Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 100 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 96 97 98 99 100

Volgens Schreuder nog 3 tot 5 versterkingen, naaast Brobbey, Bassey en Concenciao nog een spits en een verdediger lijkt mij.

 

+1/-0

Voor de 5 nieuwe: Een keeper (Cilissen), een rechtsback en nog een centrale verdediger voor achterin en voorin naast Conceicao een spits ajb! Geen Brobbey voor 20 maar een echte 16 meter spits met lengte a la Haller, maar dan met techniek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 20 juli 2022 om 07:40:

Volgens Schreuder nog 3 tot 5 versterkingen, naaast Brobbey, Bassey en Concenciao nog een spits en een verdediger lijkt mij.



Ik vind eigenlijk dat we niet teveel meer moeten halen. We zijn nooit een koopclub geweest.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

piranha schreef op 20 juli 2022 om 13:56:

Voor de 5 nieuwe: Een keeper (Cilissen), een rechtsback en nog een centrale verdediger voor achterin en voorin naast Conceicao een spits ajb! Geen Brobbey voor 20 maar een echte 16 meter spits met lengte a la Haller, maar dan met techniek.



Hij heet Cillessen, maar dat terzijde. Toch niet nog een blessure gevoelige keeper erbij? We zijn geen revalidatiecentrum.

Centrale verdediger is in Oostenrijk gearriveerd.

Waarom geen Brobbey? We hebben nu geen enkele echte (snelle) centrumspits.

 

+2/-0

Cillessen is te blessuregevoelig inderdaad. Al vind je hem beter dan onze huidige doelmannen, wil je niet met drie ervaren, blessuregevoelige doelmannen het seizoen starten, samen met een jonge doelman wie nog voor ons moet debuteren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 20 juli 2022 om 18:33:

samen met een jonge doelman wie nog voor ons moet debuteren.



Was je die wedstrijd tegen Vitesse de kater van het kampioenschap nog aan het verwerken? ;B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 20 juli 2022 om 18:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 20 juli 2022 om 18:33:

samen met een jonge doelman wie nog voor ons moet debuteren.



Was je die wedstrijd tegen Vitesse de kater van het kampioenschap nog aan het verwerken? ;B


Ja, soms mag er overdreven worden in de woordkeuze.

 

+1/-0

Zou Depay passen bij Ajax?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 22 juli 2022 om 08:25:

Zou Depay passen bij Ajax?



Die hebben we nu toch niet meer nodig? We hebben Brobbey, Tadic, Bergwijn en Kudus die daar kunnen spelen. Haal je Depay dan wordt het extreem druk voorin.

Dan kunnen we beter voor een goede rechtsback gaan lijkt mij.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 22 juli 2022 om 11:11:

Die hebben we nu toch niet meer nodig? We hebben Brobbey, Tadic, Bergwijn en Kudus die daar kunnen spelen. Haal je Depay dan wordt het extreem druk voorin. (...)



Brobbey, Bergwijn en Kudus spelen geen 50 wedstrijden per seizoen.
Tadic is op zijn retour. Daramy moet nog steeds doorbreken. Berghuis en Antony zijn allesbehalve constant.

Zo druk is het voorin niet ...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 22 juli 2022 om 11:11:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 22 juli 2022 om 08:25:

Zou Depay passen bij Ajax?



Die hebben we nu toch niet meer nodig? We hebben Brobbey, Tadic, Bergwijn en Kudus die daar kunnen spelen. Haal je Depay dan wordt het extreem druk voorin.

Dan kunnen we beter voor een goede rechtsback gaan lijkt mij.



Daar heb je gelijk in. Voorin heb je nu een zeer ruime keuze. Hooguit nog een targetman. Een boomlange goed koppende spits in noodgevallen.

 

+1/-0

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 16:48:

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?



Naar mijn smaak teveel basisspelers vertrokken. Ik bid dat Antony blijft.
Financieel erg veel betaald voor de 3 B's. Vooral het bedrag voor Bergwijn is een aanfluiting. Wat heeft hij laten zien over een langere periode?
Hoeveel krijg je voor hem over een paar jaar?

Transfermarkt is open tot eind augustus dus wellicht een aantal spelers slijten zoals Klaiber/Pierie en in mindere mate Alavrez/Daramy.
En wellicht dient zich nog een buitenkans aan om een speler aan te trekken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 16:48:

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?


Zegt mij allemaal vrij weinig, je moet hier ook de CL inkomsten (71,5 milj.) van vorig jaar bij optellen, maar dan ben je verschillende tijdschalen met elkaar aan het vergelijken. Desondanks was de CL voor mij en beetje teleurstellend.

Het zegt natuurlijk wel dat we vorig jaar een flinke selectie hadden inclusief uitleenspelers.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 22 juli 2022 om 18:28:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 16:48:

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?



Naar mijn smaak teveel basisspelers vertrokken. Ik bid dat Antony blijft.
Financieel erg veel betaald voor de 3 B's. Vooral het bedrag voor Bergwijn is een aanfluiting. Wat heeft hij laten zien over een langere periode?
Hoeveel krijg je voor hem over een paar jaar?

Transfermarkt is open tot eind augustus dus wellicht een aantal spelers slijten zoals Klaiber/Pierie en in mindere mate Alavrez/Daramy.
En wellicht dient zich nog een buitenkans aan om een speler aan te trekken.



In principe zijn er 3/4 basisspelers vertrokken: Martinez, Gravenberch en Haller. Mazraoui was in de competitie 7 wedstrijden afwezig en heeft 5 wedstrijden de wedstrijd geblesseerd verlaten. Toch zie ik hem wel als een groot gemis.

Ik vind het al met al wel meevallen. Persoonlijk vond ik namelijk Haller in de competitie ook niet echt basisspeler waardig. In de CL heeft hij natuurlijk wel veel gescoord.

Ik denk dat we uiteindelijk een sterkere selectie hebben dan vorig seizoen. Mag wel geen basisspeler meer weg en voor de rechtsback positie moet er echt een topper bijkomen. Daarbij zou er ook wel een keeper bij mogen. Stekelenburg kan sowieso niet meer.
Klaiber mag/moet verkocht worden.

 

+5/-0

Volgens mij zit Magellan ook weer bij de selectie, ook zo'n pareltje. Zoals ik al vermeldde was de selectie vorig jaar incl. verhuurde spelers best wel heel erg groot.

Ik blijf trouwens de komst van die Portugees een vreemde zaak vinden, wie gaat nou zijn wonderkind voor een appel en een ei verkopen, zeker als je vader trainer is. Maar goed misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 18:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 22 juli 2022 om 18:28:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 16:48:

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?



Naar mijn smaak teveel basisspelers vertrokken. Ik bid dat Antony blijft.
Financieel erg veel betaald voor de 3 B's. Vooral het bedrag voor Bergwijn is een aanfluiting. Wat heeft hij laten zien over een langere periode?
Hoeveel krijg je voor hem over een paar jaar?

Transfermarkt is open tot eind augustus dus wellicht een aantal spelers slijten zoals Klaiber/Pierie en in mindere mate Alavrez/Daramy.
En wellicht dient zich nog een buitenkans aan om een speler aan te trekken.



In principe zijn er 3/4 basisspelers vertrokken: Martinez, Gravenberch en Haller. Mazraoui was in de competitie 7 wedstrijden afwezig en heeft 5 wedstrijden de wedstrijd geblesseerd verlaten. Toch zie ik hem wel als een groot gemis.

Ik vind het al met al wel meevallen. Persoonlijk vond ik namelijk Haller in de competitie ook niet echt basisspeler waardig. In de CL heeft hij natuurlijk wel veel gescoord.

Ik denk dat we uiteindelijk een sterkere selectie hebben dan vorig seizoen. Mag wel geen basisspeler meer weg en voor de rechtsback positie moet er echt een topper bijkomen. Daarbij zou er ook wel een keeper bij mogen. Stekelenburg kan sowieso niet meer.
Klaiber mag/moet verkocht worden.


Mazraoui was gewoon een basisspeler. Om hem apart te noemen, ben ik niet mee eens. Gewoon vier basisspelers zijn vertrokken. Aangezien Blind Tagliafico op de bank hield, inderdaad geen vijf.

Een centrumspits en rechtsback zijn nog nodig. Ik ben het eens dat Stekelenburg zijn contract verlengen een minder goede keuze is dan een nieuwe doelman erbij halen. Gorter, Pasveer en een nieuwe, jonge doelman met laag risico op blessures had meer zekerheid gegeven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 18:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 22 juli 2022 om 18:28:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 16:48:

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?



Naar mijn smaak teveel basisspelers vertrokken. Ik bid dat Antony blijft.
Financieel erg veel betaald voor de 3 B's. Vooral het bedrag voor Bergwijn is een aanfluiting. Wat heeft hij laten zien over een langere periode?
Hoeveel krijg je voor hem over een paar jaar?

Transfermarkt is open tot eind augustus dus wellicht een aantal spelers slijten zoals Klaiber/Pierie en in mindere mate Alavrez/Daramy.
En wellicht dient zich nog een buitenkans aan om een speler aan te trekken.



In principe zijn er 3/4 basisspelers vertrokken: Martinez, Gravenberch en Haller. Mazraoui was in de competitie 7 wedstrijden afwezig en heeft 5 wedstrijden de wedstrijd geblesseerd verlaten. Toch zie ik hem wel als een groot gemis.

Ik vind het al met al wel meevallen. Persoonlijk vond ik namelijk Haller in de competitie ook niet echt basisspeler waardig. In de CL heeft hij natuurlijk wel veel gescoord.

Ik denk dat we uiteindelijk een sterkere selectie hebben dan vorig seizoen. Mag wel geen basisspeler meer weg en voor de rechtsback positie moet er echt een topper bijkomen. Daarbij zou er ook wel een keeper bij mogen. Stekelenburg kan sowieso niet meer.
Klaiber mag/moet verkocht worden.



Klaiber, Magalan, Schuurs en Pierie weg en een rechtsbenige CV en evt een rechtsback er voor terug. Nieuwe keeper gaat toch niet gebeuren want anders verlengen ze Stekelenburg niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 22 juli 2022 om 18:29:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 16:48:

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?


Zegt mij allemaal vrij weinig, je moet hier ook de CL inkomsten (71,5 milj.) van vorig jaar bij optellen, maar dan ben je verschillende tijdschalen met elkaar aan het vergelijken. Desondanks was de CL voor mij en beetje teleurstellend.

Het zegt natuurlijk wel dat we vorig jaar een flinke selectie hadden inclusief uitleenspelers.


De CL opbrengsten hebben we nodig voor alle salarissen. We moeten niet meer geld uitgeven aan transfers dan wat er binnenkomt aan transfers

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 22 juli 2022 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 22 juli 2022 om 18:29:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 juli 2022 om 16:48:

Transferzomer Ajax:
✅ Bergwijn
✅ Wijndal
✅ Bassey
✅ Conceição
✅ Brobbey
💰 85,6 (incl. bonussen 92,1) miljoen
➡️ Onana
➡️ Mazraoui
➡️ Martinez
➡️ Tagliafico
➡️ Gravenberch
➡️ Haller
➡️ Danilo
➡️ Labyad
💰 110,87 (incl. bonussen 125,87) miljoen

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?


Zegt mij allemaal vrij weinig, je moet hier ook de CL inkomsten (71,5 milj.) van vorig jaar bij optellen, maar dan ben je verschillende tijdschalen met elkaar aan het vergelijken. Desondanks was de CL voor mij en beetje teleurstellend.

Het zegt natuurlijk wel dat we vorig jaar een flinke selectie hadden inclusief uitleenspelers.


De CL opbrengsten hebben we nodig voor alle salarissen. We moeten niet meer geld uitgeven aan transfers dan wat er binnenkomt aan transfers


Ik wil alleen aangeven dat er harmonica werking is, veel CL inkomsten, jaar der op veel transferinkomsten, was in 18/19 ook zo. Hoe het exact met afschrijvingen werkt dat weet ik ook niet, dat is niet mijn vakegbied.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 100 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 96 97 98 99 100

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.