Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Voorspellingen voor het nieuwe decennium

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Opvallend dat iemand die sinds 11 Mei dit jaar pas lid is dit al zo snel door heeft. Ligt het toch niet aan ons.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 21:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Opvallend dat iemand die sinds 11 Mei dit jaar pas lid is dit al zo snel door heeft. Ligt het toch niet aan ons.



Toch hou ik mn mond niet ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 21:25:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 21:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Opvallend dat iemand die sinds 11 Mei dit jaar pas lid is dit al zo snel door heeft. Ligt het toch niet aan ons.



Toch hou ik mn mond niet ;)



Dat zegt ook niemand dat dit moet. Maar een keer gewoon antwoord geven zou al heel wat schelen. Vooral ergernis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 21:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Opvallend dat iemand die sinds 11 Mei dit jaar pas lid is dit al zo snel door heeft. Ligt het toch niet aan ons.



Weet je wat ik opvallend vindt?

Nieuw, twee topics en ze gaan allebei niet over Ajax maar over Ariërs, witte wijken en een rassenoorlog. Dát vindt ik opvallend. En hij mag die topics maken, maar ik mag er dan ook op doorvragen.

Ik ben benieuwd naar de favoriete aankopen van NlNr en zijn opstelling.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 21:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 21:25:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 21:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Opvallend dat iemand die sinds 11 Mei dit jaar pas lid is dit al zo snel door heeft. Ligt het toch niet aan ons.



Toch hou ik mn mond niet ;)



Dat zegt ook niemand dat dit moet. Maar een keer gewoon antwoord geven zou al heel wat schelen. Vooral ergernis.



Joh, het antwoord heb ik gegeven voordat Koen reageerde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:

(...) Wij hebben zowel tot de Spanjaarden als de Romeinen behoord (...)



Wat moesten die Spanjaarden en Romeinen hier?
In die context hebben we ook aan de Duitsers behoord.
Wat moesten die Duitsers hier?

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:

(...) het aantal blonde mensen/blauwe ogen neemt sowieso in een rap tempo af wereldwijd. Die conservatieve mensen verdwijnen vanzelf, ze sterven simpelweg gewoon uit. (...)



Een verkapte genocide.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:00:

(...) Ons land is opgebouwd door de Romeinen, Fransen, Engelsen en later ook door de Molukkers, Turken en Marokkanen. (...)



Alleen maar opgebouwd?

Dat cultuur-historische programma van de AVRO, gepresenteerd door Anniko van Santen, geeft mij wekelijks een andere indruk.

 

+2/-0

De laatste overheersers waren de Duitsers. Dus nu zijn we eigenlijk allemaal Germanen. De nieuwe overheersers zijn inmiddels al bekend. Dat zijn de Marokkanen (Moslims). Dus over een paar jaar stammen we allemaal af van de Marokkanen. Dit is overigens wel een horror scenario. Nijmegen en Scheveningen zijn inmiddels al gedeeltelijk overgenomen.
De van origine blanke Nederlandse vrouw is niet meer veilig in delen van dit land. De mannen volgen. Ik denk dat ik tapijtjes ga verkopen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 22:49:

(...) Dus over een paar jaar stammen we allemaal af van de Marokkanen. Dit is overigens wel een horror scenario. Nijmegen en Scheveningen zijn inmiddels al gedeeltelijk overgenomen. (...)



Mijn vorige auto ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 21:19:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 30 juni 2020 om 20:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Beklag past in het Verbeteringen-onderwerp.

Al vind ik dit geklik en geklaag bij jou doorslaan, iemand gaat zelf over diens eigen inhoud, heeft zijn autonomie en motieven. Ik ga ook niet alles wat jij niet vertelt, beschuldigen zoals gekapitteld "geen inhoud". Vrede onderling is groot goed.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:19:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Oh jawel hoor. Gewoon blanke christenen. Al eeuwen lang. Je hoeft het niet zo complex te maken hoor.



Dat zeg je ook zonder schaamte he, vermoed ik. Ga een geschiedenisboek lezen over de VS en Europa, zou ik zeggen.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Exact, dat is wat die neo marxisten willen. Witte meerderheid uitroeien dmv diversiteit, immigratie, enz.



Joh er is al lang geen “witte meerderheid” meer. Al 30/40 jaar niet meer.
Nou en?

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Hebben inheemse bewoners niet het recht om inheems te blijven als zij dat willen? Moeten zij gedwongen gemengd worden met jan en alleman?



Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?



Nou nee, ik ben wel voorstander van mono-etnische bepalingen in de wet, misschien dat dit jou misleidt om mij een racist te gaan willen noemen, maar ik vind het logisch dat een etnisch-culturele stam zijn eigen waarden en achtergronden heeft, waar dus ook andere levensprincipes en erecodes zijn en er dus meer vreedzaamheid kan zijn. Ik vind het een grondrecht, maar ben gewelddadig doorgespoeld niet zoals Breivik, dat je huisvrede ook doortrekt naar Toen Was Geluk Heel Gewoon. Niet dat de ene etnische andere rechten heeft dan de andere etnische, maar wel dat politieke democratie doorklinkt en dat niet een hele groep wordt opgezadeld met ballast van iemand anders.

https://www.facebook.com/BritishTurkishcitizensUK/videos/299951524375131/link



Luigi, ik ben een beetje in verwarring. Reageer je nu in een antwoord van mij aan NrNl?

Desalniettemin vindt ook ik dat iedere "etnische-culturele stam" zoals jij het noemt uiteraard een andere achtergrond heeft. Maar er is niets te bedenken waarom dat niet gewoon samen zou gaan.



Ik reageerde op ene Potter. Dat schijn jij te zijn.

Qua theorie: Het kan en mag zeker samen wel gaan. Onder de Mein und Dein voorwaarde dat als ik bij jou in huis ben, ik me aan jouw regels conformeer, en als jij in mijn huis bent, jij je aan mijn regels conformeert.

Qua praktijk: In openbare ruimtes, dat als ik een Berber op straat hoor gillen naar een ex-vrouw en men de gil ergerlijk te noemen vindt, en ik hem vraag daarmee op te houden, dat hij weet dat hij niet met een of andere kwajongen te maken heeft, en dat hij al helemaal niet kan maken om een grote waffel op te zetten of om te komen intimideren. Want dan zal hij merken in wat voor soort samenleving hij zit, dat als hij belagen wil, ten eerste hij de aframmelende klappen krijgt en ten tweede hij de straf voor verstoring openbare orde zal gaan krijgen. Oplopende spanningen en hete aardappel opdienen kan die gast zich echt niet veroorloven. Hij moet gewoon zeggen "Ja meneer, excuses voor de ergerlijke overlast" , maar zover reikt zijn culture erecode niet en dat maakt mij er niet perse gelukkiger op dat hij aanwezig zich maakt.

Dus breng die theorie en praktijk maar bij elkaar, leg uit hoe jij denkt dat de gedragingen zullen zijn, en hoe dat gezekerd moet worden in de te gieten wet. Sociaal blijken dit soort fatsoensherijkingen met pijn en moeite vaak pas tot stand te komen, omdat gezond verstand niet automatisch van toepassing lijkt. Ookal ontspoort er niets bij mij dagelijks.

Want dat is dagelijks aan de orde, ja ook gewoon in Nederland.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 juni 2020, 23:44:04.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 22:49:

(...) Ik denk dat ik tapijtjes ga verkopen.



Is die markt al niet verzadigd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15: Het marxisme heeft als einddoel een samenleving met gelijkheid voor iedereen. Hierin is er geen geld, religie, bezit of oorlog. Haar religie is het atheïsme



Is het Marxisme een gevaar ja of nee?

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:
Als jouw dochter zegt: “ik wil geen relatie met een niet-europeaan” is dat niet erg. Maar het is ook niet erg als dat wel het geval is, toch?



Voor mij is dat niet erg nee. Maar dat was niet relevant met de topic. Wat relevant was de keuze voor inheemse gevestigde bevolking om homogeen te blijven en niet mee willen gaan met neo marxistisch beleid zoals diversiteit. En wat is het antwoord op het SGP dorp vraag? Als zij homogeen blank en christelijk dorp willen blijven, dan moet dat toch kunnen? Dus woningbouw mag hen niet dwingen om ander type mensen in hun dorp te zetten.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:
Ik zeg dat niet iedere Nederlander blanke voorouders heeft.



Jawel, iedere Nederlander moet blanke voorouders hebben, het kan niet anders. Marokkanen, Surinamers, Molukkers, Turken, Antilianen zijn geen Nederlanders maar zoals het al staat in de beschrijvende naam. Surinamers komen uit Suriname, wist je dat?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 01 juli 2020 om 01:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15: Het marxisme heeft als einddoel een samenleving met gelijkheid voor iedereen. Hierin is er geen geld, religie, bezit of oorlog. Haar religie is het atheïsme



Is het Marxisme een gevaar ja of nee?

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:
Als jouw dochter zegt: “ik wil geen relatie met een niet-europeaan” is dat niet erg. Maar het is ook niet erg als dat wel het geval is, toch?



Voor mij is dat niet erg nee. Maar dat was niet relevant met de topic. Wat relevant was de keuze voor inheemse gevestigde bevolking om homogeen te blijven en niet mee willen gaan met neo marxistisch beleid zoals diversiteit. En wat is het antwoord op het SGP dorp vraag? Als zij homogeen blank en christelijk dorp willen blijven, dan moet dat toch kunnen? Dus woningbouw mag hen niet dwingen om ander type mensen in hun dorp te zetten.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:
Ik zeg dat niet iedere Nederlander blanke voorouders heeft.



Jawel, iedere Nederlander moet blanke voorouders hebben, het kan niet anders. Marokkanen, Surinamers, Molukkers, Turken, Antilianen zijn geen Nederlanders maar zoals het al staat in de beschrijvende naam. Surinamers komen uit Suriname, wist je dat?



Geweldig dit wordt nog een leuke discussie, want de deugmensen zullen beweren dat Surinamers met een Nederlander paspoort ook daadwerkelijk van origine Nederlander zijn. Uiteraard geldt dat ook voor andere bevolkingsgroepen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 23:44:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 22:49:

(...) Ik denk dat ik tapijtjes ga verkopen.



Is die markt al niet verzadigd?



Er is continu instroom van nieuwe potentiële tapijtjes gebruikers dus nee.

 

+2/-0

Luister, dat denigrerende heeft een eerzaam mens nooit nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 01 juli 2020 om 01:17:

Is het Marxisme een gevaar ja of nee?



Indien de vraag met "nee" wordt beantwoord heb ik graag antwoord op de vraag:
waar heeft het Marxisme persoonlijke vrijheid, onafhankelijkheid, welvaart en welzijn gebracht?

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 01 juli 2020 om 01:17:

(...) Jawel, iedere Nederlander moet blanke voorouders hebben, het kan niet anders. Marokkanen, Surinamers, Molukkers, Turken, Antilianen zijn geen Nederlanders maar zoals het al staat in de beschrijvende naam. Surinamers komen uit Suriname, wist je dat?



Prima punt.

Eén minpunt, gezien een van de charmes van het forum: er is geen discussie meer over mogelijk.

 

+1/-0

Uitgeschakeld denk ik. Helaas, begon net leuk te worden juist.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 01 juli 2020 om 22:51:

Uitgeschakeld denk ik. Helaas, begon net leuk te worden juist.



Als je hier "to the point" komt of met de feiten komt, zijn er enkelen die, of geen antwoord geven, of om de feiten heen gaan draaien, of in het ergste geval je woorden in de mond gaan leggen die niet gezegd zijn.

 

+1/-0

Volgende onderwerp: ik voorspel dat meer praktiserende moslims Nederland/Westen zelf zullen verlaten, en niet praktiserende moslims zullen assimileren tot liberalisme

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 02 juli 2020 om 00:18:

Volgende onderwerp: ik voorspel dat meer praktiserende moslims Nederland/Westen zelf zullen verlaten, (...)



Met welke bestemming?
Om welke reden?

Het is nogal wat om bepaalde voorrechten in het rijke westen, zoals in Nederland, op te geven.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 02 juli 2020 om 00:18:

(...) en niet praktiserende moslims zullen assimileren tot liberalisme



Hier geloof ik ook in. Met gezond verstand kom je tot elkaar.

Het is mijn inziens vergelijkbaar met het proces waarin veel Christenen veel dwaze regels van de kerk hebben losgelaten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 juli 2020 om 00:36:

Met welke bestemming?
Om welke reden?

Het is nogal wat om bepaalde voorrechten in het rijke westen, zoals in Nederland, op te geven.



Naar Islamitische landen. Dat moet namelijk sowieso van hun eigen religie. Islaam schrijft voor dat moslims niet mogen wonen onder niet moslims, alleen in bepaalde uitzonderlijke gevallen. Het probleem is echter dat voor veel Nederlandse moslims die alleen de NL paspoort hebben het onmogelijk is om in Islamitische landen te vestigen omdat de regelgeving daar niet zomaar buitenlanders accepteert.


open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 juli 2020 om 00:36:
Hier geloof ik ook in. Met gezond verstand kom je tot elkaar. Het is mijn inziens vergelijkbaar met het proces waarin veel Christenen veel dwaze regels van de kerk hebben losgelaten.



Nou dat is niet echt tot elkaar komen als de slogan hier "vrijheid" luidt toch? Dat betekent dat zij hun identiteit moeten opgeven en moeten assimileren. Dat is wat anders dan dat ieder zijn eigen identiteit behoud en naast elkaar leven. Het is verkapte assimilatie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Voorspellingen voor het nieuwe decennium