijken. Ik hecht toch meer waarde aan iemand die een autoriteit is op het gebied van vaccinatie dan aan de eerste de beste NOS medewerker of iemand hier op het forum die zich niet wil verdiepen in informatie die niet in zijn of haar straatje past.

Dit bericht is gewijzigd op 9 januari 2021, 19:02:26.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 18:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 18:42:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?



Zeker heb ik het gezien. En op 70% ook weer uitgezet.
Als het op het landelijk NOS kanaal een item word kijk ik nog eens.



Ja de NOS is betrouwbaar wil je zeggen. Die moeten dus gaan bepalen of een een Prof Dr. de waarheid spreekt



Huh? Dus als ditzelfde filmpje getoond wordt door de NOS dan is het ineens niet meer betrouwbaar!?

Dus het gaat helemaal niet om de inhoudt maar om de beeldvorming van het platform?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Met de holocaust waren ze daar minimaal 5 jaar te laat mee ...

Ik denk dat items best in een eerder stadium interessant kunnen zijn ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 18:42:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?



Zeker heb ik het gezien. En op 70% ook weer uitgezet.
Als het op het landelijk NOS kanaal een item word kijk ik nog eens.



Dus jij wil iemand (met 40 jaar ervaring in de vaccin industrie) die alles rustig uitlegt pas de volle aandacht geven als die op de NOS is geweest? Wat is dit? Wil je niet eens een keer wat anders horen dan meneer whiskeyfles (Osterhaus) of flipperkast Gommers die over de Covid-19 situatie de ene dag pessimistisch is, en de dag erna weer optimistisch?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 09 januari 2021 om 20:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 18:42:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?



Zeker heb ik het gezien. En op 70% ook weer uitgezet.
Als het op het landelijk NOS kanaal een item word kijk ik nog eens.



Dus jij wil iemand (met 40 jaar ervaring in de vaccin industrie) die alles rustig uitlegt pas de volle aandacht geven als die op de NOS is geweest? Wat is dit? Wil je niet eens een keer wat anders horen dan meneer whiskeyfles (Osterhaus) of flipperkast Gommers die over de Covid-19 situatie de ene dag pessimistisch is, en de dag erna weer optimistisch?



Ja dit is echt bizar. De NOS waar alleen linkse figuren een podium krijgen en de waarheid regelmatig geweld aangedaan wordt.

Zelfs idioten als Akwasi krijgen daar een podium. De man die alleen maar uit is op een tweespalt in de samenleving en geweld niet schuwt. En doen ze zogenaamd verontwaardigd, omdat meneer zijn ware aard heeft getoond.

Onbegrijpelijk dat mensen hier blindelings in geloven en het nieuws voor waarheid aannemen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 08 januari 2021 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 januari 2021 om 19:33:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 08 januari 2021 om 14:32:



Iemand die al 40 jaar actief is in de vaccin industrie. Is dus niet een anti-vaxxer. Waarom nodigt Jinek of OP1 deze man niet eens een keer uit? Meneer whiskeyfles (Ab Osterhaus) en consorten kennen we nu wel.



Stel je voor dat de waarheid boven tafel. Daar moeten die linkse wappies aan niet denken. Een nachtmerrie, want dan wordt duidelijk wat hun echte agenda is.



Waarom zijn wappies links?

Zegt die halfnaakte Sjamaan die geloofd dat de elite zich voedt met kinderbloed en pedofilie dat?



Ooit van monsters als Epstein gehoord? Van die monsters die zogenaamd ''zelfmoord plegen'' als er te veel info naar buiten dreigt te komen? Dat er pedofielen (of ander soort tuig) vrij rondlopen in Washington DC, Londen of hier in Den Haag is zeker niet ondenkbaar. Hoe moet je anders al die rare en oliedomme beslissingen verklaren?

Maar goed, door een halfnaakte Sjamaan of mensen die geloven dat de aarde plat is gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag en zal er nooit wat veranderen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 januari 2021, 22:30:18.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 21:22:

(...) De NOS waar alleen linkse figuren een podium krijgen en de waarheid regelmatig geweld aangedaan wordt.

Zelfs idioten als Akwasi krijgen daar een podium. De man die alleen maar uit is op een tweespalt in de samenleving en geweld niet schuwt. En doen ze zogenaamd verontwaardigd, omdat meneer zijn ware aard heeft getoond.

Onbegrijpelijk dat mensen hier blindelings in geloven en het nieuws voor waarheid aannemen.



De NOS is al decennia lang een links propagandakanaal.
Zij zijn de laatsten door wie ik geïnformeerd wil worden.

En 'nieuws' brengen? Dan moeten ze om te beginnen stoppen met hun 'cultuur-item' aan het eind van het 8-uurjournaal, en gedateerde reportages uit 'verwegistan' die niet aktueel zijn en dienen als opvulling.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 09 januari 2021 om 22:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 08 januari 2021 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 januari 2021 om 19:33:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 08 januari 2021 om 14:32:



Iemand die al 40 jaar actief is in de vaccin industrie. Is dus niet een anti-vaxxer. Waarom nodigt Jinek of OP1 deze man niet eens een keer uit? Meneer whiskeyfles (Ab Osterhaus) en consorten kennen we nu wel.



Stel je voor dat de waarheid boven tafel. Daar moeten die linkse wappies aan niet denken. Een nachtmerrie, want dan wordt duidelijk wat hun echte agenda is.



Waarom zijn wappies links?

Zegt die halfnaakte Sjamaan die geloofd dat de elite zich voedt met kinderbloed en pedofilie dat?



Ooit van monsters als Epstein gehoord? Van die monsters die zogenaamd ''zelfmoord plegen'' als er te veel info naar buiten dreigt te komen? Dat er pedofielen (of ander soort tuig) vrij rondlopen in Washington DC, Londen of hier in Den Haag is zeker niet ondenkbaar. Hoe moet je anders al die rare en oliedomme beslissingen verklaren?

Maar goed, door een halfnaakte Sjamaan of mensen die geloven dat de aarde plat is gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag en zal er nooit wat veranderen.



Wat wil je nou inhoudelijk beweren ..?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 09 januari 2021 om 20:49:

Dus jij wil iemand (met 40 jaar ervaring in de vaccin industrie) die alles rustig uitlegt pas de volle aandacht geven als die op de NOS is geweest?



Exact. Of RTL Nieuws, een persco of iets anders op de nationale televisie.

Als er iets zo belangrijk en schokkend is dat de wereldbevolking het moet weten, komt dat vanzelf wel via de juiste kanalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?



Ik heb het filmpje gezien , zelfs helemaal uitgekeken wat ik ben graag breed geïnformeerd ..
Kun jij mij uitleggen wat die beste man nou probeert uit te leggen ..?
Neem dan in je uitleg meteen even het medicijn ,tegen schurft, Ivermectine mee..
Kom ik na je uitleg reageren ..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 09 januari 2021 om 22:15:

Ooit van monsters als Epstein gehoord? Van die monsters die zogenaamd ''zelfmoord plegen'' als er te veel info naar buiten dreigt te komen? Dat er pedofielen (of ander soort tuig) vrij rondlopen in Washington DC, Londen of hier in Den Haag is zeker niet ondenkbaar. Hoe moet je anders al die rare en oliedomme beslissingen verklaren?

Maar goed, door een halfnaakte Sjamaan of mensen die geloven dat de aarde plat is gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag en zal er nooit wat veranderen.



Ik had nog niet eerder begrepen dat die sjamaan pedofiel was?
Of bedoelde je niet dat 'rare en oliedomme beslissingen' vooral door 'pedofielen (of ander tuig)' gemaakt worden?

En anders sluit ik me aan bij DelCampo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 januari 2021 om 20:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Met de holocaust waren ze daar minimaal 5 jaar te laat mee ...



Dan moet je je geschiedenisles nog eens overdoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 23:08:

Dan moet je je geschiedenisles nog eens overdoen.



Nee. Hier weet ik voldoende over.
Staat ook duidelijk zwart op wit in mijn rapporten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 januari 2021 om 23:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 23:08:

Dan moet je je geschiedenisles nog eens overdoen.



Nee. Hier weet ik voldoende over.
Staat ook duidelijk zwart op wit in mijn rapporten.



"
In 2006 verscheen het boek Tegen beter weten in, geschreven door Ies Vuijsje.
In dit boek betoogt Vuijsje dat de Nederlanders op de hoogte waren van de taferelen die zich afspeelden in de concentratiekampen zoals Auschwitz. Het betoog van Vuijsje is gebaseerd op een aantal argumenten:

1. De Nederlandse regering en de illegale pers berichtten over de gruwelen in
Polen. Hierdoor moet een groot aantal Nederlanders op de hoogte zijn geweest van wat er zich afspeelde in Polen. Tijdens de oorlog werden enkele tientallen berichten verspreid waaruit bleek dat de Joden in Polen werden gedood. Vuijsje haalt bijvoorbeeld dit bericht uit mei 1942 aan: zij [de Joden] kunnen elk ogenblik uit hun eigen huis worden gehaald of opgepikt voor transport naar Duitsland of elders, met het mogelijke vooruitzicht van de mijnen van Mauthausen voor ogen, waar reeds honderden lotgenoten in koelen bloede vermoord zijn.

2. Uit verschillende dagboeken blijkt dat de schrijver van het dagboek wist dat de Joden werden vergast. Zo citeert Vuijsje onderstaand bericht uit het
dagboek van Anne Frank: ‘De Engelse radio spreekt van vergassing; misschien is dat wel de vlugste sterfmethode.’

3. Uit getuigenissen die na de oorlog verschenen bleek dat mensen op de hoogte waren van de vergassing in concentratiekampen. Verschillende mensen schreven aan het einde van hun leven op wat zij in de oorlog hadden meegemaakt. Vuijsje haalt bijvoorbeeld onderstaand fragment uit een boek van Sophie en Joop Citroen uit 1988 aan: ‘Geruchten begonnen de ronde te doen van het ongelofelijke feit dat de gedeporteerde joden naar vernietigingskampen werden afgevoerd.’

Op grond van bovenstaande argumenten trekt Vuijsje vergaande conclusies over de
betrokkenheid van ‘gewone’ Nederlanders bij de Holocaust. "

Misschien moet je je cijferlijst nog eens herzien :)

Maar goed, dit is wel weer een heel ander topic en hoort hier ook eigenlijk helemaal niet in thuis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 23:25:


In 2006 verscheen het boek Tegen beter weten in, geschreven door Ies Vuijsje.
In dit boek betoogt Vuijsje dat de Nederlanders op de hoogte waren van de taferelen die zich afspeelden in de concentratiekampen zoals Auschwitz. Het betoog van Vuijsje is gebaseerd op een aantal argumenten:

1. De Nederlandse regering en de illegale pers berichtten over de gruwelen in
Polen. Hierdoor moet een groot aantal Nederlanders op de hoogte zijn geweest van wat er zich afspeelde in Polen. Tijdens de oorlog werden enkele tientallen berichten verspreid waaruit bleek dat de Joden in Polen werden gedood. Vuijsje haalt bijvoorbeeld dit bericht uit mei 1942 aan: zij [de Joden] kunnen elk ogenblik uit hun eigen huis worden gehaald of opgepikt voor transport naar Duitsland of elders, met het mogelijke vooruitzicht van de mijnen van Mauthausen voor ogen, waar reeds honderden lotgenoten in koelen bloede vermoord zijn.

2. Uit verschillende dagboeken blijkt dat de schrijver van het dagboek wist dat de Joden werden vergast. Zo citeert Vuijsje onderstaand bericht uit het
dagboek van Anne Frank: ‘De Engelse radio spreekt van vergassing; misschien is dat wel de vlugste sterfmethode.’

3. Uit getuigenissen die na de oorlog verschenen bleek dat mensen op de hoogte waren van de vergassing in concentratiekampen. Verschillende mensen schreven aan het einde van hun leven op wat zij in de oorlog hadden meegemaakt. Vuijsje haalt bijvoorbeeld onderstaand fragment uit een boek van Sophie en Joop Citroen uit 1988 aan: ‘Geruchten begonnen de ronde te doen van het ongelofelijke feit dat de gedeporteerde joden naar vernietigingskampen werden afgevoerd.’

Op grond van bovenstaande argumenten trekt Vuijsje vergaande conclusies over de
betrokkenheid van ‘gewone’ Nederlanders bij de Holocaust. " (...)



En dat moet ik in verband zien met onderstaande?

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 januari 2021 om 23:32:

En dat moet ik in verband zien met onderstaande?

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.




Hm? Nee hoor.

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 januari 2021 om 20:30:

Met de holocaust waren ze daar minimaal 5 jaar te laat mee ...

Ik denk dat items best in een eerder stadium interessant kunnen zijn ...



Je suggereert hiermee dat de reguliere berichtgeving 5 jaar niet wist (en berichtte) van/over de holocaust. En dat hierom alternatieve kanalen een uitkomst bieden.

Ik ben blij dat ik dit vanuit historisch besef recht mocht zetten :)

Vaak is satire leuk (en waar), maar die ene keer kan het ook de plank enorm mislaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 09 januari 2021 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?



Ik heb het filmpje gezien , zelfs helemaal uitgekeken wat ik ben graag breed geïnformeerd ..
Kun jij mij uitleggen wat die beste man nou probeert uit te leggen ..?
Neem dan in je uitleg meteen even het medicijn ,tegen schurft, Ivermectine mee..
Kom ik na je uitleg reageren ..



Duidelijker als dat hij het uitlegt kan niet. Dus als jij dat niet begrijpt wat hij zegt dan houdt het op.
Ik kan het in ieder geval niet duidelijker uitleggen, want die expertise heb ik niet. Ben geen Prof Dr op dat gebied.

Ik begrijp overigens wel wat hij zegt. En meerdere hier. Dus!

Dit bericht is gewijzigd op 10 januari 2021, 11:55:02.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 23:58:

Je suggereert hiermee dat de reguliere berichtgeving 5 jaar niet wist (en berichtte) van/over de holocaust. En dat hierom alternatieve kanalen een uitkomst bieden.



Ik suggereer niets. Ik plaats een opmerking van jouw, wanneer iets 'interessant' wordt, in perspectief.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 januari 2021 om 00:03:

Duidelijker als dat hij het uitlegt kan niet. (...)



Dat is ook mijn indruk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 09 januari 2021 om 22:15:

Ooit van monsters als Epstein gehoord? Van die monsters die zogenaamd ''zelfmoord plegen'' als er te veel info naar buiten dreigt te komen? Dat er pedofielen (of ander soort tuig) vrij rondlopen in Washington DC, Londen of hier in Den Haag is zeker niet ondenkbaar. Hoe moet je anders al die rare en oliedomme beslissingen verklaren?

Maar goed, door een halfnaakte Sjamaan of mensen die geloven dat de aarde plat is gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag en zal er nooit wat veranderen.



Ik had nog niet eerder begrepen dat die sjamaan pedofiel was?
Of bedoelde je niet dat 'rare en oliedomme beslissingen' vooral door 'pedofielen (of ander tuig)' gemaakt worden?

En anders sluit ik me aan bij DelCampo.



De Sjamaan valt onder ''ander soort tuig'' (door mensen zoals hem nemen we bepaalde dingen niet serieus), maar ik had het over politici. Dat weet je zelf ook wel. Zo raar is het toch niet om te denken dat politici (vooral diegene die het ver schoppen) misschien wat op hun kerfstok (hoeft niet eens pedofilie te zijn) hebben, en dat dat door ''onzichtbare'' machten tegen ze gebruikt kan worden om bepaalde taken te voltooien?

Of dacht je dat de politieke wereld een schone wereld was?

Monsters zoals Jeffrey Epstein sturen ze niet af op de timmermannen en loodgieters van deze wereld, want timmermannen en loodgieters bepalen niet wat er gaat gebeuren. Hij staat op de foto en had feestjes met mensen als Donald Trump, Bill Clinton en Bill Gates, niet Jan met de pet.

Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 januari 2021, 12:54:41.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus