Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 13 juli 2026 om 15:56:

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 13 juli 2026 om 15:48:

Gaaei schijnt op weg te zijn naar Eintracht Frankfurt.

Persoonlijk akkoord inderdaad. Goed moment, 2 jaar voor einde contract. Anders had je moeten herinvesteren in een nieuw contract.

Ben benieuwd wat voor bedrag Jordi in gedachten heeft. 8 miljoen?

Dit is typisch zo'n speler die in een goed georganiseerd elftal zomaar kan gaan uitblinken omdat z'n kwetsbaarheden worden opgevangen door het systeem en de medespelers.

Ze hebben onlangs twee verdedigers verkocht;

Nathaniel Brown (+/- 50 miljoen) aan Bayern
Rasmus Kristensen (+- 6 miljoen) aan FC Midtjylland mogelijk komt hij weer met Dolberg samen te spelen.

8 miljoen lijkt me een redelijke indicatie.

+1/-0

Mooie stap voor hem.

+1/-0

10mj. Dat trekt Jordi er wel uit denk ik. Hoewel ik het geen back vind heeft hij soms goals gemaakt om van te watertanden. Die trap blijft een enorm wapen.

+3/-0

Volgens ESPN zou het gaan om: 'een bedrag van 7,5 tot 8,5 miljoen euro'. De schatting van Sevic is prima.

+2/-0

Met bonussen moet het echt wel meer dan 10 miljoen kunnen worden, al zeker als Kristensen voor 6 miljoen naar Midtylland gaat.

+1/-0

Het is de Telegraaf, dus schep zout, maar Eintracht zou twee miljoen geboden hebben.

Voor dat bedrag ga je geen betere rechtsback kopen/betalen.

+2/-0

Mike1976 schreef op 13 juli 2026 om 21:39:

Het is de Telegraaf, dus schep zout, maar Eintracht zou twee miljoen geboden hebben.

Zoals ik altijd op Marktplaats zeg na een compleet schijtbod: dan gooi ik 'm nog liever hier op straat kapot.

+2/-0

Voor elk bedrag onder de 8 miljoen behouden. Als reserve bruikbaar komend seizoen. Ook volgende zomer kun je hem kwijt voor meer dan wat Frankfurt nu biedt :)

Dit bericht is gewijzigd op 13 juli 2026, 22:03:06.

+2/-0

Sevic schreef op 13 juli 2026 om 21:44:

Zoals ik altijd op Marktplaats zeg na een compleet schijtbod: dan gooi ik 'm nog liever hier op straat kapot.

Florian Plettenberg van Sky Sports Duitsland zegt dan weer dat het eerste bod €5m was wat een stuk geloofwaardiger is. Ajax vraagt €7,5m+, bod van 5 dan haalt een beetje onderhandelaar er minstens 6,5 en wat redelijke bonussen uit.

+2/-0

Mike1976 schreef op 13 juli 2026 om 23:10:

Sevic schreef op 13 juli 2026 om 21:44:

Florian Plettenberg van Sky Sports Duitsland zegt dan weer dat het eerste bod €5m was wat een stuk geloofwaardiger is. Ajax vraagt €7,5m+, bod van 5 dan haalt een beetje onderhandelaar er minstens 6,5 en wat redelijke bonussen uit.

4.5 miljoen zou het tweede bod zijn wordt gemeld en ook die is afgewezen.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei