Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Uit: ?
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.753
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 1.672
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:16:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 26 juni 2026 om 13:13:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:08:
In vergelijking met Summerville vind ik Godts eigenlijk maar een matige speler.
En in vergelijking met mezelf vind ik jou maar een matige poster.
Maar ff zonder dollen, ze schelen bijna 4 jaar he? Vreemde vergelijking aangezien Godts pas sinds afgelopen seizoen echt is doorgebroken
Eerlijk gezegd dacht ik dat ze ongeveer even oud waren. Het gras is ook vaak groener bij de buren. Maar bij Summerville zie ik kwaliteiten die ik bij Godts mis: gretigheid, kracht/snelheid en meer de backs aanvallen.
Forumreacties: 414
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 14:47:
Over Noa Lang gesproken. Ik woon in hetzelfde appartementencomplex als zijn biologische vader in Rotterdam. Helaas krijg ik van hem geen inside informatie zoals Sevic dat wel krijgt.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Forumreacties: 259
Reg.: 9 februari 2026
Doen ze (later in het toernooi) geen Nationale Vrije Dagen ofzo? Dit ook om de productiviteit de (next) day te verhogen op werk.
Nederland en Marokko treffen elkaar in de nacht van maandag op dinsdag om 3.00 uur in de zestiende finales van het WK voetbal.
Kan je voldoende nachtrust meepakken als je de wedstrijd wil kijken en hoe doe je dat?
WK-fans zijn pas net gewend aan de nachtelijke wedstrijden. Maar als Nederland-Marokko op verlenging en zelfs penalty's uitdraait, eindigt het duel tegen 6.00 uur. Niet veel later gaat de wekker voor school of werk.
https://www.nu.nl/wk-voetbal/6400997/slaapadvies-voor-nederland-marokko-om-300-uur-doorhalen-is-ongezond.html
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 26 juni 2026 om 23:55:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 14:47:
Over Noa Lang gesproken. Ik woon in hetzelfde appartementencomplex als zijn biologische vader in Rotterdam. Helaas krijg ik van hem geen inside informatie zoals Sevic dat wel krijgt.
Misschien moet je wat meer inside gaan.
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 28 juni 2026 om 21:21:
Doen ze (later in het toernooi) geen Nationale Vrije Dagen ofzo? Dit ook om de productiviteit de (next) day te verhogen op werk.
Nederland en Marokko treffen elkaar in de nacht van maandag op dinsdag om 3.00 uur in de zestiende finales van het WK voetbal.
Kan je voldoende nachtrust meepakken als je de wedstrijd wil kijken en hoe doe je dat?
WK-fans zijn pas net gewend aan de nachtelijke wedstrijden. Maar als Nederland-Marokko op verlenging en zelfs penalty's uitdraait, eindigt het duel tegen 6.00 uur. Niet veel later gaat de wekker voor school of werk.
https://www.nu.nl/wk-voetbal/6400997/slaapadvies-voor-nederland-marokko-om-300-uur-doorhalen-is-ongezond.html
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 29 juni 2026 om 07:30:
That's what she said.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Forumreacties: 414
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Een slagveld nu, Japan en Duitsland naar huis.
De opstelling van Nederland tegen Marokko:
Bart Verbruggen
Jan Paul van Hecke
Virgil van Dijk
Nathan Ake
Micky van de Ven
Ryan Gravenberch
Frenkie de Jong
Denzel Dumfries
Cody Gakpo
Brian Brobbey
Crysencio Summerville
Opzich lijkt het me een goede opstelling. Marokko (altijd) aanvallend ingesteld en heeft lichtvoetige spelers. Het is ook nog maar te zien hoe er om ge gaan wordt met de situatie Cody Gakpo en zijn vriendin Noa van der Bij aangaande hun ongeboren zoontje Elijah Raphael.
Hij start wel in de basis. Hopelijk kan Saibari worden afgestopt, dit kan nog wel een pittig potje worden.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 14:44:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 26 juni 2026 om 13:45:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:08:
Ik zal de volgende wedstrijd tegen Marokko eens goed om hem letten. Viel me wel op dat hij tegen Japan (onnodig) geel pakte en plots daarna met een ''zondagsschot'' een goal maakte.
Tegen Zweden maakte hij een knappere goal. Het lijkt me een grillige speler.
Hopelijk neem je in de beoordeling mee dat Godts bij Ajax op zijn favoriete plek speelt als linksbuiten, terwijl Summerville noodgewongen op rechtsbuiten staat in Oranje. Vind Summerville beter dan Gakpo en Lang op linksbuiten.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 30 juni 2026 om 02:47:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 14:44:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 26 juni 2026 om 13:45:
Ik zal de volgende wedstrijd tegen Marokko eens goed om hem letten. Viel me wel op dat hij tegen Japan (onnodig) geel pakte en plots daarna met een ''zondagsschot'' een goal maakte.
Tegen Zweden maakte hij een knappere goal. Het lijkt me een grillige speler.
Hopelijk neem je in de beoordeling mee dat Godts bij Ajax op zijn favoriete plek speelt als linksbuiten, terwijl Summerville noodgewongen op rechtsbuiten staat in Oranje. Vind Summerville beter dan Gakpo en Lang op linksbuiten.
Ik moet van @Ewige-Blumenkraft letten op Summerville.
Dit bericht is gewijzigd op 30 juni 2026, 05:53:37.
Wat een schertsvertoning was dit.
120 minuten laf gespeeld, geen vuist kunnen en willen maken, oude logge spelers inbrengen om de boel ‘te stabiliseren’ - Koeman heeft echt flink gefaald.
Marokko heeft wapens, maar is geen wonderploeg. Je moet alleen wel durven te voetballen.
Ik kijk uit naar een nieuwe bondscoach die ook een paar rigoreuze beslissingen gaat durven nemen in de selectie.
Niet dat we zomaar even het WK hadden moeten winnen, maar in de 1:16 ronde eruit is voor Nederland gewoon dik ondermaats.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.484
Reg.: 16 augustus 2007
Ik werd wakker bij de start van de pingels. Weinig gemist zo te lezen.
Koeman is boos op alles en iedereen. "Heel Nederland vroeg om vijf verdedigers". Dat heb ik even gemist, maar ok.
Wij zitten met een bondscoach die nog steeds denkt dat een formatiewijziging hetzelfde is als een tactiekwijziging en dat als je vijf verdedigers opstelt, het prima is als die ook alle vijf op rij achterin staan ballen weg te jassen.
Gelukkig zal het na dit debacle toch wel snel voorbij zijn. Doelstelling bij lange na niet gehaald. Jammer van de verneukte generatie, maar met hopelijk een normale coach kun je nu weer gaan bouwen.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 30 juni 2026 om 07:19:
Koeman is boos op alles en iedereen. "Heel Nederland vroeg om vijf verdedigers". Dat heb ik even gemist, maar ok.
Wij zitten met een bondscoach die nog steeds denkt dat een formatiewijziging hetzelfde is als een tactiekwijziging en dat als je vijf verdedigers opstelt, het prima is als die ook alle vijf op rij achterin staan ballen weg te jassen.
Gelukkig zal het na dit debacle toch wel snel voorbij zijn. Doelstelling bij lange na niet gehaald. Jammer van de verneukte generatie, maar met hopelijk een normale coach kun je nu weer gaan bouwen.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.484
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Zijaanzij schreef op 30 juni 2026 om 07:35:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 30 juni 2026 om 07:19:
Wat een verschrikking als coach. Wel veel beter dan Frank de Boer want toen bleef er niks meer van NL over.
Loon van de angst.
Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Forumreacties: 7.417
Reg.: 3 mei 2004
Het gapende gat centraal op het veld zal mij blijven achtervolgen. 3 man als blok achterin, Dumfries en VD Ven die als halfbakken buitenspelers op de hakken van Summerville en Gakpo staan en Brobbey op een eiland. Natuurlijk niet te belopen door Gravenberch en De Jong. En dan verbaasd zijn dat jen iet aan voetballen toekomt.
ZOlas Zlatan al zei: liever ondertui met je eigen filosofie dan met die van een ander. Je had ook gewoon 4-3-3 kunnen spelen en iets meer behoudend kunnen zijn met opkomende backs. Maar Koeman dacht direct dat we een extra centrale verdediger nodig hadden.
Tactisch zwaar ondermaats. Ook tot de 70e minuut helemaal niet ingegrepen. Dat is echt een coach onwaardig.
Ajax Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026 - Verenigde Staten, Canada en Mexico