Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 99 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 95 96 97 98 99

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 23:33:

Snap wat je bedoelt. Maar zover niet duidelijk is hoe sterk of zwak Ajax in augustus de competitie in gaat, denk ik dat mogelijke grote aankopen dan pas zullen plaats vinden om het geheel recht te zetten. Tenzij Martinez of ander basisspelers komende week verkocht worden. Dan zal er waarschijnlijk in juli een goed alternatief worden gehaald die er meteen staat. (...)



Als ze maar beseffen dat ze nu moeten investeren in een elftal dat over twee jaar Champions League speelt. En de komende twee jaar PSV achter zich moeten houden.

Ze zullen toch wel weten wat er gaat veranderen?

 

+7/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 juli 2022 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 23:33:

Snap wat je bedoelt. Maar zover niet duidelijk is hoe sterk of zwak Ajax in augustus de competitie in gaat, denk ik dat mogelijke grote aankopen dan pas zullen plaats vinden om het geheel recht te zetten. Tenzij Martinez of ander basisspelers komende week verkocht worden. Dan zal er waarschijnlijk in juli een goed alternatief worden gehaald die er meteen staat. (...)



Als ze maar beseffen dat ze nu moeten investeren in een elftal dat over twee jaar Champions League speelt. En de komende twee jaar PSV achter zich moeten houden.

Ze zullen toch wel weten wat er gaat veranderen?



Je kunt wel nu investeren, maar je ziet inmiddels wat contracten waard zijn. 3-4 jarige contracten worden gewoon afgekocht.

Die laatste zin zullen we maar niet serieus nemen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 juli 2022 om 12:31:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 23:34:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 juli 2022 om 22:34:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 21:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 juli 2022 om 15:52:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 juli 2022 om 16:33:

Langzaam begint bij mij de twijfel toe te slaan of H & H wel geschikt zijn voor hun job. Ik heb nog geen nieuwe naam gehoord die uit hun koker komt. Ook met verkopen vind ik ze niet sterk over komen. Een speler is te koop of niet te koop. Als die niet te koop is hang je er een prijskaartje aan die potentiele kopers afschrikt.



Voor het moment ziet het er inderdaad vaag uit maar had niet veel anders verwacht. Met de wisseling van de wacht van de TD & coach/trainer, was mij al duidelijk dat je automatisch in onrustiger vaarwater terecht komt. Iedereen moet even wennen.

Sommigen zien liever Marc Overmars alweer terugkomen? Overmars zou slagvaardiger zijn. Had een groter netwerk. Door hem speelde Ajax weer vaker CL en ging het eigen vermogen van de club flink omhoog etc. etc. Dat klopt allemaal wel. De beste aankopen van Overmars waren in zijn laatste vijf jaar. Daarvoor ging dat minder naast dat Overmars ook niet voorkomen kom dat er een dozijn miskopen tussen zaten waar Ajax weinig tot niks mee kon.

Maar goed, Overmars heeft 10 jaar de tijd gehad om uiteindelijk Ajax sterker te maken. (Wikipedia vermeld; Op 6 juli 2012 werd Overmars bij AFC Ajax aangesteld als directeur voetbalzaken. Overmars ging zich onder anderen bezighouden met transferzaken, de jeugdopleiding en werd tevens hoofd scouting.)

Daarentegen moeten Hamstra en Huntelaar zich nog bewijzen. Beseffende dat er al drie belangrijke basisspelers zijn vertrokken Mazraoui, Gravenberch, Haller. En dat er nog aan een paar vaste waarden getrokken word waaronder Tagliafico, Alvares, Martinez, Antony. Ook Kudus en Schuurs worden genoemd.

Een behoorlijke leegverkoop als alles door zou gaan. Als ik Hamstra en Huntelaar was zou in hun een eerste jaar koste wat kost zo weinig mogelijk laten gaan om de rust te bewaren. Al was het alleen maar om overwinteren CL te continueren. Zodoende blijft de waarde van de spelers ook het seizoen erop hoog voor verkoop.

Verkopen ze wel des te meer? Dan denk ik dat ze zich goed bewust zijn dat er goede vervangers gehaald moeten worden om het zelfde niveau/doel te halen. Zoiets flik je niet in een paar week tijd. Tegen die tijd zitten we denk ik tegen einde transferperiode aan op 31 augustus.



Eens. Op 31 augustus kun je al kostbare punten hebben verspeeld in de competitie.



We gaan het zien. En dan reken ik de Johan Cruijff schaal 30 juli niet mee omdat PSV als vorig seizoen verder is vanwege voorronden CL. Voor hen reden genoeg dat ze al drukker op de transfermarkt bezig waren. Huntelaar en Hamstra hebben iets langer de tijd. Ze hebben voor Augustus vier competitiewedstrijden om te peilen hoe het elftal er voor staat. Of er een goede mix is jong/oud. Posities voldoende dubbel bezet, elftal in balans etc.

6 augustus Fortuna uit.
14 augustus Groningen thuis
21 augustus Sparta uit
28 augustus Utrecht uit.

We gaan dan zien of H & H nog in paniek raken van de uitslagen, het getoonde spel.
Een week later start op 6 september groepsfase CL. Dan moet er een waardig Ajax op de mat staan want er kunnen weer tientallen miljoenen worden verdiend.

Buitenom het nog onduidelijk is wie van de volgende basisspelers in juli al zullen vertrekken? Tagliafico, Alvarez, Martinez en Antony. Denk ik dat we deze maand verder weinig beweging aan inkomende transfers zullen zien. Augustus gaat het worden.

Kan me voorstellen dat ze met bovengenoemde onzekerheden. De rest, scouting e.d.. al hebben aangespoord om de beste vervanger(s) aan te geven. Mogelijk is er al geïnformeerd of ze voor Ajax willen spelen. Te minste, dat lijkt mij een voor de hand liggende inkopper voor Huntelaar en Hamstra. Voordat je er eentje voor vele miljoenen laat gaan? Wil je natuurlijk minimaal dezelfde kwaliteit terug. Met wat geluk zelfs beter. Des te meer via deze weg dan dat het alternatief nog onbekend is. Dan loop je achter de feiten aan. Ben je niet slim bezig.



PSV was ook een drama vandaag. Dus of die verder zijn betwijfel ik. Daar keren de internationals ook nu pas terug.



Das dan goed nieuws. Zal eens kijken of er beelden van zijn



Hoogtepunten:

https://www.youtube.com/watch?v=hGfBeMl6blolink



Bedankt en nog niet de sterkste opstelling. Zit ze ook niet mee zo te zien. Ha ha.

Ja joh, dat armzalige PSV uit de lichtstad. Als je ziet wat er vertrokken is en voor terug is gehaald... Zijn ze er na mijn idee niet bepaald er op vooruit gegaan :B Doan, Zahavi en Gotze tezamen weg voor slechts 14 miljoen. Voor terug gekocht Luuk de Jong en Guus Til tezamen 6 miljoen.

Vier spelers uit de jeugd overgeheveld en de rest transfervrij overgekomen waaronder Xavi Simons. Kennelijk was bij Barca en PSG dermate goed genoeg bevonden dat ze vonden ga jij maar gratis weg. En dan stop ik hier want je moet ze daar niet slimmer maken dan ze al zijn B)

Al met en een waarschuwing aan Ajax mochten Martinez en Antony vertrekken. Haal kwaliteit terug want als Ajax volgend jaar CL mist kunnen de waarde van de spelers, de financiën er een stuk minder vrolijk uitzien.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 juli 2022 om 12:57:

Je kunt wel nu investeren, maar je ziet inmiddels wat contracten waard zijn. 3-4 jarige contracten worden gewoon afgekocht. (...)



Als dat afkopen voldoende inkomsten opleverd zijn het ook goede investeringen.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 juli 2022 om 12:57:

Die laatste zin zullen we maar niet serieus nemen.



Als ze hem bij Ajax maar serieus nemen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ajax ziet in Portugees talent Conceiçao potentiële opvolger van Antony


Aldus De Telegraaf

Hij heeft nog een 1-jarig contract en een gelimiteerde transfersom van 5 miljoen euro.

Ik moet zeggen: ziet er niet verkeerd uit. Goede techniek, veel snelheid, explosief op de eerste meters. Alleen wel een lichtgewicht. Vergeleken met Antony zal hij wat meer tijd nodig hebben. Dus als Antony vertrekt en je hebt alleen deze jongen dan lever je in op korte termijn. Ze kijken in ieder geval naar het juiste type speler. Dat is positief.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 11 juli 2022 om 07:57:

(...) Alleen wel een lichtgewicht. (...)



Dat was Jesper Olsen ook. Daar wordt nog over gesproken.

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 11 juli 2022 om 07:57:

(...) Ze kijken in ieder geval naar het juiste type speler. Dat is positief.



Ja!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 10 juli 2022 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 juli 2022 om 12:31:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 23:34:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 juli 2022 om 22:34:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 21:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 juli 2022 om 15:52:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 juli 2022 om 16:33:

Langzaam begint bij mij de twijfel toe te slaan of H & H wel geschikt zijn voor hun job. Ik heb nog geen nieuwe naam gehoord die uit hun koker komt. Ook met verkopen vind ik ze niet sterk over komen. Een speler is te koop of niet te koop. Als die niet te koop is hang je er een prijskaartje aan die potentiele kopers afschrikt.



Voor het moment ziet het er inderdaad vaag uit maar had niet veel anders verwacht. Met de wisseling van de wacht van de TD & coach/trainer, was mij al duidelijk dat je automatisch in onrustiger vaarwater terecht komt. Iedereen moet even wennen.

Sommigen zien liever Marc Overmars alweer terugkomen? Overmars zou slagvaardiger zijn. Had een groter netwerk. Door hem speelde Ajax weer vaker CL en ging het eigen vermogen van de club flink omhoog etc. etc. Dat klopt allemaal wel. De beste aankopen van Overmars waren in zijn laatste vijf jaar. Daarvoor ging dat minder naast dat Overmars ook niet voorkomen kom dat er een dozijn miskopen tussen zaten waar Ajax weinig tot niks mee kon.

Maar goed, Overmars heeft 10 jaar de tijd gehad om uiteindelijk Ajax sterker te maken. (Wikipedia vermeld; Op 6 juli 2012 werd Overmars bij AFC Ajax aangesteld als directeur voetbalzaken. Overmars ging zich onder anderen bezighouden met transferzaken, de jeugdopleiding en werd tevens hoofd scouting.)

Daarentegen moeten Hamstra en Huntelaar zich nog bewijzen. Beseffende dat er al drie belangrijke basisspelers zijn vertrokken Mazraoui, Gravenberch, Haller. En dat er nog aan een paar vaste waarden getrokken word waaronder Tagliafico, Alvares, Martinez, Antony. Ook Kudus en Schuurs worden genoemd.

Een behoorlijke leegverkoop als alles door zou gaan. Als ik Hamstra en Huntelaar was zou in hun een eerste jaar koste wat kost zo weinig mogelijk laten gaan om de rust te bewaren. Al was het alleen maar om overwinteren CL te continueren. Zodoende blijft de waarde van de spelers ook het seizoen erop hoog voor verkoop.

Verkopen ze wel des te meer? Dan denk ik dat ze zich goed bewust zijn dat er goede vervangers gehaald moeten worden om het zelfde niveau/doel te halen. Zoiets flik je niet in een paar week tijd. Tegen die tijd zitten we denk ik tegen einde transferperiode aan op 31 augustus.



Eens. Op 31 augustus kun je al kostbare punten hebben verspeeld in de competitie.



We gaan het zien. En dan reken ik de Johan Cruijff schaal 30 juli niet mee omdat PSV als vorig seizoen verder is vanwege voorronden CL. Voor hen reden genoeg dat ze al drukker op de transfermarkt bezig waren. Huntelaar en Hamstra hebben iets langer de tijd. Ze hebben voor Augustus vier competitiewedstrijden om te peilen hoe het elftal er voor staat. Of er een goede mix is jong/oud. Posities voldoende dubbel bezet, elftal in balans etc.

6 augustus Fortuna uit.
14 augustus Groningen thuis
21 augustus Sparta uit
28 augustus Utrecht uit.

We gaan dan zien of H & H nog in paniek raken van de uitslagen, het getoonde spel.
Een week later start op 6 september groepsfase CL. Dan moet er een waardig Ajax op de mat staan want er kunnen weer tientallen miljoenen worden verdiend.

Buitenom het nog onduidelijk is wie van de volgende basisspelers in juli al zullen vertrekken? Tagliafico, Alvarez, Martinez en Antony. Denk ik dat we deze maand verder weinig beweging aan inkomende transfers zullen zien. Augustus gaat het worden.

Kan me voorstellen dat ze met bovengenoemde onzekerheden. De rest, scouting e.d.. al hebben aangespoord om de beste vervanger(s) aan te geven. Mogelijk is er al geïnformeerd of ze voor Ajax willen spelen. Te minste, dat lijkt mij een voor de hand liggende inkopper voor Huntelaar en Hamstra. Voordat je er eentje voor vele miljoenen laat gaan? Wil je natuurlijk minimaal dezelfde kwaliteit terug. Met wat geluk zelfs beter. Des te meer via deze weg dan dat het alternatief nog onbekend is. Dan loop je achter de feiten aan. Ben je niet slim bezig.



PSV was ook een drama vandaag. Dus of die verder zijn betwijfel ik. Daar keren de internationals ook nu pas terug.



Das dan goed nieuws. Zal eens kijken of er beelden van zijn



Hoogtepunten:

https://www.youtube.com/watch?v=hGfBeMl6blolink



Bedankt en nog niet de sterkste opstelling. Zit ze ook niet mee zo te zien. Ha ha.

Ja joh, dat armzalige PSV uit de lichtstad. Als je ziet wat er vertrokken is en voor terug is gehaald... Zijn ze er na mijn idee niet bepaald er op vooruit gegaan :B Doan, Zahavi en Gotze tezamen weg voor slechts 14 miljoen. Voor terug gekocht Luuk de Jong en Guus Til tezamen 6 miljoen.

Vier spelers uit de jeugd overgeheveld en de rest transfervrij overgekomen waaronder Xavi Simons. Kennelijk was bij Barca en PSG dermate goed genoeg bevonden dat ze vonden ga jij maar gratis weg. En dan stop ik hier want je moet ze daar niet slimmer maken dan ze al zijn B)

Al met en een waarschuwing aan Ajax mochten Martinez en Antony vertrekken. Haal kwaliteit terug want als Ajax volgend jaar CL mist kunnen de waarde van de spelers, de financiën er een stuk minder vrolijk uitzien.



Inderdaad.
Stel: wij haalden Til en De Jong haha. De Ajax-fora zouden uit zijn voegen barsten van ellende.

Hoever heeft nog nooit ergens in de basis gespeeld, Xavi Simons is een grote gok. Heb het idee dat Brands allerlei spelers in zijn maag laat splitsen om maar maatjes te blijven met bepaalde zaakwaarnemers en de City-groep.

Til en De Jong in de as met daarachter krakkemikkige opbouwers als Sangaré en willekeurig centraal duo. Dan hoef je alleen de vleugels dicht te zetten....

Daarbij was Doan samen met Mauro een belangrijke schakel na de winterstop.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 11 juli 2022 om 14:08:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 10 juli 2022 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 juli 2022 om 12:31:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 23:34:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 juli 2022 om 22:34:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 21:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 juli 2022 om 15:52:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 juli 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 juli 2022 om 16:33:

Langzaam begint bij mij de twijfel toe te slaan of H & H wel geschikt zijn voor hun job. Ik heb nog geen nieuwe naam gehoord die uit hun koker komt. Ook met verkopen vind ik ze niet sterk over komen. Een speler is te koop of niet te koop. Als die niet te koop is hang je er een prijskaartje aan die potentiele kopers afschrikt.



Voor het moment ziet het er inderdaad vaag uit maar had niet veel anders verwacht. Met de wisseling van de wacht van de TD & coach/trainer, was mij al duidelijk dat je automatisch in onrustiger vaarwater terecht komt. Iedereen moet even wennen.

Sommigen zien liever Marc Overmars alweer terugkomen? Overmars zou slagvaardiger zijn. Had een groter netwerk. Door hem speelde Ajax weer vaker CL en ging het eigen vermogen van de club flink omhoog etc. etc. Dat klopt allemaal wel. De beste aankopen van Overmars waren in zijn laatste vijf jaar. Daarvoor ging dat minder naast dat Overmars ook niet voorkomen kom dat er een dozijn miskopen tussen zaten waar Ajax weinig tot niks mee kon.

Maar goed, Overmars heeft 10 jaar de tijd gehad om uiteindelijk Ajax sterker te maken. (Wikipedia vermeld; Op 6 juli 2012 werd Overmars bij AFC Ajax aangesteld als directeur voetbalzaken. Overmars ging zich onder anderen bezighouden met transferzaken, de jeugdopleiding en werd tevens hoofd scouting.)

Daarentegen moeten Hamstra en Huntelaar zich nog bewijzen. Beseffende dat er al drie belangrijke basisspelers zijn vertrokken Mazraoui, Gravenberch, Haller. En dat er nog aan een paar vaste waarden getrokken word waaronder Tagliafico, Alvares, Martinez, Antony. Ook Kudus en Schuurs worden genoemd.

Een behoorlijke leegverkoop als alles door zou gaan. Als ik Hamstra en Huntelaar was zou in hun een eerste jaar koste wat kost zo weinig mogelijk laten gaan om de rust te bewaren. Al was het alleen maar om overwinteren CL te continueren. Zodoende blijft de waarde van de spelers ook het seizoen erop hoog voor verkoop.

Verkopen ze wel des te meer? Dan denk ik dat ze zich goed bewust zijn dat er goede vervangers gehaald moeten worden om het zelfde niveau/doel te halen. Zoiets flik je niet in een paar week tijd. Tegen die tijd zitten we denk ik tegen einde transferperiode aan op 31 augustus.



Eens. Op 31 augustus kun je al kostbare punten hebben verspeeld in de competitie.



We gaan het zien. En dan reken ik de Johan Cruijff schaal 30 juli niet mee omdat PSV als vorig seizoen verder is vanwege voorronden CL. Voor hen reden genoeg dat ze al drukker op de transfermarkt bezig waren. Huntelaar en Hamstra hebben iets langer de tijd. Ze hebben voor Augustus vier competitiewedstrijden om te peilen hoe het elftal er voor staat. Of er een goede mix is jong/oud. Posities voldoende dubbel bezet, elftal in balans etc.

6 augustus Fortuna uit.
14 augustus Groningen thuis
21 augustus Sparta uit
28 augustus Utrecht uit.

We gaan dan zien of H & H nog in paniek raken van de uitslagen, het getoonde spel.
Een week later start op 6 september groepsfase CL. Dan moet er een waardig Ajax op de mat staan want er kunnen weer tientallen miljoenen worden verdiend.

Buitenom het nog onduidelijk is wie van de volgende basisspelers in juli al zullen vertrekken? Tagliafico, Alvarez, Martinez en Antony. Denk ik dat we deze maand verder weinig beweging aan inkomende transfers zullen zien. Augustus gaat het worden.

Kan me voorstellen dat ze met bovengenoemde onzekerheden. De rest, scouting e.d.. al hebben aangespoord om de beste vervanger(s) aan te geven. Mogelijk is er al geïnformeerd of ze voor Ajax willen spelen. Te minste, dat lijkt mij een voor de hand liggende inkopper voor Huntelaar en Hamstra. Voordat je er eentje voor vele miljoenen laat gaan? Wil je natuurlijk minimaal dezelfde kwaliteit terug. Met wat geluk zelfs beter. Des te meer via deze weg dan dat het alternatief nog onbekend is. Dan loop je achter de feiten aan. Ben je niet slim bezig.



PSV was ook een drama vandaag. Dus of die verder zijn betwijfel ik. Daar keren de internationals ook nu pas terug.



Das dan goed nieuws. Zal eens kijken of er beelden van zijn



Hoogtepunten:

https://www.youtube.com/watch?v=hGfBeMl6blolink



Bedankt en nog niet de sterkste opstelling. Zit ze ook niet mee zo te zien. Ha ha.

Ja joh, dat armzalige PSV uit de lichtstad. Als je ziet wat er vertrokken is en voor terug is gehaald... Zijn ze er na mijn idee niet bepaald er op vooruit gegaan :B Doan, Zahavi en Gotze tezamen weg voor slechts 14 miljoen. Voor terug gekocht Luuk de Jong en Guus Til tezamen 6 miljoen.

Vier spelers uit de jeugd overgeheveld en de rest transfervrij overgekomen waaronder Xavi Simons. Kennelijk was bij Barca en PSG dermate goed genoeg bevonden dat ze vonden ga jij maar gratis weg. En dan stop ik hier want je moet ze daar niet slimmer maken dan ze al zijn B)

Al met en een waarschuwing aan Ajax mochten Martinez en Antony vertrekken. Haal kwaliteit terug want als Ajax volgend jaar CL mist kunnen de waarde van de spelers, de financiën er een stuk minder vrolijk uitzien.



Inderdaad.
Stel: wij haalden Til en De Jong haha. De Ajax-fora zouden uit zijn voegen barsten van ellende.

Hoever heeft nog nooit ergens in de basis gespeeld, Xavi Simons is een grote gok. Heb het idee dat Brands allerlei spelers in zijn maag laat splitsen om maar maatjes te blijven met bepaalde zaakwaarnemers en de City-groep.

Til en De Jong in de as met daarachter krakkemikkige opbouwers als Sangaré en willekeurig centraal duo. Dan hoef je alleen de vleugels dicht te zetten....

Daarbij was Doan samen met Mauro een belangrijke schakel na de winterstop.



Dat laatste vond ik ook. Doan deed het zo slecht nog niet en blijft to dus ver de duurste verkoop - 8.5 miljoen aan Freiburg. PSV totaal voor 14 miljoen verkocht. Inkoop 6 miljoen door Til en de Jong aan te trekken.

Het is geen vetpot maar zo zie je maar weer. Brands had met PSV de pech dat het zich een paar achtereenvolgende jaren niet voor de CL wist te kwalificeren. Dan zijn de financiële mogelijkheden een stuk beperkter t.o.v. Ajax.

 

+2/-0

We zijn nu een tijdje bezig met Brobbey en dat lijkt niet echt te vlotten. Als Ajax bereid is om een flinke transfersom op tafel te leggen voor een eerste spits, zou Malen dan een optie zijn? Zit op de bank bij Dortmund en wil, met oog op het Nederlands elftal, toch aan spelen toekomen denk ik. Desnoods huur met optie tot koop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 12 juli 2022 om 11:56:

We zijn nu een tijdje bezig met Brobbey en dat lijkt niet echt te vlotten. Als Ajax bereid is om een flinke transfersom op tafel te leggen voor een eerste spits, zou Malen dan een optie zijn? Zit op de bank bij Dortmund en wil, met oog op het Nederlands elftal, toch aan spelen toekomen denk ik. Desnoods huur met optie tot koop.



En Depay ook huren? Bergwijn, Malen en Depay. Mo als aangever. Zullen onze Eindhovense vrienden leuk vinden ;-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 12 juli 2022 om 12:47:

En Depay ook huren? Bergwijn, Malen en Depay. Mo als aangever. Zullen onze Eindhovense vrienden leuk vinden ;-)



Ik vind het allemaal lood om oud ijzer, maar speciaal voor onze Eindhovense vrienden zou ik het wel gigantisch entertainend vinden. Stel je voor dat je ze daar compleet van de mat veegt met dat 4-tal :B. Maar dan krijgen we wellicht weer het gezeur dat Ajax het alleen kan met spelers uit Eindhoven, dus laat maar.

 

+1/-0

Malen vind ik oprecht slecht. Hij flopt ook in iedere wedstrijd voor Oranje.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 12 juli 2022 om 13:58:

Malen vind ik oprecht slecht. Hij flopt ook in iedere wedstrijd voor Oranje.



Is ook niet bepaald een echte spits.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 12 juli 2022 om 16:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 12 juli 2022 om 13:58:

Malen vind ik oprecht slecht. Hij flopt ook in iedere wedstrijd voor Oranje.



Is ook niet bepaald een echte spits.



En ook geen buitenspeler. Met pijn in mijn ogen zie ik Malen weleens op rechtsbuiten voor Oranje spelen: nooit een goede wedstrijd. Ik denk dat Malen wel een spits is, maar ook daar beperkt is. Misschien is hij het beste in een twee spitsen systeem, maar ook toen viel hij tegen. De vorm en vertrouwen is volledig weg bij hem. Die moet eerst terugkomen, wil het ooit (weer) wat met hem worden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 12 juli 2022 om 13:58:

Malen vind ik oprecht slecht. Hij flopt ook in iedere wedstrijd voor Oranje.



Dat ben ik met je eens. Kan alleen hard rennen.

 

+2/-0

Vind Matvienko (als vervanger van Martinez) en Conceicao erg interessante targets. Sowieso zou ik eens goed rondneuzen in Oekraïne. Spelers van Shaktar Donetsk en Dinamo Kiev waren nooit beter haalbaar dan nu. Vind Viktor Tsygankov (Kiev) ook een leuke speler. Contract tot zomer 2023. Ook spelers die weg willen uit de Russische competitie kunnen interessant zijn (Promes uiteraard uitgezonderd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 juli 2022, 23:30:26.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Suavimani schreef op 12 juli 2022 om 23:00:

Vind Matvienko (als vervanger van Martinez) en Conceicao erg interessante targets. Sowieso zou ik eens goed rondneuzen in Oekraïne. Spelers van Shaktar Donetsk en Dinamo Kiev waren nooit beter haalbaar dan nu. Vind Viktor Tsygankov (Kiev) ook een leuke speler. Contract tot zomer 2023. Ook spelers die weg willen uit de Russische competitie kunnen interessant zijn (Promes uiteraard uitgezonderd).



Uit Rusland is denk ik alleen deze jongen interessant: Arsen Zakharyan

https://www.youtube.com/watch?v=eA5R8gC2o1s&t=244s&ab_channel=BrazilScoutlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 12 juli 2022 om 23:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Suavimani schreef op 12 juli 2022 om 23:00:

Vind Matvienko (als vervanger van Martinez) en Conceicao erg interessante targets. Sowieso zou ik eens goed rondneuzen in Oekraïne. Spelers van Shaktar Donetsk en Dinamo Kiev waren nooit beter haalbaar dan nu. Vind Viktor Tsygankov (Kiev) ook een leuke speler. Contract tot zomer 2023. Ook spelers die weg willen uit de Russische competitie kunnen interessant zijn (Promes uiteraard uitgezonderd).



Uit Rusland is denk ik alleen deze jongen interessant: Arsen Zakharyan

https://www.youtube.com/watch?v=eA5R8gC2o1s&t=244s&ab_channel=BrazilScoutlink



Goede speler maar zit top CL ook achteraan. Zal inmiddels wat kosten met alle belangstelling waar eerst 9 werd gevraagd, gaat het vast richting de 20 miljoen.

Zakharyan staat bekend als aanvallende middenvelder. Denk dat hij bij Ajax op 10 helemaal goed uit de verf komt. Heeft Ajax na Peterson en Litmanen weer eens een bovenmodale speler met veel souplesse, balgevoel, overzicht achter de spits staan. Ik zou zeggen het investeren waard.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 juli 2022 om 18:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 12 juli 2022 om 13:58:

Malen vind ik oprecht slecht. Hij flopt ook in iedere wedstrijd voor Oranje.



Dat ben ik met je eens. Kan alleen hard rennen.



Ik vind Malen best wel iets hebben alleen kan hij letterlijk alleen iets met rechts. Komt hij voor de keeper en moet het met links dan is het 99% geen goal.

Hij mist sowieso veel kansen, het is geen killer. Toch vind ik hem wel een echte spits en zou hem er graag bij hebben.

Dortmund laat hem echter niet zomaar even naar Ajax gaan. Keine Chanze.

 

+1/-0

Martínez vrijwel zeker richting Manchester. Van Tagliafico zullen we vermoedelijk (helaas) afscheid gaan nemen. Klaiber, Magallan en Pierie tonen deze voorbereiding aan niet goed genoeg te zijn. Hou je over, een volledig Nederlandse defensie met Regeer, Rensch, Timber, Schuurs, Blind en Wijndal. Slechts zes verdedigers, maar wel heel multifunctioneel is dat (goed) genoeg?

RB: Rensch, Regeer, Timber
RCV: Timber, Schuurs, Rensch
LCV: Blind, Timber, Schuurs
LB: Wijndal, Blind, Rensch

Als Ajax iemand koopt, dan moet dat naar mijn mening altijd een speler zijn met Champions League niveau (potentieel). Nooit kopen om het kopen. Die Oekraïner doet mij aan het laatste denken.

Ik hou ook van een kleine selectie. In de praktijk ben je over een geheel seizoen eigenlijk slechts 17 tot 21 spelers nodig. 3(K)+6(D)+5(M)+5(A)= 19 spelers in de A-selectie is prima. In nood kun je de bank aanvullen via Jong Ajax.

Dit bericht is gewijzigd op 13 juli 2022, 20:37:05.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 99 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 95 96 97 98 99

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.