Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

+3/-0

+2/-0

+4/-0

+2/-0

+1/-0

+3/-0

Ik betwijfel dat De Boer deze klus op zich zou willen nemen. Hoezeer ik het ook met je eens ben dat er onder De Boer aanvankelijk aantrekkelijk voetbal werd gespeeld, hij is uiteindelijk geen heel moderne trainer. Ik zou hem alleen als interim of assistent/veldtrainer of zo willen zien. Of in de RVC bijvoorbeeld. Ik heb hem wel hoog zitten in elk geval. In tegenstelling tot best veel andere oud-spelers heeft hij integriteit en zal hij geen drama brengen.

+3/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 november 2025, 09:44:15.

+4/-0

+4/-0

+4/-0

+1/-0

+4/-0

In hoeverre verschillen Farioli en Frank de Boer eigenlijk, afgezien van de prijzenkast? Met een matige selectie en bestuurlijke onrust (en met vaak saai en degelijk voetbal) is De Boer 4x achter elkaar kampioen geworden. Farioli moet wat dat betreft zijn meerdere erkennen in De Boer. Maar ik zie genoeg overeenkomsten. Het is misschien vloeken in de kerk en ik zou nooit gedacht hebben dit ooit uit te spreken, maar misschien is Frank wel de juiste man voor op dit moment. Met terugwerkende kracht geef ik hem meer krediet voor zijn prestaties in het verleden, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met hoe diep Ajax nu gezonken is.

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 05 november 2025 om 20:41:

In hoeverre verschillen Farioli en Frank de Boer eigenlijk, afgezien van de prijzenkast? Met een matige selectie en bestuurlijke onrust (en met vaak saai en degelijk voetbal) is De Boer 4x achter elkaar kampioen geworden. Farioli moet wat dat betreft zijn meerdere erkennen in De Boer. Maar ik zie genoeg overeenkomsten. Het is misschien vloeken in de kerk en ik zou nooit gedacht hebben dit ooit uit te spreken, maar misschien is Frank wel de juiste man voor op dit moment. Met terugwerkende kracht geef ik hem meer krediet voor zijn prestaties in het verleden, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met hoe diep Ajax nu gezonken is.

Farioli verzamelde meer punten (78) dan De Boer in elk van die vier seizoenen dat hij kampioen werd (73, 76, 76 en 71).

+2/-0

+3/-0

+1/-0

Ik hoop sowieso niet dat het De Boer of Ten Hag wordt. Allebei koppig, maken vreemde keuzes en kunnen er weinig van met zwakke selecties. Ik blijf erbij dat ik liever een buitenlandse trainer zie die schijt heeft aan alles en kiest voor een systeem dat past bij de selectie. Probleem is dat niemand er nu in zal stappen.

+2/-0

Ja ik heb ook liever een moderne, hongerige (buitenlandse) trainer maar wie gaat er in durven stappen?

+2/-0

Kroepoek schreef op 06 november 2025 om 10:49:

Ja ik heb ook liever een moderne, hongerige (buitenlandse) trainer maar wie gaat er in durven stappen?

Op dit moment niemand. Je moet nu z.s.m. Sjon en Keizer wegsturen, alleen al voor het schokeffect en om te laten zien dat je dit soort prestaties niet accepteert.

Van mij mag Grim het dan verder oplossen tot einde seizoen, als er niemand wil instappen. Slechter kan het niet.

In het voorjaar dan je pijlen richten op bijvoorbeeld de trainer van Elche, Vallecano of Strasbourg. We hebben inderdaad een moderne, ambitieuze trainer nodig die schijt heeft aan sentimenteel gelul en gewoon bewezen resultaat kan boeken met bescheiden materiaal.

+4/-0

Kroepoek schreef op 06 november 2025 om 10:41:

Ik snap echt de roep om De Boer niet.

Ik opperde het idee, maar zie het niet als een roep. Ik observeer een bepaalde logica om een De Boer-achtige trainer aan te stellen.

Maar niet voordat Kroes weg is. Het ergste wat er nu kan gebeuren, is dat Kroes bijvoorbeeld Ten Hag aanstelt en zich doodleuk daarachter verschuilt. Ten Hag kan het schip misschien wel vlottrekken, maar met Kroes kom je vervolgens geen stap verder.

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga