LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
Favoriete opstelling: geen
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 00:18:
Gelukkig hoeft Fier Koen dan niet een hele selectie aan namen te zien en dan maar teruggebracht een samenstelling ervan maken van maar een elftal namen. Anders had hij zijn reglementaire rol niet begrepen , nu gelukkig niet zijn werk.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 25 juni 2020 om 00:37:
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 00:18:
Gelukkig hoeft Fier Koen dan niet een hele selectie aan namen te zien en dan maar teruggebracht een samenstelling ervan maken van maar een elftal namen. Anders had hij zijn reglementaire rol niet begrepen , nu gelukkig niet zijn werk.
Het lukt me helaas niet om bovenstaande woorden in een volgorde te plaatsen waardoor de tekst leesbaar en begrijpelijk wordt.
Excuus voor een eventueel verkeerde intepretatie en dito reactie. Ik kan wel iets met de trefwoorden 'gelukkig', 'selectie', 'elftal' en 'werk'.
Het lukt mij al jaren niet om vanuit de selectie een favoriet elftal op te stellen met spelers die voldoen aan mijn kwaliteitseisen.
Dan is het inderdaad gelukkig dat het mijn werk niet is, om zonder inkoopbevoegdheid, een opstelling te maken. Ik krijg er geen 11 aan de aftrap.
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 00:50:
Is je vergeven.
Ben benieuwd hoe veel en welke spelers uit de huidige selectie voor jou wel volstaan voor een aan te leggen favoriet elftal. (...)
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 01:33:
Sorry, alledrie zijn verre van ooit de internationale top. Had wel iets anders verwacht, Onana Neres Antony.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
De verwarring bij mij komt door deze quote van jou
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 25 juni 2020 om 01:14:
In mijn favoriete opstelling staan er drie om het aan te vullen tot elf:
Promes, Martinez en Mazraoui. Blind is een twijfelgeval. Zijn traagheid staat mij niet aan.
Andere selectiespelers zijn in deze niet relevant. Betere alternatieven had ik vanzelfsprekend opgesteld.
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 02:23:
De verwarring bij mij komt door deze quote van jou
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 25 juni 2020 om 01:14:
In mijn favoriete opstelling staan er drie om het aan te vullen tot elf:
Promes, Martinez en Mazraoui. Blind is een twijfelgeval. Zijn traagheid staat mij niet aan.
Andere selectiespelers zijn in deze niet relevant. Betere alternatieven had ik vanzelfsprekend opgesteld.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
NietRechtsNietLinks
Fan van Ajax
Forumreacties: 42
Reg.: 11 mei 2020
Vak: -
Forumreacties: 4.059
Reg.: 26 augustus 2004
open/sluit de onderstaande quote:NietRechtsNietLinks schreef op 26 juni 2020 om 08:10:
Verwachting binnen enkele jaren: burgeroorlog VS
open/sluit de onderstaande quote:renemar schreef op 26 juni 2020 om 08:27:
Niet alleen daar. Ook in Europa. Zal zoals heel vaak mss. wat langer duren voordat hij uitbreekt.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 26 juni 2020 om 12:05:
Niet alleen daar. Ook in Europa. Zal zoals heel vaak mss. wat langer duren voordat hij uitbreekt.
Kun je ook voorspellen waar hij ontstaat?
open/sluit de onderstaande quote:renemar schreef op 26 juni 2020 om 12:35:
(...) Je kunt imo de wens van miljoenen mensen niet gewoon negeren. (...)
Geen lid meer
Er zijn wel meer groepen van "miljoenen mensen met een mening", en elk van die groepen menen oprecht dat alleen zij vechten voor (hun) goede zaak.
En of het miljoenen zijn waag ik trouwens sterk te betwijfelen. Die gast van Viruswaanzin is de zoon van de Krottenkoning in Den Haag (die had het toch al niet op de staat), en een 'gewone' dansleraar die nu toevallig activist is, is het ook niet. Hij was/is ook al een jaar of 11 voorman van The Ocupy, een beweging die zich vnl tegen het Koningshuis richt. Demonstreren zit hem in zijn bloed klaarblijkelijk.
Momenteel lijkt het er op of er verschillende groepjes opgaan in een een grotere groep. Met hetzelfde doel (het omver brengen van de democratie, want zij kunnen dat zelf wel even beter inrichten) maar wel met allemaal totaal verschillende motieven. Plus, je hebt een hele grote groep boeroepsdemonstranten die gewoon gericht kijken waar er gedemonstreerd kan worden.
Dus ik heb geen idee of het miljoenen zijn. Misschien zijn het er wel 5000 met 200 verschillende social media accounts.
Al die demonstraties maken trouwens ook geen zier uit.
Ik ben ook niet zo bang voor het uitbreken van een burgeroorlog. Er zijn namelijk ook (Europa- en in NL) gewon ook heel veel miljoenen mensen die het echt prima vinden.
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 26 juni 2020 om 16:58:
Er zijn wel meer groepen van "miljoenen mensen met een mening", en elk van die groepen menen oprecht dat alleen zij vechten voor (hun) goede zaak.
En of het miljoenen zijn waag ik trouwens sterk te betwijfelen. Die gast van Viruswaanzin is de zoon van de Krottenkoning in Den Haag (die had het toch al niet op de staat), en een 'gewone' dansleraar die nu toevallig activist is, is het ook niet. Hij was/is ook al een jaar of 11 voorman van The Ocupy, een beweging die zich vnl tegen het Koningshuis richt. Demonstreren zit hem in zijn bloed klaarblijkelijk.
Momenteel lijkt het er op of er verschillende groepjes opgaan in een een grotere groep. Met hetzelfde doel (het omver brengen van de democratie, want zij kunnen dat zelf wel even beter inrichten) maar wel met allemaal totaal verschillende motieven. Plus, je hebt een hele grote groep boeroepsdemonstranten die gewoon gericht kijken waar er gedemonstreerd kan worden.
Dus ik heb geen idee of het miljoenen zijn. Misschien zijn het er wel 5000 met 200 verschillende social media accounts.
Al die demonstraties maken trouwens ook geen zier uit.
Ik ben ook niet zo bang voor het uitbreken van een burgeroorlog. Er zijn namelijk ook (Europa- en in NL) gewon ook heel veel miljoenen mensen die het echt prima vinden.
Dit bericht is gewijzigd op 27 juni 2020, 09:02:49.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.069
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 26 juni 2020 om 12:05:
Kun je ook voorspellen waar hij ontstaat?
Geen lid meer
En die rellen in Frankrijk? Die hebben helemaal niets te maken met Corona of BLM.
De nieuwe Franse arbeidswetgeving is debet aan de start van de protesten. Die maakt het voor werkgevers onder andere mogelijk mensen makkelijker te ontslaan en tevens leidt de wet tot lagere ontslagvergoedingen. Ook kunnen werkgevers flexibeler werktijden invoeren.
Dat is grappig om te weten. Dus hier (in NL) strijden we tegen de coronamaatregelen want die trekken de economie omver. De middenstanders hier in Nederland strijden al jaren voor een soepeler beleid om flexwerkers in dienst te nemen en vaste medewerkers makkelijker te ontslaan. Dat is precies wat de Franse wet nou juist inhoudt en waar de Franse bevolking tegen protesteert. Precies andersom dus dan hier.
Er zit dus geen enkel raakvlak tussen de relletjes in Frankrijk en Nederland.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Een zeker profeet hoort te zorgen voor een liefdevol zelfrespect van buitenom juist menige omgevingen.
Historiebeduidende kennis om beschavingen bevorderd te maken, is ruiterlijk aanwezig.
De inzet voor iederpartijdige toewijding hoort opgeknapt te worden.
Dat zijn we als mensen aan elkaars eigene standen verplicht.
Overlevingsvaardigheden vormen niet genoeg meerwaarde, er komen verduurzamingsvaardigheden bij om de hoek kijken.
NietRechtsNietLinks
Fan van Ajax
Forumreacties: 42
Reg.: 11 mei 2020
Zolang we op deze neo marxistische weg zitten zal het op een gegeven moment toch clashen. De inheemse bewoners in Europa/VS die conservatief zijn zullen het niet pikken. En hun vertrouwen in al die rechtse partijen zal met de dag minder worden aangezien die ook dezelfde weg bewandelen maar op een slomere tempo.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:NietRechtsNietLinks schreef op 30 juni 2020 om 13:31:
Zolang we op deze neo marxistische weg zitten zal het op een gegeven moment toch clashen. De inheemse bewoners in Europa/VS die conservatief zijn zullen het niet pikken. En hun vertrouwen in al die rechtse partijen zal met de dag minder worden aangezien die ook dezelfde weg bewandelen maar op een slomere tempo.
Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Voorspellingen voor het nieuwe decennium