Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Benjamin Tahirović

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 31 maart 2024 om 14:12:

Op basis van de wedstrijd tegen Zwolle stel ik mijn mening iets bij. Dat Tahirovic er helemaal niets van kan, is natuurlijk onzin. Hij laat vaak zien dat hij een goede semi-lange pass vooruit heeft. Die vallen vaak precies goed achter de verdediging. Zijn balbehandeling is ook wel aardig. Helaas wel een gebrek aan handelingssnelheid en bewegelijke en dynamische motoriek waardoor hij niet kort kan wegdraaien uit de dekking. Verdedigend is hij soms nuttig, maar positioneel is hij zwak en maakt vaak slechte keuzes. Zoals bij die goal van Zwolle waar hij totaal onnodig een misplaatste sliding maakt. Zo word je wel erg makkelijk uitgespeeld. Er zit in ieder geval wel meer potentie in deze jongen dan ik dacht.



Ik denk dat er op een gegeven moment een keuze tussen hem en Mannsverk gemaakt moet worden. Op basis van afgelopen weken dacht ik dat deze vrij makkelijk op Sivert zou vallen, maar na vandaag ligt het toch weer open. Mannsverk was een drama vandaag terwijl Tahirovic leuke dingen liet zien.

 

+1/-0

Mannsverk is ook geen centrumverdediger natuurlijk. Voor mij is hij duidelijk je beste verdedigende middenvelder op dit moment.

 

+1/-0

Ik heb Tahirovic altijd verdedigd, maar ook wederom hier moet ik zeggen dat hij mij juist in verdedigend opzicht tegenvalt. Wat een heerlijke lange, geplaatste passes weer. Tweemaal betrokken bij een goal. En dit is niet de eerste keer. Blijf hem opstellen graag; hij wordt alleen maar beter.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Spelers » Benjamin Tahirović