Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL - 2020/2021] FC Liverpool - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

We moeten niet gaan denken zomaar even bij Liverpool te gaan winnen. Dan ben je echt aan het doorslaan. Ik zeg niet dat we kansloos zijn maar uiteindelijk is de kans kleiner dat we winnen dan verliezen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 november 2020 om 11:49:

We moeten niet gaan denken zomaar even bij Liverpool te gaan winnen. (...)



Dat moet ook niet gedacht worden, dat moet uitgevoerd worden ... ;)


open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 november 2020 om 11:49:

(...) Ik zeg niet dat we kansloos zijn maar uiteindelijk is de kans kleiner dat we winnen dan verliezen.



Dat vind ik niet. Ik zie het "50-50".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 november 2020 om 20:24:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 november 2020 om 11:49:

We moeten niet gaan denken zomaar even bij Liverpool te gaan winnen. (...)



Dat moet ook niet gedacht worden, dat moet uitgevoerd worden ... ;)


open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 november 2020 om 11:49:

(...) Ik zeg niet dat we kansloos zijn maar uiteindelijk is de kans kleiner dat we winnen dan verliezen.



Dat vind ik niet. Ik zie het "50-50".


Alles zal afhangen van de opstelling. Als hij Labyad of een Promes gaat opstellen zal de kans op winnen aanzienlijk minder worden.

Morgen met Neres en Antony op de vleugel beginnen. Tadic in de spits. Dan vergroot je de kans op succes.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 november 2020 om 22:10:


Alles zal afhangen van de opstelling. (...)



Jazeker! En de vorm én de instelling!

Ik ga er van uit dat alles samenvalt. Want dat is mogelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 november 2020 om 22:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 november 2020 om 20:24:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 november 2020 om 11:49:

We moeten niet gaan denken zomaar even bij Liverpool te gaan winnen. (...)



Dat moet ook niet gedacht worden, dat moet uitgevoerd worden ... ;)


open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 november 2020 om 11:49:

(...) Ik zeg niet dat we kansloos zijn maar uiteindelijk is de kans kleiner dat we winnen dan verliezen.



Dat vind ik niet. Ik zie het "50-50".


Alles zal afhangen van de opstelling. Als hij Labyad of een Promes gaat opstellen zal de kans op winnen aanzienlijk minder worden.

Morgen met Neres en Antony op de vleugel beginnen. Tadic in de spits. Dan vergroot je de kans op succes.



Neres en Antony op de vleugels, Tadic in de spits en Promes en Labyad wil je absoluut niet opstellen. Je wilt toch niet serieus zeggen dat Ekkelenkamp op 10 moet? :I

Met Kudus nog geblesseerd heb je geen andere optie dan Labyad of Promes. Traore en Huntelaar zijn geen optie en Klaassen kan niet op 10 want wie ga je anders op zijn positie opstellen (Ten Hag vindt Martinez geen middenvelder)

 

+1/-0

Ik zou met Traoré in de spits beginnen, Tadic op links en 1 van de Brazilianen later laten invallen. Op 10 zou ik toch Labyad zetten. Ik vind dat ie, nu Kudus er niet is, als enige snapt hoe tussen de linies te spelen op die positie. Hij trekt vaak een centrale verdediger mee uit positie, dan komt er ruimte voor Gravenberch en Klaassen om er overheen te komen.

 

+1/-0

Ik vind Labyad het ook nog zo slecht niet doen. Staat toch wel vaak op de goede plek. Bij afwezigheid van Kudus snap ik de keus voor hem in ieder geval wel. En omdat de afgelopen wedstrijden gewoon goed liepen met dit middenveld zou ik het niet veranderen.
Tadic of Traore in de spits is een tactische keus, Neres heeft zijn vorm weer te pakken dus gewoon laten starten.

 

+2/-0

Ik ga uit van een nederlaag. 3-1

Het is wel zo dat Liverpool ook wat spelers mist, zonder publiek speelt en niet de beste vorm heeft. Maar dan nog.. de vorige keer verloor Ajax de bal voorin en stond Liverpool telkens binnen een paar seconden voor de goal. Die gevaarlijke uitbraken ga je niet telkens afstoppen. En Mane, Salah, Jota, Firmino met ruimte tegenover de verdediging van Ajax maakt het een lastig verhaal.

Mazraoui moest zich de vorige keer kapot lopen om Robertson op te vangen. Schuurs op Mane met samengeknepen billen.. en 1 keer ging het goed fout en was het direct raak.

Ajax zie ik daar alleen winnen als ze zelf nauwkeurig zijn in balbezit. En de diepte zoeken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 01 december 2020 om 11:13:
Schuurs op Mane met samengeknepen billen.. en 1 keer ging het goed fout en was het direct raak.

Hij laat zich daar absoluut makkelijk wegzetten, maar die eigen goal was natuurlijk gewoon pech. Ik vond Liverpool gevaarlijker toen hun "2e keus" erin kwam.

 

+1/-0

Het zou tevens wel een keer lekker zijn als we nu een keer
Athony- Tadic - Neres in de aanval kunnen zien. Gewoon benieuwd hoe dit fungeert.
En ook de boys zelf zouden dit waarschijnlijk gruwelijk vinden.

Maar Ten Hag kennende soms; misschien gaat hij wel gewoon voor Traore weer in de spits.


Antony-Tadic-Neres is wel een een CL waardige aanval, wat jullie?
Samba voorhoede, gezien de blessure van Kudus prima als Labyad weer op 10 speelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 01 december 2020 om 16:38:

Het zou tevens wel een keer lekker zijn als we nu een keer
Athony- Tadic - Neres in de aanval kunnen zien. Gewoon benieuwd hoe dit fungeert.
En ook de boys zelf zouden dit waarschijnlijk gruwelijk vinden.

Maar Ten Hag kennende soms; misschien gaat hij wel gewoon voor Traore weer in de spits.


Antony-Tadic-Neres is wel een een CL waardige aanval, wat jullie?
Samba voorhoede, gezien de blessure van Kudus prima als Labyad weer op 10 speelt.



Je krijgt je droom voorhoede.

 

+2/-0

Zag net de opstelling. Geen Promes of Labyad. Alvarez naast Gravenberch en Klaassen dus op 10. Geen fan van Alvarez, maar heb er wel vrede mee.

 

+1/-0

Mooi dat Antony-Tadic-Neres spelen samen. Is het overtuigend? Nee, je ziet dat het nog niet ingespeeld is. Ze missen het ritme samen. Hier valt nog veel meer uit te halen. Ik vind Tadic een beetje tegenvallen vanav, slordig.

Ik ben wel trots op het team, met al die jonge gasten weer zo spelen. Terwijl 5 van je keyspelers sinds 2019 weg zijn en Liverpool heeft ze allemaal nog. Respect naar het team en Ten Hag, Overmars.

 

+1/-0

Zo jammer dat Antony bijna alles uit stand wil op lossen. altijd maar bal in de voetjes. met zoveel snelheid kan je toch meer doen. Gewoon die bal langs je tegenstander spelen en rennen maar.

 

+1/-0

We doen ons zelf weer enorm tekort door op momenten zo slordig, nonchalant, flegmatiek te spelen. Blind vind ik met vlagen toch weer een dissonant ondanks zijn passing.

 

+1/-0

Waarom nou die wissel? Waarom Labyad???

 

+1/-0

Tja zoiets moet gewoon zitten.

 

+1/-0

Je doet jezelf wederom tekort. Maar als je in twee wedstrijden tegen dit Liverpool niet weet te scoren (en de kansen waren er zeker) dan verdien je ook niet te winnen. Volle bak dan maar tegen Atalanta. Als het een keer meezit dan kan het gewoon nog.

 

+1/-0

vleugelarm

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL - 2020/2021] FC Liverpool - Ajax