Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League - 2020/2021] Lille - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 25 mei 2021 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 25 mei 2021 om 11:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 mei 2021 om 11:24:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 25 mei 2021 om 09:04:

(...) Vind het ook een beetje makkelijk. Roma staat 7e en heeft eveneens een mindere ploeg dan Ajax. Daar had je gewoon van moeten winnen thuis, maar daar blijkt Ten Hag allergisch voor. Thuis vol druk zetten en winnen. Bah.



En ze hadden ook van Liverpool en Atalanta moeten winnen.

Wat ik een knappe prestatie vind?
Dat ze zonder veel Coronagevallen en blessures het seizoen gespeeld hebben.


Dat hadden ze zeker. Maar weet je nog hoe die thuisnederlaag tegen Liverpool werd begroet?

Zo veelzeggend. Als een morele overwinning! Diep treurig. Ajax thuis met een selectie op orde en Onana en Blind er nog bij, geen CL voorrondes tegen een Liverpool dat al met 7-2 was weggepoetst door Aston Villa...Iedereen zag al dat er iets aan de hand was. En dan valt Van Dijk ook nog uit.

En dan maar opluchting uitstralen dat je slechts met 0-1 verliest na een wedstrijd waarin je duidelijk respect toont voor een tegenstander en niet vol druk wilt zetten. In een thuiswedstrijd. Bezopen laf.

Maar iedereen vreesde een pak slaag, omdat TH de complete voorbereiding had weggegooid met die rare fratsen als Labyad in de spits, Promes op 10 etc. In plaats de automatismen erin te slijpen door Tadic op 9 te zetten en Antony looppatronen laten ontwikkelen daaromheen.

Het is echt matig en mager geweest wat TH heeft laten zien in Europa op die ene uitschieter na. Nou, zet een willekeurige trainer voor de groep met Frenkie, Ziyech, De Ligt, Tadic, Onana, Nico, Blind en Neres - zeker met een meesterscout als Bruins Slot die panklare analyses maakt - en de groep speelt en presteert minstens op dezelfde manier.



Misten wel vier 100% kansen.

En was grote tegenvaller, op dat moment, dat Kudus meteen uitviel. Hij was de man in vorm. En die eigen goal van Nico was niveautje vierde klasse KNVB.
Jij noemt Onana en Nico in rijtje topper maar zij maakten wel allebei bepalende blunders in de CL campagne. En Neres kwam in die fase nog steeds niet opdagen, alleen thuis tegen Liverpool was hij redelijk met een paar goede ballen op ondermeer Tadic die had moeten scoren.

Wat je Ten Hag mag aanrekenen, vooral dat, is de 2e helft in Bergamo. Had je daar met meer verstand gespeeld dan waren drie punten zeker geweest.

Maar mee eens dat er meer had ingezeten, tegen Liverpool.

Ook mee eens dat Tadic gewoon meteen als 9 had moeten ingezet. Ten Hag is teveel aan het zoeken geweest, onnodig. Allemaal mee eens.

Toch is hij best een goede trainer vind ik. Gek he?






Liam, mijn respect heb je. Bijna al je reacties zijn objectief en vrij dichtbij de waarheid, zover er een waarheid is. Ga zo door.



Verder wil ik nog wel zeggen:

1. Ik post iets positiefs " over de winst van Ajax tegen Lille 2x. Wat dus de kampioen van Frankrijk uiteindelijk is geworden en daarmee sterrenploeg
PSG, met een zeer sterk elftal, achter zich laat. PSG wat de finalist is van vorig seizoen en dit jaar o.a. won van Bayern(uit) en Barcelona(uit) Manchester United (uit) en eigenlijk een ploeg is die van iedereen kan winnen.

en meteen moet het weer gaan over wat slecht gegaan is....


2. Thuis tegen Liverpool was ten Hag nog zoekende naar zijn ideale 11 en miste Ziyech, Van den Beek, Veltman en Dest en had nog maar 1/2 wedstrijden Klaassen tot zijn beschikking en tevens wat Liam ook zei waren er veel mensen nog lang niet in vorm zo als usual: Tagliafico was heel matig, Onana, Tadic....Neres..

De enige die echt in vorm waren dat moment waren Kudus en Antony...

Kudus viel uit in de 9e minuut en was gespositioneerd door Ten Hag op de valse 9 positie. (een uitprobeersel wat ook is gedaan met Tadic tegen Bayern)

Antony was afwezig vanwege een ? covidpositieve besmetting/ PCR test



Ajax had inderdaad een aantal grote kansen die er allemaal niet ingingen. 4 volgens mij.

Is dat de schuld van ten Hag? Nee.
Is het de schuld van Ten Hag dat Kudus uitviel de 9e minuut? De man in vorm?
Is het de schuld van Ten Hag dat Atony vanwege een bepaalde test niet aanwezig mocht zijn bij de wedstrijd selectie?

is de schuld van Ten Hag dat er geen sfeer was in de arena?
Is de schuld van Ten Hag dat de sterkhouders van het team niet in vorm waren?



Er had veel meer ingezeten thuis...tuurlijk.

Maar ga ook niet doen alsof dit Liverpool een makkie was omdat ze een wedstrijd van Villa verloren met 7-2. In Covid tijd zonder publiek zijn die hoge uitslagen vaker voorgekomen en geven geen goede weergave van de werkelijkheid.

Dat zelfde Liverpool won bij Atalanta met 0-5. En speelde hun helemaal weg.


Was Liverpool (1 van de beste team van Europa de laatste 3) minder in vorm? Ja
Hadden ze blessures? Ja. Van Dijk. En blijkbaar is hij de missende steen van Liverpool.


Uit bij Liverpool kan ik me herinneren had Klaas Jan Huntelaar de kans op de 1-1.
Een kopbal, die hij 9/ van de 10 keer scoort.

In beide wedstrijden verdienden Ajax een gelijkspel in ieder geval.

Seizoen 2020-2021 was het ideale jaar voor Ajax om Liverpool een keer pijn te doen. Zeker nu Van Dijk er niet was.

Maar Ajax en Ten Hag waren nog maar net weer bezig met een nieuw team formeren.
De twee spelers in vorm Kudus en Antony waren beiden niet beschikbaar de eerste wedstrijd. Wat het als trainer wel erg lastig maakt.

Daarnaast miste Ajax Ziyech, Van den beek, Veltman en Dest en moest Ten Hag weer een nieuw team klaar hebben staan.

En dan moet je ook nog tegen Liverpool zonder publiek....thuis.

Klaassen was nog maar net terug en speelde op de controlerende positie.

Kortom:

Ajax stond nog helemaal niet en liep ook nog niet.

Wil je winnen in de CL van Liverpool, de winnaar van 2019 en finalist van 2018,
terwijl ze nauwelijks een speler hebben verloren met de jaren dan moet wel heel veel kloppen bij Ajax....

En als je dan ook nog 4 kansen mist in de CL! En je maakt een eigen goal....

Dan win je niet.


Uit maakte Onana een superblooper die hij nooit maakt...Hij was er duidelijk niet bij deze wedstrijd en speelde zonder publiek erg ongeconcentreerd...

Normaal wordt het uit 0-0 en dat was prima geweest als CL resultaat.



Zoals Liam al zei:
Ten Hag liet het liggen bij Atalanta uit, als je 0-2 voorstaat dan moet je het gewoon zakelijk uitspelen, ik kan me nog herinneren dat Schuurs de 0-3 had moeten maken.

Uit bij Atalanta nu spelen met Timber ipv Schuurs gaat een slok op een borrel schelen. Tevens is het elftal nu veel meer geformeerd en staat. Martinez en Timber zijn super solide achterin. Verder staat Klaassen nu altijd op 10 wat veel beter is voor het team.


'Normaal' had Ajax:

2 x gewonnen bij Midjeland (6 punten)
2 x gelijk tegen Liverpool (2 punten)
1x gewonnen tegen Atalanta uit (3 punten) en 1 verlies thuis

Dan kom je op 11 punten en ga je door naar de volgende ronde.


na de CL:



2x winnen van Lille was gewoon CL waardig.
2 x Youngboys ook goed, solide.


Blind viel weg ( Onana was al weggevallen, en vervolgens stekelenburg) en dan zie je dat je tegen een ploeg als Roma net naast de pot pist met B keeper als Scherpen die eigenlijk nooit bij Ajax mag keepen. En heb je dikke pech dat Dusan de topper die bijna altijd scoort nu een x penalty mist (is hem vergeven).

Want dan sta je 0-2 voor en kan je het thuis gewoon al afmaken. Net als Tegen Young Boys, gooi je Brobbey erin en win je met 0-3.


Indien ze dan door waren gegaan, laten we eerlijk zijn met elkaar dan was dit team niet in finale gekomen wat United is op dit moment een maatje te groot zeg ik met pijn in mijn hart. Gasten als Cavani, Fernandes, Pogba, Rashford lopen al jaren mee en zijn super geslepen in dit soort wedstrijden en Ajax was zonder:

Haller, Blind, Onana en Mazraoui.....

Tevens waren sommige spelers niet echt in vorm...vooral Neres/Antony...

De kans was 10 % dat Ajax door zou gaan.


Nu hopen dat iedereen geleerd heeft en dan volgend seizoen Ajax beter voor de dag gaat komen.

Er is rust in de club, de trainer blijft, ik vermoed dat 85 % van het basisteam er nog is aan het begin van 2021-2022 en dan kan je doorbouwen aan automatismes.
(Onana, Tagliafico weg en Brobbey je super sub)

Als Coach van Ajax moet je steeds weer opnieuw bouwen, waar Bayern, Liverpool, PSG, City, Real etc, al jaren verder bouwen met hun beste team.

Als coach van Ajax is het veel moeilijker.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 25 mei 2021 om 15:24:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 25 mei 2021 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 25 mei 2021 om 11:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 mei 2021 om 11:24:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 25 mei 2021 om 09:04:

(...) Vind het ook een beetje makkelijk. Roma staat 7e en heeft eveneens een mindere ploeg dan Ajax. Daar had je gewoon van moeten winnen thuis, maar daar blijkt Ten Hag allergisch voor. Thuis vol druk zetten en winnen. Bah.



En ze hadden ook van Liverpool en Atalanta moeten winnen.

Wat ik een knappe prestatie vind?
Dat ze zonder veel Coronagevallen en blessures het seizoen gespeeld hebben.


Dat hadden ze zeker. Maar weet je nog hoe die thuisnederlaag tegen Liverpool werd begroet?

Zo veelzeggend. Als een morele overwinning! Diep treurig. Ajax thuis met een selectie op orde en Onana en Blind er nog bij, geen CL voorrondes tegen een Liverpool dat al met 7-2 was weggepoetst door Aston Villa...Iedereen zag al dat er iets aan de hand was. En dan valt Van Dijk ook nog uit.

En dan maar opluchting uitstralen dat je slechts met 0-1 verliest na een wedstrijd waarin je duidelijk respect toont voor een tegenstander en niet vol druk wilt zetten. In een thuiswedstrijd. Bezopen laf.

Maar iedereen vreesde een pak slaag, omdat TH de complete voorbereiding had weggegooid met die rare fratsen als Labyad in de spits, Promes op 10 etc. In plaats de automatismen erin te slijpen door Tadic op 9 te zetten en Antony looppatronen laten ontwikkelen daaromheen.

Het is echt matig en mager geweest wat TH heeft laten zien in Europa op die ene uitschieter na. Nou, zet een willekeurige trainer voor de groep met Frenkie, Ziyech, De Ligt, Tadic, Onana, Nico, Blind en Neres - zeker met een meesterscout als Bruins Slot die panklare analyses maakt - en de groep speelt en presteert minstens op dezelfde manier.



Misten wel vier 100% kansen.

En was grote tegenvaller, op dat moment, dat Kudus meteen uitviel. Hij was de man in vorm. En die eigen goal van Nico was niveautje vierde klasse KNVB.
Jij noemt Onana en Nico in rijtje topper maar zij maakten wel allebei bepalende blunders in de CL campagne. En Neres kwam in die fase nog steeds niet opdagen, alleen thuis tegen Liverpool was hij redelijk met een paar goede ballen op ondermeer Tadic die had moeten scoren.

Wat je Ten Hag mag aanrekenen, vooral dat, is de 2e helft in Bergamo. Had je daar met meer verstand gespeeld dan waren drie punten zeker geweest.

Maar mee eens dat er meer had ingezeten, tegen Liverpool.

Ook mee eens dat Tadic gewoon meteen als 9 had moeten ingezet. Ten Hag is teveel aan het zoeken geweest, onnodig. Allemaal mee eens.

Toch is hij best een goede trainer vind ik. Gek he?






Liam, mijn respect heb je. Bijna al je reacties zijn objectief en vrij dichtbij de waarheid, zover er een waarheid is. Ga zo door.



Verder wil ik nog wel zeggen:

1. Ik post iets positiefs ...

en meteen moet het weer gaan over wat slecht gegaan is....




Precies!

En vervolgens is het vreemd dat het forum is leeggelopen, en ligt dat vooral aan anderen ;)

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 25 mei 2021 om 15:22:


Jij past eigenlijk heel goed bij PSV. Snap niet waarom je je tot Ajax aangetrokken voelt, de club staat qua opvattingen aan de andere kant van het spectrum dan jij.



Definieer de "echte" Ajax supporter maar! Dan weet je ook meteen weer hoeveel verschillende stromingen er zijn in ons supportersgilde.

Of is dit forum bedoeld voor één specifieke type Ajax supporter? (dan moet je het maar zeggen hoor).

Ik kom uit de periode 70-74 tm nu. Genoten van Cruijff, Keizer en Swart en later van mensen als Tahamata, Ton Blanker en Ray Clarke. En weer later van Arnesen, Lerby en Ling en daarna uiteraard van van Basten, Olsen, Vanenburg en Rijkaard.
En niet te vergeten Peter Boeve, Edo Ophof en Felix Gasselich.
Vanenburg en Gasselich zijn, wat mij betreft, met afstand de twee technisch begaafdste spelers die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien.

Ruud Geels vond ik een verschrikking, evenals John van Loen. Jan van Halst ook trouwens.

Enzovoort.

Maar... ik heb ook genoten van de komst van de eerste kleuren TV waarbij je als je er heel dicht opzat, zo per "pixel" de drie gekleurde ledjes (rood, groen, blauw)kon zien zitten. En dat trouwens een Philips.

Maar die TV was vroeger. Nu zijn ze duurder en gaan ze maar 3 jaar met hun tijd mee. Dingen veranderen.

Kortom, de standaard definitie van de Ajax supporter hangt een beetje af van welke periode je Ajax supporter geworden bent. Als je dat in de perioden 74-78 en 2003 - 2015 bent geworden heb je medicatie nodig gehad vrees ik.

 

+1/-0

Dat je Gasselich 19 interlands boven Bergkamp 79 interlands kiest :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 18:15:

Dat je Gasselich 19 interlands boven Bergkamp 79 interlands kiest :denk



Waar heb ik het ergens over het aantal interlands?
Is dat nu ineens een maatstaf?


Dirk Kuyt heeft 104 interlands.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 19:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 18:15:

Dat je Gasselich 19 interlands boven Bergkamp 79 interlands kiest :denk



Waar heb ik het ergens over het aantal interlands?
Is dat nu ineens een maatstaf?


Dirk Kuyt heeft 104 interlands.


Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel als we alle statistieken: aantal doelpunten, schone doelpunten, assists, algemene schoonheid et cetera naast elkaar leggen dan is Bergkamp 1000x zo goed dan Gasselich.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 19:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 19:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 18:15:

Dat je Gasselich 19 interlands boven Bergkamp 79 interlands kiest :denk



Waar heb ik het ergens over het aantal interlands?
Is dat nu ineens een maatstaf?


Dirk Kuyt heeft 104 interlands.


Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel als we alle statistieken: aantal doelpunten, schone doelpunten, assists, algemene schoonheid et cetera naast elkaar leggen dan is Bergkamp 1000x ofzo goed dan Gasselich.



Daar gaan we samen weer :-)
Ik zoek dit niet op he, laat dat aub duidelijk zijn.

Bergkamp in zijn Arsenal periode neem ik niet mee, hoewel ik hem daar nog (veel) beter vond dan bij Ajax.

Ik heb 2,5 jaar lang Gasselich live gezien, én ik heb Bergkamp een jaar of zes live gezien. En nergens schrijf ik dat Bergkamp niet goed was of geen mooie goals maakte.

Maar ik heb Gasselich én Vanenburg dingen zien doen met een bal, die ik tot dan toe (in een wedstrijd onder druk) nog niet eerder gezien had.

Het is dus een persoonlijke voorkeur. Mag dat hier?

 

+1/-0

Ik zoek ook niks op, maar Bergkamp was in zijn Ajax periode al veel beter, over de 100 doelpunten gescoord in 180 duels, veelal op dezelfde positie. Tot hoeveel kwam Gasselich? Hoe zag de carriere van die Gasselich er voor de rest uit, niet impossant. Bergkamp was in alle facetten beter. Maar goed jij jouw mening, maar ik denk dat geen een van de 12 posters je gaat steunen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 19:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 19:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 19:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 18:15:

Dat je Gasselich 19 interlands boven Bergkamp 79 interlands kiest :denk



Waar heb ik het ergens over het aantal interlands?
Is dat nu ineens een maatstaf?


Dirk Kuyt heeft 104 interlands.


Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel als we alle statistieken: aantal doelpunten, schone doelpunten, assists, algemene schoonheid et cetera naast elkaar leggen dan is Bergkamp 1000x ofzo goed dan Gasselich.



Daar gaan we samen weer :-)
Ik zoek dit niet op he, laat dat aub duidelijk zijn.

Bergkamp in zijn Arsenal periode neem ik niet mee, hoewel ik hem daar nog (veel) beter vond dan bij Ajax.

Ik heb 2,5 jaar lang Gasselich live gezien, én ik heb Bergkamp een jaar of zes live gezien. En nergens schrijf ik dat Bergkamp niet goed was of geen mooie goals maakte.

Maar ik heb Gasselich én Vanenburg dingen zien doen met een bal, die ik tot dan toe (in een wedstrijd onder druk) nog niet eerder gezien had.

Het is dus een persoonlijke voorkeur. Mag dat hier?




Ja, jij mag je persoonlijke voorkeur hebben. Dat maakt het juist kleurrijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 19:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 19:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 18:15:

Dat je Gasselich 19 interlands boven Bergkamp 79 interlands kiest :denk



Waar heb ik het ergens over het aantal interlands?
Is dat nu ineens een maatstaf?


Dirk Kuyt heeft 104 interlands.


Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel als we alle statistieken: aantal doelpunten, schone doelpunten, assists, algemene schoonheid et cetera naast elkaar leggen dan is Bergkamp 1000x zo goed dan Gasselich.



Felix kon ontzettend goed voetballen maar was niet te vergelijken met Dennis. Felix was veel meer een spelverdeler, Dennis een diepgaande stilist. Dennis was sierlijk, Felix oogde stijfjes.
Dennis was snel, Felix traag maar zag het wel vlug.

Alles bij elkaar was Dennis natuurlijk de grotere speler maar Felix wordt wel een beetje onderschat. Was ook nog eens tweebenig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 25 mei 2021 om 11:47:

(...)

En dan maar opluchting uitstralen dat je slechts met 0-1 verliest na een wedstrijd waarin je duidelijk respect toont voor een tegenstander en niet vol druk wilt zetten. In een thuiswedstrijd. Bezopen laf.

(...)



Ajax dat zich aanpast aan de tegenstander ...
De wereld op zijn kop!
Zwarte bladzijden in de jaarboeken ... :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 19:57:

Ik zoek ook niks op, maar Bergkamp was in zijn Ajax periode al veel beter, over de 100 doelpunten gescoord in 180 duels, veelal op dezelfde positie. Tot hoeveel kwam Gasselich? Hoe zag de carriere van die Gasselich er voor de rest uit, niet impossant. Bergkamp was in alle facetten beter. Maar goed jij jouw mening, maar ik denk dat geen een van de 12 posters je gaat steunen.



Misschien is het dan raar om hier te zeggen, maar ik hoef ook niet speciaal "steun".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 16:19:

(...) Vanenburg en Gasselich zijn, wat mij betreft, met afstand de twee technisch begaafdste spelers die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien. (...)



open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 16:19:

(...) Maar... ik heb ook genoten van de komst van de eerste kleuren TV waarbij je als je er heel dicht opzat, zo per "pixel" de drie gekleurde ledjes (rood, groen, blauw)kon zien zitten. (...)



Als jij Vanenburg en Gasselich met 'afstand de de twee technisch begaafdste spelers' vindt, hoe lang heb jij dan wel niet dicht op het scherm naar die pixels gekeken?!

Zonde dat je zoveel andere technische spelers gemist hebt.
Maar, via YouTube kun je een inhaalslag maken.
Ik kan je wel een paar andere namen geven als je interesse hebt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 25 mei 2021 om 20:25:

(...) Felix wordt wel een beetje onderschat. (...)



Ja, geen twijfel. Maar we zijn hem niet vergeten, in tegenstelling tot andere spelers ;) .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 mei 2021 om 21:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 16:19:

(...) Vanenburg en Gasselich zijn, wat mij betreft, met afstand de twee technisch begaafdste spelers die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien. (...)



open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 16:19:

(...) Maar... ik heb ook genoten van de komst van de eerste kleuren TV waarbij je als je er heel dicht opzat, zo per "pixel" de drie gekleurde ledjes (rood, groen, blauw)kon zien zitten. (...)



Als jij Vanenburg en Gasselich met 'afstand de de twee technisch begaafdste spelers' vindt, hoe lang heb jij dan wel niet dicht op het scherm naar die pixels gekeken?!

Zonde dat je zoveel andere technische spelers gemist hebt.
Maar, via YouTube kun je een inhaalslag maken.
Ik kan je wel een paar andere namen geven als je interesse hebt.



Kom maar door hoor, maar de spelers die je gaat opnoemen heb ik allemaal meerdere malen live gezien :-)

Het on aangeleerde, passend bij je natuurlijke lichaamshouding en functionele techniek was bij Vanenburg veruit het beste ontwikkeld.

Maar Gasselich kon er ook wat van. Jammer dat die man te bescheiden was naar zijn capaciteiten. Hij had het in zich om en grotere leider te worden dan Lerby.

Gasselich werd samen met Koeman aangetrokken als vervangers van Lerby en Cruijff. Gasselich is door Ernst Happel bij Ajax getipt als "der super-techniker". En als je daarop hebt gelet zag je dat verfijnde ook.

En ik heb zelf Ernst Happel als kenner van het Ajax voetbal iets hoger zitten als die 12 posters hier :-)

 

+1/-0

Gasselich de voetballer die twee jaar bij Ajax heeft gevoetbald en overal mislukt is, niet verder gekomen dan de Alpen maar wel beter dan Bergkamp, ik val mijn stoel af. Hahahahaha

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 23:11:

Gasselich de voetballer die twee jaar bij Ajax heeft gevoetbald en overal mislukt is, niet verder gekomen dan de Alpen maar wel beter dan Bergkamp, ik val mijn stoel af. Hahahahaha



Overal mislukte is?
Je kunt van je vakantiegeld beter een nieuwe stoel kopen bij IKEA :-)

En nogmaals, het gaat hier niet over beter.

En als we het dan tóch over de persoon Bergkamp hebben, daar vind ik sinds de revolutie wel wat van. En niet heel positief.
Maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten als voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 23:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 mei 2021 om 23:11:

Gasselich de voetballer die twee jaar bij Ajax heeft gevoetbald en overal mislukt is, niet verder gekomen dan de Alpen maar wel beter dan Bergkamp, ik val mijn stoel af. Hahahahaha



Overal mislukte is?
Je kunt van je vakantiegeld beter een nieuwe stoel kopen bij IKEA :-)

En nogmaals, het gaat hier niet over beter.

En als we het dan tóch over de persoon Bergkamp hebben, daar vind ik sinds de revolutie wel wat van. En niet heel positief.
Maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten als voetballer.


Goed lezen wat je hierboven schrijft, hier ging het niet over. Zoals gewoonlijk probeer je weer het gesprek te keren met BS. El punto final, ik heb gewoon gelijk. En bye the way ik heb weer voor iets niks zeggends geel gehad, dus we laten het hier bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 mei 2021 om 22:56:

(...)

En ik heb zelf Ernst Happel als kenner van het Ajax voetbal iets hoger zitten als die 12 posters hier :-)



Waar slaat dit op?!
Wie van die 12 heeft het over Happel?! :denk

Overigens, zijn opmerking "Kein geloel, Fussball spielen" getuigd inderdaad van een (bijna) ongeevenaarde kennis van het Ajax voetbal.
Hij onderstreept hiermee dat het een simpel spelletje is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League - 2020/2021] Lille - Ajax