Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - FC Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 mei 2026 om 15:48:

ElSimao2 schreef op 06 mei 2026 om 19:40:

We spelen in extremis gelijk tegen een stelletje vakantiegangers en meteen krijgen we allemaal posts over hoe goed het was en worden individuele spelers bewierrookt. Het stijgt de medeposters ook meteen weer naar de bol.

Het blijft bijzonder sneu om je mede forum genoten weer te schofferen. Onze almachtige ElSimao heeft weer zijn punt gemaakt. De alwetende en de rest is klootjesvolk die er niets van begrijpen.

als je wilt lachen, moet je het topic van Mika Godts eens doorlezen....
En zo zijn er nog meer voorbeelden van deze alwetende ;-0

+3/-0

ElSimao2 schreef op 08 mei 2026 om 19:07:

Hoe reflecteer jij op jouw theorie dat het gelijkspel in de ArenA tegen NEC een geweldige taktische overwinning voor Ajax was?

Ik weet niet meer precies wat mijn argumentatie daarachter was. Kun je even een linkje plaatsen?

+3/-0

Mie Toe schreef op 08 mei 2026 om 20:56:

ElSimao2 schreef op 08 mei 2026 om 19:07:

Hoe reflecteer jij op jouw theorie dat het gelijkspel in de ArenA tegen NEC een geweldige taktische overwinning voor Ajax was?

Ik weet niet meer precies wat mijn argumentatie daarachter was. Kun je even een linkje plaatsen?

Post na post heb je uitgelegd wat voor zege het was dat we thuis 1-1 tegen NEC hebben gespeeld en nu weet je het "ineens" niet meer.

Kom nou.

+1/-3

Jij begint erover, dus plaats even een linkje naar wat ik gezegd heb om mijn geheugen op te frissen.

+3/-0

Ik neem aan dat je het terug hebt gevonden en -gelezen, en het er nu begrijpelijkerwijs niet meer over wilt hebben?

Mooi, dan kan er nu weer verder over Ajax-FC Utrecht gepraat worden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - FC Utrecht