Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 911
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Olympique de Marseille-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-NAC Breda: -
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 953
Reg.: 3 september 2005
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.070
Reg.: 25 april 2004
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.307
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: geen
Camus
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl Pool seizoen 24/25
Uit: Den Haag
Vak: 406
Forumreacties: 62
Reg.: 27 mei 2024
Olympique de Marseille-Ajax 0-2 (0-0)
open/sluit de onderstaande quote:
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 september 2025, 19:34:14.
Forumreacties: 911
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Camus schreef op 27 september 2025 om 19:23:
Farioli ons niet. Hij zit nu immers bij een professionele club die wél begrijpt dat het in de topsport vooral draait om winnen en kwaliteit, en niet om DNA, vriendjes en valse romantiek.
Forumreacties: 12.767
Reg.: 1 november 2008
Farioli ons niet. Hij zit nu immers bij een professionele club die wél begrijpt dat het in de topsport vooral draait om winnen en kwaliteit, en niet om DNA, vriendjes en valse romantiek.
Forumreacties: 3.865
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 28 september 2025 om 16:44:
Ik zie dat vriendjespolitiek verhaal niet zo. Heitinga is geen aanstelling omdat hij en Kroes vriendjes zijn, zijn ze naar ik weet niet, maar omdat Keizer geen hoofdcoach wilde zijn.
En dan zoeken ze iemand die zich wil schikken in de rol als uithangbord, maar met beperkte rol. Voor zulke - onmogelijke - rollen zijn alleen oud spelers gek genoeg zich te laten slachtofferen zoals Schip en Heitinga.
Naief, maar vooral ontzettend schadelijk voor hun reputatie en ontzettend onverantwoord van degene die hen aanstellen.
Eens dat ze met Farioli door hadden moeten gaan. Lijkt me geen man die om niets stennis schopt, al denk ik wel dat hij vanuit teleurstelling en emotie te snel heeft beslist.
Met deze spelers had hij toch echt weer een stap kunnen zetten, ook na het vertrek van Hato en Hendo.
spelbos
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl VoVo 2024/2025
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.848
Reg.: 1 juli 2006
Olympique de Marseille-Ajax 3-1 (1-0)
Man van de Wedstrijd Ajax-NAC Breda: Oscar Gloukh
Forumreacties: 12.767
Reg.: 1 november 2008
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 28 september 2025 om 16:48:
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 28 september 2025 om 16:44:
Ik zie dat vriendjespolitiek verhaal niet zo. Heitinga is geen aanstelling omdat hij en Kroes vriendjes zijn, zijn ze naar ik weet niet, maar omdat Keizer geen hoofdcoach wilde zijn.
En dan zoeken ze iemand die zich wil schikken in de rol als uithangbord, maar met beperkte rol. Voor zulke - onmogelijke - rollen zijn alleen oud spelers gek genoeg zich te laten slachtofferen zoals Schip en Heitinga.
Naief, maar vooral ontzettend schadelijk voor hun reputatie en ontzettend onverantwoord van degene die hen aanstellen.
Eens dat ze met Farioli door hadden moeten gaan. Lijkt me geen man die om niets stennis schopt, al denk ik wel dat hij vanuit teleurstelling en emotie te snel heeft beslist.
Met deze spelers had hij toch echt weer een stap kunnen zetten, ook na het vertrek van Hato en Hendo.
Jij denkt dat wat we nu op het veld zien het voetbal is uit het brein van Keizer en niet dat van Heitinga?
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli