Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Niet slecht gekeept hoor, maar toch bij de tegendoelpunten had hij beter kunnen doen lijkt het.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 september 2022 om 14:36:

Niet slecht gekeept hoor, maar toch bij de tegendoelpunten had hij beter kunnen doen lijkt het.



Kom op man, daar kon hij toch weinig aan doen? Vooral aan de 1-0 kon hij helemaal niks doen. Het doelpunt uit de corner heel misschien wel, maar ook daar sta je tegenover iemand die van dichtbij vrij kan inkoppen. Ik vind dat we hem de tegengoals niet mogen aanrekenen, wel vind ik dat het doel beter beschermd had moeten worden bij de corner door spelers bij beide palen bijvoorbeeld.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 14 september 2022 om 15:30:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 september 2022 om 14:36:

Niet slecht gekeept hoor, maar toch bij de tegendoelpunten had hij beter kunnen doen lijkt het.



Kom op man, daar kon hij toch weinig aan doen? Vooral aan de 1-0 kon hij helemaal niks doen. Het doelpunt uit de corner heel misschien wel, maar ook daar sta je tegenover iemand die van dichtbij vrij kan inkoppen. Ik vind dat we hem de tegengoals niet mogen aanrekenen, wel vind ik dat het doel beter beschermd had moeten worden bij de corner door spelers bij beide palen bijvoorbeeld.



Remko keept erg preventief, dat doet hij echt sterk. Hij heeft op zijn leeftijd natuurlijk niet meer de reflexen van een jonge vent maar op die manier voorkomt hij veel gevaar.
Met de voeten is hij sensationeel goed vind ik.

Die goals kun je hem niet aanrekenen.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 14 september 2022 om 16:06:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 14 september 2022 om 15:30:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 september 2022 om 14:36:

Niet slecht gekeept hoor, maar toch bij de tegendoelpunten had hij beter kunnen doen lijkt het.



Kom op man, daar kon hij toch weinig aan doen? Vooral aan de 1-0 kon hij helemaal niks doen. Het doelpunt uit de corner heel misschien wel, maar ook daar sta je tegenover iemand die van dichtbij vrij kan inkoppen. Ik vind dat we hem de tegengoals niet mogen aanrekenen, wel vind ik dat het doel beter beschermd had moeten worden bij de corner door spelers bij beide palen bijvoorbeeld.



Remko keept erg preventief, dat doet hij echt sterk. Hij heeft op zijn leeftijd natuurlijk niet meer de reflexen van een jonge vent maar op die manier voorkomt hij veel gevaar.
Met de voeten is hij sensationeel goed vind ik.

Die goals kun je hem niet aanrekenen.



Dat zeg ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 september 2022 om 14:36:

Niet slecht gekeept hoor, maar toch bij de tegendoelpunten had hij beter kunnen doen lijkt het.



Ja, maar dat kun je bij elk tegendoelpunt zeggen.
Hij heeft nu eenmaal het lichaam van een 39-jarige. Dat is nooit optimaal.

 

+1/-0

Het duurde niet lang en ik was eigenlijk blij dat Vlachodimos niet doorging (wie best veel blunders maakt in de Portugese competitie). Pasveer is erg goed en betrouwbaar voor ons. Met hem hebben we zekerheid: in de Eredivisie een goed, georganiseerde verdediging met (erg) weinig tegendoelpunten. Ook in de CL weet hij goede potten te spelen (niet altijd, maar dat is wel erg veel gevraagd).

Dit seizoen is nog voor én van Pasveer.

 

+1/-0

Pasveer, Noppert, Cillessen, Flekken.

Ik zou Pasveer kiezen. Pasveer verdient meer dan ooit een kans in de basis bij Oranje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 september 2022 om 20:21:

Pasveer, Noppert, Cillessen, Flekken.

Ik zou Pasveer kiezen. Pasveer verdient meer dan ooit een kans in de basis bij Oranje.



Ik zou Bijlow kiezen, een keeper van een 'concurrent'.
Laat die maar het risico lopen op blessures.

Ajax kan geen geblesseerde Pasveer gebruiken.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 september 2022 om 20:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 september 2022 om 20:21:

Pasveer, Noppert, Cillessen, Flekken.

Ik zou Pasveer kiezen. Pasveer verdient meer dan ooit een kans in de basis bij Oranje.



Ik zou Bijlow kiezen, een keeper van een 'concurrent'.
Laat die maar het risico lopen op blessures.

Ajax kan geen geblesseerde Pasveer gebruiken.


Bijlow staat er niet bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 september 2022 om 20:34:

Bijlow staat er niet bij.



Ik zag net een stukje persconferentie van Van Gaal (nos.nl).
Daar ging het over zijn uitnodiging.

En jij schrijft: "Ik zou Pasveer kiezen".
Als je keuze had neem ik aan.

Als 'ik de keuze had' zou ik Bijlow kiezen. ;)
Om de eerder genoemde reden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 september 2022 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 september 2022 om 20:34:

Bijlow staat er niet bij.



Ik zag net een stukje persconferentie van Van Gaal (nos.nl).
Daar ging het over zijn uitnodiging.

En jij schrijft: "Ik zou Pasveer kiezen".
Als je keuze had neem ik aan.

Als 'ik de keuze had' zou ik Bijlow kiezen. ;)
Om de eerder genoemde reden.


Van Gaal heeft Scherpen en Bijlow uitgenodigd, maar niet voor de twee wedstrijden van deze week. Ik benoemde de vier opgeroepen namen toen ik Pasveer zei.

 

+1/-0

Niets tegen Pasveer, die het over het algemeen heel goed heeft gedaan, maar het getuigt van weinig ambitie om een tweede seizoen op rij met een keeper van bijna 40 in te gaan. En dan heb je er met Stekelenburg zelfs nog een van die leeftijd.

 

+1/-0

Het wordt tijd om hem ook te banken, hij pakt niets meer.

 

+1/-0

Na de interlandperiode bizar slecht. Had beide ballen moeten hebben gister.

 

+2/-0

Begrijp niet dat mensen hem nog een kans willen geven op de bank. Stuur hem met pensioen en wel met onmiddellijke ingang. Gorter werd er na een paar fouten uitgehaald en hij heeft een oneindige knipkaart om fouten te compenseren.

 

+2/-0

Die 2e is gewoon lachwekkend. Is niet hard en niet in de hoek. Die moet ie gewoon hebben. Onana heeft zon bal gewoon klem bij wijze van spreken.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 november 2022 om 09:50:

Begrijp niet dat mensen hem nog een kans willen geven op de bank. Stuur hem met pensioen en wel met onmiddellijke ingang. Gorter werd er na een paar fouten uitgehaald en hij heeft een oneindige knipkaart om fouten te compenseren.


Eigenlijk geldt dat ook voor Stekelenburg, die heeft de tweede helft van zijn carrière zo ongeveer alleen maar op de bank gezeten.

 

+2/-0

Schuldig aan twee tegengoals inderdaad. Een keeper van zijn leeftijd mag nooit meer dan een tussenpaus zijn. Het is duidelijk dat er een nieuwe keeper moet komen.

 

+2/-0

Ik heb niets tegen Remko, hij lijkt me een geweldige gozer.

Maar toch zie ik zijn blessure als een geluk bij een ongeluk. Nu is Mislintat verplicht een extra goede keeper te halen.

Ik vind Remko echt niet meer goed genoeg, vorig seizoen presteerde hij al dramatisch. In zijn eerste jaar ging het nog wel maar na dat breukje in zijn hand (vinger) bij Benfica (toen dus ook al een breukje in de hand) presteerde hij niet meer.

Ik moet er niet aan denken dat hij nu weer onder de lat zou staan. Jay Gorter zou ik wel de kans willen geven. En dan een aantal wedstrijden achter elkaar.

Maar feit blijft dat we een extra goede keeper moeten halen. Ik vrees eerlijk gezegd voor einde van zijn loopbaan bij Ajax, voor Pasveer. Hij is 40....en dan de tweede breuk in een vinger binnen anderhalf jaar....en de vorige keer kwam hij al matig terug....

Maar ik gun hem het beste.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 21 juli 2023 om 11:50:

Ik heb niets tegen Remko, hij lijkt me een geweldige gozer.

Maar toch zie ik zijn blessure als een geluk bij een ongeluk. Nu is Mislintat verplicht een extra goede keeper te halen.

Ik vind Remko echt niet meer goed genoeg, vorig seizoen presteerde hij al dramatisch. In zijn eerste jaar ging het nog wel maar na dat breukje in zijn hand (vinger) bij Benfica (toen dus ook al een breukje in de hand) presteerde hij niet meer.

Ik moet er niet aan denken dat hij nu weer onder de lat zou staan. Jay Gorter zou ik wel de kans willen geven. En dan een aantal wedstrijden achter elkaar.

Maar feit blijft dat we een extra goede keeper moeten halen. Ik vrees eerlijk gezegd voor einde van zijn loopbaan bij Ajax, voor Pasveer. Hij is 40....en dan de tweede breuk in een vinger binnen anderhalf jaar....en de vorige keer kwam hij al matig terug....

Maar ik gun hem het beste.



Pasveer heeft het 2 seizoenen geleden aardig gedaan, alhoewel dat vooral in de eerste seizoenhelft was waarin het hele elftal in een goede flow was. Maar los daarvan, hij heeft tijdenlang nodig gehad om op niveau te komen met diverse blunders in het begin.

Zelfs zonder die blessure is hij 2 jaar ouder en al tijdenlang zonder wedstrijden. Mocht je ook een beroep op hem moeten doen gaat het eeuwen kosten voordat hij op niveau is. Om die reden kun je gewoon niet op hem bouwen.

Ik weet niet wat het met Gorter is, maar vorig jaar keepte hij niet in Jong. Bij Aberdeen keepte ie 4 wedstrijden om vervolgens niet meer tot de selectie te horen en we zagen hem laatst aan de snus. Dat is obviously ook geen jongen waar je op kunt bouwen al je eerste keeper iets heeft. Ook voor hemzelf zou een nieuwe verhuurperiode veel beter zijn.

Ben niet kapot van Rulli maar als we het met deze vervangers moeten doen moeten we even een lichtje aansteken dat er niks met Gero gebeurt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer