Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » EK 2021

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Het was beschamend, eigenlijk het hele toernooi al. Maar goed, ik kan die oranje meuk en reclames toch al niet meer zien dus het is wel goed zo. Maar de keuzes van zowel de tactiek als de invulling van de namen die daarbij horen was ver beneden de maat. Er zit veel meer voetbal in deze groep dan dat ze kunnen laten zien. En dan maak je zo`n Dumfries belangrijk. Tekenend hoe die als een kip zonder kop naar voren loopt bij de 2-0 en de weg naar het doel open laat... (dat is z`n enige sterke punt ook, rennen als een kip zonder kop)
En over Depay zullen we het ook maar niet hebben.

Goed, de Tour is begonnen. Italië en België zitten nog in het toernooi. Mijn vakantie staat voor de deur. Laat de zomer maar komen!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 28 juni 2021 om 08:25:

Het was beschamend, eigenlijk het hele toernooi al. Maar goed, ik kan die oranje meuk en reclames toch al niet meer zien dus het is wel goed zo. Maar de keuzes van zowel de tactiek als de invulling van de namen die daarbij horen was ver beneden de maat. Er zit veel meer voetbal in deze groep dan dat ze kunnen laten zien. En dan maak je zo`n Dumfries belangrijk. Tekenend hoe die als een kip zonder kop naar voren loopt bij de 2-0 en de weg naar het doel open laat... (dat is z`n enige sterke punt ook, rennen als een kip zonder kop)
En over Depay zullen we het ook maar niet hebben.

Goed, de Tour is begonnen. Italië en België zitten nog in het toernooi. Mijn vakantie staat voor de deur. Laat de zomer maar komen!


Eens, die beide ploegen gun ik het ook en zie ik het ook doen. Moeten DeBruyne en in mindere mate Hazard wel weer inzetbaar zijn.

Italië ook een fijne ploeg met een goede spelopvatting. Fysiek vind ik ze wat kwetsbaar vergeleken met de andere topploegen.

Verder heeft oranje nooit meer het niveau benaderd, laat staan gehaald, wat ze onder Koeman lieten zien tegen Frankrijk, de tweede helften tegen Duitsland, Engeland etc. Zo benieuwd wat de KNVB nu weer gaat beslissen. Waarschijnlijk gaan ze eerst Rijkaard nog eens polsen, vervolgens of Koetje geen dubbelfunctie wil, dan proberen ze Louis nog eens te verleiden, denken ze meer dan vluchtig aan Advocaat - die vrije tijd heeft en hun go-to-guy is, en misschien eindigen ze uit ellende bij de enige coach, Koeman daargelaten, die ik in staat zie oranje weer op oranje te laten lijken, Bosz.

Dit bericht is gewijzigd op 28 juni 2021, 09:06:08.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 28 juni 2021 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 28 juni 2021 om 08:25:

Het was beschamend, eigenlijk het hele toernooi al. Maar goed, ik kan die oranje meuk en reclames toch al niet meer zien dus het is wel goed zo. Maar de keuzes van zowel de tactiek als de invulling van de namen die daarbij horen was ver beneden de maat. Er zit veel meer voetbal in deze groep dan dat ze kunnen laten zien. En dan maak je zo`n Dumfries belangrijk. Tekenend hoe die als een kip zonder kop naar voren loopt bij de 2-0 en de weg naar het doel open laat... (dat is z`n enige sterke punt ook, rennen als een kip zonder kop)
En over Depay zullen we het ook maar niet hebben.

Goed, de Tour is begonnen. Italië en België zitten nog in het toernooi. Mijn vakantie staat voor de deur. Laat de zomer maar komen!


























Eens, die beide ploegen gun ik het ook en zie ik het ook doen. Moeten DeBruyne en in mindere mate Hazard wel weer inzetbaar zijn.

Italië ook een fijne ploeg met een goede spelopvatting. Fysiek vind ik ze wat kwetsbaar vergeleken met de andere topploegen.

Verder heeft oranje nooit meer het niveau benaderd, laat staan gehaald, wat ze onder Koeman lieten zien tegen Frankrijk, de tweede helften tegen Duitsland, Engeland etc. Zo benieuwd wat de KNVB nu weer gaat beslissen. Waarschijnlijk gaan ze eerst Rijkaard nog eens polsen, vervolgens of Koetje geen dubbelfunctie wil, dan proberen ze Louis nog eens te verleiden, denken ze meer dan vluchtig aan Advocaat - die vrije tijd heeft en hun go-to-guy is, en misschien eindigen ze uit ellende bij de enige coach, Koeman daargelaten, die ik in staat zie oranje weer op oranje te laten lijken.



De KNVB heeft hier ook schuld aan, Frank de Boer, een trainer die overal is mislukt en regelmatig de grootste onzin uitbraakt bondscoach maken is vragen om problemen, een hele grote blunder is dat. Koeman heeft laten zien wat er mogelijk is met het Nederlands elftal. Alleen Van Dijk is natuurlijk wel een groot gemis in dit team.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 28 juni 2021 om 09:00:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 28 juni 2021 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 28 juni 2021 om 08:25:

Het was beschamend, eigenlijk het hele toernooi al. Maar goed, ik kan die oranje meuk en reclames toch al niet meer zien dus het is wel goed zo. Maar de keuzes van zowel de tactiek als de invulling van de namen die daarbij horen was ver beneden de maat. Er zit veel meer voetbal in deze groep dan dat ze kunnen laten zien. En dan maak je zo`n Dumfries belangrijk. Tekenend hoe die als een kip zonder kop naar voren loopt bij de 2-0 en de weg naar het doel open laat... (dat is z`n enige sterke punt ook, rennen als een kip zonder kop)
En over Depay zullen we het ook maar niet hebben.

Goed, de Tour is begonnen. Italië en België zitten nog in het toernooi. Mijn vakantie staat voor de deur. Laat de zomer maar komen!


























Eens, die beide ploegen gun ik het ook en zie ik het ook doen. Moeten DeBruyne en in mindere mate Hazard wel weer inzetbaar zijn.

Italië ook een fijne ploeg met een goede spelopvatting. Fysiek vind ik ze wat kwetsbaar vergeleken met de andere topploegen.

Verder heeft oranje nooit meer het niveau benaderd, laat staan gehaald, wat ze onder Koeman lieten zien tegen Frankrijk, de tweede helften tegen Duitsland, Engeland etc. Zo benieuwd wat de KNVB nu weer gaat beslissen. Waarschijnlijk gaan ze eerst Rijkaard nog eens polsen, vervolgens of Koetje geen dubbelfunctie wil, dan proberen ze Louis nog eens te verleiden, denken ze meer dan vluchtig aan Advocaat - die vrije tijd heeft en hun go-to-guy is, en misschien eindigen ze uit ellende bij de enige coach, Koeman daargelaten, die ik in staat zie oranje weer op oranje te laten lijken.



De KNVB heeft hier ook schuld aan, Frank de Boer, een trainer die overal is mislukt en regelmatig de grootste onzin uitbraakt bondscoach maken is vragen om problemen, een hele grote blunder is dat. Koeman heeft laten zien wat er mogelijk is met het Nederlands elftal. Alleen Van Dijk is natuurlijk wel een groot gemis in dit team.


Jawel, maar ook met Van Dijk leek het onder De Boer niet op samenhangend, goed voetbal.

Ik gun dit Frank niet, want je herinnert je hem als topverdediger en een van de beste centrale duo's ooit in oranje met Stam in 98. Zo goed heb ik De Ligt en Van Dijk nog niet zien spelen. Überhaupt vind ik De Ligt in oranje een fletse afspiegeling van zichzelf.

Maar hij had echt niets te zoeken bij oranje na zijn laatste jaren. Ik had graag Bosz gezien en bij gebrek aan beschikbaarheid Ten Cate. Die houdt ook van pressie, 4-3-3 en een goede veldbezetting met aanvallend voetbal.

Frank had zich kunnen rehabiliteren, maar ik vrees dat het tegenovergestelde is gebeurd. Dat wordt een nieuwe set golfclubs aanschaffen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 28 juni 2021 om 09:09:

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 28 juni 2021 om 09:00:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 28 juni 2021 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 28 juni 2021 om 08:25:

Het was beschamend, eigenlijk het hele toernooi al. Maar goed, ik kan die oranje meuk en reclames toch al niet meer zien dus het is wel goed zo. Maar de keuzes van zowel de tactiek als de invulling van de namen die daarbij horen was ver beneden de maat. Er zit veel meer voetbal in deze groep dan dat ze kunnen laten zien. En dan maak je zo`n Dumfries belangrijk. Tekenend hoe die als een kip zonder kop naar voren loopt bij de 2-0 en de weg naar het doel open laat... (dat is z`n enige sterke punt ook, rennen als een kip zonder kop)
En over Depay zullen we het ook maar niet hebben.

Goed, de Tour is begonnen. Italië en België zitten nog in het toernooi. Mijn vakantie staat voor de deur. Laat de zomer maar komen!


























Eens, die beide ploegen gun ik het ook en zie ik het ook doen. Moeten DeBruyne en in mindere mate Hazard wel weer inzetbaar zijn.

Italië ook een fijne ploeg met een goede spelopvatting. Fysiek vind ik ze wat kwetsbaar vergeleken met de andere topploegen.

Verder heeft oranje nooit meer het niveau benaderd, laat staan gehaald, wat ze onder Koeman lieten zien tegen Frankrijk, de tweede helften tegen Duitsland, Engeland etc. Zo benieuwd wat de KNVB nu weer gaat beslissen. Waarschijnlijk gaan ze eerst Rijkaard nog eens polsen, vervolgens of Koetje geen dubbelfunctie wil, dan proberen ze Louis nog eens te verleiden, denken ze meer dan vluchtig aan Advocaat - die vrije tijd heeft en hun go-to-guy is, en misschien eindigen ze uit ellende bij de enige coach, Koeman daargelaten, die ik in staat zie oranje weer op oranje te laten lijken.



De KNVB heeft hier ook schuld aan, Frank de Boer, een trainer die overal is mislukt en regelmatig de grootste onzin uitbraakt bondscoach maken is vragen om problemen, een hele grote blunder is dat. Koeman heeft laten zien wat er mogelijk is met het Nederlands elftal. Alleen Van Dijk is natuurlijk wel een groot gemis in dit team.


Jawel, maar ook met Van Dijk leek het onder De Boer niet op samenhangend, goed voetbal.

Ik gun dit Frank niet, want je herinnert je hem als topverdediger en een van de beste centrale duo's ooit in oranje met Stam in 98. Zo goed heb ik De Ligt en Van Dijk nog niet zien spelen. Überhaupt vind ik De Ligt in oranje een fletse afspiegeling van zichzelf.

Maar hij had echt niets te zoeken bij oranje na zijn laatste jaren. Ik had graag Bosz gezien en bij gebrek aan beschikbaarheid Ten Cate. Die houdt ook van pressie, 4-3-3 en een goede veldbezetting met aanvallend voetbal.

Frank had zich kunnen rehabiliteren, maar ik vrees dat het tegenovergestelde is gebeurd. Dat wordt een nieuwe set golfclubs aanschaffen.




Op naar de eeuwige golfvelden.... Het beste kan hij gewoon net zoals Van Basten toegeven dat er geen trainer in hem zit en er gewoon mee ophouden.

 

+2/-0

Dit is totaal niet verrassend. Er is nou eenmaal te weinig kwaliteit. Zeker aanvallend stelt het niks meer voor. Als dit het niveau is dan is het gewoon 60/40 of 50/50 tegen landen als Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken, Wales, Tsjechië enzovoorts. Een cruciale fout, zoals die van De Ligt, kan dan inderdaad het verschil maken.

Met 11 tegen 11 kwamen ze ook niet tot veel kansen. Er was geeneens een opbouw. De Tsjechen stonden goed opgesteld en Oranje speelde louter lange ballen. Natuurlijk krijg je dan veel balverlies. Frenkie probeerde het nog, maar kreeg telkens 1/2 spelers in zijn nek en had te weinig afspeelmogelijkheden om zich heen. Zeker niet naar voren toe. Op zo'n moment heb je juist voetballers nodig die naar voren kunnen spelen, altijd aanspeelbaar zijn. Zoals Klaassen en Gravenberch. Of centrumverdedigers die eens in durven te dribbelen zodat de tegenstander anticipeert en de middenvelders weer vrijkomen. Iedereen stond stil bij balbezit. Alsof ze net een marathon hadden gelopen.

Backs die er al staan in plaats van er te komen en voetballend niet de oplossing hebben. Dumfries had dan nog een paar goede momenten.. uiteindelijk verprutst hij zelf de mogelijkheden door dramatische keuzes of voorzetten.

Depay die moeite had om de ruimte te vinden. Hij liet zich inzakken en ging te veel lopen met de bal in plaats van de bal het werk te laten doen. Die heeft echt een dramatisch toernooi gespeeld.

Malen die flink zijn best deed en wat goede loopacties had. Maar uiteindelijk de grootste kans om zeep hielp door rechts te willen passeren bij de keeper terwijl links de beste optie was. Het is allemaal net niet.

Stekelenburg die het redelijk deed dit EK zag er toch zwak uit bij beide tegendoelpunten. De Ligt met een blunder. De grootste fout zit hem niet in het uitglijden of de handsbal. Nee.. de grootste fout zit hem in het laten stuiteren van de bal zoals je hier op 3:21 kan zien:


Toch won hij in de eerste helft vrijwel elk duel en wist hij de 1-0 te voorkomen toen hij 2 tegenstanders had aan de linkerkant.

Zo kun je door blijven gaan. Ik heb niet 1 speler van Oranje top zien spelen. En ja er valt genoeg aan te merken op de keuzes van De Boer. Toch zouden ze met een andere bondscoach vergelijkbaar presteren. Misschien haal je dan net de halve finales, dat is het maximale en dan ben je niet eens 1 topland tegengekomen.

Uiteindelijk heb je het wel over De Roon, Weghorst, Promes, Van Aanholt, Stekelenburg en ga zo door. Waarbij de beste spelers van het land zelfs niet in de vorm van hun leven zijn.

Overigens vind ik vrijwel elk land dramatisch spelen. Wanneer krijgen we weer aanvallend voetbal? Portugal werd pas gevaarlijk toen ze alles of niets gingen spelen. Duitsland heb ik alleen sterk zien spelen tegen Portugal. Spanje kan de bal makkelijk laten rondgaan maar kan de trekker niet overhalen. Italië wisselvallig. Geen land steekt er bovenuit.

Ik kan me toch eindtoernooien herinneren met kwalitatief veel betere spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 28 juni 2021 om 09:15:

Overigens vind ik vrijwel elk land dramatisch spelen. Wanneer krijgen we weer aanvallend voetbal? Portugal werd pas gevaarlijk toen ze alles of niets gingen spelen. Duitsland heb ik alleen sterk zien spelen tegen Portugal. Spanje kan de bal makkelijk laten rondgaan maar kan de trekker niet overhalen. Italië wisselvallig. Geen land steekt er bovenuit.

Ik kan me toch eindtoernooien herinneren met kwalitatief veel betere spelers.



Afbraakvoetbal loont nu eenmaal. Als je de RD bezig ziet, dat is gewoon een 1:1 kopie van Frankrijk, maar om 1 of andere reden is het wel geoorloofd als zij het doen, maar niet als de tegenstander het doet (cf. Courtois).

Je moet eens opzoeken hoe Portugal Europees kampioen werd vorig toernooi. 3 gelijke spelen in de groepsfase, 1 wedstrijd gewonnen tijdens de reguliere speeltijd.

De tijden van Duitsland en Spanje zijn helaas voorbij, waarbij een team met positiespel en aanvallend voetbal een toernooi wint. Het is nu eenmaal zo, vrees dat we ons er gaan bij moeten neerleggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 28 juni 2021 om 09:34:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 28 juni 2021 om 09:15:

Overigens vind ik vrijwel elk land dramatisch spelen. Wanneer krijgen we weer aanvallend voetbal? Portugal werd pas gevaarlijk toen ze alles of niets gingen spelen. Duitsland heb ik alleen sterk zien spelen tegen Portugal. Spanje kan de bal makkelijk laten rondgaan maar kan de trekker niet overhalen. Italië wisselvallig. Geen land steekt er bovenuit.

Ik kan me toch eindtoernooien herinneren met kwalitatief veel betere spelers.



Afbraakvoetbal loont nu eenmaal. Als je de RD bezig ziet, dat is gewoon een 1:1 kopie van Frankrijk, maar om 1 of andere reden is het wel geoorloofd als zij het doen, maar niet als de tegenstander het doet (cf. Courtois).

Je moet eens opzoeken hoe Portugal Europees kampioen werd vorig toernooi. 3 gelijke spelen in de groepsfase, 1 wedstrijd gewonnen tijdens de reguliere speeltijd.

De tijden van Duitsland en Spanje zijn helaas voorbij, waarbij een team met positiespel en aanvallend voetbal een toernooi wint. Het is nu eenmaal zo, vrees dat we ons er gaan bij moeten neerleggen.



Ja ik herinner me dat Portugal ja. Ellendig allemaal. Terwijl een aantal van deze landen toch nog aardig wat goede spelers hebben. Zeker als je het afzet tegen de rest.

Het zijn in ieder geval geen leuke wedstrijden meer om naar te kijken. Het WK volgend jaar zal meer van hetzelfde zijn. Argentinië, Brazilië stellen ook niet veel voor.

Je hebt hier en daar nog wat individuele spelers die het leuk maken.

 

+1/-0

Dat Brazilië in 82 geen wereldkampioen werd in Spanje geld voor mij nog steeds als de grootste deceptie qua voetbalfilosofie. Doet niets af aan de prestatie van Italië toentertijd. Maar dat elftal swingde, ademde, belichaamde aanvallend (samba) voetbal pur sang met een coach die ik zeer hoog acht, Tele Santana. Altijd nog blij dat hij met zijn filosofie op club gebied met Sao Paolo wel alles wist te winnen. Noem mij maar melancholisch, maar daar stierf (en in mindere mate ook in 1986) het prachtige samba voetbal. In 1990 werd Brazilië wereldkampioen met Dunga als de man van realisme.

 

+1/-0

In 1990 werd (west) Duitsland kampioen, ik denk dat je 1994 bedoelt.

 

+1/-0

Correct in 1994

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 28 juni 2021 om 11:21:

Dat Brazilië in 82 geen wereldkampioen werd in Spanje geld voor mij nog steeds als de grootste deceptie qua voetbalfilosofie. Doet niets af aan de prestatie van Italië toentertijd. Maar dat elftal swingde, ademde, belichaamde aanvallend (samba) voetbal pur sang met een coach die ik zeer hoog acht, Tele Santana. Altijd nog blij dat hij met zijn filosofie op club gebied met Sao Paolo wel alles wist te winnen. Noem mij maar melancholisch, maar daar stierf (en in mindere mate ook in 1986) het prachtige samba voetbal. In 1990 werd Brazilië wereldkampioen met Dunga als de man van realisme.


Zoals Yakubu zegt, je vergist je net een WK. Maar die golfbewegingen in aanvallend en verdedigend voetbal zijn van alle tijden.

Bovendien ziet men over het hoofd dat Italië en België gewoon nog kampioen kunnen worden en die spelen echt naar voren, even ongeacht of de uitvoering top is.

Frankrijk vind ik vooral counterend spelen geheel volgens de aard van Deschamps, Portugal was en is een getalenteerde luizenploeg.

Italië op het EK 88 en WK 90 vond ik ook voetballend erg fijne ploegen. Het is niet moeilijk te zien, waar Mancini zijn roots heeft liggen. Denemarken had toen ook even een team hoor.

Brazilie 1990 was ook frivool, maar kwam gewoon kwaliteit tekort. In 94 was het counteren geblazen en we hadden ze bijna nog gepakt, en in 98 hadden ze ook weer heel veel talent. En ook daar hadden we ze moeten hebben, maar durfde de ref geen pingel te geven na die overtreding op van Hooijdonk.

Overigens zelf over het hoofd gezien dat Bosz natuurlijk niet meer beschikbaar is.

Nou, Louis, je MOET.

 

+1/-0

Zo...Spanje, waar we fluitend van zouden winnen volgens onze Raf, verslaat Kroatië met 5-3. Kroatië liet trouwens wel zien wat veerkracht is. Net als Zwitserland. Oranje staat echt zwaar voor lul. En dan die goals van Benzema en Pogba...

Winnaar van België - Italië wint uiteraard van de winnaar aan 'onze' kant van het schema.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 29 juni 2021 om 08:19:

(...) Winnaar van België - Italië wint uiteraard van de winnaar aan 'onze' kant van het schema.



Ja, zeker weten. Zoals Nederland uiteraard van Tjechië zou winnen en Frankrijk uiteraard van Zwitserland ...

 

+2/-0

Hoppa laat die Engelsen maar Danish Dynamite ruiken, ik hoop dat de Denen dit vasthouden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 07 juli 2021 om 21:32:

Hoppa laat die Engelsen maar Danish Dynamite ruiken, ik hoop dat de Denen dit vasthouden.



En natuurlijk moest de gelijkmaker een eigen doelpunt zijn want zelf scoren kan dat waardeloze elftal amper :\(

Edit: penalty er bij en de UEFA heeft de finale die het al voor de start van het toernooi wou.

Dit bericht is gewijzigd op 7 juli 2021, 23:33:07.

 

+1/-0

Wat een armzalige halve finale van beide partijen. Denen hebben niets gecreëerd en Engeland.....tja dat herbergt behalve Sterling veel harde noeste arbeiders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 07 juli 2021 om 23:39:

Wat een armzalige halve finale van beide partijen. Denen hebben niets gecreëerd en Engeland.....tja dat herbergt behalve Sterling veel harde noeste arbeiders.



En die laatste is toch ook een momentvoetballer. Die own goal zet hij goed druk op de verdediging, maar een paar minuten daarvoor staat hij 1 op 1 met de keeper en mist hij een gigantische kans.

Die strafschop was triest en het is een gigantische aanfluiting dat Van Boekel niet aan Makkelie zegt om toch eens de beelden te gaan bekijken. Het zegt veel dat de scheidsrechter van dienst hier op ITV maar bleef roepen dat de VAR de scheids enkel naar het scherm mag roepen als het een clear error is. Maar dan wel de strafschop recht lullen erna :denk.

Lachwekkend dat je tegen een matig elftal als Denemarken doorgaat via een own goal en een onterechte strafschop in de verlengingen. De Denen speelden de 2e verlenging dan nog uit met 10 spelers.

Laat ons hopen dat Italië het haalt, want dat is toch de enige ploeg die het op vlak van parcours toch echt verdient. Maar ja, de Engelse spelen een thuiswedstrijd en worden straks gesteund door 60.000 toeschouwers + de scheids.

 

+2/-0

Italie is mijn ogen de enige ploeg die het verdiend. Hoe zij blij vlagen on italiaans Belgie helemaal wegtiken maakte best wel indruk op mij. Tevens hebben ze een enorme teamgeest met een echte leider als Chielini, waar ik alleen maar meer en meer respect voor krijg.

Maar goed als Engeland het wint, is ook wel eens weer leuk, want daar snakken ze al zo lang na weer een prijs (1966) dat ik het ook wel leuk voor ze vindt.

PS: Op zich natuurlijk een drama dat Oranje niet gister tegen de Engelsen in de halve finale stond ( wat gewoon een must was met dit materiaal en gezien ze in 2018 in de finale van de nations league stonden) Kortom, sindsdien en sinds Koeman weg is is Oranje niks opgeschoten alleen maar weer minder geworden, waar Frank de Boer en de KNVB vooral schuldig aan zijn + teveel spelers die het gewoon niet brachten: Depay, Frenkie, de Ligt, Wijnaldum. En Donny van den Beek had zich na 2019 CL natuurlijk in de basis moeten spelen op de 10 positie met zijn kwaliteiten, echter de United deal heeft hem alleen maar weer teruggeworpen.

Ik hoop op Italie; het zou verdiend zijn vooral na de wedstrijd tegen de Belgen.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » EK 2021