Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] AZ - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Winnen vandaag. NEC heeft al gewonnen en Feyenoord staat ook voor...

+1/-0

Gelukkig staan Gaaie, Wijndal, Regeer en Klaassen in de basis!

+4/-0

Het wordt een herhaling van de bekerwedstrijd, vrees ik.

+2/-0

Nu heeft Ajax Zinchenko en Tomiyasu als nieuwe backs gehaald om op jacht te gaan naar rechtstreekse kwalificatie voor de Champions League en nu kiest Fred Grim weer voor Wijndal en Gaaei. In één woord: onbegrijpelijk!

En dan mag Gloukh ook weer opnieuw op de bank zitten ten faveure van aanvoerder Davy Klaasen. Eveneens onbegrijpelijk!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 februari 2026, 14:59:06.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sjakie Meulemans schreef op 08 februari 2026 om 13:44:

Nu heeft Ajax Zinchenko en Tomiyasu als nieuwe backs gehaald om op jacht te gaan naar rechtstreekse kwalificatie voor de Champions League en nu kies Fred Grim weer voor Wijndal en Gaaei. In één woord: onbegrijpelijk!

En dan mag Gloukh weer opnieuw op de bank zitten ten faveure van aanvoerder Davy Klaasen. Eveneens onbegrijpelijk!

Het maakt niet uit hoe goed je selectie is als je bij de laatste zeven nieuwe trainers zes keer een complete nitwit pakt.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 08 februari 2026 om 14:31:

Ben ik de enige die weet dat we vandaag per ongeluk wel winnen?

Ik weet het niet, maar hoop het wel. Verder.. Tsja..

+2/-0

Tweede helft is Ajax meestal veel beter. Ze beginnen ook altijd scherp na de rust. Dus ik maak mij geen zorgen.

+1/-0

Ja hoor as usual binnen tien minuten de tegen goal 🤣🤣🤣

+1/-0

Waar blijft ‘mister 1-0’ vandaag?

Fred Grim, Zo staan we na deze speelronde 6 punten achter op NEC en 4 punten achter op Feyenoord.

+1/-0

Fitz-Jim erin bij een achterstand terwijl je Gloukh op de bank hebt zitten. Fredje Grim snapt er weinig van.

+2/-0

Kunnen we bounida aub NU wisselen voor het te laat is. Wat een waardeloze speler, ik begrijp echt niet wat iedereen in hem ziet. Heeft 2 keer een normale corner getrapt en is nu ineens een talent die elke week moet spelen. Deze jongen maakt constant de verkeerde keuze en brengt verdedigend HELEMAAL niks. Dan ook nog gaaei erachter... Die rechterkant kan je beter naar jong ajax zetten helaas.

+4/-4

Loopt alleen maar achteruit bij balbezit AZ. Bij eigen balbezit is het voornamelijk balletje breed...

+1/-0

Die wissel ook..

+2/-0

Wederom geef je het weg na een eerste helft waarin er niks aan de hand is. Erg raar dat Grim weer niet ingrijpt, nog los van dat je dit gewoon moet voorkomen/niet mag overkomen.

We gaan gewoon ten onder tegen allerlei lammen en blinden. Excelsior, AZ, GAE, Utrecht, etc. presteren allemaal geen kut maar winnen gewoon van ons of komen terug uit ‘kansloze’ achterstand.

+3/-0

Ik stel voor dat we voorlopig geen Nederlandse trainer meer aanstellen voor een lange termijn. Sinds vertrek Ten Hag zijn het allemaal eigenwijze idioten. Had eerlijk gezegd van Grim verwacht dat hij niets geks zou doen, maar ook hij blijft vasthouden aan bepaalde spelers en een foute speelwijze.

+3/-0

Het probleem is volgens mij dat spelers van Ajax nog altijd zwaar overschat worden. Zoveel beter is de selectie niet dan bijvoorbeeld AZ. In combinatie met Grim, Heitinga, Steijn, Schip, Valkanis, Maduro, etc. is dit het resultaat. De club en naam Ajax is in vier jaar tijd compleet kapotgemaakt.

Vergeet ik bijna Van der Sar, Hamstra, Mislintat, Kroes en Beuker te noemen.

+1/-1

Grim heeft geniaal gewisseld met Fitz-Jim, die op karakter - als een echte kerel - de gelijkmaker maakt. Wederom een knappe prestatie van ons aller Ajax.

+1/-0

Nou, dit perverse ritueel hebben we ook weer achter de rug.

+1/-0

Die Grim is echt helemaal van het padje af. Dat commentaar weer. Na de wissel wederom niets meer gezien, maar volgens hem viel het allemaal wel mee. En dan blij met een punt.
Och maakt allemaal niets uit dat je concurrentie weer uitloopt.

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] AZ - Ajax