Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026 - Verenigde Staten, Canada en Mexico

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Over Noa Lang gesproken. Ik woon in hetzelfde appartementencomplex als zijn biologische vader in Rotterdam. Helaas krijg ik van hem geen inside informatie zoals Sevic dat wel krijgt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:16:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 26 juni 2026 om 13:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:08:

In vergelijking met Summerville vind ik Godts eigenlijk maar een matige speler.


En in vergelijking met mezelf vind ik jou maar een matige poster.

Maar ff zonder dollen, ze schelen bijna 4 jaar he? Vreemde vergelijking aangezien Godts pas sinds afgelopen seizoen echt is doorgebroken


Eerlijk gezegd dacht ik dat ze ongeveer even oud waren. Het gras is ook vaak groener bij de buren. Maar bij Summerville zie ik kwaliteiten die ik bij Godts mis: gretigheid, kracht/snelheid en meer de backs aanvallen.


Hier heb je een punt, maar het zijn allemaal aspecten die Godts nog kan aanleren. Technisch vind ik Godts beter; die kan makkelijker mannetjes passeren en is doelgerichter. Hij is natuurlijk nog wisselvallig, maar dat lijkt me logisch zo aan het begin van zijn carrière...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 14:47:

Over Noa Lang gesproken. Ik woon in hetzelfde appartementencomplex als zijn biologische vader in Rotterdam. Helaas krijg ik van hem geen inside informatie zoals Sevic dat wel krijgt.


Misschien moet je wat meer inside gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026 - Verenigde Staten, Canada en Mexico