Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Vak: -
Forumreacties: 7.279
Reg.: 3 mei 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 17 juli 2025 om 16:32:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 17 juli 2025 om 14:00:
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 15 juli 2025 om 20:20:
Volgens Romano op weg naar Brugge voor een bedrag van een kleine 10 miljoen.
Volgens andere bronnen is het zo laag als 6+1.
6+1 is dan weer karig, vind ik. Dan pakken we zo'n 10 miljoen euro verlies en hij zal niet veel tijd nodig hebben om veel meer waard dan dat te zijn.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.695
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 18 juli 2025 om 11:01:
6+1 is dan weer karig, vind ik. Dan pakken we zo'n 10 miljoen euro verlies en hij zal niet veel tijd nodig hebben om veel meer waard dan dat te zijn.
Hoe moet hij meer waard worden dan? Deze man heeft nog nergens laten zien dat hij echt een goede voetballer is toch? Hij is bloedsnel, maar heeft geen overzicht, schot, pass of scorend vermogen. Ik denk niet dat deze man echt potentie heeft. Zelfs in een Lukoki, Sontje Hansen, Ebecilio zag ik meer dan in deze man.
In de wedstrijden die hij heeft gespeeld is hij nooit iemand voorbij gegaan. Hij is alleen goed geweest in de omschakeling in de diepte, en daar heeft hij ook dramatische keuzes gemaakt.
Nee hoor, deze man vinden we over 3 jaar gewoon terug bij PAOK of Rapid Wien.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.187
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 18 juli 2025 om 11:09:
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 18 juli 2025 om 11:01:
Hoe moet hij meer waard worden dan? Deze man heeft nog nergens laten zien dat hij echt een goede voetballer is toch? Hij is bloedsnel, maar heeft geen overzicht, schot, pass of scorend vermogen. Ik denk niet dat deze man echt potentie heeft. Zelfs in een Lukoki, Sontje Hansen, Ebecilio zag ik meer dan in deze man.
In de wedstrijden die hij heeft gespeeld is hij nooit iemand voorbij gegaan. Hij is alleen goed geweest in de omschakeling in de diepte, en daar heeft hij ook dramatische keuzes gemaakt.
Nee hoor, deze man vinden we over 3 jaar gewoon terug bij PAOK of Rapid Wien.
Gewoon een counterspits. De linksbenige Rommedahl. Prima speler voor NEC of zo.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 869
Reg.: 3 september 2005
Hoewel het bij Ajax er niet uitgekomen is zie ik Carlos Forbes nog altijd als een goede voetballer. Bij Club Brugge kan hij wel eens succesvol worden. Het is heel goed mogelijk dat Carlos Forbes later nog eens een grote transfer gaat maken naar Juventus of Napoli. Dat zien wij nu ook bij Lucca en Conceição.
Forumreacties: 3.211
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 19 juli 2025 om 21:22:
Hoewel het bij Ajax er niet uitgekomen is zie ik Carlos Forbes nog altijd als een goede voetballer. Bij Club Brugge kan hij wel eens succesvol worden. Het is heel goed mogelijk dat Carlos Forbes nog eens een grote transfer gaat maken naar Juventus of Napoli.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 869
Reg.: 3 september 2005
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.187
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 19 juli 2025 om 21:22:
Hoewel het bij Ajax er niet uitgekomen is zie ik Carlos Forbes nog altijd als een goede voetballer. Bij Club Brugge kan hij wel eens succesvol worden. Het is heel goed mogelijk dat Carlos Forbes later nog eens een grote transfer gaat maken naar Juventus of Napoli. Dat zien wij nu ook bij Lucca en Conceição.
Forumreacties: 3.211
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 20 juli 2025 om 10:04:
Carlos Forbs en een goede voetballer is een contradictie.
Tijdens het afgelopen EK bakte hij er ook helemaal niets van. Conceição kon een blinde nog zien dat hij heel veel potentie had. Dat was een hele grote fout van Ajax om hem te laten gaan.
Forumreacties: 4.043
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: incompleet
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 20 juli 2025 om 22:17:
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 20 juli 2025 om 10:04:
Carlos Forbs en een goede voetballer is een contradictie.
Tijdens het afgelopen EK bakte hij er ook helemaal niets van. Conceição kon een blinde nog zien dat hij heel veel potentie had. Dat was een hele grote fout van Ajax om hem te laten gaan.
Hah! Dat weet ik zo net nog niet. Ik zei dat ene seizoen meermaals dat Godts en Chico de enige twee goede aankopen waren dat seizoen en keer op keer waren mensen het met mij eens omtrent Godts, maar niet omtrent Chico. Men bleef op mij reageren met de opmerking dat Chico een te laag rendement had, dus geen goede aankoop (voor die prijs).
Chico is overigens wel een lastige hoor. Ik was natuurlijk enorm fan van hem toen hij bij ons was en dus zeer kwaad toen hij vertrok. Bij Porto weigerde hij (ook?) te spelen, want hij wilde per se naar Juventus toe en/of als reactie op hoe/dat zijn vader de club verliet. Wat het ook was: hij wilde weg en forceert zoiets en is nu helemaal van Juventus. Dus allicht maakte Chico het Ajax ook niet makkelijk. Ik weet niet alles (achter de schermen), maar reageer gewoon uit emotie enzo: Chico voor goedkoop weg, schande! En het kan zeker een fout van Ajax zijn en zo heb ik het altijd al gezien. Ook al maakt hij het je lastig, is het bedrag wat we voor hem hebben gekregen belachelijk laag.
Had hij wel willen blijven als hij meer werd gewaardeerd? Met meer speeltijd? Een basisplaats in zijn tweede seizoen bij ons? Vragen waar ik geen antwoord op heb. Ik wilde hem in de basis zien in zijn tweede seizoen bij ons, wat het plan was: eerst een seizoen backup van Berghuis zijn en dan het stokje overdragen. Fun fact: Berghuis is er nog altijd met een nieuw contract tot medio 2027. Wel als middenvelder nu.
Ajax Forum » Spelers » Carlos Forbs