Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Dusan Tadic

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 16 17 18 19 20

Tadic player of the week in de CL

https://uclpotw.uefa.com/#/en/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 27 november 2020 om 20:18:

Tadic player of the week in de CL

https://uclpotw.uefa.com/#/en/link



Zijn assist op Gravenberch had meer aandacht verdiend. Ik heb er niemand over gehoord.

 

+1/-0

Tadic liet weer zijn klasse zien deze game en mede omdat zijn passing weer veel zuiverder was, daardoor kwamen zijn assists ook meer/beter aan. Vooral bij de goal van Mazraoui viel dat op.

Hopelijk houdt hij dit vast. Rust geven tegen Emmen.

 

+1/-0

Serieus 1 van de beste strafschoppennemers die ik ooit heb gezien. Knap dat hij zo rustig kan blijven. Verder speelde hij bagger.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 28 februari 2021 om 16:34:

Serieus 1 van de beste strafschoppennemers die ik ooit heb gezien. Knap dat hij zo rustig kan blijven. Verder speelde hij bagger.



Weer een slechte partij van hem.
Penalty was weer reuze knap.

 

+1/-0

Is het inderdaad - net als de hele selectie - volledig kwijt sinds vorige week zondag. Hopelijk komt de vorm weer snel terug.

 

+1/-0

Ik snap die woede bij Tadić wel. Wat een laffe rat is die Dommefries met zijn actie zeg. De penalty stip kapot maken/ glad maken met zijn schoen zodat Dušan uitglijdt. Prima reactie van Dušan tegenover die laffe rat. Vies mannetje bah bah.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 28 februari 2021 om 16:40:

Ik snap die woede bij Tadić wel. Wat een laffe rat is die Dommefries met zijn actie zeg. De penalty stip kapot maken/ glad maken met zijn schoen zodat Dušan uitglijdt. Prima reactie van Dušan tegenover die laffe rat. Vies mannetje bah bah.


Scheids mag best wat pesterijen laten gaan, maar een stip kapot maken is natuurlijk spelbederf. Bovendien moet hij een kluitje van 3 spelers direct voor de penalty nemer gewoon wegsturen. Slappe toestand. Dumfries is echt een soort Van Bommel geworden. De hele tijd theater bij contact, zelf een pingel veroorzaken en dan zo proberen te herstellen. Heb Tadic nog nooit zo boos gezien, maar begrijp dat wel, want die pingel was heel, heel belangrijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 19:30:

(...) Dumfries is echt een soort Van Bommel geworden. De hele tijd theater bij contact, zelf een pingel veroorzaken en dan zo proberen te herstellen. (...)



Dat zie je vaker bij spelers die geen top zijn en het voetballend niet kunnen oplossen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 februari 2021 om 19:44:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 19:30:

(...) Dumfries is echt een soort Van Bommel geworden. De hele tijd theater bij contact, zelf een pingel veroorzaken en dan zo proberen te herstellen. (...)



Dat zie je vaker bij spelers die geen top zijn en het voetballend niet kunnen oplossen.



Lijkt een beetje een bedrijfscultuurtje te zijn bij psv..

 

+2/-0

Snap zijn reactie wel, maar hoeft hij niet te doen, moet hij boven staan.
Het feit dat hij die pingel erin schoot was voldoende om zijn gram te halen en over iemands moeder iets zeggen is wel heel laag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 01 maart 2021 om 09:25:

Snap zijn reactie wel, maar hoeft hij niet te doen, moet hij boven staan.
Het feit dat hij die pingel erin schoot was voldoende om zijn gram te halen en over iemands moeder iets zeggen is wel heel laag.

Met dat eerste ben ik het eens, maar geldt dat ook niet voor het tweede? Bij ons in het veld wordt ook zo vaak iets gezegd, ook over moeders. Daar moet je toch boven staan als speler? Ik begrijp dat nooit zo goed. Je weet toch waarom het gezegd wordt, dat heeft echt niets echt met iemands moeder te maken. Het heeft Frankrijk (wellicht) een wereldtitel gekost, en nu weet iedereen dat je zo'n Dumfries makkelijk op de kast kunt krijgen. Gewoon in minuut 1 over zijn moeder beginnen, dan heeft ie zo rood te pakken.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het zelf niet doen, maar tijdens zo'n wedstrijd laat je dat toch gewoon van je afglijden?

 

+1/-0

Ach, ik hou er wel van. Ajax heeft jarenlang geen pit gehad, vooral toen we een elftal hadden dat voor de helft gevuld werd met Scandinaviers. Technisch goed voetbal moet de basis blijven, maar de toevoeging van wat Zuid-Amerikaans en Servisch pit bevalt mij soms wel. Van verdedigers als Schuurs, Timber en Mazraoui wordt niemand bang, maar bij Martinez denk je wel 2 keer na of je hem gaat provoceren. Hetzelfde geldt voor Tadic, is een echte winnaar die alles doet voor de zege. De laatste Ajacied dat echt altijd deed was Suarez, en dat is alweer even geleden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 01 maart 2021 om 11:12:

Ach, ik hou er wel van. Ajax heeft jarenlang geen pit gehad, vooral toen we een elftal hadden dat voor de helft gevuld werd met Scandinaviers. Technisch goed voetbal moet de basis blijven, maar de toevoeging van wat Zuid-Amerikaans en Servisch pit bevalt mij soms wel. Van verdedigers als Schuurs, Timber en Mazraoui wordt niemand bang, maar bij Martinez denk je wel 2 keer na of je hem gaat provoceren. Hetzelfde geldt voor Tadic, is een echte winnaar die alles doet voor de zege. De laatste Ajacied dat echt altijd deed was Suarez, en dat is alweer even geleden.


En dan vind ik het nogal een verschil dat Suarez mensen ging opzoeken als de frustratie hem teveel werd, maar Tadic werd tot in zijn vezels geprovoceerd.

Ik begrijp het wel. Die jongen speelt een slechte pot, krijgt echt een smerige trap van Malen voor zijn kiezen en krijgt ook nog eens de verantwoordelijkheid van een pingel voor een erg belangrijk gelijkspel. Die hij niet meer kan herstellen, omdat dit de wedstrijd afsluit.

Dan voel je de druk wel. Krijg je drie mannetjes die lopen te zuigen en schelden voor zijn neus, de stip bewerken, je ziet spelers als Max op de achtergrond zijn concentratie proberen te breken door dingen hard te roepen - zal niet de enige zijn geweest - en een scheids die het laat gebeuren. Snap ik niet. Zoiets had je bij Collina moeten proberen.

Dan is een pingel raken niet voldoende, de ontlading van die stress komt daarmee los. En als je het persoonlijk maakt zoals Dumfries in zijn oneindige wijsheid deed - echt een bijzonder intelligente en sportieve collega - dan kun je die terug krijgen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 01 maart 2021 om 11:12:

Ach, ik hou er wel van. Ajax heeft jarenlang geen pit gehad, vooral toen we een elftal hadden dat voor de helft gevuld werd met Scandinaviers. Technisch goed voetbal moet de basis blijven, maar de toevoeging van wat Zuid-Amerikaans en Servisch pit bevalt mij soms wel. Van verdedigers als Schuurs, Timber en Mazraoui wordt niemand bang, maar bij Martinez denk je wel 2 keer na of je hem gaat provoceren. Hetzelfde geldt voor Tadic, is een echte winnaar die alles doet voor de zege. De laatste Ajacied dat echt altijd deed was Suarez, en dat is alweer even geleden.

Mee eens. Al vind ik wel dat je gram gaan halen op deze manier niet hoeft. Aan de andere kant, iedereen wijst nu naar Tadic, maar vergeet even dat Dumfries een 'blessurebehandeling' nodig heeft aan zijn hoofd terwijl ie daarna toegeeft dat het hands was, dan met 3 man de penaltystip probeert uit te graven en Tadic nog even iets in zijn oor fluistert. Dan kan ik best begrip opbrengen voor Tadic' reactie.

 

+1/-0

Dwars door het midden, ik hou er niet zo van. Maar tadic doet dit O zo knap. wat een wereld aan koop

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 01 maart 2021 om 10:38:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 01 maart 2021 om 09:25:

Snap zijn reactie wel, maar hoeft hij niet te doen, moet hij boven staan.
Het feit dat hij die pingel erin schoot was voldoende om zijn gram te halen en over iemands moeder iets zeggen is wel heel laag.

Met dat eerste ben ik het eens, maar geldt dat ook niet voor het tweede? Bij ons in het veld wordt ook zo vaak iets gezegd, ook over moeders. Daar moet je toch boven staan als speler? Ik begrijp dat nooit zo goed. Je weet toch waarom het gezegd wordt, dat heeft echt niets echt met iemands moeder te maken. Het heeft Frankrijk (wellicht) een wereldtitel gekost, en nu weet iedereen dat je zo'n Dumfries makkelijk op de kast kunt krijgen. Gewoon in minuut 1 over zijn moeder beginnen, dan heeft ie zo rood te pakken.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het zelf niet doen, maar tijdens zo'n wedstrijd laat je dat toch gewoon van je afglijden?



Bovendien weten we helemaal niet wat hij gezegd heeft over zijn moeder. Iets in de trant van 'loop naar je moer' of 'go cry with your momma' is niet zo schokkend. Zelfs 'motherf*cker' is duidelijk niet bedoeld om moeders te beledigen. Dus zolang we niet weten wat er exact gezegd is, kunnen we überhaupt moeilijk inschatten wiens reactie overdreven was.

 

+2/-0

Het was gewoon alles bij elkaar opgeteld:

Bij Tadic de frustratie van een slechte wedstrijd, de smerige overtreding van Malen en het daaropvolgend gezuig en geëtter van diverse PSV-ers (met Dumfries voorop) op het moment dat Tadic weet dat hij een cruciale penalty gaat nemen.

Bij Dumfries de frustratie van een rotseizoen, uit de beker geknikkerd door Ajax en een paar dagen geleden door een late treffer uit de EL geknikkerd. Nu heb je nog een levende titeldroom bij een 1-0 voorsprong tegen Ajax. De 2-0 is door de VAR afgekeurd en nu krijgt Ajax dankzij Dumfries ook nog eens een penalty in minuut 90+2 en dreigt opnieuw een mokerslag in de slotfase van een belangrijke wedstrijd.

Tadic scoort de uiteindelijke penalty ondanks dat de PSV-ers er alles aan hebben gedaan om met hem te "mindfucken". Blessurebehandeling Dumfries, penaltystip kapotmaken, allerlei dingen naar Tadic roepen. Nu komt dus bij zowel Tadic als Dumfries alle emotie los.

Ik vind het geen probleem. Dit was in het heetst van de strijd in een wedstrijd met grote belangen.

 

+3/-0

Ik vond het voornamelijk ontzettend kinderachtig, maar kon me er niet druk om maken. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat hij naderhand, afgekoeld en wel, doodleuk aangeeft dat je niet zomaar weg kan lopen als iemand zegt dat je een pussy bent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 01 maart 2021 om 15:07:

Ik vond het voornamelijk ontzettend kinderachtig, maar kon me er niet druk om maken. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat hij naderhand, afgekoeld en wel, doodleuk aangeeft dat je niet zomaar weg kan lopen als iemand zegt dat je een pussy bent.



We zullen het maar Servische trots noemen :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 16 17 18 19 20

Ajax Forum » Historie » Dusan Tadic