Forumreacties: 4.448
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-2-4
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 02 augustus 2026 om 20:35:
Goede speler hoor, maar hij wordt op dit moment vaak zo overdreven veel opgehemeld dat dit een unieke kans is om hem voor veel geld te verkopen, zeker als er zo'n olieclub voor hem komt. Dan kunnen Brandt en Gloukh misschien ook tegelijk spelen en kan je bijvoorbeeld een watervlugge rechtsbuiten halen. Plus een verdedigende middenvelder.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.546
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 02 augustus 2026 om 20:56:
Fitz-Jim én waarschijnlijk ook Godts in dezelfde zomer weg. Jij kunt jouw geluk momenteel niet op.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.724
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 29
Reg.: 2 augustus 2026
Dat vind ik ook wel een bijzondere take.
Natuurlijk kan Godts af en toe sneller spelen. Maar met alle respect, spelers die continue 'snel en doelgericht' spelen dat noemen ze counterspelers. Als je tegen gesloten verdedigingen speelt, dan kun je niet altijd in de hoogste versnelling spelen. Uiteraard heeft Godts verbeterpunten en soms kan het wat sneller, maar ik vind niet dat hij een spelvertrager is. Dat vind ik eerder bij spelers als Gloukh of Bounida die veel vaker te lang lopen met de bal.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.754
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.724
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 03 augustus 2026 om 07:17:
17 goals en 12 assists. Net zoveel assists als de alom geprezen Perišić en 2 goals en 4 assists meer dan Saibari. En dit was Godts' tweede volle seizoen.
Ajax Forum » Spelers » Mika Godts