Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Jorrel Hato

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Johan Ramone schreef op 20 maart 2025 om 22:35:

En gelukkig is hij ook heel gebleven...

Zeker. Ik vond het overigens te zwaar gestraft. De meeste scheidsrechters geven hier geel voor.

+1/-0

Mooi, topfit voor PSV uit.

+1/-0

Sevic schreef op 20 maart 2025 om 22:43:

Mooi, topfit voor PSV uit.

Bij dit soort wedstrijden check ik wel eens op google hoe het gaat. Niet voor de stand of het resultaat, want dat neem ik slechts voor kennisgeving aan, maar om te controleren of "onze" jongens nog keurig op de bank zitten of gewisseld zijn. Met rood eraf is nog beter, want dan spelen ze de wedstrijd erna niet.

Een mooie situatie zo.

+2/-0

0-1 kwam wel door een fout van hem.
Kreeg direct rood door een lompe actie, als ie dat maar niet meeneemt naar Lamp.

+1/-0

spelbos schreef op 21 maart 2025 om 07:55:

Kreeg direct rood door een lompe actie, als ie dat maar niet meeneemt naar Lamp.

Het geklootviool achterin is bij Oranje nog erger dan bij Ajax, zo te zien. Ja, Hato verslikt zich in die bal, maar wat een rampzalige bal van Verbruggen ook. Van die halfhoge pisballen op de back terwijl diens directe tegenstander op een paar meter staat te loeren. Wat verwacht je nou dat Hato gaat doen dan? Kan nog maar één ding doen en dat is roeien. Nou, dat kun je als keeper ook zelf.

Ben wel blij dat Pasveer bij ons vrijwel volledig is gestopt met dat soort ballen. Volgens mij instructie van Farioli. Opbouw door het midden zodat je daarna beide kanten op kunt. Niet je backs in de problemen brengen.

Overigens begon het al bij De Jong, die niet opendraait en naar de oplossing naar voren zoekt, maar teruggaat richting eigen keeper en daarmee de tegenstander het signaal geeft om te pressen. "De aanval is de beste verdediging," zei een wijs man ooit.

Bij die rode kaart trouwens hetzelfde beeld. Ook eindeloos geklooi achterin en daarna je back met het probleem opzadelen. Als de tegenstander zó hoog presst moet je de diepte achter de verdediging zoeken en directer spelen, zodat ze in de achteruit moeten, en zorgen voor een goed gevuld middenveld zodat je afvallende ballen wint. Wat vaak echter gebeurt: middenvelders eruit voor verdedigers en achteruit blijven lopen. Tsjah.

+1/-0

spelbos schreef op 21 maart 2025 om 07:55:

Verder speelde Hato best naar behoren. Twee ongelukkige momenten waren cruciaal. Ik zou me geen zorgen maken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Spelers » Jorrel Hato