Forumreacties: 2.469
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.393
Reg.: 25 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:Shogun schreef op 10 april 2024 om 14:00:
Eens m.b.t. je vergelijking met Sutalo, elke fout die hij maakt wordt 30x herhaald en uitvergroot, terwijl die van Hato makkelijker worden vergeven. Echter, Sutalo is de grote zomeraankoop van dit Ajax en kwam binnen met enorme verwachtingen, dus dan is het logisch dat fans kritischer zijn. Of dat eerlijk is, kan je je twijfels bij zetten natuurlijk.
De Ligt was erg sterk in zijn duels, maar liet toch ook wel wat steken vallen. Gelukkig leerde hij daar snel van.
Hato moet denk ik erg goed kijken naar hoe Nathan Aké speelt, hoe hij zijn lichaam gebruikt en duels wint. Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik Bogarde mis in de staf.
Forumreacties: 285
Reg.: 22 september 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 10 april 2024 om 16:42:
Ik snap niet om welke reden sommigen maar al te graag willen uitstippelen hoe Hato presteert de afgelopen tijd.
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 14 april 2024 om 08:52:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 10 april 2024 om 16:42:
Ik snap niet om welke reden sommigen maar al te graag willen uitstippelen hoe Hato presteert de afgelopen tijd.
Hoezo? Mag er alleen iets gezegd worden als er goed gespeeld wordt?
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Ik had hem wel gewisseld op een gegeven moment denk ik. We hadden lange tijd nog een goal nodig, en een centrumverdediger op linksback helpt dan niet.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 14 april 2024 om 10:09:
Ik denk niet dat men mijn reactie goed begrijpt. Het lijkt erop dat sommigen kritiek uiten op anderen op het feit dat ze stil zijn over Hato wanneer hij een mindere periode kent. Iedereen kan zien dat Hato minder goed speelt de afgelopen tijd. Zijn we verplicht kritisch te zijn op alles en iedereen, om dat daadwerkelijk ook op een website te plaatsen? Als die behoefte een keer ontbreekt: wat is daar mis mee? If anything, mogen voetbalfans over het algemeen juist wat positiever spreken over voetballers.
Zeker wanneer -hopelijk- Ajax weer een beter seizoen gaat draaien, zal Hato dat ook gewoon doen. Dat hij de afgelopen tijd veel fouten maakt: wie niet momenteel?
Forumreacties: 285
Reg.: 22 september 2023
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.413
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 25 april 2024 om 09:06:
Ik zou Sosa op linksback zetten. Kiezen tussen Hato, Kaplan en Sutalo wat betreft centrale verdediging. Al zet je Hato eens op de bank; niet einde van de wereld.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1207578/hato-vroeg-ajax-om-terugkeer-oud-staflid-amsterdammers-geven-nog-geen-antwoord.htmllink
Zou mooi zijn als Hato hier zijn zin zou krijgen. Bogarde zie ik als iemand die echt iets kan toevoegen in de technische staf op dit moment. Onder zijn begeleiding stond het achterin doorgaans als een huis. Eindbazen uit het tijdperk-95 zijn wat mij betreft, enkele uitzonderingen daar gelaten, altijd welkom.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 19 juni 2024 om 22:10:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1207578/hato-vroeg-ajax-om-terugkeer-oud-staflid-amsterdammers-geven-nog-geen-antwoord.htmllink
Zou mooi zijn als Hato hier zijn zin zou krijgen. Bogarde zie ik als iemand die echt iets kan toevoegen in de technische staf op dit moment. Onder zijn begeleiding stond het achterin doorgaans als een huis. Eindbazen uit het tijdperk-95 zijn wat mij betreft, enkele uitzonderingen daar gelaten, altijd welkom.
Uit: Antwerpen-Wilrijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.936
Reg.: 23 juli 2002
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 19 juni 2024 om 23:10:
Er waren verhalen over grensoverschrijdend gedrag. Bogarde was niet onvervangbaar in die rol lijkt mij, hoe goed hij het ook deed, dus dan snap ik op zich wel dat ze liever iemand anders in die rol nemen. Gevoelsmatig zie ik hem alleen graag terugkeren.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 22 juni 2024 om 22:08:
Ik heb me ooit eens verdiept in die zaak en wat me daarvan bijstaat is dat het een behoorlijke storm in een glas water was. "Verhalen" moeten er niet toe leiden dat je maar uit voorzorg iemand zijn baan afpakt.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 22 juni 2024 om 23:47:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 22 juni 2024 om 22:08:
Ik heb me ooit eens verdiept in die zaak en wat me daarvan bijstaat is dat het een behoorlijke storm in een glas water was. "Verhalen" moeten er niet toe leiden dat je maar uit voorzorg iemand zijn baan afpakt.
Het waren meer dan alleen verhalen. Er is formeel een aanklacht gedaan en Ajax heeft ook onderzoek naar de hele kwestie laten doen. Het werd als een privéaangelegenheid aangemerkt uiteindelijk, maar ik vind het best begrijpelijk dat Ajax dan uiteindelijk besluit zijn contract niet te verlengen. Als je belooft wat aan de onveilige werksfeer te doen en vervolgens iemand aanhoudt die van grensoverschrijdend gedrag wordt beschuldigd dan komt dat niet echt lekker over.
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
open/sluit de onderstaande quote:Quido schreef op 01 augustus 2024 om 22:04:
Prima doelpunt, maar voor de rest echt enorm slecht vandaag.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 01 augustus 2024 om 22:08:
Ja, zowel Baas als hij, overigens. Vorige week vond ik ze de twee beste spelers van de basiself. Vandaag allebei niet zo goed, behalve die mooie goal natuurlijk. Als je ziet hoevaak Youri voor problemen zorgde achterin en Jorrel nog altijd niet beter is als linksback dan centraal achterin naar mijn mening, vraag ik me af hoe dit experiment van Farioli uit gaat pakken. Zeker met een goede Sutalo, zou dat toch een mooi centrum met Hato kunnen zijn?
Uit: Antwerpen-Wilrijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.936
Reg.: 23 juli 2002
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 01 augustus 2024 om 22:12:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 01 augustus 2024 om 22:08:
Ja, zowel Baas als hij, overigens. Vorige week vond ik ze de twee beste spelers van de basiself. Vandaag allebei niet zo goed, behalve die mooie goal natuurlijk. Als je ziet hoevaak Youri voor problemen zorgde achterin en Jorrel nog altijd niet beter is als linksback dan centraal achterin naar mijn mening, vraag ik me af hoe dit experiment van Farioli uit gaat pakken. Zeker met een goede Sutalo, zou dat toch een mooi centrum met Hato kunnen zijn?
Exact. Draai Baas en Hato gewoon om. Het is niet zo moeilijk. Beide zijn nu wat onwennig en Hato ontwikkelt zich sowieso al niet meer sinds hij linksback staat. Gewoon spelers op hun natuurlijke plek zetten...
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 augustus 2024, 10:21:09.
Ajax Forum » Spelers » Jorrel Hato