Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 299 pagina's: 1 2 3 4 ... 294 295 296 297 298 299

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 14 maart 2026 om 15:08:

ElSimao2 schreef op 14 maart 2026 om 00:29:

We hebben de laatste tijd meerdere spelers met een slecht cv aangetrokken, zoals Moro, Rosa, Edvardsen, Regeer, vd Boomen, Medic etc. en over het algemeen bakken ze er net zoveel van als je van tevoren zou verwachten: vrijwel niks dus.

Dit is wel erg kort door de bocht. Moro heeft amper tijd gekregen om te wennen en speelde ook weinig. Die had best een meer dan bruikbare speler kunnen zijn met zijn profiel. Zelfs Edvardsen kan een nuttige speler voor je zijn als je hem daadwerkelijk genoeg speeltijd geeft en koppelt aan de juiste medespelers. Als je hem op rechts zet en hem dan niemand hebt die de passes verstuurt is het ook niet zo gek dat je niet zoveel aan hem hebt. Zijn kracht zit in zijn loopacties en zijn scherpte voor het doel. In zijn eerste wedstrijden was hij nog regelmatig bij een goal betrokken.

Medic heeft alleen onder slechtste trainers mogen werken. Hem beoordelen buiten de context van een goed functionerend team is niet helemaal eerlijk. Ik dacht dat we die les wel geleerd hadden na vorig seizoen. Van den Boomen kreeg te maken met veel blessures en paste ook niet in de manier van spelen onder Farioli. Regeer doet het over het algemeen juist prima. Probleem is alleen dat hij in een rol moet spelen die niet goed bij hem past.

Dat kun je een keer doen, zoals met Gloukh, maar structureel hebben we die speler ook niet. We hebben geen Tadic of Suarez.

Suarez vind ik een slecht voorbeeld. Die zou ik gewoon een spits willen noemen. Gloukh of zo'n type aanvallende middenvelder kan het zeker invullen. Dat zal sowieso incidenteel moeten zijn, want in de Eredivisie heb je over het algemeen gewoon een echte spits nodig. Dan behoor je veelal op de helft van de tegenstander te spelen en is er wat minder gelegenheid om centrale verdedigers te verleiden om uit te stappen.

'Moro kreeg te weinig tijd'
'Medic had slechte trainers'
'Van den Boomen paste niet in de speelwijze'
'Regeer moet in een rol spelen die niet bij hem past'
'Edvardsen wordt gekoppeld aan de verkeerde medespelers'

Ronduit lachwekkend hoe je consequent ondermaatse prestaties van dit soort spelers wijt aan externe oorzaken.

Het overgrote deel van dat lijstje is/was gewoon niet goed genoeg en kan er bar weinig van. Dat mogen we best benoemen hoor.

+2/-0

Sevic schreef op 14 maart 2026 om 15:29:

Ronduit lachwekkend hoe je consequent ondermaatse prestaties van dit soort spelers wijt aan externe oorzaken.

Het overgrote deel van dat lijstje is/was gewoon niet goed genoeg en kan er bar weinig van. Dat mogen we best benoemen hoor.

Je kan het vervelend vinden, maar dit soort context is in een teamsport gewoon heel belangrijk. Jullie riepen vergelijkbare dingen over spelers voordat Farioli met ze kwam te werken. Leer er nou eens van.

+1/-0

thomas83 schreef op 14 maart 2026 om 15:47:

Je kan het vervelend vinden, maar dit soort context is in een teamsport gewoon heel belangrijk. Jullie riepen vergelijkbare dingen over spelers voordat Farioli met ze kwam te werken. Leer er nou eens van.

Jakov Medic is bij Norwich op het tweede niveau in Engeland inmiddels op een zijspoor beland, stond sinds november nog welgeteld 1 keer in de basis en zit de laatste weken vaker niet dan wel bij de selectie.

Hebben ze daar ook een heel slechte trainer, of zou deze speler er gewoon bitter weinig van kunnen?

Je kunt wel bij elke speler die niet presteert op zoek gaan naar factoren buiten hemzelf waarom dat zo is, maar in veel gevallen ligt de oorzaak bij de speler zelf. In het geval van Medic: omdat hij er dus geen reet van kan.

Welke aankoop van de laatste, pak 'm beet, vijf jaar vond jij nou echt slecht? Een aankoop waarvan jij zegt: die speler kon er werkelijk geen hout van en is om die reden gefaald. En dan bedoel ik aankopen voor het eerste, geen instromende jeugdspelers.

+1/-0

thomas83 schreef op 14 maart 2026 om 15:47:

Jij bepaalt al in een heel vroeg stadium wat je van een speler vindt, om daar vervolgens nooit meer vanaf te wijken. Als een speler waar jij het in zag zitten het niet redt, zul je tot in den eeuwigheid naar externe factoren wijzen.

Farioli heeft juist de zwakheid van de selectie blootgelegd. Als een man die er bijna het optimale uithaalt nog steeds maar 78 punten kan behalen, toont dat aan hoe matig de spelers intrinsiek zijn.

+2/-0

Sevic schreef op 14 maart 2026 om 16:30:

Jakov Medic is bij Norwich op het tweede niveau in Engeland inmiddels op een zijspoor beland, stond sinds november nog welgeteld 1 keer in de basis en zit de laatste weken vaker niet dan wel bij de selectie.

Hebben ze daar ook een heel slechte trainer, of zou deze speler er gewoon bitter weinig van kunnen?

Je kunt wel bij elke speler die niet presteert op zoek gaan naar factoren buiten hemzelf waarom dat zo is, maar in veel gevallen ligt de oorzaak bij de speler zelf. In het geval van Medic: omdat hij er dus geen reet van kan.

Zinchenko zat bij Nottingham Forest in een vergelijkbaar scenario. Die zou bij ons als fitte speler absoluut in de basis hebben gestaan. Maar als Nottingham Forest degradatievoetbal speelt en een type coach heeft dat ander voetbal wil spelen dan kan ik me best voorstellen dat hij voor iemand anders kiest. Het zegt alleen niets over het niveau van de speler.

Daarnaast hebben we het hier bij Medic over een speler die in principe niet voor in de basis is gehaald. Ajax heeft in het verleden genoeg nuttige stand-ins gehad die daarna niet voor noemenswaardige clubs hebben gespeeld.

Welke aankoop van de laatste, pak 'm beet, vijf jaar vond jij nou echt slecht? Een aankoop waarvan jij zegt: die speler kon er werkelijk geen hout van en is om die reden gefaald. En dan bedoel ik aankopen voor het eerste, geen instromende jeugdspelers.

Wijndal, Brobbey en Sanchez. Maar over het algemeen zou ik niet zeggen dat Ajax per se zoveel echt slechte spelers haalt. Miskopen ontstaan meer omdat het onnodige aankopen zijn, of het gaat om spelers die niet goed bij de manier van spelen passen. Trainerswissels zullen ook niet helpen. Ajax wordt de laatste jaren regelmatig geklopt door teams die echt geen betere spelers hebben. Daarom is het ook een teamsport. Je kan het niet als een computerspel benaderen.

ElSimao2 schreef op 14 maart 2026 om 17:15:

Jij bepaalt al in een heel vroeg stadium wat je van een speler vindt, om daar vervolgens nooit meer vanaf te wijken. Als een speler waar jij het in zag zitten het niet redt, zul je tot in den eeuwigheid naar externe factoren wijzen.

Farioli heeft juist de zwakheid van de selectie blootgelegd. Als een man die er bijna het optimale uithaalt nog steeds maar 78 punten kan behalen, toont dat aan hoe matig de spelers intrinsiek zijn.

Dat is juist precies wat jij doet, zelfs over spelers die je nog nooit hebt zien spelen. Ik zeg juist altijd dat je een speler eerst minimaal een halfjaar moeten laten wennen voordat je goed kan oordelen. Je doet hier alsof ik mijn mening over bijvoorbeeld Moro al heb bepaald. Het enige dat ik zeg is dat hij bepaalde eigenschappen heeft waardoor hij op zijn minst een bruikbare speler had kunnen worden.

Wat Farioli en de zwakte van de spelersgroep betreft, die was er in aanvallend opzicht zeker. Ik heb nooit anders gezegd. Dit seizoen zijn we op dat vlak al een stuk sterker in mijn ogen. Ik had het wel willen zien als hij spelers als Gloukh, Steur en Carrizo had gehad. Of Dolberg in plaats van Brobbey.

+4/-0

Medić was gehaald om zijn oom, de directeur van Dinamo Zagreb (oud-speler Dario Simič), te paaien. Dat was nodig om de Šutalo-deal door te laten gaan.

+2/-0

thomas83 schreef op 14 maart 2026 om 18:23:

Wijndal, Brobbey en Sanchez. Maar over het algemeen zou ik niet zeggen dat Ajax per se zoveel echt slechte spelers haalt.

Los van betaalde bedragen en verwachtingspatronen en zo, je vindt Wijndal dus een slechtere voetballer voor zijn positie dan Medic voor diens positie?

Bijzonder. Zeer mee oneens.

Medic staat voor mij echt in het rijtje Colin, Duarte, Sana, Demtsjenko, Magallan. Van den Boomen trouwens ook. Spelers die er eenvoudigweg veel te weinig van konden/kunnen om in aanmerking te komen voor een transfer naar Ajax.

Trouwens wel eens dat het grootste deel van de miskopen niet ontstaat doordat de spelers intrinsiek te slecht zijn, maar doordat ze op een verkeerd moment worden gekocht of niet bij het team en de behoeften passen. Ik sluit niet uit dat Moro in een Ajax zonder Godts best had kunnen renderen bijvoorbeeld. Maar goed, je had 'm nooit moeten kopen en het is goed dat ze 'm weggedaan hebben, anders was ie inmiddels alleen maar minder waard geweest.

Sanchez vond ik nog niet zo slecht. Je kocht een 24-jarige international van Mexico, ook geen profiel waar je heel veel op kunt afdingen. Die was niet slechter dan Rosa bijvoorbeeld.

Wijndal had je niet moeten kopen (en zeker niet voor dat bedrag), maar was ook geen vreemde aankoop. Jong, international, aanvoerder AZ. Geen rare keuze.

Ik vind miskopen die bij ons mislukken altijd wel interessant, zeker als het spelers zijn die elders vervolgens opbloeien of in het verleden succesvol waren. Ocampos, Kuffour (was volgens mij gewoon 5 jaar ouder dan in z'n paspoort stond), Luque, dat soort namen.

+2/-0

thomas83 schreef op 14 maart 2026 om 18:23:

Wat Farioli en de zwakte van de spelersgroep betreft, die was er in aanvallend opzicht zeker. Ik heb nooit anders gezegd.

De zwakte was er niet minder in de defensie, dat is waarom Farioli een systeem neerzette dat erop gericht was die lui te ondersteunen met Henderson bijna als 3e cv en voorwaartsen die zoveel mee moeten helpen verdedigen dat ze na 60 minuten aan de beademing moesten. Het ging ten koste van de aanvallende intenties, waardoor het leek alsof we aanvallend minder waren. Het was echter een kwestie van waar de nadruk op gelegd werd.

Dit seizoen zijn we op dat vlak al een stuk sterker in mijn ogen. Ik had het wel willen zien als hij spelers als Gloukh, Steur en Carrizo had gehad. Of Dolberg in plaats van Brobbey.

Farioli houdt van het type Brobbey. Niet voor niks heeft Porto ook Terem Moffi vastgelegd. Scoorde ook niet veel voor hem in Frankrijk, maar kennelijk spreekt het totaalplaatje hem aan. Dolberg kan de intensiteit die de Italiaan verlangt niet brengen, niet in de laatste plaats omdat ie er zo vaak af ligt.

Farioli verkoos Brobbey ook boven jouw favoriet Akpom. Ik ga nu alvast achterover leunen voor het illuminati-betoog dat volgt over dat spelers van Mislintat "verboten" waren enzo. :)

+1/-0

Sevic schreef op 14 maart 2026 om 19:29:

Los van betaalde bedragen en verwachtingspatronen en zo, je vindt Wijndal dus een slechtere voetballer voor zijn positie dan Medic voor diens positie?

Bijzonder. Zeer mee oneens.

Medic staat voor mij echt in het rijtje Colin, Duarte, Sana, Demtsjenko, Magallan. Van den Boomen trouwens ook. Spelers die er eenvoudigweg veel te weinig van konden/kunnen om in aanmerking te komen voor een transfer naar Ajax.

Trouwens wel eens dat het grootste deel van de miskopen niet ontstaat doordat de spelers intrinsiek te slecht zijn, maar doordat ze op een verkeerd moment worden gekocht of niet bij het team en de behoeften passen. Ik sluit niet uit dat Moro in een Ajax zonder Godts best had kunnen renderen bijvoorbeeld. Maar goed, je had 'm nooit moeten kopen en het is goed dat ze 'm weggedaan hebben, anders was ie inmiddels alleen maar minder waard geweest.

Sanchez vond ik nog niet zo slecht. Je kocht een 24-jarige international van Mexico, ook geen profiel waar je heel veel op kunt afdingen. Die was niet slechter dan Rosa bijvoorbeeld.

Wijndal had je niet moeten kopen (en zeker niet voor dat bedrag), maar was ook geen vreemde aankoop. Jong, international, aanvoerder AZ. Geen rare keuze.

Ik vind miskopen die bij ons mislukken altijd wel interessant, zeker als het spelers zijn die elders vervolgens opbloeien of in het verleden succesvol waren. Ocampos, Kuffour (was volgens mij gewoon 5 jaar ouder dan in z'n paspoort stond), Luque, dat soort namen.

Wijndal is voor 10 miljoen voor de basis gehaald en Medic voor 3 miljoen. En ja, ik vind Medic voor zijn positie zeker een betere speler. Wijndal is een aanvallend goede back met snelheid en loopvermogen. Hij is alleen defensief in de opbouw zeer zwak en maakt voorin niet altijd slimme keuzes. Zijn traptechniek is niet dermate goed om daarvoor te compenseren.

Medic is een grote en sterke verdediger die goed is in de duels en in de lucht. Hij heeft ook geen onaardige lange trap in beide benen. Rugani is minder goed aan de bal, en die was voor een stuk meer geld een nuttige kracht afgelopen seizoen.

Over Sanchez heb ik nog wel getwijfeld of ik hem zou noemen. Hij is wel fysiek dik in orde en aanvallend niet eens zo heel slecht. Hij mist alleen wel de techniek. Rosa scoort op geen enkel vlak echt een onvoldoende. Die vond ik gister ook een van de betere spelers.

Ocampos had volgens mij best een succes kunnen worden. Die liet het in Spanje ook direct weer zien. Demtsjenko was volgens mij een vrij hoog aangeschreven talent die simpelweg de stap niet heeft kunnen maken. Zoveel heeft hij niet gespeeld. Duarte was een goede voetballer die de pech had dat er niet serieus werd geïnvesteerd in een opvolger van Eriksen. Zo'n speler als hij is meer een meevoetballer en niet iemand die direct Eriksen op kan volgen. Als Schöne zo'n rol op zich had moeten nemen dan was het ook teleurstellend geweest. Sana was best een mooie voetballer, maar niet van het gewenste niveau. Een soort Fitz-Jim zeg maar. Luque was echt bizar. Die kreeg echt aanzienlijk meer salaris dan de rest kan ik me herinneren.

ElSimao2 schreef op 15 maart 2026 om 12:09:

De zwakte was er niet minder in de defensie, dat is waarom Farioli een systeem neerzette dat erop gericht was die lui te ondersteunen met Henderson bijna als 3e cv en voorwaartsen die zoveel mee moeten helpen verdedigen dat ze na 60 minuten aan de beademing moesten. Het ging ten koste van de aanvallende intenties, waardoor het leek alsof we aanvallend minder waren. Het was echter een kwestie van waar de nadruk op gelegd werd.

Farioli speelt overal met met een inzakkende zes als hij in een laag blok wordt gedwongen. Voorin wil hij juist de buitenspelers 1 op 1 en achter de verdediging krijgen. Jij doet alsof we onder hem steeds countervoetbal met vijf verdedigers hebben gespeeld. We hadden simpelweg veel meer kwaliteit achterin en voorin.

Farioli houdt van het type Brobbey. Niet voor niks heeft Porto ook Terem Moffi vastgelegd. Scoorde ook niet veel voor hem in Frankrijk, maar kennelijk spreekt het totaalplaatje hem aan. Dolberg kan de intensiteit die de Italiaan verlangt niet brengen, niet in de laatste plaats omdat ie er zo vaak af ligt.

Farioli verkoos Brobbey ook boven jouw favoriet Akpom. Ik ga nu alvast achterover leunen voor het illuminati-betoog dat volgt over dat spelers van Mislintat "verboten" waren enzo. :)

Wat betreft Farioli zijn voorkeuren voor een type Moffi of Brobbey in de spits heb je gelijk. Dit betekent alleen niet dat een trainer altijd precies met het type spelers kan werken dat zijn voorkeur heeft. Je hebt ook te maken met wat er beschikbaar is en gehaald kan worden.

Dat Dolberg de intensiteit niet aankan is nergens op gebaseerd. Zijn beste jaar was toen we onder Bosz hoge pressing speelden. Hij heeft snelheid en is fysiek sterk. Spelers als hij profiteren juist van die manier van spelen. Jouw grote vriend liep voorin bij het pressen juist vaak de kantjes er vanaf en kon tot vrij laat in zijn carrière geen hele wedstrijden aan. Nu ook weer geblesseerd overigens.

+3/-0

thomas83 schreef op 15 maart 2026 om 13:56:

Medic is een grote en sterke verdediger die goed is in de duels en in de lucht. Hij heeft ook geen onaardige lange trap in beide benen.

Als Medic zo'n prima centrumverdediger is, waarom zit hij dan bij een middenmoter uit het Championship op de tribune?

Ocampos had volgens mij best een succes kunnen worden. Die liet het in Spanje ook direct weer zien.

Ocampos had ik destijds wel op rechtsback willen zien. Typisch een gozer die een hele flank kan bestrijken. Maar goed, je gaat niet voor 22 miljoen (want daarvoor wilden H2 'm kopen) een projectje op rechtsback aanschaffen natuurlijk.

Demtsjenko was volgens mij een vrij hoog aangeschreven talent die simpelweg de stap niet heeft kunnen maken.

Demtsjenko kon er niks van. Heb 'm nog in het echt zien spelen in die tijd. Kwam op z'n 18e, iets van 4 jaar onder contract gestaan. Moest de opvolger van Finidi worden. In de categorie Vergeten Spelers :)

Sana was best een mooie voetballer, maar niet van het gewenste niveau.

Exact mijn punt: te slecht. Intrinsieke reden dat hij niet slaagde dus.

Luque was echt bizar. Die kreeg echt aanzienlijk meer salaris dan de rest kan ik me herinneren.

Luque speelde stiekem best goed. Mooie, technische voetballer. Kreeg het aan de stok met Suarez en verdween toen langzaam uit het elftal. Van Basten werd daarna trainer en zette hem uit de selectie zonder één keer met 'm te trainen. Slechte hoofdcoach was dat ook zeg...

+1/-0

Farioli speelt overal met met een inzakkende zes als hij in een laag blok wordt gedwongen. Voorin wil hij juist de buitenspelers 1 op 1 en achter de verdediging krijgen. Jij doet alsof we onder hem steeds countervoetbal met vijf verdedigers hebben gespeeld. We hadden simpelweg veel meer kwaliteit achterin en voorin.

Farioli is mijn favoriete Ajax-trainer en samen met Suarez is het de enige die ik na zijn tijd bij Ajax gevolgd heb. Dat gezegd hebbende, het valt op dat al zijn teams weinig scoren. Nu ook bij Porto, wat tot dusver een ongekend succesverhaal is, komt hij in de Primeira Liga niet eens tot 2 goals per duel.

Is dat omdat ie overal pech heeft met een dramatische aanval? Nou nee, het is gewoon een hele defensieve trainer.

Wat betreft Farioli zijn voorkeuren voor een type Moffi of Brobbey in de spits heb je gelijk. Dit betekent alleen niet dat een trainer altijd precies met het type spelers kan werken dat zijn voorkeur heeft. Je hebt ook te maken met wat er beschikbaar is en gehaald kan worden.

Dat Dolberg de intensiteit niet aankan is nergens op gebaseerd. Zijn beste jaar was toen we onder Bosz hoge pressing speelden. Hij heeft snelheid en is fysiek sterk. Spelers als hij profiteren juist van die manier van spelen. Jouw grote vriend liep voorin bij het pressen juist vaak de kantjes er vanaf en kon tot vrij laat in zijn carrière geen hele wedstrijden aan. Nu ook weer geblesseerd overigens.

Wat betreft Dolberg moeten we realistisch zijn. Het is een technische speler, maar hij heeft het nergens gered buiten dan wellicht Anderlecht. Dat komt omdat hij buiten zijn techniek op veel punten danig tekort komt. Dat is waarom hij uiteindelijk een mindere carriere zal hebben dan bijvoorbeeld Weghorst en ik denk ook Brobbey.

De Brobster heeft gisteren gewoon 80 minuten gespeeld. Hij heeft een basisplaats bij Sunderland, een knappe prestatie en het is hem gegund.

+1/-0

Medic is een grote en sterke verdediger die goed is in de duels en in de lucht. Hij heeft ook geen onaardige lange trap in beide benen. Rugani is minder goed aan de bal, en die was voor een stuk meer geld een nuttige kracht afgelopen seizoen.

Rugani is Italiaans international met 178 wedstrijden in de Serie A in de benen. Hij is nooit echt helemaal doorgebroken maar hij heeft er best een mooie carriere op zitten.

De carriere van Medic komt daar niet bij in de buurt. Als je dus wil stellen dat hij hetzelfde niveau als de man uit Lucca heeft, dan stel je dus dat vrijwel de gehele voetballerij de kwaliteiten van deze man verkeerd inschat.

Dat of jij ziet het gewoon niet goed. Welke mogelijkheid is naar jouw idee het meest realistisch?

+1/-0

Als Medic zo'n prima centrumverdediger is, waarom zit hij dan bij een middenmoter uit het Championship op de tribune?

Het ging over de vergelijking met Wijndal, en die zou dus eigenlijk minimaal naast Medić moeten zitten. :B

+1/-0

Mie Toe schreef op 15 maart 2026 om 15:15:

Het ging over de vergelijking met Wijndal, en die zou dus eigenlijk minimaal naast Medić moeten zitten. :B

Het ging daarnaast om de kwalificatie "Medic is een grote en sterke verdediger die goed is in de duels en in de lucht. Hij heeft ook geen onaardige lange trap in beide benen."

Nogmaals, gozer zit in de prime van zijn carrière op de tribune bij Norwich.

Weet je wie er nog meer op de tribune zitten bij Norwich? Spelers die er geen reet van kunnen.

+1/-0

Sevic schreef op 15 maart 2026 om 15:17:

Het ging daarnaast om de kwalificatie "Medic is een grote en sterke verdediger die goed is in de duels en in de lucht. Hij heeft ook geen onaardige lange trap in beide benen."

Weet je wie er nog meer op de tribune zitten bij Norwich? Spelers die er geen reet van kunnen.

Ze hebben bij Norwich een slechte trainer die hem niet aan de correcte teamgenoten koppelt. Ik vind niet dat je Medic dan hierop mag beoordelen. Het zou ook kunnen dat ie gewoon nog wat meer tijd nodig heeft.

+3/-0

ElSimao2 schreef op 15 maart 2026 om 15:21:

Ze hebben bij Norwich een slechte trainer die hem niet aan de correcte teamgenoten koppelt. Ik vind niet dat je Medic dan hierop mag beoordelen. Het zou ook kunnen dat ie gewoon nog wat meer tijd nodig heeft.

Precies! Gloukh zit met dezelfde problemen.

+1/-0

Het is wel lief hoezeer sommigen in die Gloukh-discussie opgaan en na een wedstrijd het alleen maar over hem willen hebben en niet over het team of het feit dat er gewonnen of verloren is.

+1/-0

Bij Ajax had Medic echt niet zoveel tijd nodig. Zijn spectaculaire doelpunt (een afstandsschot vanaf 30 meter in de kruising) tijdens zijn debuut tegen Heracles Almelo zal mij altijd bijblijven. Beter kan je haast niet beginnen bij een nieuwe club.

+1/-0

Sjakie Meulemans schreef op 15 maart 2026 om 21:22:

Bij Ajax had Medic echt niet zoveel tijd nodig. Zijn spectaculaire doelpunt (een afstandsschot vanaf 30 meter in de kruising) tijdens zijn debuut tegen Heracles Almelo zal mij altijd bijblijven. Beter kan je haast niet beginnen bij een nieuwe club.

Door die goal wordt Medic nog tot in lengte van jaren een populaire pubquizvraag.

+1/-0

Kyle Gloukh en Ajax Cartman.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 299 pagina's: 1 2 3 4 ... 294 295 296 297 298 299

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.