Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 14 maart 2025 om 20:15:

Voor een zogenaamde leider liep hij er weer behoorlijk de kantjes vanaf.

Met hem en Branco erin speel je gewoon met steeds met 10 man. Verdedigend doet Berghuis amper mee en aanvallend heb je niks aan Branco.

+1/-0

Hoe Berghuis tegen Frankfurt continu op eigen helft onnodig balverlies leed en ter hoogte van zijn eigen strafschopgebied dribbels inzette vond ik bijna schaamteloos. Dat heeft ook niks met vorm te maken. Je moet op zulke momenten sober spelen, en als dat niet kan, dan roei je 'm weg. Dit geklooi kunnen we nu al niet hebben, laat staan volgend jaar in de CL. Had nooit verlengd moeten worden.

+1/-0

Sevic schreef op 14 maart 2025 om 22:03:

Hoe Berghuis tegen Frankfurt continu op eigen helft onnodig balverlies leed en ter hoogte van zijn eigen strafschopgebied dribbels inzette vond ik bijna schaamteloos. Dat heeft ook niks met vorm te maken. Je moet op zulke momenten sober spelen, en als dat niet kan, dan roei je 'm weg. Dit geklooi kunnen we nu al niet hebben, laat staan volgend jaar in de CL. Had nooit verlengd moeten worden.

Goh, verrassend weer... sommige spelers blijven doen wat je gewend bent van ze. Ik was én ben teleurgesteld dat hij wederom een contract mag ondertekenen bij ons. Hij brengt het gewoon niet. Voor Tadic viel nog wat te zeggen, maar niet voor Steven.

+1/-0

Mike1976 schreef op 14 maart 2025 om 20:42:

Met hem en Branco erin speel je gewoon met steeds met 10 man. Verdedigend doet Berghuis amper mee en aanvallend heb je niks aan Branco.

Aan de bal vond ik hem niet eens zo heel slecht, maar hij is inderdaad geen speler die op tijd aan kan sluiten en echt dynamiek brengt. En defensief is hij vrij hopeloos. Ik denk wel dat hij van meer waarde had kunnen zijn met daadwerkelijk snelle spelers met diepgang voorin. Edvardsen kan dat nog wel brengen, maar hij is dan wel echt de enige, en hij speelde ook niet zijn beste wedstrijd.

Sevic schreef op 14 maart 2025 om 22:03:

Dat is ook een beetje het gebrek aan handelingssnelheid bij hem. Erger vond ik nog zijn reactie op zijn eigen balverlies. Vaak liep hij dan maar een beetje te sjokken. Zelfs de commentator zei er nog wat van.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis