Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [2026 / 2027] Oefenduels Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax kent eerste tegenstander in voorbereiding op nieuwe seizoen

Ajax heeft zijn eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding op het seizoen 2026/27 officieel vastgesteld. Dat meldt de Amsterdamse club via zijn officiële kanalen. De ploeg van trainer Míchel neemt het op zaterdag 4 juli op tegen het Griekse Panathinaikos. Het duel wordt afgewerkt op Sportpark De Zanderij, de thuishaven van EFC '58 in Ermelo, en begint om 17.00 uur.

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/ajax-kent-eerste-tegenstander-in-voorbereiding-op-nieuwe-seizoen

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 juni 2026, 08:49:00.

 

+2/-0

Ik heb het basic topic even aangepast qua titel.

Er zijn inmiddels meer data bekend van oefenwedstrijden, maar goed eerst maar eens de selectie compleet krijgen.

Zaterdag 4 juli Ajax - Panathinaikos (17.00 uur)
Vrijdag 10 juli Ajax - AEK Larnaca (18.00 uur)
Woensdag 15 juli Ajax - VfL Bochum (17.00 uur, besloten)
Zaterdag 18 juli Ajax - Olympiakos (15.30 uur, besloten)
Zondag 26 juli Ajax - Burnley (14.00 uur)

 

+2/-0

Bijzonder hoe zin je weer in een nieuw seizoen kan hebben, zelf na al die waardeloze seizoenen :D
Let's go!!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA1103 schreef op 24 juni 2026 om 10:58:

Bijzonder hoe zin je weer in een nieuw seizoen kan hebben, zelf na al die waardeloze seizoenen :D
Let's go!!


We worden WERELDkampioen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 24 juni 2026 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA1103 schreef op 24 juni 2026 om 10:58:

Bijzonder hoe zin je weer in een nieuw seizoen kan hebben, zelf na al die waardeloze seizoenen :D
Let's go!!


We worden WERELDkampioen!


Grappig genoeg stonden we exact 1 plekje te laag voor dat zogenaamde WK voor clubteams nog niet zo lang geleden en kijk eens naar de huidige tijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA1103 schreef op 24 juni 2026 om 10:58:

Bijzonder hoe zin je weer in een nieuw seizoen kan hebben, zelf na al die waardeloze seizoenen :D
Let's go!!



De 'gifbeker' zou nu toch wel eens leeg zijn lijkt me. Afgelopen seizoen(en) was bizar slecht.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [2026 / 2027] Oefenduels Ajax