Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Ere] Ajax - AZ

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 01 maart 2020 om 17:34:

Ik vond een andere uitspraak van Babel ook schijnend. In een goed draaiend team komt hij beter tot zijn recht. (...)



Dat vond ik nu juist een eerlijk antwoord waarbij ik me iets kan voorstellen (ik spreek uit ervaring). Daar zal hij voor zichzelf ongetwijfeld een punt hebben.

Neemt niet weg dat hij ongeschikt is voor Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 01 maart 2020 om 18:15:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 01 maart 2020 om 17:34:

Ik vond een andere uitspraak van Babel ook schijnend. In een goed draaiend team komt hij beter tot zijn recht. (...)



Dat vond ik nu juist een eerlijk antwoord waarbij ik me iets kan voorstellen (ik spreek uit ervaring). Daar zal hij voor zichzelf ongetwijfeld een punt hebben.


Dat is toch gewoon een open deur intrappen? Geld toch voor iedere voetballer/team sporter?

Maar wat ik schrijnend aan deze uitspraak vind, is dat hij het woord "beter" gebruikt. Daar mee geeft hij aan dat hij het momenteel niet zo heel slecht doet maar dat het beter kan. Anders kun je zo n uitspraak niet opvatten. Maar ik zei al eerder veel voetballers zijn niet bijster slim.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 01 maart 2020 om 18:28:

Dat is toch gewoon een open deur intrappen? Geld toch voor iedere voetballer/team sporter?



Nee, vind ik niet. Is heel persoonlijk.

En als teamsporter in een wielren- of schaatsploeg ga je echt niet harder fietsen of schaatsen in een ploegentijdrit of -achtervolging, met betere ploeggenoten om je heen ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 maart 2020 om 16:22:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 01 maart 2020 om 15:41:

Complotcursisten lijken jullie.




Waarom blijft hij hem dan opstellen? Niet om zijn goede spel. Andere haalt hij er na één wedstrijd al af.



Hij blijft hem niet opstellen blijkbaar, want hij staat niet aan de aftrap vanavond: https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1234164917059641346link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 01 maart 2020 om 18:11:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 01 maart 2020 om 17:34:

(...)

En als hij vandaag twee goals maakt draait jouw mening weer als een windvaan.



Weer een die zijn gelijk probeert te halen met 'als'-argumenten en de realiteit wil ontlopen.



Ik ontloop nergens de realiteit, ik BEN overduidelijk over wat ik beschouw als Kwaliteit, Techniek of Opvulling. Waarvan ik het laatstgenoemde niet zie als Techniek noch als Kwaliteit, maar ik begrijp de waarde ervan ondanks dat ik Dr zelf nooit aan wil beginnen. Zou geen teambaas wensen die onkunde camoufleert, zoals nu wel gebeurt, en ik begrijp als zijnde fout zitten. Babel staat bij mij met volste respect niet in het basiselftal, droppie of druivie.

Ajax is tot en met 2015 niet voor niets achtereenvolgend uitgeschakeld ten faveure van Getafe, Valencia, Chelsea, Tottenham, Manchester United, Rostov, Molde en Fenerbahce. Er wordt heel veel onlogisch opgelost, en ik ben misschien wel de persoon met de meest uitdrukkelijke kritiek.

Voor al het overige ben ik het met jou eens, behalve dat je Dest graag voorin ziet spelen, daar zou ik eerder linksbenige technische spelers als Alex Mendez en Lisandro Martinez invullen naast Dusan Tadic bij afwezigheid van Ziyech en Neres. Zie je dat bij mij alles ook bestaat uit inhoudelijke voetballogica? Meer nog dan bij iedereen die je doorsnee zult leren kennen, incluis jezelf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 01 maart 2020 om 18:34:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 01 maart 2020 om 18:28:

Dat is toch gewoon een open deur intrappen? Geld toch voor iedere voetballer/team sporter?



En als teamsporter in een wielren- of schaatsploeg ga je echt niet harder fietsen of schaatsen in een ploegentijdrit of -achtervolging, met betere ploeggenoten om je heen ...



Is niet te vergelijken want schaatsers en wielrenners worden nooit verhuurd ;) Babel heeft zich eigen gewoon overschat en in Turkije kon hij niet meer meekomen ofzo?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 01 maart 2020 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 01 maart 2020 om 17:34:

Ik vond een andere uitspraak van Babel ook schijnend. In een goed draaiend team komt hij beter tot zijn recht. Ik weet niet wat hij zich in het hoofd haalt maar hij wist toch dat hij gehuurd werd wegens de vele blessures en dat het team niet al te best draait. Over die koprol van hem ook, in Nederland waarderen ze dit niet maar in het buitenland wel. Je speelt voor een Nederlandse club clown! Babel moet zich eigen meer met voetbal bezig gaan houden in plaats van al die randzaken.

Je mag toch wel wat verwachten van een 33 jarige routinier die international is.



@tackle

En als hij vandaag twee goals maakt draait jouw mening weer als een windvaan.

Alsof het bestaat dat een veteraan even het gemiddelde van het team opkrikt, die stomme mythe, een veteraan is enkel een verankering van het gemiddelde niveau om hem heen.

Ik vind hem niet eens boven het niveau van Donny, Jurgen, Brian, Youri of Victor uitkomen, was het niet eens dat Babel werd aangetrokken, maar als hij er is komt dat omdat ze van hoger hand hebben vastgesteld dat de meeste jonkies en aanwinsten nog veel tekort komen en ze dus amper een elftal bij elkaar kunnen rapen. Anders zou een Veltman ook niet meer minuten krijgen, waar de leiding ook eerst vanaf wilde, net als met Babel die ze toen een contractverlenging konden aanbieden. Maar het is even kommer en kwel en enkel daarom zijn mensen als Joel, Siem en Ryan ombeurten aanwezig in het elftal. Pure noodverbanden ter bescherming van het gevolg dat het gezichtsverlies enorm zou zijn rond de huidige lichting in de slecht opgeleide jeugd en slecht doordachte aankopen..



Dan moet ik je toch teleurstellen. Mijn mening veranderd echt niet. Ik vind het wel een zielige opmerking dat dan wel weer.
Maar als de opstelling klopt van FoxSport dan hoeven we in ieder geval niet vanaf het begin tegen hem aan te kijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 01 maart 2020 om 18:37:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 maart 2020 om 16:22:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 01 maart 2020 om 15:41:

Complotcursisten lijken jullie.




Waarom blijft hij hem dan opstellen? Niet om zijn goede spel. Andere haalt hij er na één wedstrijd al af.



Hij blijft hem niet opstellen blijkbaar, want hij staat niet aan de aftrap vanavond: https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1234164917059641346link



Lekker goedkoop scoren dit, proficiat!

Daarbij hij is niet wedstrijdfit en zit niet eens op de bank.

 

+1/-0

Pijnlijk slecht wederom. Veldbezetting met en zonder bal is van niveau VVV. Totaal onnodige achterstand echter. AZ is ook zwak, maar wordt in het zadel geholpen door een hopeloos Ajax.

 

+1/-0

Zo zien we vanavond weer dat niet alles te wijten was aan Babeltje. Maar goed, je doet maar waar je je lekker bij kunt voelen. ;) Ik had allang Mendez en Llansana laten debuteren , en Marin en Jensen en een halffitte Ziyech inbrengen van de bank voor Dusan, Donny en Lisandro. Deze elftalmeester en deze elftalarchitect snappen er samen nog minder van dan elftalmeester afzonderlijk zou doen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 maart 2020, 21:17:02 door een mod.

 

+1/-0

Ik ga wat anders doen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 01 maart 2020 om 20:52:

Ik ga wat anders doen...



Dan mis je waar spektakel. B) :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 01 maart 2020 om 20:52:

Ik ga wat anders doen...



Hopelijk denken ze dat bij Ajax ook ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 01 maart 2020 om 20:49:

Pijnlijk slecht wederom. Veldbezetting met en zonder bal is van niveau VVV. Totaal onnodige achterstand echter. AZ is ook zwak, maar wordt in het zadel geholpen door een hopeloos Ajax.



AZ zwak :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 maart 2020 om 20:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 01 maart 2020 om 20:49:

Pijnlijk slecht wederom. Veldbezetting met en zonder bal is van niveau VVV. Totaal onnodige achterstand echter. AZ is ook zwak, maar wordt in het zadel geholpen door een hopeloos Ajax.



AZ zwak :D :D



Zwak in de afwerking, ja :B.

Het lijkt weer helemaal nergens op. Qua samenspel is het alsof ze nog nooit samen gespeeld hebben en de helft van het elftal speelt met de moed in zijn schoenen. Hoe Blind daar die bal weggeeft, de beste man is straks debet aan 2 verliespartijen. Tempo ligt alweer veel te laag en ze hebben het blijkbaar nog altijd niet door dat opportunistisch spelen geen oplossing is met deze 11.

De voorste linie valt nog mee eigenlijk. Ziyech en Promes hebben al een paar aardige momenten gehad, maar het zijn de linies daarachter die het volledig laten afweten. Het is dat we Onana hebben of Ajax was op weg richting forfait score.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 01 maart 2020 om 21:03:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 maart 2020 om 20:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 01 maart 2020 om 20:49:

Pijnlijk slecht wederom. Veldbezetting met en zonder bal is van niveau VVV. Totaal onnodige achterstand echter. AZ is ook zwak, maar wordt in het zadel geholpen door een hopeloos Ajax.



AZ zwak :D :D



Zwak in de afwerking, ja :B.

Het lijkt weer helemaal nergens op. Qua samenspel is het alsof ze nog nooit samen gespeeld hebben en de helft van het elftal speelt met de moed in zijn schoenen. Hoe Blind daar die bal weggeeft, de beste man is straks debet aan 2 verliespartijen. Tempo ligt alweer veel te laag en ze hebben het blijkbaar nog altijd niet door dat opportunistisch spelen geen oplossing is met deze 11.

De voorste linie valt nog mee eigenlijk. Ziyech en Promes hebben al een paar aardige momenten gehad, maar het zijn de linies daarachter die het volledig laten afweten. Het is dat we Onana hebben of Ajax was op weg richting forfait score.



In de afwerking zeker ja :)

Verder eens met tekst. Ze beginnen feller nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 01 maart 2020 om 21:25:

Mogen zo onderhand echt wel spreken over een crisis... Ajax is het helemaal kwijt gewoon, geen incidenten meer. Hopelijk weten ze het op tijd te keren in het vervolg VD competitie.



Niet meer met deze coach.

 

+1/-0

Iedereen kan zeiken over Veltman, maar wat die verdediging vandaag liet zien was lachwekkend. Schuurs die bij het eerste doelpunt gewoon te hoog staat en dat terwijl de bal van de helft van je tegenstander afkomt. Martinez die mee huppelt en niks doet bij de tweede goal. Dest die weer eens meerdere keren niet op de goede plek stond...… Ga toch weg, Veltman kan slecht zijn maar deze koekenbakkers kunnen er ook niks van.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 maart 2020 om 21:43:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 01 maart 2020 om 21:25:

Mogen zo onderhand echt wel spreken over een crisis... Ajax is het helemaal kwijt gewoon, geen incidenten meer. Hopelijk weten ze het op tijd te keren in het vervolg VD competitie.



Niet meer met deze coach.


Eens! Op tactisch vlak totaal weggespeeld door AZ en Getafe... En dan in de 80e minuut pas ingrijpen met een wissel als het de hele wedstrijd al niet loopt. Hoe bedenk je het? Daarnaast lijken de jonge talenten ook totaal niet beter te worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Ere] Ajax - AZ