Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Mika Godts

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 02 augustus 2026 om 20:35:

Goede speler hoor, maar hij wordt op dit moment vaak zo overdreven veel opgehemeld dat dit een unieke kans is om hem voor veel geld te verkopen, zeker als er zo'n olieclub voor hem komt. Dan kunnen Brandt en Gloukh misschien ook tegelijk spelen en kan je bijvoorbeeld een watervlugge rechtsbuiten halen. Plus een verdedigende middenvelder.

Fitz-Jim én waarschijnlijk ook Godts in dezelfde zomer weg. Jij kunt jouw geluk momenteel niet op.

+2/-0

Kiki schreef op 02 augustus 2026 om 20:56:

Fitz-Jim én waarschijnlijk ook Godts in dezelfde zomer weg. Jij kunt jouw geluk momenteel niet op.

Haha, nou Godts mag van mij gerust ook blijven hoor. Al biedt zijn vertrek ook weer kansen. Ik vind in elk geval nog een hoop schorten aan zijn spel. Het tempo gaat vaak omlaag als hij aan de bal komt. Bij die grote misser van Marcos Leonardo van de week maakte hij eens wel tempo, maar dat was een uitzondering. De aanval heeft spelers nodig die snel en doelgericht kunnen spelen. Godts is een groot onderdeel van dat probleem.

+2/-3

De MVP van vorig seizoen - met enige afstand, welteverstaan - is onderdeel van het probleem, begrijp ik. Ja man.

+4/-0

Dat vind ik ook wel een bijzondere take.

Natuurlijk kan Godts af en toe sneller spelen. Maar met alle respect, spelers die continue 'snel en doelgericht' spelen dat noemen ze counterspelers. Als je tegen gesloten verdedigingen speelt, dan kun je niet altijd in de hoogste versnelling spelen. Uiteraard heeft Godts verbeterpunten en soms kan het wat sneller, maar ik vind niet dat hij een spelvertrager is. Dat vind ik eerder bij spelers als Gloukh of Bounida die veel vaker te lang lopen met de bal.

+2/-1

17 goals en 12 assists. Net zoveel assists als de alom geprezen Perišić en 2 goals en 4 assists meer dan Saibari. En dit was Godts' tweede volle seizoen.

+3/-0

s0lido schreef op 03 augustus 2026 om 07:17:

17 goals en 12 assists. Net zoveel assists als de alom geprezen Perišić en 2 goals en 4 assists meer dan Saibari. En dit was Godts' tweede volle seizoen.

Desondanks is hij niet doelgericht, lees ik...

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Spelers » Mika Godts