Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.532
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 306
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 04 december 2024 om 20:52:
Ik zou willen zien hoe hij zich ontwikkelt als hij 3 a 4 basisplaatsen op rij krijgt.
Maar wat een goal. Zo hard dat de keeper hem alleen heeft gehoord.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 306
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 04 december 2024 om 20:58:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 04 december 2024 om 20:52:
Ik zou willen zien hoe hij zich ontwikkelt als hij 3 a 4 basisplaatsen op rij krijgt.
Maar wat een goal. Zo hard dat de keeper hem alleen heeft gehoord.
Er schijnen schroeiplekken in het net te zitten ter hoogte van de rechter winkelhaak.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 04 december 2024 om 20:32:
Deze gozer bevalt me écht wel. Niet alleen die wereldgoal, maar zijn hele spel tot nu toe tegen Utrecht. Gewoon één bonk energie, dynamiek en drive. Zo zie ik backs graag.
Devyne wie?
Forumreacties: 301
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 04 december 2024 om 22:34:
Deze gozer bevalt me écht wel. Niet alleen die wereldgoal, maar zijn hele spel tot nu toe tegen Utrecht. Gewoon één bonk energie, dynamiek en drive. Zo zie ik backs graag.
Devyne wie?
Leuke goal natuurlijk, maar ik vond hem eén van de minderen in een al dramatisch Ajax. Zijn voorzetten waren matig maar vooral defensief vind ik het niks. Hij dekt op veel te veel afstand en legde die linksbuiten van Utrecht echt helemaal niks in de weg.
Leuke, energieke invaller maar ik vind hem ondanks zijn goede bedoelingen echt nog minder dan Rensch.
Devyne wie?
Leuke goal natuurlijk, maar ik vond hem eén van de minderen in een al dramatisch Ajax. Zijn voorzetten waren matig maar vooral defensief vind ik het niks. Hij dekt op veel te veel afstand en legde die linksbuiten van Utrecht echt helemaal niks in de weg.
Leuke, energieke invaller maar ik vind hem ondanks zijn goede bedoelingen echt nog minder dan Rensch.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 05 december 2024 om 09:25:
Devyne wie?
Hier ben ik het mee oneens. In de eerste helft vond ik Gaaei in balbezit één van onze beste spelers, waarschijnlijk de beste. Hij kwam een keer of 3, 4 vrij aan de rechterflank en dat kwam puur door zijn eigen directe, doortastende spel.
Eens dat hij verdedigend in de tweede helft tekortschoot tegen die linksbuiten. Nu was dat ook wel direct de beste speler van de tegenstander. De rugdekking door Klaassen en/of Sutalo was bovendien bedroevend. Je kunt wel steeds heel kort zitten op zo'n snelle linksbuiten, maar dan is het risico dat ie je voorbij vliegt ook enorm. Begrijp dus wel dat Gaaei het daar zwaar mee had.
Ik vraag me ook zeer af of Rensch dat nu verdedigend beter had gedaan, want die is niet sneller dan Gaaei. Ik vind hem bovendien ook de nodige steken laten vallen in verdedigend opzicht. Laat linksbuitens ook continu voorzetten geven waar hij strakker kan zitten. Ik weet wel dat Rensch niet zo vaak aanvallend vrij was gekomen op de rechtsbuitenpositie als Gaaei.
In potentie zie ik meer in Gaaei dan Rensch. Ben ook benieuwd hoe hij zich manifesteert als hij eens 4 wedstrijden achter elkaar kan spelen. Ik zou hem vanaf nu eigenlijk basisspeler maken.
Forumreacties: 2.599
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 05 december 2024 om 23:20:
Gaaei vind ik het beste als rvv of rm en Rensch ra of rcv. We vergelijken hier twee spelers wie enorm van elkaar verschillen. Wanneer Devyne vertrekt, hoop ik dat we een goede rechtsback toevoegen.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 05 december 2024 om 23:31:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 05 december 2024 om 23:20:
Gaaei vind ik het beste als rvv of rm en Rensch ra of rcv. We vergelijken hier twee spelers wie enorm van elkaar verschillen. Wanneer Devyne vertrekt, hoop ik dat we een goede rechtsback toevoegen.
Ik zou dan eerst goed kijken naar Ugwu en Alders, eerlijk gezegd. Ik verwacht dat één van die twee het eerste wel gaat halen.
Mag van geluk spreken dat hij gisteren die Van Bommel niet raakte met die belachelijke vliegende tackle, anders kon hij inpakken en hadden we de nederlaag allemaal aan hem geweten. Geen beste beurt van Anton.
Het is in mijn herinnering niet de eerste keer dat hij wat vreemd gedrag vertoont in het veld. Hij werd ook eens emotioneel na een vroege wissel en zo. En gistermiddag was hij eerst al aan het drammen over dat broekje dat kapotscheurde na een tackle. Waar maak je je druk om?
Ik ben geen fan van het voetbal onder Frank de Boer, maar die was met dit soort gedrag wel altijd heel snel klaar. "Niet zeiken, voetballen". Die flikkerde El Hamdaoui op de tribune na irritant gedrag en nam Emanuelson ongenadig de maat toen die met halfzachte excuusjes kwam nadat ie een schot niet blokte: "Dan krijg je die bal maar in je zak, en dat doet dan even pijn."
Ik denk dat je Gaaei op dezelfde manier moet coachen. Dan loop je maar even voor lul met je gescheurde broek, niet drammen nu. Voetballen. Speelde zichzelf volkomen uit de wedstrijd hiermee. Onnodig, want voetballend is hij niet minder dan zo'n Van Bommel. Wat presteert die nou helemaal.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.466
Reg.: 25 april 2004
Een paar dagen geleden las ik hier nog dat we Rensch niet zouden missen. Rensch is zowel verdedigend als aan de bal vele malen beter. Niet dat ik Gaaei nou per se enorm slecht vond of zo. Ik word alleen wel wat nerveus als we onder druk via hem op moeten bouwen, of als hij in de 1 tegen 1 komt. Hij is vooral goed als je heel dynamisch kan spelen. Met de opstelling van gister was dat vrijwel onmogelijk.
Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei