Transparent
Inloggen
Sluiten

Koeman: "een of twee versterkingen"

12 maart 2004 18:17

Verslaggever: RvN

In zijn perspraatje (zie Ajax.nl) liet Ronald Koeman weten dat uit de gesprekken met Van Gaal onder andere is voortgekomen dat Ajax bereid is mee te denken voor versterkingen op een of twee posities'. "Als er spelers verkocht worden is dat wat gemakkelijker, maar ook als er niemand weggaat, gaan we het toch proberen."

Het ligt voor de hand dat een van die posities de rechtsbuitenpositie betreft, aangezien die positie het zorgenkindje blijft en Koeman in De Ridder eigenlijk meer een rechtermiddenvelder ziet.

Meer op




Tags

koeman gaal perspraatje rechtermiddenvelder rechtsbuitenpositie ridder voortgekomen zorgenkindje

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.734 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

accepteert afca akpom atletico blind bounida branco brobbey carlos depay derk dolberg elsimao gloukh henrique hoelang ibrahimovic johanssen jong jordi kiki koeman lui maximilian mie monserrate sevic topscorer zahouani zweden