Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Mika Godts

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

EigenKracht schreef op 14 december 2025 om 16:48:

Lijkt de vorm weer te pakken

En hoe.. Die jongen was niet van de bal te krijgen. En heeft ook een mooie versnelling in huis. Slotfase wel minder, maar de tank was toen wel leeg.

+3/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 14 december 2025 om 16:58:

Alllahu Akbar, Mohammed vzmh

Heb je wat gebruikt of zo dat je al uren onzin loopt te posten?

+5/-0

Sinds hij moslim is geworden, speelt hij veel beter.

+1/-0

s0lido schreef op 14 december 2025 om 17:02:

Ewige-Blumenkraft schreef op 14 december 2025 om 16:58:

Alllahu Akbar, Mohammed vzmh

Heb je wat gebruikt of zo dat je al uren onzin loopt te posten?

Dus als wij moslims blij voor elkaar zijn en Allah bedanken (zoals de Islam vereist), reageer jij zo? Ik ga ieder geval melding doen bij Nidos voor de zoveelste vorm van discriminatie richting moslims.

+1/-2

Weer een assist gisteren en Mika trekt zijn stijgende lijn qua spel lekker door. Precies wat we nodig hebben. Ik gunde Mokio die goal maar ik gunde Mika nog veel meer die assist.

+3/-0

Deze actie bedoelde ik in m'n eerdere post:

https://x.com/i/status/2000533756419952931link

Het ging gisteren zo makkelijk bij hem.

+1/-0

s0lido schreef op 15 december 2025 om 18:04:

Deze actie bedoelde ik in m'n eerdere post:

https://x.com/i/status/2000533756419952931link

Het ging gisteren zo makkelijk bij hem.

Leuk maar toch zie ik liever Edvardsen daar. Met zijn uitmuntende loopacties zouden we dit met minimaal 4-0 winnen. Bizar dat ie er niet inkomt.

+2/-0

Hij was echt weergaloos gister.. Of bijna weergaloos, want hij mist wel weer een grote kans op identieke wijze aan eerdere van dat soort kansen. Het grote verschil in zijn spel was dat hij nu echt met veel agressie en dynamiek speelde. Dit was wel alweer de vierde keer of zo dat hij een assist krijgt omdat iemand anders hem geweldig inschiet (hoewel het ook een keepersfout was), maar hij verdiende het ook echt gister. Dit was zijn beste wedstrijd in Ajaxshirt.

Ik vraag me af of hij in 4-2-3-1 niet het beste tot zijn recht zou komen. Dan heeft hij wat meer ruimte en vrijheid om naar binnen te komen en kan hij altijd vanuit beweging voetballen.

+2/-0

Hopelijk kan hij deze vorm langer vasthouden dan vorige seizoenen en blijft hij vrij van blessures.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Spelers » Mika Godts