Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Benjamin Tahirović

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 25 februari 2024 om 21:07:

Waarom laat hij die veronderstelde kwaliteiten dan zo weinig zien?

En weer begin je overigens over zijn lengte alsof dat een verzachtende omstandigheid is. Nogmaals, wat heeft dat met de beoordeling van zijn kwaliteiten te maken?



Hoe lees je in godsnaam in mijn berichten dat lengte een verzachtende omstandigheid is? Ik zie het eerder een bonus, want dan heb je in de lucht er ook nog wat aan. Snelheid, wendbaarheid en opbouwende kwaliteiten blijven wel het belangrijkste voor die positie wat mij betreft.

En natuurlijk heeft Tahirovic nog bij lange na niet het beste van zichzelf laten zien, maar dat is ook niet zo raar als het team al het hele seizoen voor geen meter draait. Alleen een keeper heeft daar misschien wat minder last van. Ik wil het nog wel eens zien met hem in een team waarin de afstanden tussen de linies echt kloppen.

 

+2/-1

Het probleem is dat we letterlijk 7 man hebben voor 2 posities waarvan Henderson, mits fit, niet zo snel gepasseerd zou worden. Benji concurreert dus met 5 man waarvan ze allemaal behalve Mannsverk een verleden bij Ajax hebben (zou niet uit moeten maken, maar we weten hoe het gaat bij Ajax). Daarnaast vind ik hem niet heel slecht, maar ook weinig bijzonders hebben. Ik vraag me af of het nou heel veel meer gaat worden dan wat we nu zien.

Wellicht is hij als cv een optie. Dan moet ie wat naar de sportschool en wat bijles bij Bogarde volgen, maar misschien heeft ie daar wel meer potentie. Zijn lichaamsbouw past daar sowieso beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 26 februari 2024 om 01:09:

Het probleem is dat we letterlijk 7 man hebben voor 2 posities waarvan Henderson, mits fit, niet zo snel gepasseerd zou worden. Benji concurreert dus met 5 man waarvan ze allemaal behalve Mannsverk een verleden bij Ajax hebben (zou niet uit moeten maken, maar we weten hoe het gaat bij Ajax). Daarnaast vind ik hem niet heel slecht, maar ook weinig bijzonders hebben. Ik vraag me af of het nou heel veel meer gaat worden dan wat we nu zien.

Wellicht is hij als cv een optie. Dan moet ie wat naar de sportschool en wat bijles bij Bogarde volgen, maar misschien heeft ie daar wel meer potentie. Zijn lichaamsbouw past daar sowieso beter.



Ik vind Henderson meer een 8 en Tahirovic meer een 6. Als je ze allebei op hun beste plek laat spelen, kunnen ze prima samen op het middenveld. Maar ik denk dat onze trainer Henderson op 6 wil hebben om zo ruimte te hebben voor Hlynsson en Taylor.

 

+2/-1

Deze spelers zie ik het liefst nog jaren bij Ajax spelen:
Rulli
Ramaj
Hato
Kaplan(denk echt een topper, maar wil ik wel meer van zien)
Henderson
Hlynsson
Brobbey

Tahirovic daar heb ik nog twijfels bij, ergens denk ik dat hij een goede speler gaat worden, iig veels te vroeg om af te schrijven. Volgend seizoen weten we meer.

Sutalo leek me een zekerheidje, maar inmiddels grote twijfels bij hem.

In de rest van de spelers zie ik het eigenlijk niet zitten, wellicht Mannsverk wel, nog te weinig van gezien.

Bergwijn en Berghuis leveren te weinig, kunnen weg als er betere spelers voor in de plaats komen. Berghuis lijkt wel een beetje op te krabbelen, maar is toch niet de dragende speler wat je wel zou verwachten.

Edit: helemaal vergeten, Rijkhoff is er net bij, valt nog weinig over te zeggen.

Dit bericht is gewijzigd op 26 februari 2024, 17:27:00.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 26 februari 2024 om 09:49:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 26 februari 2024 om 01:09:

Het probleem is dat we letterlijk 7 man hebben voor 2 posities waarvan Henderson, mits fit, niet zo snel gepasseerd zou worden. Benji concurreert dus met 5 man waarvan ze allemaal behalve Mannsverk een verleden bij Ajax hebben (zou niet uit moeten maken, maar we weten hoe het gaat bij Ajax). Daarnaast vind ik hem niet heel slecht, maar ook weinig bijzonders hebben. Ik vraag me af of het nou heel veel meer gaat worden dan wat we nu zien.

Wellicht is hij als cv een optie. Dan moet ie wat naar de sportschool en wat bijles bij Bogarde volgen, maar misschien heeft ie daar wel meer potentie. Zijn lichaamsbouw past daar sowieso beter.



Ik vind Henderson meer een 8 en Tahirovic meer een 6. Als je ze allebei op hun beste plek laat spelen, kunnen ze prima samen op het middenveld. Maar ik denk dat onze trainer Henderson op 6 wil hebben om zo ruimte te hebben voor Hlynsson en Taylor.



Henderson en Tahirovic samen vind ik voetballend wat karig voor een Ajax-middenveld. Zeker als Hlynsson dan de 10 is.

Buiten dat, ja die twee kun je zo opstellen. De trainer kan ook kiezen voor Taylor, Vos, vd Boomen, Mannsverk of Fitz-Jim. De concurrentie op die positie is groot.

 

+1/-0

Ik zie voetballend meer in Mannsverk. Hoe die een paar keer weg draaide tegen AZ deed me denken aan Frenkie. Ook gelijk mijn enige hoogtepunt uit die wedstrijd ... Nou vooruit Kaplan ook een beetje.

En die wendbaarheid en lichtvoetigheid ontbreek volledig bij Tahirovic. Misschien een aardige sloper, maar bij Ajax moet toch echt elke middenvelder m.i. een redelijke technische bagage hebben.

 

+2/-0

Ik ben altijd pro Tahirovic geweest en dat is nog steeds zo. Kaplan en ook Mannsverk waren ook wat mij betreft de twee hoogtepuntjes van gisteren. Tahirovic is nog erg jong en ik zie veel potentie in hem. Hij heeft bij vlagen mooie dingen (goals en assists) laten zien.

Voor nu zou ik Tahirovic als backup gebruiken en eens zien hoe een middenveld met Henderson, Mannsverk en Hlynsson uit gaat pakken.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 26 februari 2024 om 19:03:

Ik zie voetballend meer in Mannsverk. Hoe die een paar keer weg draaide tegen AZ deed me denken aan Frenkie. Ook gelijk mijn enige hoogtepunt uit die wedstrijd ... Nou vooruit Kaplan ook een beetje.

En die wendbaarheid en lichtvoetigheid ontbreek volledig bij Tahirovic. Misschien een aardige sloper, maar bij Ajax moet toch echt elke middenvelder m.i. een redelijke technische bagage hebben.



Ik denk dat Tahirovic zijn waarde kan hebben. Ik vind hem positioneel vrij sterk, zeker defensief, en hij leest het spel goed. Zijn passing naar voren is meestal ook prima. Het is geen speler die, zoals Frenkie, met de bal aan de voet iemand gaat uitspelen en daardoor een overtal creeërt. Maar als "pivot" 6 is hij wat mij betreft prima, en als hij fysiek nog wat beter wordt (explosiever, sterker en sneller) kan hij een uitstekende 6 worden.

 

+3/-1

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 03 maart 2024 om 13:20:

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.



Gezien de laatste optredens van Mannsverk, zie ik daar qua 6 meer potentie in. Henderson speel je er ook niet zomaar uit en dan heb je Taylor, Vos, vd Boomen en in mindere mate Fitz-Jim nog. Tenzij er een heleboel andere spelers verkocht worden of langdurig uit de roulatie raken zie ik het qua perspectief een beetje mager in voor Benjamin.

Zou hij om te turnen zijn tot centrale verdediger? Gezien zijn postuur past hij daar naar mijn mening beter. Hij moet dan wel nog wat sterker worden, maar dat is niet zo'n probleem. Beetje zoals Vertonghen, die ook op het middenveld speelde voordat hij cv werd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 04 maart 2024 om 00:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 03 maart 2024 om 13:20:

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.



Gezien de laatste optredens van Mannsverk, zie ik daar qua 6 meer potentie in. Henderson speel je er ook niet zomaar uit en dan heb je Taylor, Vos, vd Boomen en in mindere mate Fitz-Jim nog. Tenzij er een heleboel andere spelers verkocht worden of langdurig uit de roulatie raken zie ik het qua perspectief een beetje mager in voor Benjamin.

Zou hij om te turnen zijn tot centrale verdediger? Gezien zijn postuur past hij daar naar mijn mening beter. Hij moet dan wel nog wat sterker worden, maar dat is niet zo'n probleem. Beetje zoals Vertonghen, die ook op het middenveld speelde voordat hij cv werd.


Tahirovic en Van den Boomen vind ik beiden wel geschikt om in een 5-mansverdediging centraal achterin te staan. Je krijgt dan wat meer voetbal vanuit je achterhoede en kunt eventueel snel overschakelen naar 4-3-3 door één of twee vleugelspelers in te brengen. Wellicht een idee voor volgende week, als Rensch er niet bij is.

Verder eens met je analyse. Tahirovic heeft een probleem nu Mannsverk zijn kans grijpt en Henderson onbetwiste basisspeler is. Taylor is het oogappeltje en Vos vind ik een groot talent. Je kunt proberen deze speler komende zomer voor hetzelfde bedrag te slijten als je zelf betaald hebt, want hij is eigenlijk gewoon niet meer nodig en ik vind hem ook niet aantoonbaar talentvoller dan Vos en/of Mannsverk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 04 maart 2024 om 01:16:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 04 maart 2024 om 00:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 03 maart 2024 om 13:20:

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.



Gezien de laatste optredens van Mannsverk, zie ik daar qua 6 meer potentie in. Henderson speel je er ook niet zomaar uit en dan heb je Taylor, Vos, vd Boomen en in mindere mate Fitz-Jim nog. Tenzij er een heleboel andere spelers verkocht worden of langdurig uit de roulatie raken zie ik het qua perspectief een beetje mager in voor Benjamin.

Zou hij om te turnen zijn tot centrale verdediger? Gezien zijn postuur past hij daar naar mijn mening beter. Hij moet dan wel nog wat sterker worden, maar dat is niet zo'n probleem. Beetje zoals Vertonghen, die ook op het middenveld speelde voordat hij cv werd.


Tahirovic en Van den Boomen vind ik beiden wel geschikt om in een 5-mansverdediging centraal achterin te staan. Je krijgt dan wat meer voetbal vanuit je achterhoede en kunt eventueel snel overschakelen naar 4-3-3 door één of twee vleugelspelers in te brengen. Wellicht een idee voor volgende week, als Rensch er niet bij is.

Verder eens met je analyse. Tahirovic heeft een probleem nu Mannsverk zijn kans grijpt en Henderson onbetwiste basisspeler is. Taylor is het oogappeltje en Vos vind ik een groot talent. Je kunt proberen deze speler komende zomer voor hetzelfde bedrag te slijten als je zelf betaald hebt, want hij is eigenlijk gewoon niet meer nodig en ik vind hem ook niet aantoonbaar talentvoller dan Vos en/of Mannsverk.



Centraal op het middenveld hebben we opties te over, maar centraal achterin houdt het niet over. Ik zou Gaaei, Avila, Sutalo en Medic allemaal van de hand doen, maar dan hou je daar heel weinig over. Tahirovic zou daar wel eens een extra optie kunnen zijn. Daarnaast vind ik die Sandler zich ook wel aardig presenteren bij NEC. Als je die er ook bij haalt heb je vrij goedkoop die positie dubbel bezet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 04 maart 2024 om 01:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 04 maart 2024 om 01:16:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 04 maart 2024 om 00:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 03 maart 2024 om 13:20:

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.



Gezien de laatste optredens van Mannsverk, zie ik daar qua 6 meer potentie in. Henderson speel je er ook niet zomaar uit en dan heb je Taylor, Vos, vd Boomen en in mindere mate Fitz-Jim nog. Tenzij er een heleboel andere spelers verkocht worden of langdurig uit de roulatie raken zie ik het qua perspectief een beetje mager in voor Benjamin.

Zou hij om te turnen zijn tot centrale verdediger? Gezien zijn postuur past hij daar naar mijn mening beter. Hij moet dan wel nog wat sterker worden, maar dat is niet zo'n probleem. Beetje zoals Vertonghen, die ook op het middenveld speelde voordat hij cv werd.


Tahirovic en Van den Boomen vind ik beiden wel geschikt om in een 5-mansverdediging centraal achterin te staan. Je krijgt dan wat meer voetbal vanuit je achterhoede en kunt eventueel snel overschakelen naar 4-3-3 door één of twee vleugelspelers in te brengen. Wellicht een idee voor volgende week, als Rensch er niet bij is.

Verder eens met je analyse. Tahirovic heeft een probleem nu Mannsverk zijn kans grijpt en Henderson onbetwiste basisspeler is. Taylor is het oogappeltje en Vos vind ik een groot talent. Je kunt proberen deze speler komende zomer voor hetzelfde bedrag te slijten als je zelf betaald hebt, want hij is eigenlijk gewoon niet meer nodig en ik vind hem ook niet aantoonbaar talentvoller dan Vos en/of Mannsverk.



Centraal op het middenveld hebben we opties te over, maar centraal achterin houdt het niet over. Ik zou Gaaei, Avila, Sutalo en Medic allemaal van de hand doen, maar dan hou je daar heel weinig over. Tahirovic zou daar wel eens een extra optie kunnen zijn. Daarnaast vind ik die Sandler zich ook wel aardig presenteren bij NEC. Als je die er ook bij haalt heb je vrij goedkoop die positie dubbel bezet.


Nou ja, zoals het er nu naar uitziet is het duo Hato - Kaplan een prima centrum voor komend seizoen. Als je Tahirovic als optie achterin ziet, hoef je inderdaad maar één centrumverdediger toe te voegen en dat mag dan een talent zijn, geen directe basisspeler.

Ik zou Rensch overigens aan jouw lijstje willen toevoegen. Gooijer is/gaat hem voorbij. Mooi om dat te zien gebeuren (niet voor Rensch zelf, maar wel interessant om zoiets te zien). Doet me denken aan Tete die Van Rhijn voorbijstreefde (en daarna zelf plaats moest maken voor Sanchez en Veltman, maar dat terzijde).

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 03 maart 2024 om 13:20:

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.



Jij wilde zeker ook Siem de Jong op 10 toen Eriksen aan het doorbreken was? Soms moet je de potentie van iemand zien, zeker bij Ajax. Tahirovic heeft alles in zich om een goede speler te worden, maar is nog jong. Niet iedere speler heeft op zijn leeftijd al het fysiek wat nodig is om de top te halen, hopelijk werkt hij daar hard aan.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 04 maart 2024 om 10:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 03 maart 2024 om 13:20:

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.



Jij wilde zeker ook Siem de Jong op 10 toen Eriksen aan het doorbreken was? Soms moet je de potentie van iemand zien, zeker bij Ajax. Tahirovic heeft alles in zich om een goede speler te worden, maar is nog jong. Niet iedere speler heeft op zijn leeftijd al het fysiek wat nodig is om de top te halen, hopelijk werkt hij daar hard aan.


Ironisch dat uitgerekend iemand die een groot fan van Tahirovic is, begint over Siem de Jong. Ook een speler waar ik het nooit in zag zitten doordat zijn voetballende kwaliteiten als middenvelder van Ajax niet goed genoeg zijn. Hetzelfde vond ik van Klaassen en V/d Beek. En dat geldt eigenlijk ook voor Hlynsonn. Niet mijn type speler. Doe mij maar een type als Frenkie de Jong, Sneijder en Vd/ Vaart. Jouw voorkeur gaat kennelijk uit naar houthakkers?

Dat Tahirovic 'alles in zich heeft om een goede speler te worden' vind ik sterk overdreven. Trage handelingssnelheid, fysiek (nog) niet sterk en een beperkte techniek voor in de kleine ruimte. Maar zelfs als hij in de toekomst zich sterk zou verbeteren, is hij op dit moment nog niet goed genoeg voor een basisplek in Ajax 1.

Over Maurice Steijn hebben wij overigens dezelfde discussie gehad. Ook Steijn had volgens jou de potentie om een goede trainer voor Ajax te zijn. Ik moest niet zo zeuren en werd door jou 'Pi-Air' genoemd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 06 maart 2024 om 07:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 04 maart 2024 om 10:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 03 maart 2024 om 13:20:

Als hij wat sterker, sneller, explosiever wordt en hij ook nog eens beter aan de bal wordt, kan hij een topper worden. Dit kun je voor een willekeurige speler van Excelsior ook zeggen. Als er zoveel aan ontbreekt, ben je in ieder geval op dit moment niet goed genoeg. Voor Jong Ajax kan hij misschien wel zijn waarde hebben.



Jij wilde zeker ook Siem de Jong op 10 toen Eriksen aan het doorbreken was? Soms moet je de potentie van iemand zien, zeker bij Ajax. Tahirovic heeft alles in zich om een goede speler te worden, maar is nog jong. Niet iedere speler heeft op zijn leeftijd al het fysiek wat nodig is om de top te halen, hopelijk werkt hij daar hard aan.


Ironisch dat uitgerekend iemand die een groot fan van Tahirovic is, begint over Siem de Jong. Ook een speler waar ik het nooit in zag zitten doordat zijn voetballende kwaliteiten als middenvelder van Ajax niet goed genoeg zijn. Hetzelfde vond ik van Klaassen en V/d Beek. En dat geldt eigenlijk ook voor Hlynsonn. Niet mijn type speler. Doe mij maar een type als Frenkie de Jong, Sneijder en Vd/ Vaart. Jouw voorkeur gaat kennelijk uit naar houthakkers?

Dat Tahirovic 'alles in zich heeft om een goede speler te worden' vind ik sterk overdreven. Trage handelingssnelheid, fysiek (nog) niet sterk en een beperkte techniek voor in de kleine ruimte. Maar zelfs als hij in de toekomst zich sterk zou verbeteren, is hij op dit moment nog niet goed genoeg voor een basisplek in Ajax 1.

Over Maurice Steijn hebben wij overigens dezelfde discussie gehad. Ook Steijn had volgens jou de potentie om een goede trainer voor Ajax te zijn. Ik moest niet zo zeuren en werd door jou 'Pi-Air' genoemd.



Siem de Jong, Klaassen en Van de Beek heb ik het ook nooit in zien zitten. Kunnen nuttige spelers zijn, maar ik heb ik hen nooit de (top)talenten gezien die hen door (jeugd)trainers opgeplakt werden. Heb hetzelfde gevoel over Hlynsson.

Frenkie, Sneijder en van der Vaart zijn natuurlijk (ex)topspelers en het liefst zie ik zulke spelers bij Ajax. Maar ik vind Tahirovic zeker geen houthakker. Het is geen Frenkie die de bal tussen de centrale middenvelders komt halen en vervolgens met een dribbel 2-3 man uitspeelt, zeker niet. Maar ik vind hem positioneel sterk, heeft een goed overzicht en is sterk in de passing. Als "pivot" 6, iemand die aanspeelbaar is voor de centrale verdedigers en de schakel is naar het middenveld, denk ik dat hij voor ons van veel waarde kan zijn. Zeker in de huidige selectie vind ik het onbegrijpelijk dat hij vaak de eerste is die ernaast staat als er keuzes gemaakt moeten worden.

Ik kan mij niet meer herinneren dat ik je "Pi-Air" heb genoemd eigenlijk. Wel vind ik dat je over het algemeen een zeer negatieve toon op dit forum hebt. Zo erg dat, als ik de post lees, ik meteen weet dat jij het bent voordat ik je gebruikersnaam heb gelezen. We weten allemaal dat het niet zo goed gaat op dit moment en we willen allemaal dat het beter gaat, maar ook de positieve dingen mogen weleens benoemd worden.

 

+2/-1

Op basis van de wedstrijd tegen Zwolle stel ik mijn mening iets bij. Dat Tahirovic er helemaal niets van kan, is natuurlijk onzin. Hij laat vaak zien dat hij een goede semi-lange pass vooruit heeft. Die vallen vaak precies goed achter de verdediging. Zijn balbehandeling is ook wel aardig. Helaas wel een gebrek aan handelingssnelheid en bewegelijke en dynamische motoriek waardoor hij niet kort kan wegdraaien uit de dekking. Verdedigend is hij soms nuttig, maar positioneel is hij zwak en maakt vaak slechte keuzes. Zoals bij die goal van Zwolle waar hij totaal onnodig een misplaatste sliding maakt. Zo word je wel erg makkelijk uitgespeeld. Er zit in ieder geval wel meer potentie in deze jongen dan ik dacht.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 maart 2024, 14:19:27.

 

+1/-0

Twee goede ballen, voor de rest hemeltergend.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 31 maart 2024 om 14:17:

Twee goede ballen, voor de rest hemeltergend.


Vraag mij inderdaad wel af of Fitz-Jim en Vos het minder zouden doen dan Tahirovic. En die jongens komen uit de eigen jeugd en kosten dus geen 8 miljoen.

 

+1/-0

Dat hij weer twee keer aan de basis van een goal staat met een geweldige pass is natuurlijk uitstekend. Vond hem verder een groot van de wedstrijd best aardig spelen. Alleen op het einde maakt hij wel weer twee foutjes met die onnodige sliding bij de tegengoal en ook dat balverlies op een gevaarlijke plek. Ook dat vind ik wel typerend voor hem, hij is nog niet betrouwbaar genoeg.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Spelers » Benjamin Tahirović