Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Voorspellingen voor het nieuwe decennium

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Durven vernieuwen is iets anders dan buigen voor geweld en onverdraagzaamheid.
De samenleving verandert doorlopend. Niet altijd in positieve zin.

 

+1/-0

De probleemanamnese bij wat inreist, is dat zodra je binnen luchthaven landt, je juridisch gezien al binnen NLDs grondgebied bent. Er is niet een slurf waar je retentie kunt organiseren door een neutrale betrouwbare waakzame externe partij, waardoor je aanmeldingen in Nederland niet anders dan dehumaan (zonder overzicht) kunt regelen.

Zo zijn daadwerkelijke asielzoekers naast hun trauma getrokken in een nieuw spanningstrauma van miskenning, en soms wel 12 jaar in afwachting van een daadkrachtig uitsluitsel, met voor kinderen echt wel ongezonde neveneffecten, bijvoorbeeld op lichaamsgroei. Ik heb daarin echt wel excessen opgespoord, waar kaft niet van het koren is gescheiden, en het een godswonder is dat deze mensen niet zijn gebroken. En zodra men dan achter is, dan is gebleken dat het binnen 36 uur officieel gerepareerd is dat het ze verblijfstatus toekent. Niet mijn werk, wel ingangen.

Het is uitgezoomd een uiterst simpele kernwaarneming. Als een subgroep immigranten al per trein doorreis maakt naar een AZC, allerlei bewegingsvrijheid krijgt in het hele land, zonder dat er behoorlijk naslagwerk wordt verricht en zonder dat mensen zich erkend voelen en verwelkomd voelen, krijg je al ruis en de schijn dat er met van alles veel mis is en dan maakt de overheid toch nog allerlei beletsels op economische rechten, waardoor de kans op wangedrag en generalisatie toeneemt, bij mensen die geestelijk niet bij positieven gekomen en gebracht zijn.

De oplossing is een stukje stewardship en hospitality, dus de remedie op het bovenaan voornoemde probleemanamnese. Ga met VN eens goed de visumfaciliteiten (daarom opening aangeraden) in en rond Lelystad voor beroepsmigratie en asiel verbeteren, laat dit niet tussen vreemdeling en binnenlandse ministerie dat IND beheert. Zou het binnenlandse ministerie alleen werken met een neutrale dienstvoorziening die alles hapklaar mogen aanleveren en zorgen dat er aan het IND met Marechaussee en Burgerlijke Gemeentestand het mens-erend goednieuwsloket overgelaten wordt.

Laat je dus geen problemen los binnen de samenleving, heb je goed geordend op mensen gericht, en ga je zorgen voor een mooie symbiose van juiste volgedrevene mensen. Het is niet moeilijk als stier de prooi bij de horens te nemen. Snap niets van deze desorganisatie, puur onnodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 30 juni 2020 om 15:40:

Durven vernieuwen is iets anders dan buigen voor geweld en onverdraagzaamheid.
De samenleving verandert doorlopend. Niet altijd in positieve zin.



Tsja.

Ergens in 1974 stond ik met heel wat andere mensen in Den Haag te demonstreren tegen het verplicht dragen van de autogordel. Nu, zo'n 15 jaar geleden, heeft dat ding mijn leven gered toen ik om een uur of 6 's-morgens op een afrit door de ijzel verrast werd en mijn auto met ongeveer 80km/u een berm vol stevige bomen inschoot. Toen ik de auto instapte hoefde ik niet eens te krabben, en de ijzel was een uur na mijn ongeval ook weer weg. De helft van mijn dashboard lag op de hoedenplank.

Ik denk dat geen enkel mens veranderingen positief vindt. Maar die veranderingen gaan nu eenmaal plaatsvinden, en vóór ons hebben die veranderingen ook al 1000x plaatsgevonden. Hoe komen we er op om ons als inheems te beschouwen. Ons land is opgebouwd door de Romeinen, Fransen, Engelsen en later ook door de Molukkers, Turken en Marokkanen. Dus ik hoop echt dat we in Nederland niet de discussie aangaan wie nu eigenlijk het inheemse volk is, want historisch gezien maken wij (Nederlanders) echt geen kans op die titel.

Ik weet niet precies welk geweld je bedoelt, maar ik ga er even vanuit dat je de uitwassen op opsporing verzocht bedoelt. En natuurlijk mag dat best minder.

Maar onverdraagzaamheid is wel rekbaar. Dat vindt men namelijk ook van ons, en soms ook niet helemaal onterecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 30 juni 2020 om 16:54:

Laat je dus geen problemen los binnen de samenleving, heb je goed geordend op mensen gericht, en ga je zorgen voor een mooie symbiose van juiste volgedrevene mensen.



Voor een symbiose heb je twee partijen nodig die elkaar als zodanig accepteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:

Het marxisme heeft als einddoel een samenleving met gelijkheid voor iedereen. Hierin is er geen geld, religie, bezit of oorlog. Haar religie is het atheïsme.



Ja heel gevaarlijk dus. Het is alleen maar oorlog. Iedereen moet verplicht assimileren naar atheïstische levenstijl.


open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:
Er bestaat geen inheemse (of originele) bevolking. Niet in de VS en niet in Europa.



Oh jawel hoor. Gewoon blanke christenen. Al eeuwen lang. Je hoeft het niet zo complex te maken hoor.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:
Het aantal blonde mensen/blauwe ogen neemt sowieso in een rap tempo af wereldwijd. Die conservatieve mensen verdwijnen vanzelf, ze sterven simpelweg gewoon uit.



Exact, dat is wat die neo marxisten willen. Witte meerderheid uitroeien dmv diversiteit, immigratie, enz.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 14:15:
Overleven heeft meer te maken met durven vernieuwen dan met alle macht vasthouden aan het verleden (en wélk moment uit het verleden kies je dan als ijkpunt).



Hebben inheemse bewoners niet het recht om inheems te blijven als zij dat willen? Moeten zij gedwongen gemengd worden met jan en alleman?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:02:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 30 juni 2020 om 16:54:

Laat je dus geen problemen los binnen de samenleving, heb je goed geordend op mensen gericht, en ga je zorgen voor een mooie symbiose van juiste volgedrevene mensen.



Voor een symbiose heb je twee partijen nodig die elkaar als zodanig accepteren.



Juist, dat is rechtsstatelijk dus grondwettelijk een vereiste.

En zelfs anti-immigratiepartijen als Forum en VVD zijn voor een symbiose. Ze zijn tegen faliekante ruis. En tegen het doodzwijgen van landen en diens problematiek van herkomst, ze vinden dat er altijd een gepremediteerde wens moet bestaan van een mens om iets creatief te maken van waar je van herkomt. Anders krijg je creatieve zones en braindrain zones, en dat hoort niet, want zorgt voor een ingeslepen diepgravend gedragspatroon.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 juni 2020, 20:17:45.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Oh jawel hoor. Gewoon blanke christenen. Al eeuwen lang. Je hoeft het niet zo complex te maken hoor.



Dat zeg je ook zonder schaamte he, vermoed ik. Ga een geschiedenisboek lezen over de VS en Europa, zou ik zeggen.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Exact, dat is wat die neo marxisten willen. Witte meerderheid uitroeien dmv diversiteit, immigratie, enz.



Joh er is al lang geen “witte meerderheid” meer. Al 30/40 jaar niet meer.
Nou en?

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Hebben inheemse bewoners niet het recht om inheems te blijven als zij dat willen? Moeten zij gedwongen gemengd worden met jan en alleman?



Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:00:

Ik denk dat geen enkel mens veranderingen positief vindt. Maar die veranderingen gaan nu eenmaal plaatsvinden,



Onzin. Jij bent voorstander van gedwongen verandering. Er zijn vele zaken waar er geen verandering in hoeft.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:00:
en vóór ons hebben die veranderingen ook al 1000x plaatsgevonden. Hoe komen we er op om ons als inheems te beschouwen. Ons land is opgebouwd door de Romeinen, Fransen, Engelsen



Ja, allemaal witte mensen, genaamd europeanen.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:00:
en later ook door de Molukkers, Turken en Marokkanen. Dus ik hoop echt dat we in Nederland niet de discussie aangaan wie nu eigenlijk het inheemse volk is, want historisch gezien maken wij (Nederlanders) echt geen kans op die titel.



Wat is dit voor onzin? Dus als er een land X is waar al zijn voorouders hebben gewoond, is hetzelfde als iemand die net in dat land is verhuisd? Allebei inheems? Sorry hoor, maar tis gewoon linkse onzin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:19:
Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?



Maar wat als zij Aziz niet leuk vind en voorkeur geeft aan Bas of Sjors. Zij zegt "Ik wil geen relatie met niet-europeanen", is dat erg? Is het erg als een homogene SGP dorp hun dorp zo wilt houden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:19:
Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?



Maar wat als zij Aziz niet leuk vind en voorkeur geeft aan Bas of Sjors. Zij zegt "Ik wil geen relatie met niet-europeanen", is dat erg? Is het erg als een homogene SGP dorp hun dorp zo wilt houden?



En wat als Sjors niet blank is maar gewoon getint?

En wat als Aziz gewoon Europeaan is en zijn ouders en opa&oma ook? Wat als Aziz Amerikaan is?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:28:

Onzin. Jij bent voorstander van gedwongen verandering. Er zijn vele zaken waar er geen verandering in hoeft.



Niet elke verandering is gedwongen. Het leven en de samenleving is nu eenmaal een organisch iets.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:28:

Ja, allemaal witte mensen, genaamd europeanen.



Hoe kom je er op.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:28:

Wat is dit voor onzin? Dus als er een land X is waar al zijn voorouders hebben gewoond, is hetzelfde als iemand die net in dat land is verhuisd? Allebei inheems? Sorry hoor, maar tis gewoon linkse onzin.



Die voorouders zijn niet altijd Nederlander geweest. En ook niet altijd blank.

Maar goed, het ging hier over een burgeroorlog ergens.
Als jij denkt dat er tussen Wit en Zwart een burgeroorlog gaat ontstaan leef je echt een jaar of 70 te laat. Ik geloof ook niet dat dit in het programma van de SGP staat, maar die zal ik er eens op naslaan.

Als er een burgeroorlog zou ontstaan heeft hij te maken met schaarste of geld.
Maar dan is het rijk tegen arm, en dan doet huidskleur er echt niet toe.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:38:

En wat als Sjors niet blank is maar gewoon getint?

En wat als Aziz gewoon Europeaan is en zijn ouders en opa&oma ook? Wat als Aziz Amerikaan is?



Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. Vergeet jouw marokkaanse Aziz en ga op mn punten in. Wat als zij zegt "Ik wil geen relatie met niet-europeanen", is dat erg? Is het erg als een homogene SGP dorp hun dorp zo wilt houden?

De antwoorden van jou horen te beginnen met Ja of Nee. Simpel.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:41:
Niet elke verandering is gedwongen. Het leven en de samenleving is nu eenmaal een organisch iets.



Jawel. Je hebt nog geen antwoord gegeven. Moeten we allemaal dus gedwongen een atheïstische leven hebben?


open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:41:
Die voorouders zijn niet altijd Nederlander geweest. En ook niet altijd blank.



Ga jij nu beweren dat geen enkele blanke europeaan blanke voorouders heeft? Ongelooflijk.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:41:
Maar goed, het ging hier over een burgeroorlog ergens.
Als jij denkt dat er tussen Wit en Zwart een burgeroorlog gaat ontstaan leef je echt een jaar of 70 te laat. Ik geloof ook niet dat dit in het programma van de SGP staat, maar die zal ik er eens op naslaan. Als er een burgeroorlog zou ontstaan heeft hij te maken met schaarste of geld.
Maar dan is het rijk tegen arm, en dan doet huidskleur er echt niet toe.



Nee, deze oorlog gaat tussen de inheemse bewoners van elk land vs de neo marxisten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. Vergeet jouw marokkaanse Aziz en ga op mn punten in. Wat als zij zegt "Ik wil geen relatie met niet-europeanen", is dat erg? Is het erg als een homogene SGP dorp hun dorp zo wilt houden?

De antwoorden van jou horen te beginnen met Ja of Nee. Simpel.



Je weet dat jij mijn vraag met een vraag beantwoordde toch?

Als jouw dochter zegt: “ik wil geen relatie met een niet-europeaan” is dat niet erg.
Maar het is ook niet erg als dat wel het geval is, toch?

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Jawel. Je hebt nog geen antwoord gegeven. Moeten we allemaal dus gedwongen een atheïstische leven hebben?



Nee hoor. Ik ben Atheist maar ik gedij prima naast mijn Marokkaanse buren.
Het een hoeft het ander op 10 meter niet uit te sluiten.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Ga jij nu beweren dat geen enkele blanke europeaan blanke voorouders heeft? Ongelooflijk.



Nee, waar zeg ik dat? Ik zeg dat niet iedere Nederlander blanke voorouders heeft.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Nee, deze oorlog gaat tussen de inheemse bewoners van elk land vs de neo marxisten.



Nou droom lekker verder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Beklag past in het Verbeteringen-onderwerp.

Al vind ik dit geklik en geklaag bij jou doorslaan, iemand gaat zelf over diens eigen inhoud, heeft zijn autonomie en motieven. Ik ga ook niet alles wat jij niet vertelt, beschuldigen zoals gekapitteld "geen inhoud". Vrede onderling is groot goed.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:19:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Oh jawel hoor. Gewoon blanke christenen. Al eeuwen lang. Je hoeft het niet zo complex te maken hoor.



Dat zeg je ook zonder schaamte he, vermoed ik. Ga een geschiedenisboek lezen over de VS en Europa, zou ik zeggen.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Exact, dat is wat die neo marxisten willen. Witte meerderheid uitroeien dmv diversiteit, immigratie, enz.



Joh er is al lang geen “witte meerderheid” meer. Al 30/40 jaar niet meer.
Nou en?

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Hebben inheemse bewoners niet het recht om inheems te blijven als zij dat willen? Moeten zij gedwongen gemengd worden met jan en alleman?



Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?



Nou nee, ik ben wel voorstander van mono-etnische bepalingen in de wet, misschien dat dit jou misleidt om mij een racist te gaan willen noemen, maar ik vind het logisch dat een etnisch-culturele stam zijn eigen waarden en achtergronden heeft, waar dus ook andere levensprincipes en erecodes zijn en er dus meer vreedzaamheid kan zijn. Ik vind het een grondrecht, maar ben gewelddadig doorgespoeld niet zoals Breivik, dat je huisvrede ook doortrekt naar Toen Was Geluk Heel Gewoon. Niet dat de ene etnische andere rechten heeft dan de andere etnische, maar wel dat politieke democratie doorklinkt en dat niet een hele groep wordt opgezadeld met ballast van iemand anders.

https://www.facebook.com/BritishTurkishcitizensUK/videos/299951524375131/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 30 juni 2020 om 20:22:

Beklag past in het Verbeteringen-onderwerp (...)



Beklag?!

Ik maak een poster attent op een soort reacties dat hij kan verwachten.
Die attentie past niet in het 'Verbeteringen topic'. Ik ga er gevoeglijk vanuit dat je dat topic bedoeld. Ik kan er niets anders van maken dan dat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:00:

Ik denk dat geen enkel mens veranderingen positief vindt. Maar die veranderingen gaan nu eenmaal plaatsvinden,



Onzin. Jij bent voorstander van gedwongen verandering. Er zijn vele zaken waar er geen verandering in hoeft.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:00:
en vóór ons hebben die veranderingen ook al 1000x plaatsgevonden. Hoe komen we er op om ons als inheems te beschouwen. Ons land is opgebouwd door de Romeinen, Fransen, Engelsen



Ja, allemaal witte mensen, genaamd europeanen.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:00:
en later ook door de Molukkers, Turken en Marokkanen. Dus ik hoop echt dat we in Nederland niet de discussie aangaan wie nu eigenlijk het inheemse volk is, want historisch gezien maken wij (Nederlanders) echt geen kans op die titel.



Wat is dit voor onzin? Dus als er een land X is waar al zijn voorouders hebben gewoond, is hetzelfde als iemand die net in dat land is verhuisd? Allebei inheems? Sorry hoor, maar tis gewoon linkse onzin.



Je bent een man naar mijn hart. Dat linkse geneuzel van die Gutmenschen die aan geschiedvervalsing doen. Zelfs op dit forum.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:19:
Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?



Maar wat als zij Aziz niet leuk vind en voorkeur geeft aan Bas of Sjors. Zij zegt "Ik wil geen relatie met niet-europeanen", is dat erg? Is het erg als een homogene SGP dorp hun dorp zo wilt houden?



En wat als Sjors niet blank is maar gewoon getint?

En wat als Aziz gewoon Europeaan is en zijn ouders en opa&oma ook? Wat als Aziz Amerikaan is?



Man man wat een opmerkingen. Je weet precies wat hij bedoelt en toch met klinkklare onzin wederom je gelijk willen halen. Volgens jou theorieën zijn Denen niet blank maar zwart. Noren gele mensen met spleetogen. Jan een Marokkaan Mustapha een rasechte Zweed etc..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 juni 2020 om 21:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:19:
Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?



Maar wat als zij Aziz niet leuk vind en voorkeur geeft aan Bas of Sjors. Zij zegt "Ik wil geen relatie met niet-europeanen", is dat erg? Is het erg als een homogene SGP dorp hun dorp zo wilt houden?



En wat als Sjors niet blank is maar gewoon getint?

En wat als Aziz gewoon Europeaan is en zijn ouders en opa&oma ook? Wat als Aziz Amerikaan is?



Man man wat een opmerkingen. Je weet precies wat hij bedoelt en toch met klinkklare onzin wederom je gelijk willen halen. Volgens jou theorieën zijn Denen niet blank maar zwart. Noren gele mensen met spleetogen. Jan een Marokkaan Mustapha een rasechte Zweed etc..



Hoe kóm je er op.

Ik weet inderdaad wat hij bedoeld, want het topic van een witte straat vol rasechte Ariërs was ik niet vergeten.

Het enige wat ik onzin vind (en dat mag ik) is de term "inheemsen".
Alsof wij de allereerste bewoners van Europa waren, en Nederland in het bijzonder.

Echt totale onzin.

En wat ik eigenlijk nog een grotere onzin vindt is dat ras gekoppeld wordt aan een burgeroorlog in Europa. En let op, een burgeroorlog kun je winnen, maar ook verliezen. En de kans dat een burgeroorlog een blank/wit Europa oplevert is echt 0.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 juni 2020, 21:23:25.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 30 juni 2020 om 20:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 juni 2020 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 18:02:

Potter, je reageert nauwelijks op mn punten. (...)



Welkom bij de club.

Wen er maar vast aan. Het zal niet de laatste keer zijn.



Beklag past in het Verbeteringen-onderwerp.

Al vind ik dit geklik en geklaag bij jou doorslaan, iemand gaat zelf over diens eigen inhoud, heeft zijn autonomie en motieven. Ik ga ook niet alles wat jij niet vertelt, beschuldigen zoals gekapitteld "geen inhoud". Vrede onderling is groot goed.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 30 juni 2020 om 17:19:

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Oh jawel hoor. Gewoon blanke christenen. Al eeuwen lang. Je hoeft het niet zo complex te maken hoor.



Dat zeg je ook zonder schaamte he, vermoed ik. Ga een geschiedenisboek lezen over de VS en Europa, zou ik zeggen.

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Exact, dat is wat die neo marxisten willen. Witte meerderheid uitroeien dmv diversiteit, immigratie, enz.



Joh er is al lang geen “witte meerderheid” meer. Al 30/40 jaar niet meer.
Nou en?

open/sluit de onderstaande quote:

NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 17:10:

Hebben inheemse bewoners niet het recht om inheems te blijven als zij dat willen? Moeten zij gedwongen gemengd worden met jan en alleman?



Gedwongen?

Als jouw dochter Aziz een leuke vent vindt en hij is goed voor haar. Wordt zij dan gedwongen?



Nou nee, ik ben wel voorstander van mono-etnische bepalingen in de wet, misschien dat dit jou misleidt om mij een racist te gaan willen noemen, maar ik vind het logisch dat een etnisch-culturele stam zijn eigen waarden en achtergronden heeft, waar dus ook andere levensprincipes en erecodes zijn en er dus meer vreedzaamheid kan zijn. Ik vind het een grondrecht, maar ben gewelddadig doorgespoeld niet zoals Breivik, dat je huisvrede ook doortrekt naar Toen Was Geluk Heel Gewoon. Niet dat de ene etnische andere rechten heeft dan de andere etnische, maar wel dat politieke democratie doorklinkt en dat niet een hele groep wordt opgezadeld met ballast van iemand anders.

https://www.facebook.com/BritishTurkishcitizensUK/videos/299951524375131/link



Luigi, ik ben een beetje in verwarring. Reageer je nu in een antwoord van mij aan NrNl?

Desalniettemin vindt ook ik dat iedere "etnische-culturele stam" zoals jij het noemt uiteraard een andere achtergrond heeft. Maar er is niets te bedenken waarom dat niet gewoon samen zou gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Voorspellingen voor het nieuwe decennium