Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 61 62 63 64 65

Het seizoen is nog niet voorbij voor PSV. Ze kunnen zich nu volledig concentreren op de belangrijke bekerwedstrijd tegen GVVV.

 

+1/-0

Wat is dit toch genieten. De arrogantie die uit die club kwam, de supporters..alles. Nu alles in korte tijd naar de kloten is geholpen door notabene de persoon die staat voor alles wat ik haat aan die club, kan ik echt genieten van de supporters die volledig leeglopen. Laat Mark nog maar lekker zitten daar, er kan nog veel meer kapot worden gemaakt. Doe je best Mark :)

 

+2/-0

Herr von Bommel heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Hij is een dronken kapitein op een zwalkend schip. Hij zal als hij goed in de spiegel kijkt tot de conclusie moeten komen dat hij het trainerschap volledig heeft onderschat. Is absoluut nog geen hoofdtrainer.

Maar voor mij mag hij blijven zitten. Geen enkel probleem mee.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 29 november 2019 om 11:01:

(...) Hij zal als hij goed in de spiegel kijkt tot de conclusie moeten komen dat hij het trainerschap volledig heeft onderschat. Is absoluut nog geen hoofdtrainer. (...)



Hij nadert helaas het punt dat ook anderen binnen PSV deze conclusie's gaan trekken. En met maatregelen komen ... :\(

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 29 november 2019 om 10:14:

Wat is dit toch genieten. De arrogantie die uit die club kwam, de supporters..alles. Nu alles in korte tijd naar de kloten is geholpen door notabene de persoon die staat voor alles wat ik haat aan die club, kan ik echt genieten van de supporters die volledig leeglopen. Laat Mark nog maar lekker zitten daar, er kan nog veel meer kapot worden gemaakt. Doe je best Mark :)



Dit toch vooral B) Die persconferenties ook waar hij steevast van allerlei excuses uit de hoge hoed tovert om z`n eigen onkunde te verbloemen, heerlijk! Mag hopen dat AZ ze de komende jaren definitief aflost als #2 in Nederland.

 

+1/-0

Het was weer genieten gisteren, zondag uit tegen Emmen wordt weer een testcase voor ze. Hij kan niet meer zeuren want alle geblesseerden en geschorsten zijn terug.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 29 november 2019 om 10:14:

Wat is dit toch genieten. De arrogantie die uit die club kwam, de supporters..alles. Nu alles in korte tijd naar de kloten is geholpen door notabene de persoon die staat voor alles wat ik haat aan die club, kan ik echt genieten van de supporters die volledig leeglopen. Laat Mark nog maar lekker zitten daar, er kan nog veel meer kapot worden gemaakt. Doe je best Mark :)



Ik snap niet waarom ze zich druk maken. Ze willen het echte PSV zien, nou de EL laten lopen is echt PSV. Een traditie van vele jaren waardoor we nu vechten tegen derderangs voetballanden als Oostenrijk, Tsjechië en Oekraïne om een extra plaatsje in de EL die vervolgens door Utrecht, Vitesse of een stel andere non-valeurs weer verpest wordt.

 

+3/-0

Emmen uit zondag..... altijd lastig...
Als ze dit ook verliezen is er geen houden meer aan lijkt me, en zal Bommel het veld moeten ruimen.
Ik hoop dat hij nog even blijft, ik vind het wel vermakelijk...

 

+1/-0

Dat Van Bommel er nog zit zegt genoeg over de huidige mentaliteit bij PSV.

 

+1/-0

Laat Van Bommel nog maar lekker aanmodderen daar. En al zou hij vertrekken, ik zou niet eens direct een alternatief weten die het gelijk beter gaat doen.

Lees nu ook weer ergens dat er toch geluiden zijn dat PSV Strootman terug wil halen.
Lag me rot als ze daar nu hun laatste beetje budget aan spenderen.

De huidige malaise zal ook de marktwaarde van hun spelers niet erg ten goede komen. Een malen, Bergwijn, Ihattaren die europees een visitekaartje afgeeft zal een club meer voor willen betalen dan nu het geval is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 29 november 2019 om 22:36:

(...)

Lees nu ook weer ergens dat er toch geluiden zijn dat PSV Strootman terug wil halen. (...)



PSV zou een rustige club zijn ...

Als ze werkelijk aan Strootman denken is er 100% paniek uitgebroken!
En wordt er niet meer rationeel gedacht. Geweldig!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EigenKracht schreef op 29 november 2019 om 20:01:

Emmen uit zondag..... altijd lastig...
Als ze dit ook verliezen is er geen houden meer aan lijkt me, en zal Bommel het veld moeten ruimen.
Ik hoop dat hij nog even blijft, ik vind het wel vermakelijk...



Die zie ik ze echt niet verliezen ondanks de negen amateurs die achter Bergwijn en Malen komen te staan.

 

+1/-0

Maar ook Malen en Bergwijn zijn klassen minder dan Alen Halilovic. Puur door de manier van opgeleid worden.

 

+1/-1

Als Psv vandaag verliest van Emmen, kan het wel eens over zijn voor Van Bommel. Want lets be fair, nu weer verliezen....

Mag nooit gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 01 december 2019 om 20:10:

Als Psv vandaag verliest van Emmen, kan het wel eens over zijn voor Van Bommel. Want lets be fair, nu weer verliezen....

Mag nooit gebeuren.



Jawel hoor, maar ik ben dan ook niet zo moeilijk ;-)

 

+1/-0

Kunnen we geen inzamelactie beginnen om een deel van het loon van MVB over te nemen? Ik bedoel, ik heb er wel wat euro's voor over om hem zo lang mogelijk in het zadel te houden.

 

+1/-0

Toptrainer! Pakt gewoon een punt uit bij Emmen. Wereldprestatie van PSV.

 

+1/-0

Na 15 speelronden staat Ajax 13 punten voor op PSV.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 01 december 2019 om 21:56:

Kunnen we geen inzamelactie beginnen om een deel van het loon van MVB over te nemen? Ik bedoel, ik heb er wel wat euro's voor over om hem zo lang mogelijk in het zadel te houden.



Ja, er moet iets gebeuren!
Hij zit er niet lang meer als dit zo door gaat ...

Of we kunnen de bus van PSV opwachten.
En ze allemaal hartelijk toejuichen.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV