Sverre Isachsen
Fan van Ajax
Uit: Valkenswaard
Vak: -
Forumreacties: 595
Reg.: 13 april 2000
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Real Sociedad-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-PEC Zwolle: -
Ze zullen het wel weer gooien op vechtlust en mentaliteit maar allejezus wat een zaadpot. Tegen dit Psv,die je de genadeklap uit kunt delen, zo een kutpot spelen. Niks lukte en totaal geen idee zat er in het spel. Je komt echt goed weg dat die 2-0 afgekeurd wordt. Uiteindelijk vooral opgelucht met een punt en daar komen we goed mee weg. Het voetbal moet echt weer terug komen.
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Vak: -
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
Conclusies:
-Zelfs tegen een ultra slecht Ajax weet Psv voor de 12de keer achter elkaar geen topwedstrijd te winnen.
-Is Makkelie de nieuwe Nijhuis voor Schmidt
- Is Dumfries de absolute schwalbekoning vd Eredivisie
-scoort Malen wederom niet in een grote wedstrijd
En wij hebben niks te klagen na deze zaadpot en verwelkomen Ihattaren bij de grootste club van Nederland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 673
Reg.: 31 augustus 2009
En alweer geen lange, overtuigende reeks goede wedstrijden onder Ten Hag. Het is altijd even een opleving na een aankoop, of na wat er gebeurde met Haller en Onana. Een soort reactie vanuit de groep.
Dat heeft in totaal 2 wedstrijden geduurd: eerste helft PSV en Lille uit.
Daarna overleef je tegen Lille, maar met meer geluk dan wijsheid en nu weer tegen PSV. Het zit er bij Ten Hag gewoon niet in. Zelfs met enorm goed materiaal in diepte en breedte is het steeds minimaal qua spel.
Vraag me af of Overmars Ihattaren wil hebben. Vond hem echt geweldig vorig jaar en van mij mag hij komen, maar wel benieuwd naar welk 'onprofessioneel gedrag' hij zou hebben laten zien.
Forumreacties: 7.217
Reg.: 17 september 2007
Uit: Vleuten
Forumreacties: 227
Reg.: 24 augustus 2014
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 28 februari 2021 om 16:56:
Conclusies:
-Zelfs tegen een ultra slecht Ajax weet Psv voor de 12de keer achter elkaar geen topwedstrijd te winnen.
-Is Makkelie de nieuwe Nijhuis voor Schmidt
- Is Dumfries de absolute schwalbekoning vd Eredivisie
-scoort Malen wederom niet in een grote wedstrijd
En wij hebben niks te klagen na deze zaadpot en verwelkomen Ihattaren bij de grootste club van Nederland
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Quido schreef op 28 februari 2021 om 16:24:
We zijn wel een beetje PSV de laatste tijd. Je hoort me niet klagen (want LEKKER, vooral tégen PSV), (...)
Drie Kruizen 2.0
Fan van Ajax
Forumreacties: 246
Reg.: 5 augustus 2019
Dit middenveld heeft gewoon te weinig voetbal. Gravenberch in vorm is al geen spelmaker, dus in deze vorm kan je het al helemaal niet van hem verwachten. Blind moet het spel verdelen, en dat gaat gewoon niet (altijd) vanaf linksback. Dus wat mij betreft Blind weer naar het middenveld, Gravenberch even banken en wellicht Kudus in plaats van Klaassen of Alvarez en dan gewoon je tegenstanders stuk spelen.
Uit: Amsterdam
Vak: 406
Forumreacties: 2.202
Reg.: 26 januari 2004
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 17:06:
(...) Het zit er bij Ten Hag gewoon niet in. Zelfs met enorm goed materiaal in diepte en breedte is het steeds minimaal qua spel. (...)
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2021 om 18:46:
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 17:06:
(...) Het zit er bij Ten Hag gewoon niet in. Zelfs met enorm goed materiaal in diepte en breedte is het steeds minimaal qua spel. (...)
Dat Ten Hag niet het maximale er uit haalt ben ik je eens.
Maar dat 'enorm goed materiaal' zie ik niet.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Man van de Wedstrijd Ajax-PEC Zwolle: Kian Fitz-Jim
AjaciedKevin
Fan van Ajax
Uit: Ergens in Noord-Brabant
Forumreacties: 288
Reg.: 4 februari 2014
Zonder Mazraoui / Nico lever je wel wat defensieve zekerheid, voetbal en ervaring in. Rensch en Timber doen het super, maar spelen de laatste tijd enorm veel wedstrijden en dat kan toch z'n tol gaan eisen. Dan heb je op het middenveld ook nog eens een Gravenberch die totaal uit vorm is, dus heb je verder met Alvarez en Klaassen geen voetbal. Succes daarmee.
Ik ben intens blij met het behaalde punt, want nu is de strijd wel gestreden wat betreft de Eredivisie-troon. PSV kan zelfs tegen het superzwakke Ajax van vandaag niet winnen, dat moet pijnlijk zijn (goed zichtbaar bij Dumfries).
Ik zal het nogmaals zeggen: de beste wedstrijden van Ajax waren de wedstrijden met Blind op het middenveld en Gravenberch buiten de basiself. Gravenberch kan wat mij betreft banken, hij voegt al weken totaal niets toe.
Lille en PSV waren zwakke wedstrijden, tijd om weer te voetballen!
Op naar Heerenveen! Hup AJAX.
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 19:38:
(...)
Kijk eens naar hoeveel aankopen er op het veld staan en kijk ook vooral dat het bijna allemaal record aankopen zijn of daar dicht tegen aan zitten.
Haller is de record aankoop, Antony een hele dure - zeker voor zijn leeftijd - Neres een hele dure - idem - Klaassen een hele dure, Alvarez vrijwel net zo duur, Tadic was destijds bijna een record aankoop net als Blind.
Het is een cumulatie van enorme investeringen. (...)
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2021 om 19:50:
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 19:38:
(...)
Kijk eens naar hoeveel aankopen er op het veld staan en kijk ook vooral dat het bijna allemaal record aankopen zijn of daar dicht tegen aan zitten.
Haller is de record aankoop, Antony een hele dure - zeker voor zijn leeftijd - Neres een hele dure - idem - Klaassen een hele dure, Alvarez vrijwel net zo duur, Tadic was destijds bijna een record aankoop net als Blind.
Het is een cumulatie van enorme investeringen. (...)
Ik kijk niet naar Ajax om dure aankopen of investeringen te zien.
Ik wil goed voetbal zien. En daar (be)oordeel ik op.
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 20:11:
Als het goed is wil iedereen dat laatste. Maar daarvoor zijn investeringen gedaan en flink ook. (...)
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2021 om 21:42:
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 20:11:
Als het goed is wil iedereen dat laatste. Maar daarvoor zijn investeringen gedaan en flink ook. (...)
Ik mis in jouw uitleg nog steeds de link tussen 'enorm goed materiaal' en de investeringen.
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 21:57:
(...)
Jij kunt helemaal niemand beoordelen als je de omstandigheden niet meeweegt. (...)
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 21:57:
(...) En de kwaliteit van het materiaal is een van de voornaamste. En die is enorm goed door de talloze aankopen in het hoge segment.
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2021 om 22:29:
(...)
Jij kunt helemaal niemand beoordelen als je de omstandigheden niet meeweegt. (...)
Jawel hoor, dat gaat heel goed!
Of leg anders eens uit welke omstandigheden meespelen als iemand nauwelijks iets met rechts of links kan? Of traag is? Of geen passeerbeweging beheerst?
(...) En de kwaliteit van het materiaal is een van de voornaamste. En die is enorm goed door de talloze aankopen in het hoge segment.
Ik begrijp niet waarom je de kwalificatie 'enorm goed' gebruikt. Ik zie het niet.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] PSV - Ajax