Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 21 februari 2025 om 18:28:

Een dijk van een wedstrijd weer. Hij is echt een van de steunpilaren dit seizoen. Ook echt een veelzijdige speler die eigenlijk altijd fit is.

Hij speelde inderdaad geweldig. Ik neem mijn pet inmiddels zwaar voor af. Het is vaker gezegd: Zo zie je wat vertrouwen met een speler doet. Idem duidelijke afspraken (vastigheden, houvast) en onderlinge communicatie. Ongelofelijk goed gedaan van die gozer!

+4/-0

Camus schreef op 22 februari 2025 om 11:46:

thomas83 schreef op 21 februari 2025 om 18:28:

Een dijk van een wedstrijd weer. Hij is echt een van de steunpilaren dit seizoen. Ook echt een veelzijdige speler die eigenlijk altijd fit is.

Hij speelde inderdaad geweldig. Ik neem mijn pet inmiddels zwaar voor af. Het is vaker gezegd: Zo zie je wat vertrouwen met een speler doet. Idem duidelijke afspraken (vastigheden, houvast) en onderlinge communicatie. Ongelofelijk goed gedaan van die gozer!

Het is inderdaad niet alleen de goede verdedigende organisatie van Farioli, maar het is ook voor een groot deel zelfvertrouwen. Vorig seizoen waren beide niet op orde. Schip nam niet de moeite om op verdedigen te trainen en Sutalo maakte ook gewoon erg veel persoonlijke fouten. Hij werd wekelijks in de luren gelegd door matige spitsen.

Het verschil is gi-gan-tisch. Als hij zo doorgaat, ook op het Europese podium, is hij zomaar 40 miljoen waard deze zomer. Niet dat ik hem zou verkopen hoor, want ik zie de opvolger nog niet binnen de eigen gelederen lopen en ben heel blij met een stabiele Sutalo, maar om alleen maar even aan te geven hoe snel het kan gaan.

Hij heeft wat gekost, maar dit is veruit de beste aankoop van Mislintat geweest.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo