Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 86 87 88 89 90

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 30 juni 2021 om 00:05:

Als we er overigens vanuit gaan dat Berghuis komt en dat Neres, Labyad en Danilo vertrekken heb je alleen de rechtsbuitenpositie goed bezet. Een reservespits en linksbuiten heb je dan niet en voor een heel seizoen is dat absoluut nodig. Voor lb wil men duidelijk Sulemana, maar ik vraag me af wat ze met de spitspositie gaan doen. Hoop zelf op een jonge, technische spits die het van Haller kan winnen.


Dat is inderdaad een probleem. Laten we hopen dat de uitgaande transfers een beetje op gang gaan komen zodat ze ook weer wat kunnen halen.

Wat een ramp zal het zijn om een volledig seizoen Haller in de spits te hebben.

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 30 juni 2021 om 08:39:

(...) Wat een ramp zal het zijn om een volledig seizoen Haller in de spits te hebben.



Ja. Die bui ik zie ik ook hangen ...

Dit bericht is gewijzigd op 4 juli 2021, 17:46:45.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 04 juli 2021 om 16:46:

Nog nieuws over Brobbey eigenlijk?



Je bedoelt afgezien van het nieuws betreffende de volgende molensteen om de nek van zijn carrière in de vorm van André Silva? :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 04 juli 2021 om 16:46:

Nog nieuws over Brobbey eigenlijk?



Brobbey is toch een speler van Leipzig?
Wat interesseert ons nieuws over een speler van Leipzig?!

 

+3/-1

Overmars zou eens naar Sparta Praag moeten gaan. Daar lopen een aantal interessante talenten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 15 juli 2021 om 19:15:

Overmars zou eens naar Sparta Praag moeten gaan. Daar lopen een aantal interessante talenten.


Ken eigenlijk alleen Hlozek, maar die viel me tegen op het Ek

 

+1/-0

Tammy Abraham schijnt weg te mogen bij Chelsea. Weet niet of hij haalbaar is maar lijkt mij nou een echte Ajax spits. Misschien in een package deal met Ziyech naar Amsterdam halen ;-)

 

+2/-0

Het gaat bij Ajax weer alleen over spitsen en buitenspelers, terwijl er achterin en op het middenveld juist gericht wat bij moet. Kwalitatief een vrij dunne spoeling, zeker als de eerste opties wegvallen én rekening houdend met vertrekwensen.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 22 juli 2021 om 08:24:

Het gaat bij Ajax weer alleen over spitsen en buitenspelers, terwijl er achterin en op het middenveld juist gericht wat bij moet. Kwalitatief een vrij dunne spoeling, zeker als de eerste opties wegvallen én rekening houdend met vertrekwensen.



Aanvallers maken ook vaak het verschil. En Ajax heeft ze zelf niet in huis (vanuit de jeugd).

Wat moet er achterin bij? Als je een centrumverdediger haalt zit je anderen in de weg. Timber met Schuurs erachter en Blind/Martinez. Met Rensch die op alle plekken achterin kan spelen. Mazraoui de rechtsback, Tagliafico links. Ik zie het probleem niet.

Pas zodra Tagliafico vertrekt koop je een nieuwe linksback. Hopelijk blijft Mazraoui, want dat is aanvallend verreweg de beste back.

Op het middenveld zou het mooi zijn als je Alvarez kan verkopen. Vervolgens een 6 halen die wel kan voetballen... alleen lijkt dat toch bijzonder lastig, want ze weten maar geen 6 te kopen die bij het spel van Ajax past.

Kudus blijft een beetje onduidelijk. Op het ene moment denk je: leuk hij draait daar makkelijk weg en gebruikt zijn lichaam goed. Het volgende moment krijg je een dramatische pass of een schot 20 meter naast de goal. En tactisch loopt hij als een kip zonder kop rond. Niet echt betrouwbaar.

Klaassen, Gravenberch vaste basisspelers natuurlijk. Dan moet je eigenlijk nog een talent erachter hebben. Als het ze lukt om Ekkelenkamp en Labyad te verkopen kun je best nog een speler halen. Bijvoorbeeld Ihattaren. Of ze moeten het intern opvangen..

Ik vind het vrij zorgelijk dat je geen spits hebt achter Haller. Danilo gaat hem toch niet worden. Of je gebruikt weer Tadic als back-up spits en haalt een fatsoenlijke linksbuiten. Of je trekt een talent aan als tweede spits.

Ik denk dat ze toch meerdere spelers moeten verkopen voordat ze flink gaan uitgeven aan 1 of 2 spelers.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 22 juli 2021 om 08:24:

Het gaat bij Ajax weer alleen over spitsen en buitenspelers, terwijl er achterin en op het middenveld juist gericht wat bij moet. Kwalitatief een vrij dunne spoeling, zeker als de eerste opties wegvallen én rekening houdend met vertrekwensen.



Ik vind dit net zo gelden voor de voorhoede, op Tadic na.

Haller komt te kort, Neres haalt zijn niveau niet meer (of was het een incidentele piek?), Antony moet zich nog verder ontwikkelen, Berghuis moet zich eerst maar eens (een langere periode) bewijzen op niveau.
En wat Tadic betreft, bij hem kan ook de leeftijd zomaar parten gaan spelen.

Heeft Overmars begin dit jaar overigens niet ergens gezegd dat hij nu ook seizoen 2021-2022 als een tussenjaar ziet? Als gevolg van ontbrekende inkomsten.

Daarnaast, ... in welk jaar hadden we op 22 juli de selectie op orde en zekerheid dat deze intact blijft?
Ik weet niet beter dan dat ik al jaren t/m 31 augustus kaarsen heb branden ...

 

+5/-0

Eriksen mag dus inderdaad niet meer voetballen in Italië met een ICD. Gezien Ajax weet hoe daar mee om te gaan (Blind), misschien een poging wagen. Velen zullen huiverig zijn om hem te halen en Inter kan niet met hem door, dus een mooie prijs is wellicht mogelijk. Eventueel Onana nog als wisselgeld in het bod betrekken. Bring Chris home 🙂

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Suavimani schreef op 23 juli 2021 om 01:47:

Eriksen mag dus inderdaad niet meer voetballen in Italië met een ICD. Gezien Ajax weet hoe daar mee om te gaan (Blind), misschien een poging wagen. Velen zullen huiverig zijn om hem te halen en Inter kan niet met hem door, dus een mooie prijs is wellicht mogelijk. Eventueel Onana nog als wisselgeld in het bod betrekken. Bring Chris home 🙂



Eriksen is natuurlijk een geweldige speler, maar ik zou het niet aandurven. Met Blind gaat het nu wel goed, het geeft mij alleen nog altijd geen prettig gevoel. Stel je voor dat je dan 2 van zulke spelers hebt. Het blijft toch in je hoofd zitten. Het is een kwetsbaarheid, hoe je het ook wendt of keert.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 juli 2021, 17:51:23.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 22 juli 2021 om 09:09:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vind het vrij zorgelijk dat je geen spits hebt achter Haller. Danilo gaat hem toch niet worden. Of je gebruikt weer Tadic als back-up spits en haalt een fatsoenlijke linksbuiten. Of je trekt een talent aan als tweede spits.



Blijft toch jammer dat Brobbey zich gek heeft laten maken. Was natuurlijk de perfecte back-up voor Haller.

Maar ondanks dat, vind ik dat Danilo het heel behoorlijk heeft gedaan bij Twente. Ik gun hem de kans. Hij is volgens mij beter dan Traoré.

En uiteraard zal Tadic nog regelmatig in spits staan. Dus ik vind het wel prima. Als er een buitenkansje langskomt is het leuk, maar een nieuwe spits is niet de eerste prioriteit. In de aanval heb ik dan liever een nieuwe linksbuiten. Dat had Sulemana moeten worden, maar helaas. Als ze maar niet met een Bergwijn-achtige oplossing komen. Het moet wel iemand zijn die iets extra's heeft, anders kun je net zo goed een jeugdspeler de kans geven.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 juli 2021, 18:15:03.

 

+3/-0

Doel: Steek, Pasveer, Gorter
Linksback: Tagliafico (Martinez, Blind, Baas)
Linkscentraal: Blind, Martinez
Rechtscentraal: Timber, Schuurs (Rensch, Alvarez)
Rechtsback: Rensch, Mazraoui, Klaiber

Half: Gravenberch, Kudus, Alvarez, Taylor

10: Klaassen, Kudus (Labyad)

Linksvoor: Tadic (Labyad)

Spits: Haller, Danilo (Tadic)

Rechtsvoor: Antony, Neres, Berghuis.


Wel grappig dat we 4 buitenspelers hebben en dat ze allemaal linksbenig zijn. Dat terwijl maar 10% van de mensen linkshandig is. Wel interessante vraag of linkshandigen van nature vaker bepaalde kwaliteiten hebben om bijv. voetballer te worden.

Hoop nog op een nieuwe, jonge eerste doelman, maar dat gaat m niet worden omdat ze Pasveer en Gorter al gehaald hebben. Steek heeft t goed gedaan maar wordt over een aantal weken alweer 39(!) en is de enige doelman met ervaring op het hoogste niveau. Je moet er niet aan denken dat tokkie Pasveer door een blessure het hele seizoen de eerste doelman wordt. Slecht gehandeld en nu maar hopen dat Maarten het een seizoen lang volhoudt.

De defensie vind ik goed ingericht, mits je Tagliafico behoudt. Een goede mix tussen ervaring en jong talent en behalve op lb meerdere spelers voor iedere positie. Zelf als Mazraoui nog zou gaan is dat op te vangen.

Op het middenveld heb je 3 volwaardige opties voor 3 posities, waarbij ik niet kapot van met name Alvarez ben en Kudus erg wisselvallig is en met blessures kwakkelt. Jongens als Taylor en misschien Fitz Jim zullen hun kansen moeten pakken, maar een versterking zou geen overbodige luxe zijn. Of men moet Neres serieus op 10 proberen oid.

Wat betreft de aanval is de rechtsbuitenpositie sterk bezet, maar van zowel Haller als Danilo ben ik nog niet overtuigd. Gezien het belang van de spitspositie is dat wel vrij vervelend. Tadic wordt ouder en heeft niet echt een backup, dat is ook gewoon een groot probleem.

Ik zou of Mazraoui of Klaiber verkopen (liefst Klaiber, maar als Mazraoui niet verlengt met je hem wel houden). Labyad uiteraard eruit en Neres of Antony van de hand doen of op een andere positie te laten richten. 3 rechtsbuitens is teveel van het goede. Een serieuze linksbuiten erbij is bittere noodzaak, echter, alsjeblieft geen Bergwijn.

 

+1/-0

Ik zie Blind het liefst dit jaar op het middenveld (zoals hij ook inviel op die positie tegen Bayern). Gorter waarschijnlijk Jong Ajax en ik ben een stuk positiever over Pasveer. Zie hem als volwaardige concurrent voor eerste doelman (helaas).

Magallán en Labyad zijn 'deadwood', maar ik zou ook proberen te cashen op spelers die in mijn ogen geen Ajax-type spelers zijn zoals Álvarez en Haller. En ik verwacht geen contractovereenkomst met Mazraoui, dus hem in dat geval ook lozen samen met Ekkelenkamp waar ik wel een zwak voor heb trouwens.

Daarentegen zou ik juist Tagliafico en Neres voorlopig proberen te behouden. Laatstgenoemde vind ik zo verfijnd in techniek en gevoel voor ruimte dat ik hem als valse spits zie kunnen schitteren.

Daarmee voorkom je de 'logjam' op de flanken met de komst van Berghuis. Met spelers als Klaassen en Kudus kun je vanaf het middenveld de diepgang en kopkracht in het 16-meter-gebied waarborgen. Een kern van 18 spelers, waarbij je kunt aanvullen vanuit Jong Ajax (wellicht Salah-Eddine, Baas, Q.Timber, Fitz-Jim, Ünüvar, Hansen)

Keepers: Pasveer, Stekelenburg, Gorter

Backs: Tagliafico, Rensch, Klaiber, Mazraoui
Centrumverdedigers: Martinez, Timber, Schuurs, Magallán

Controleurs: Blind, Taylor, Álvarez
Box-to-box: Gravenberch, Klaassen, Kudus, Ekkelenkamp

Buitenspelers: Tadic, Antony, Berghuis, Labyad
Spitsen: Neres, Danilo, Haller

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 juli 2021, 21:37:04.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 25 juli 2021 om 21:26:

Ik zie Blind het liefst dit jaar op het middenveld (zoals hij ook inviel op die positie tegen Bayern). Gorter waarschijnlijk Jong Ajax en ik ben een stuk positiever over Pasveer. Zie hem als volwaardige concurrent voor eerste doelman (helaas).

Magallán en Labyad zijn 'deadwood', maar ik zou ook proberen te cashen op spelers die in mijn ogen geen Ajax-type spelers zijn zoals Álvarez en Haller. En ik verwacht geen contractovereenkomst met Mazraoui, dus hem in dat geval ook lozen samen met Ekkelenkamp waar ik wel een zwak voor heb trouwens.

Daarentegen zou ik juist Tagliafico en Neres voorlopig proberen te behouden. Laatstgenoemde vind ik zo verfijnd in techniek en gevoel voor ruimte dat ik hem als valse spits zie kunnen schitteren.

Daarmee voorkom je de 'logjam' op de flanken met de komst van Berghuis. Met spelers als Klaassen en Kudus kun je vanaf het middenveld de diepgang en kopkracht in het 16-meter-gebied waarborgen. Een kern van 18 spelers, waarbij je kunt aanvullen vanuit Jong Ajax (wellicht Salah-Eddine, Baas, Q.Timber, Fitz-Jim, Ünüvar, Hansen)

Keepers: Pasveer, Stekelenburg, Gorter

Backs: Tagliafico, Rensch, Klaiber, Mazraoui
Centrumverdedigers: Martinez, Timber, Schuurs, Magallán

Controleurs: Blind, Taylor, Álvarez
Box-to-box: Gravenberch, Klaassen, Kudus, Ekkelenkamp

Buitenspelers: Tadic, Antony, Berghuis, Labyad
Spitsen: Neres, Danilo, Haller



Interessante visie, maar ik weet niet of ten Hag het gaat aandurven om met de punt naar achteren te spelen. Zou er niet per se tegen zijn overigens. Zou je het wel doen is de 6 wel echt een positie voor Blind. Ook eens met het houden van Tagliafico. Wij hebben niks beters dan hem en hij heeft ook geen denderende opties. Hij wil weg maar ik denk dat beide partijen er beter aan doen dat ie blijft.

Neres zou in de spits natuurlijk wel een heleboel brengen dat veel andere spitsen niet doen. Zou dan wel Haller houden (buiten dat ik Ajax hem sowieso niet zie verkopen). Hij doet het niet geweldig, maar als pinchhitter of om het even over een andere boeg te gooien is hij echt wel geschikt natuurlijk.

Ik zal verder niet doen alsof ik heel veel over Pasveer weet, maar hij is oud en heeft geen indrukwekkend cv, voor zijn periode bij Vitesse was het echt niks. Ik vind dat te weinig voor een eerste doelman van Ajax en daarnaast vind ik dat hoofd niet bij Ajax passen. Echt een type voor Feyenoord wat dat betreft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 25 juli 2021 om 20:44:

Doel: Steek, Pasveer, Gorter
Linksback: Tagliafico (Martinez, Blind, Baas)
Linkscentraal: Blind, Martinez
Rechtscentraal: Timber, Schuurs (Rensch, Alvarez)
Rechtsback: Rensch, Mazraoui, Klaiber

Half: Gravenberch, Kudus, Alvarez, Taylor

10: Klaassen, Kudus (Labyad)

Linksvoor: Tadic (Labyad)

Spits: Haller, Danilo (Tadic)

Rechtsvoor: Antony, Neres, Berghuis.


Wel grappig dat we 4 buitenspelers hebben en dat ze allemaal linksbenig zijn. Dat terwijl maar 10% van de mensen linkshandig is. Wel interessante vraag of linkshandigen van nature vaker bepaalde kwaliteiten hebben om bijv. voetballer te worden.

Hoop nog op een nieuwe, jonge eerste doelman, maar dat gaat m niet worden omdat ze Pasveer en Gorter al gehaald hebben. Steek heeft t goed gedaan maar wordt over een aantal weken alweer 39(!) en is de enige doelman met ervaring op het hoogste niveau. Je moet er niet aan denken dat tokkie Pasveer door een blessure het hele seizoen de eerste doelman wordt. Slecht gehandeld en nu maar hopen dat Maarten het een seizoen lang volhoudt.

De defensie vind ik goed ingericht, mits je Tagliafico behoudt. Een goede mix tussen ervaring en jong talent en behalve op lb meerdere spelers voor iedere positie. Zelf als Mazraoui nog zou gaan is dat op te vangen.

Op het middenveld heb je 3 volwaardige opties voor 3 posities, waarbij ik niet kapot van met name Alvarez ben en Kudus erg wisselvallig is en met blessures kwakkelt. Jongens als Taylor en misschien Fitz Jim zullen hun kansen moeten pakken, maar een versterking zou geen overbodige luxe zijn. Of men moet Neres serieus op 10 proberen oid.

Wat betreft de aanval is de rechtsbuitenpositie sterk bezet, maar van zowel Haller als Danilo ben ik nog niet overtuigd. Gezien het belang van de spitspositie is dat wel vrij vervelend. Tadic wordt ouder en heeft niet echt een backup, dat is ook gewoon een groot probleem.

Ik zou of Mazraoui of Klaiber verkopen (liefst Klaiber, maar als Mazraoui niet verlengt met je hem wel houden). Labyad uiteraard eruit en Neres of Antony van de hand doen of op een andere positie te laten richten. 3 rechtsbuitens is teveel van het goede. Een serieuze linksbuiten erbij is bittere noodzaak, echter, alsjeblieft geen Bergwijn.





Berghuis, Neres, Antony kunnen ook alle 3 op de linksbuiten spelen naast Tadic. Waarvan Neres in zijn beste wedstrijden bewezen heeft dat hij dan tegen de allerbeste het verschil kan maken.
Denk aan Real uit, juve thuis, Bayern uit en Real thuis waar hij bv de assist gaf van links op Ziyech.

En juist wanneer je pure snelheid nodig hebt op de linksbuiten met een pass voor de goal, zijn die gasten ook geschikt.

Al met al hoop ik dat Ten Hag dit jaar de aanval weer echt aan de praat krijgt vanaf de vleugels. Ontzettend belangrijk voor het team, goals en om tegenstanders kapot te spelen. Afgelopen seizoen was in mijn ogen vooral het manco te weinig assists, dreiging, akties, goals van de buitenspelers, met name Neres en Antony die te weinig hebben laten zien in de belangrijkste Europese duels. En dit terwijl ze beiden wel de kwaliteit hebben.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 27 juli 2021 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 25 juli 2021 om 20:44:

Doel: Steek, Pasveer, Gorter
Linksback: Tagliafico (Martinez, Blind, Baas)
Linkscentraal: Blind, Martinez
Rechtscentraal: Timber, Schuurs (Rensch, Alvarez)
Rechtsback: Rensch, Mazraoui, Klaiber

Half: Gravenberch, Kudus, Alvarez, Taylor

10: Klaassen, Kudus (Labyad)

Linksvoor: Tadic (Labyad)

Spits: Haller, Danilo (Tadic)

Rechtsvoor: Antony, Neres, Berghuis.


Wel grappig dat we 4 buitenspelers hebben en dat ze allemaal linksbenig zijn. Dat terwijl maar 10% van de mensen linkshandig is. Wel interessante vraag of linkshandigen van nature vaker bepaalde kwaliteiten hebben om bijv. voetballer te worden.

Hoop nog op een nieuwe, jonge eerste doelman, maar dat gaat m niet worden omdat ze Pasveer en Gorter al gehaald hebben. Steek heeft t goed gedaan maar wordt over een aantal weken alweer 39(!) en is de enige doelman met ervaring op het hoogste niveau. Je moet er niet aan denken dat tokkie Pasveer door een blessure het hele seizoen de eerste doelman wordt. Slecht gehandeld en nu maar hopen dat Maarten het een seizoen lang volhoudt.

De defensie vind ik goed ingericht, mits je Tagliafico behoudt. Een goede mix tussen ervaring en jong talent en behalve op lb meerdere spelers voor iedere positie. Zelf als Mazraoui nog zou gaan is dat op te vangen.

Op het middenveld heb je 3 volwaardige opties voor 3 posities, waarbij ik niet kapot van met name Alvarez ben en Kudus erg wisselvallig is en met blessures kwakkelt. Jongens als Taylor en misschien Fitz Jim zullen hun kansen moeten pakken, maar een versterking zou geen overbodige luxe zijn. Of men moet Neres serieus op 10 proberen oid.

Wat betreft de aanval is de rechtsbuitenpositie sterk bezet, maar van zowel Haller als Danilo ben ik nog niet overtuigd. Gezien het belang van de spitspositie is dat wel vrij vervelend. Tadic wordt ouder en heeft niet echt een backup, dat is ook gewoon een groot probleem.

Ik zou of Mazraoui of Klaiber verkopen (liefst Klaiber, maar als Mazraoui niet verlengt met je hem wel houden). Labyad uiteraard eruit en Neres of Antony van de hand doen of op een andere positie te laten richten. 3 rechtsbuitens is teveel van het goede. Een serieuze linksbuiten erbij is bittere noodzaak, echter, alsjeblieft geen Bergwijn.





Berghuis, Neres, Antony kunnen ook alle 3 op de linksbuiten spelen naast Tadic. Waarvan Neres in zijn beste wedstrijden bewezen heeft dat hij dan tegen de allerbeste het verschil kan maken.
Denk aan Real uit, juve thuis, Bayern uit en Real thuis waar hij bv de assist gaf van links op Ziyech.

En juist wanneer je pure snelheid nodig hebt op de linksbuiten met een pass voor de goal, zijn die gasten ook geschikt.

Al met al hoop ik dat Ten Hag dit jaar de aanval weer echt aan de praat krijgt vanaf de vleugels. Ontzettend belangrijk voor het team, goals en om tegenstanders kapot te spelen. Afgelopen seizoen was in mijn ogen vooral het manco te weinig assists, dreiging, akties, goals van de buitenspelers, met name Neres en Antony die te weinig hebben laten zien in de belangrijkste Europese duels. En dit terwijl ze beiden wel de kwaliteit hebben.



Geen van die drie gasten zijn pure klassieke buitenspelers natuurlijk. Berghuis heeft de snelheid niet en Antony en Neres zijn ook geen types die naar de achterlijn rennen en dan de bal voorgeven. Dat gezegd hebbende vind ik Neres naar links ook wel iets om weer te proberen. Je krijgt er nu toch niet veel voor, dus wat dat betreft is een verkoop niet aantrekkelijk en Tadic heeft geen backup. Het klopt trouwens dat Neres daar 2 jaar geleden goede wedstrijden gespeeld heeft, maar hij is al langere tijd op zijn best wisselvallig.

Ik zou er dan eigenlijk nog een creatieve middenvelder bij willen zien voor Labyad, die toch weer de kans lijkt te krijgen. Al denk ik dat we al blij mogen zijn als Taylor gewoon meer kansen krijgt en Kudus meer op 10 de kans krijgt.

Enige wat ik dan nog mis is een serieus alternatief voor Haller. Tadic kan daar spelen, maar richt zich op linksbuiten en Danilo zie ik het niet in. Een jonge, getalenteerde en gretige spits van 19 zou ik een goede aanvulling vinden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.