Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Ajax (v)

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 25 mei 2025 om 15:09:

Is ome Joop soms terug bij Twente met zijn creatieve boekhouding?

Die hebben me toch een partij ingekocht sinds de winterstop en nu ook nog Jill Roord die Manchester City vrijwillig verruilt voor Twente met nog een jaar contract.

Roord is duidelijk terugkomen voor de liefde.

Kroes moet zich nu ook bezighouden met transfers bij de vrouwen aangezien Koster nog steeds niet aanwezig is.
Benieuwd wie er nog bij komt en wie er weggaan.

+1/-0

Papa Roord zal zeker zijn stem hebben laten horen bij de terugkeer van Jill. Alleen vraag ik me af hoeveel geld hiermee gemoeid is. Op nos.nl zei Roord dat het voor Nederlandse begrippen een behoorlijk bedrag was. Ajax en PSV zijn 2 clubs die in staat zijn om bedragen te betalen in het vrouwenvoetbal. Twente heeft toch wat minder te makken.
En @Spelbos, de liefde zal er zeker mee te maken hebben, maar haar partner hockeyt bij Den Bosch, dan lijkt PSV toch een logischere keus. Steeds van Enschede naar Den Bosch rijden is best wel een eind.

+2/-0

Andries Jonker heeft Regina van Eijk opgeroepen voor Oranje. Daphne van Domselaar is niet fit genoeg om te spelen tegen Duitsland, maar blijft wel bij het elftal. Oud Ajacied Lize Kop zal waarschijnlijk tegen Duitsland spelen.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Ajax (v)