Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] PSV - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Zondag 28 februari 2021, 14.30u:

PSV - Ajax

 

+1/-0

1-6.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Dafuq?

 

+1/-0

Götze lijkt terug bij de lampjes. Dit is zeker een meevaller. Dat Sangaré niet mee mag doen komt hun beter uit en ons slechter uit want hij is echt één van hun slechtse spelers.

Ik hoop dat er bij ons Kudus 100% is. Zakje ijs om zijn knie heen na zijn wissel beurt tegen DE club uit Rotterdam zag er niet veel belovend uit. Ik hou mijn hart vast.

De wedstrijd komt voor beide ploegen na een zware EL clash. Gezien de fitheid en de uithoudingsvermogen van beide ploegen schat ik dat PSV het veel zwaarder zal hebben dan wij. Ik hoop ook dat PSV doorgaat in EL (goed voor NL voetbal) en ook nog dat ze een verlening afdwingen ;)

 

+1/-0

Zoals de Duitsers zo mooi zeggen, hier is de mogelijkheid voor de "Vorentscheidung" van het kampioenschap.

 

+1/-0

Week van de waarheid... Thuis tegen Lille een goed resultaat betekent verder in Europa en winnen van PSV betekent dat de titel binnen handbereik is. Het kan echter ook zomaar anders uitvallen: eruit vliegen tegen Lille (kan toch zomaar gebeuren gezien die dramatische reeks Europese thuiswedstrijden..) maakt de wedstrijd tegen PSV helemaal van levensbelang. Verlies je deze, dan wordt het zes verliespunten en ligt het toch weer open...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 22 februari 2021 om 08:32:

De wedstrijd komt voor beide ploegen na een zware EL clash. Gezien de fitheid en de uithoudingsvermogen van beide ploegen schat ik dat PSV het veel zwaarder zal hebben dan wij. Ik hoop ook dat PSV doorgaat in EL (goed voor NL voetbal) en ook nog dat ze een verlening afdwingen ;)



Ik verwacht bij PSV veel reserves in de EL. Laten ze al jaren lopen en dat zal nu zeker het geval zijn met de wedstrijd een paar dagen later in het achterhoofd. Al mag die gek tegen ons dat elftal van gisteren ook wel opstellen om de spelers te sparen voor de fase dat ze er echt moeten staan :B

 

+2/-0

Onze luxe is dat we deze mogen verliezen en dan is er nog niets aan de hand.
We hebben het vaak lastig tegen de lampjes maar het zou teleurstellend zijn om van ze te verliezen.
Ik ga voor minimaal een gelijk spel.

 

+1/-0

Tegen dit PSV zou alles minder dan 3 punten een teleurstelling zijn. Als Ajax na donderdag met een fitte selectie naar Eindhoven kan, moet Ajax daar gewoon winnen en daarmee de titelstrijd beslissen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 22 februari 2021 om 18:14:

Tegen dit PSV zou alles minder dan 3 punten een teleurstelling zijn. (...)



Dat geldt voor elke wedstrijd.

Ik hoop niet dat Ajax op voorhand tevreden is met een gelijkspel.
Deze gedachte ligt voor de hand ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 22 februari 2021 om 08:32:

Götze lijkt terug bij de lampjes. Dit is zeker een meevaller. Dat Sangaré niet mee mag doen komt hun beter uit en ons slechter uit want hij is echt één van hun slechtse spelers.

Ik hoop dat er bij ons Kudus 100% is. Zakje ijs om zijn knie heen na zijn wissel beurt tegen DE club uit Rotterdam zag er niet veel belovend uit. Ik hou mijn hart vast.

De wedstrijd komt voor beide ploegen na een zware EL clash. Gezien de fitheid en de uithoudingsvermogen van beide ploegen schat ik dat PSV het veel zwaarder zal hebben dan wij. Ik hoop ook dat PSV doorgaat in EL (goed voor NL voetbal) en ook nog dat ze een verlening afdwingen ;)




Helaas kun je een verlenging denk ik wel vergeten. 4-2 is nou niet bepaald een alledaagse uitslag, dus het zou me verbazen als dit na 90 minuten in Eindhoven ook op het scorebord staat.

Niet verliezen zondag en de strijd om plek 1 is beslist.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Matrix schreef op 23 februari 2021 om 14:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 22 februari 2021 om 08:32:

Götze lijkt terug bij de lampjes. Dit is zeker een meevaller. Dat Sangaré niet mee mag doen komt hun beter uit en ons slechter uit want hij is echt één van hun slechtse spelers.

Ik hoop dat er bij ons Kudus 100% is. Zakje ijs om zijn knie heen na zijn wissel beurt tegen DE club uit Rotterdam zag er niet veel belovend uit. Ik hou mijn hart vast.

De wedstrijd komt voor beide ploegen na een zware EL clash. Gezien de fitheid en de uithoudingsvermogen van beide ploegen schat ik dat PSV het veel zwaarder zal hebben dan wij. Ik hoop ook dat PSV doorgaat in EL (goed voor NL voetbal) en ook nog dat ze een verlening afdwingen ;)




Helaas kun je een verlenging denk ik wel vergeten. 4-2 is nou niet bepaald een alledaagse uitslag, dus het zou me verbazen als dit na 90 minuten in Eindhoven ook op het scorebord staat.

Niet verliezen zondag en de strijd om plek 1 is beslist.



Met een beetje pech gaan wij een verlenging spelen... 1-2 is een vrij normale uitslag.

Ik zou zeggen: zondag WINNEN = titelstrijd beslist.

 

+3/-0

Heerlijk dat deze wedstrijd op dit moment komt. Dit moet toch de genadeklap gaan worden voor Psv? Ik voorspel minstens een 3-0 zege!

Dit bericht is gewijzigd op 26 februari 2021, 11:22:33.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ajacied1993 schreef op 26 februari 2021 om 10:59:

(...) Ik voorspel minstens een 3-0 zege!



Waar is dat op gebaseerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 februari 2021 om 13:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Ajacied1993 schreef op 26 februari 2021 om 10:59:

(...) Ik voorspel minstens een 3-0 zege!



Waar is dat op gebaseerd?



Het spel van gisteren zou een verklaring kunnen zijn.

-----

Ryan brengt aanvallend veel te weinig


------------Stekelenburg------

--Rensch--Timber--Martínez--Gravenberch

---------Álvarez------Blind-----------

----------------Kudus---------

-----Neres------Haller------Tadić

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 februari 2021 om 13:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Ajacied1993 schreef op 26 februari 2021 om 10:59:

(...) Ik voorspel minstens een 3-0 zege!



Waar is dat op gebaseerd?



Gebaseerd op het feit dat wij twee keer van de nr. 1 van Frankrijk hebben gewonnen, Haller weer terug hebben, de verdediging van Psv ruk is en zij er flink doorheen zullen zitten na de zware wedstrijd (veel jongens speelden zo'n beetje voor het eerst 90 minuten) tegen Olympiakos.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ajacied1993 schreef op 26 februari 2021 om 14:00:

Gebaseerd op het feit dat wij twee keer van de nr. 1 van Frankrijk hebben gewonnen, Haller weer terug hebben, de verdediging van Psv ruk is en zij er flink doorheen zullen zitten na de zware wedstrijd (veel jongens speelden zo'n beetje voor het eerst 90 minuten) tegen Olympiakos.



Ok.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 februari 2021 om 14:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Ajacied1993 schreef op 26 februari 2021 om 14:00:

Gebaseerd op het feit dat wij twee keer van de nr. 1 van Frankrijk hebben gewonnen, Haller weer terug hebben, de verdediging van Psv ruk is en zij er flink doorheen zullen zitten na de zware wedstrijd (veel jongens speelden zo'n beetje voor het eerst 90 minuten) tegen Olympiakos.



Ok.



Antwoord naar tevredenheid?

 

+1/-0

Hoe is het nou met Kudus?! Ik begin een beetje moe van te worden. Is die nou weer geblesseerd of is ie nooit hersteld?

Verder lekker met Tadić-Haller-Neres beginnen en Antony banken. Is uit vorm.

Daarnaast zou ik ook graag Blind op het middenveld zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ajacied1993 schreef op 26 februari 2021 om 14:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 februari 2021 om 14:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Ajacied1993 schreef op 26 februari 2021 om 14:00:

Gebaseerd op het feit dat wij twee keer van de nr. 1 van Frankrijk hebben gewonnen, Haller weer terug hebben, de verdediging van Psv ruk is en zij er flink doorheen zullen zitten na de zware wedstrijd (veel jongens speelden zo'n beetje voor het eerst 90 minuten) tegen Olympiakos.



Ok.



Antwoord naar tevredenheid?



Nee ... B)

Dat wij twee keer van de nr. 1 van Frankrijk hebben gewonnen zegt mij niet zo veel. Ik heb het gepruts en de onkunde bij Lille gezien. Dat zegt mij meer dan een stand op de ranglijst.

Of de terugkeer van Haller zoveel meerwaarde heeft weet ik niet.

De verdediging van PSV ken ik niet. Die van ons wel. Die vind ik ook ruk!

Ik hoop ook dat ze last krijgen van de wedstrijd tegen Olympiakos.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] PSV - Ajax