Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 16 mei 2021 om 19:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 16 mei 2021 om 17:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 16 mei 2021 om 17:47:

Test

Edit: Werkt bij mij op dit moment gewoon zoals het hoort.


Probeer het eens bij het Overmars topic, want daar hebben meer mensen er last van.



Net getest en tot nu toe geen probleem. Het lijkt me überhaupt onwaarschijnlijk dat het aantal paginas iets te maken heeft met dit probleem. Vanuit mijn ervaring bij het beheer van andere forums begint dit pas te spelen tussen de 250 en 1000 paginas afhankelijk van de gebruikte software, instellingen en de hardware van de server en het aantal nieuwe postings was na de wedstrijd ook niet dusdanig dat daar problemen door zouden moeten ontstaan.


Bedankt voor het uittesten in ieder geval. Geen idee of het aan mijn computer ligt, of toch aan de server maar dan willekeurig. Ik weet verder ook niet waar het error nummer voor staat en heb het pas sinds kort.

 

+1/-0

Kan Jay Gorter toegevoegd worden bij de keepers om uit te kiezen bij 'de opstelling' a.u.b?

Alvast bedankt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 juli 2021 om 21:07:

Kan Jay Gorter toegevoegd worden bij de keepers om uit te kiezen bij 'de opstelling' a.u.b?

Alvast bedankt.



Bij deze

 

+2/-0

Nu al een aantal keer voor niks teksten getypt en vervolgens steeds de melding krijgen dat ik eerst priveberichten moet lezen voor ik zou kunnen reageren. Die berichten zijn er niet en ondertussen is je getypte verhaal verdwenen..... Zwaar irritant

Natuurlijk krijg ik het nu niet.... :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 30 juli 2021 om 02:38:

Nu al een aantal keer voor niks teksten getypt en vervolgens steeds de melding krijgen dat ik eerst priveberichten moet lezen voor ik zou kunnen reageren. Die berichten zijn er niet en ondertussen is je getypte verhaal verdwenen..... Zwaar irritant

Natuurlijk krijg ik het nu niet.... :denk



Excuses voor de late reactie.

Mocht je dit nog een keer krijgen, zou je hiervan dan screenshots kunnen sturen naar ajax@supporters.nl? We hebben uit proberen te zoeken waarom je die meldingen gekregen hebt, maar krijgen niets gevonden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 02 augustus 2021 om 12:29:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 30 juli 2021 om 02:38:

Nu al een aantal keer voor niks teksten getypt en vervolgens steeds de melding krijgen dat ik eerst priveberichten moet lezen voor ik zou kunnen reageren. Die berichten zijn er niet en ondertussen is je getypte verhaal verdwenen..... Zwaar irritant

Natuurlijk krijg ik het nu niet.... :denk



Excuses voor de late reactie.

Mocht je dit nog een keer krijgen, zou je hiervan dan screenshots kunnen sturen naar ajax@supporters.nl? We hebben uit proberen te zoeken waarom je die meldingen gekregen hebt, maar krijgen niets gevonden.



Ik heb het ook wel eens als ik een lange tekst type, het tabblad open laat staan en alsnog op verzenden klik. Je wordt automatisch uitgelogd op de 1 of andere manier. Als je de melding hebt gekregen en je logt weer in dan kun je direct weer een reactie plaatsen. Mits je niet te lang wacht met het plaatsen van dat bericht.

Het kan soms vervelend zijn. Zeker als je nog even iets opzoekt of ergens anders mee bezig bent. Ik heb meermaals gehad dat ik er even niet aan dacht om copy paste te doen. Nou dan heb je na zo'n melding echt geen zin meer om dat hele stuk opnieuw te typen.

 

+1/-0

Welke browser gebruiken jullie op het moment dat dit gebeurd? Treedt het probleem ook op bij posten vanaf andere apparaten/op het werk? Betreft het dan een andere browser? Gebruiken jullie browserextensies die het gebruik en/of functioneren van cookies kunnen beinvloeden?

Binnen de thuissituatie kan dit eigenlijk geen issue zijn, maar bedrijven leggen nog weleens (te strenge) beperkingen op binnen hun netwerk op het gebied van timeout, DHCP (IP) lease etc. wat ervoor kan zorgen dat de verbinding gereset wordt en/of het IP veranderd tijdens het typen van jullie epistels.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 augustus 2021 om 16:31:

Welke browser gebruiken jullie op het moment dat dit gebeurd? Treedt het probleem ook op bij posten vanaf andere apparaten/op het werk? Betreft het dan een andere browser? Gebruiken jullie browserextensies die het gebruik en/of functioneren van cookies kunnen beinvloeden?

Binnen de thuissituatie kan dit eigenlijk geen issue zijn, maar bedrijven leggen nog weleens (te strenge) beperkingen op binnen hun netwerk op het gebied van timeout, DHCP (IP) lease etc. wat ervoor kan zorgen dat de verbinding gereset wordt en/of het IP veranderd tijdens het typen van jullie epistels.



Precies dit en wat Jeroen schreef, het euvel zit in de ' timeout' .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 augustus 2021 om 16:31:

Welke browser gebruiken jullie op het moment dat dit gebeurd? Treedt het probleem ook op bij posten vanaf andere apparaten/op het werk? Betreft het dan een andere browser? Gebruiken jullie browserextensies die het gebruik en/of functioneren van cookies kunnen beinvloeden?

Binnen de thuissituatie kan dit eigenlijk geen issue zijn, maar bedrijven leggen nog weleens (te strenge) beperkingen op binnen hun netwerk op het gebied van timeout, DHCP (IP) lease etc. wat ervoor kan zorgen dat de verbinding gereset wordt en/of het IP veranderd tijdens het typen van jullie epistels.



Het verkrijgen van een IP adres via DHCP verloopt de procedure als volgt:

1) je krijgt een IP adres, en
2) halverwege de lease duur doet jouw pc opnieuw een dhcp request zodat het hetzelfde IP adres kan gebruiken.

Zolang je online bent (of ingelogd op je werk) krijg je dus altijd hetzelfde IP adres terug.

Dat is maar goed ook, want de meeste bedrijven die zó strak zitten in hun leasetime, hebben vaak ook logging aan staan op IP niveau via een proxy oid.
Elke 40 minuten een ander IP adres maakt het doorzoeken van logging een stuk moeilijker.

Hier is online nog wel wat over te lezen:
https://lazyadmin.nl/home-network/dhcp-lease-time/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 02 augustus 2021 om 17:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 augustus 2021 om 16:31:

Welke browser gebruiken jullie op het moment dat dit gebeurd? Treedt het probleem ook op bij posten vanaf andere apparaten/op het werk? Betreft het dan een andere browser? Gebruiken jullie browserextensies die het gebruik en/of functioneren van cookies kunnen beinvloeden?

Binnen de thuissituatie kan dit eigenlijk geen issue zijn, maar bedrijven leggen nog weleens (te strenge) beperkingen op binnen hun netwerk op het gebied van timeout, DHCP (IP) lease etc. wat ervoor kan zorgen dat de verbinding gereset wordt en/of het IP veranderd tijdens het typen van jullie epistels.



Precies dit en wat Jeroen schreef, het euvel zit in de ' timeout' .



Inderdaad.

Meestal tik ik gewoon de tekst in een leeg emailtje en kopieer en plak het dan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 02 augustus 2021 om 18:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 augustus 2021 om 16:31:

Welke browser gebruiken jullie op het moment dat dit gebeurd? Treedt het probleem ook op bij posten vanaf andere apparaten/op het werk? Betreft het dan een andere browser? Gebruiken jullie browserextensies die het gebruik en/of functioneren van cookies kunnen beinvloeden?

Binnen de thuissituatie kan dit eigenlijk geen issue zijn, maar bedrijven leggen nog weleens (te strenge) beperkingen op binnen hun netwerk op het gebied van timeout, DHCP (IP) lease etc. wat ervoor kan zorgen dat de verbinding gereset wordt en/of het IP veranderd tijdens het typen van jullie epistels.



Het verkrijgen van een IP adres via DHCP verloopt de procedure als volgt:

1) je krijgt een IP adres, en
2) halverwege de lease duur doet jouw pc opnieuw een dhcp request zodat het hetzelfde IP adres kan gebruiken.

Zolang je online bent (of ingelogd op je werk) krijg je dus altijd hetzelfde IP adres terug.



Zolang alles goed gaat én niet té strak is ingesteld klopt dat.

Maar ik vermoed een probleem met de server van deze site en/of in combinatie met een browser(bug).

 

+1/-0

Brian Brobbey staat nog in het spelersforum.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 15 augustus 2021 om 12:52:

Brian Brobbey staat nog in het spelersforum.



Haller en Labyad ook. Dat vind ik zorgeljker.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 augustus 2021 om 12:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 15 augustus 2021 om 12:52:

Brian Brobbey staat nog in het spelersforum.



Haller en Labyad ook. Dat vind ik zorgeljker.



Alvarez, Ekkelenkamp, Magallan en Onana ook.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 15 augustus 2021 om 13:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 augustus 2021 om 12:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 15 augustus 2021 om 12:52:

Brian Brobbey staat nog in het spelersforum.



Haller en Labyad ook. Dat vind ik zorgeljker.



Alvarez, Ekkelenkamp, Magallan en Onana ook.



Geen fan van Alvarez, maar hij is wel bruikbaar toch?

 

+1/-0

Ik zie dat ik geen punten heb in de Pool. Ik heb die wel degelijk ingevuld. Kan daar naar gekeken worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 augustus 2021 om 14:02:

Geen fan van Alvarez, maar hij is wel bruikbaar toch?



Ja, in een goed draaiend team.

Als het niet loopt is hij niet de speler die het aan 'het draaien' zet.
Hij moet vooral bij Vanenburg en Witschge in de leer blijven.

Ik hoop van harte dat ik hem een keer een trucje zie uithalen zoals we van Vanenburg en Witschge kennen.

Het zou mooi zijn als hij tegen PSV de bal een keer of 9 hoog houdt bijvoorbeeld.

 

+1/-1

Ik heb een aantal vragen met name dan voor de mensen achter het forum. In dit geval Stefan V die wel eens berichten stuurt en kaarten uitdeelt.

1. Waarom gaat de rubriek rode kaarten niet meer open? Dus de reden waarom iemand die kaart krijgt.
2. Waarom kan ik geen privé berichten meer sturen en wel ontvangen? Ik kan niet reageren op berichten die ik ontvang van mede forum genoten
en ik kan ook niet reageren als ik bijvoorbeeld een kaart ontvang.
3. Waarom wordt er niet op een email bericht gereageerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 juni 2022 om 16:56:

Ik heb een aantal vragen met name dan voor de mensen achter het forum. In dit geval Stefan V die wel eens berichten stuurt en kaarten uitdeelt.

1. Waarom gaat de rubriek rode kaarten niet meer open? Dus de reden waarom iemand die kaart krijgt.
2. Waarom kan ik geen privé berichten meer sturen en wel ontvangen? Ik kan niet reageren op berichten die ik ontvang van mede forum genoten
en ik kan ook niet reageren als ik bijvoorbeeld een kaart ontvang.
3. Waarom wordt er niet op een email bericht gereageerd?



1. Privacy, is al eerder uitgelegd in dit topic
2. Dat zou nu hersteld moeten zijn
3. Welke mail?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 20 juni 2022 om 17:08:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 juni 2022 om 16:56:

Ik heb een aantal vragen met name dan voor de mensen achter het forum. In dit geval Stefan V die wel eens berichten stuurt en kaarten uitdeelt.

1. Waarom gaat de rubriek rode kaarten niet meer open? Dus de reden waarom iemand die kaart krijgt.
2. Waarom kan ik geen privé berichten meer sturen en wel ontvangen? Ik kan niet reageren op berichten die ik ontvang van mede forum genoten
en ik kan ook niet reageren als ik bijvoorbeeld een kaart ontvang.
3. Waarom wordt er niet op een email bericht gereageerd?



1. Privacy, is al eerder uitgelegd in dit topic
2. Dat zou nu hersteld moeten zijn
3. Welke mail?



1. Oké
2. Ik zal er naar kijken. Update: klopt
3. Ik heb diverse mails gestuurd in het verleden waarom ik bijvoorbeeld rood kreeg.

Dit bericht is gewijzigd op 20 juni 2022, 18:26:09.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic