Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14

Wat vond iedereen van zijn inbreng gisteravond tegen NEC?

+1/-0

Niet om hem te verdedigen, maar ik denk dat niemand gisteren iets aan had kunnen richten.

Probleem met Gloukh is dat hij meer een buitenspeler is dan een middenvelder. Als Godts vertrekt deze zomer, heb je met hem de opvolger al in huis. Als je hem echt op het middenveld wil zetten, moet je anders gaan spelen.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 22 februari 2026 om 11:12:

Niet om hem te verdedigen, maar ik denk dat niemand gisteren iets aan had kunnen

Dit is altijd het eerste "excuus" argument waar iedereen dan altijd mee komt. "Niemand was goed gister... Niemand haalde zijn niveau..."

Sommige dingen kunnen in mijn ogen altijd, ook al loopt het voor geen meter. Inzet, strijd, houding, instelling. Dat is de basis.

Dat verwacht je toch extra als je in de ogen van je trainer de 6e keus bent. Juist dan laat je in mijn ogen alles zien. Zelfs dat ontbrak vond ik.

+1/-0

F.j. speelde behoorlijk en de keeper ook.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 22 februari 2026 om 11:12:

Niet om hem te verdedigen, maar ik denk dat niemand gisteren iets aan had kunnen richten.

Probleem met Gloukh is dat hij meer een buitenspeler is dan een middenvelder. Als Godts vertrekt deze zomer, heb je met hem de opvolger al in huis. Als je hem echt op het middenveld wil zetten, moet je anders gaan spelen.

Je kunt hem ook op rechtsbuiten zetten en Bounida naast Steur zetten. Ik zou dat weleens willen zien.

+5/-0

Als ik mij goed herinner heeft Ajax afgelopen zomer Oscar Gloukh gekocht voor het middenveld om daar de nodige creativiteit aan toe te voegen. Onbegrijpelijk dat hij door Fred Grim wordt overgeslagen of slechts nog eventjes mag opdraven als de wedstrijd er al grotendeels op zit.

Dit bericht is gewijzigd op 22 februari 2026, 14:33:18.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh