Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Voorspellingen voor het nieuwe decennium

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 21 juni 2020 om 17:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 januari 2020 om 20:37:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 07 januari 2020 om 20:19:

(...)

Ik gooi er gewoon eens een vrolijk bericht in, als het Nederlands voetbal elftal een goede rechts- en linksback kan vinden, plus een top doelman dan worden wij een keer Europees of Wereldkampioen in de komende 10 jaar. Louis van Gaal als trainer graag :)



Ik hoop dat ze de "Duitse winnaarsmentaliteit" eens vinden ...



Ik trek mijn voorspelling over EK of WK winst in, er heerst helemaal geen mentaliteit meer. Ze willen met fluwelen handschoentjes behandeld worden. Geen ene coach kan de mayonaise generatie managen want er breekt bij het minste of geringste de pleuris uit. Als men zaken post op social media raken ze helemaal de weg kwijt. Die Babel is van het weekend aan het bekvechten geweest met zijn volgers op twitter.....

Wel grappig dat onze coach achter het elftal staat waar hij zelf in 88 zijn kont afveegde met het shirt van Olaf Thon. Thon heeft er nooit veel ophef van gemaakt maar correct vond hij het niet. Hij begrijpt dat je soms wel eens wat doet in emotie. Franz ging nb. het elftal nog feliciteren in de spelersbus.



Klopt helemaal.

 

+1/-0

Met Sontje Hansen komt een onwijs ongekend talent eraan. Nederland gaat zeker wel een EK of WK winnen in de komende 5 jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 22 juni 2020 om 13:09:

Met Sontje Hansen komt een onwijs ongekend talent eraan. Nederland gaat zeker wel een EK of WK winnen in de komende 5 jaar.



Vanavond nog! Op de PlayStation.

Halsema doet trouwens moeilijk over de rondvaart. Dat gaat waarschijnlijk niet lukken, denk ik.

 

+1/-0

De PlayStation heb ik 15 jaar geleden voor het laatst aangeraakt, louter pulpueus en niet interessant. Om diezelfde reden moet men haar nooit aanraken. Wat een gedrocht van een ambtelijk functionaris, gedoogd uit puur synthetische beschaving in Amsterdam, het antoniem van rechtsgelijkheid is Femke Halsema.

Jammer dat je over toffe eigen jeugd zo sarcastisch bent, duidelijk dat je nooit jezelf inzet voor de groepen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 24 juni 2020 om 14:22:

Jammer dat je over toffe eigen jeugd zo sarcastisch bent, duidelijk dat je nooit jezelf inzet voor de groepen.



Ik ben helemaal niet sarcastisch over de toffe eigen jeugd. Maar als je van de toffe eigen jeugd prestaties verwacht/eist die vereist zijn bij het eerste elftal, mis je kennis over de mogelijkgeden en onmogelijkheden van toffe eigen jeugd.

En dat vind ik merkwaardig. Je hoeft nl. geen 'geleerde' te zijn om dat in te zien. De geschiedenis met bijbehorende statistieken is duidelijk.
Raymond Verheijen zal ook informatie hebben.

Ik ben trouwens jeugdtrainer. Ik heb wel een bepaald beeld van toffe eigen jeugd in verhouding tot toffe volwassenen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 24 juni 2020 om 14:22:
de groepen.


En wie bedoel je daarmee, uit jouw tekst afleidend kunnen dat play station players zijn tot zusters van Halsema....

Wees eens duidelijk man!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 24 juni 2020 om 20:22:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 24 juni 2020 om 14:22:
de groepen.


En wie bedoel je daarmee, uit jouw tekst afleidend kunnen dat play station players zijn tot zusters van Halsema....

Wees eens duidelijk man!



Wat hij bedoeld met groepen? De eigen jeugd. Dat is best duidelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 20:19:

Ik ben helemaal niet sarcastisch over de toffe eigen jeugd. Maar als je van de toffe eigen jeugd prestaties verwacht/eist die vereist zijn bij het eerste elftal, mis je kennis over de mogelijkgeden en onmogelijkheden van toffe eigen jeugd.



Wat een onzin.

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 20:19:

En dat vind ik merkwaardig. Je hoeft nl. geen 'geleerde' te zijn om dat in te zien. De geschiedenis met bijbehorende statistieken is duidelijk.



Dat vind ik weer merkwaardig. Want bij een aankoop geldt bij jou alleen zijn laatste seizoen, en gooi je statistieken juist weer overboord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:31:

Wat hij bedoeld met groepen? De eigen jeugd. Dat is best duidelijk.



Waarom ga je iets 'groepen' noemen, als je met de term 'de eigen jeugd' geheel duidelijk kunt zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:31:

Wat hij bedoeld met groepen? De eigen jeugd. Dat is best duidelijk.



Waarom ga je iets 'groepen' noemen, als je met de term 'de eigen jeugd' geheel duidelijk kunt zijn?



Vindt ik niet zo'n punt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:31:

Wat hij bedoeld met groepen? De eigen jeugd. Dat is best duidelijk.



Waarom ga je iets 'groepen' noemen, als je met de term 'de eigen jeugd' geheel duidelijk kunt zijn?



Vindt ik niet zo'n punt.


Vind ik is het, zonder t..... Gratis tip.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 24 juni 2020 om 21:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:31:

Wat hij bedoeld met groepen? De eigen jeugd. Dat is best duidelijk.



Waarom ga je iets 'groepen' noemen, als je met de term 'de eigen jeugd' geheel duidelijk kunt zijn?



Vindt ik niet zo'n punt.


Vind ik is het, zonder t..... Gratis tip.



Vind ik ook niet zo'n punt. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:34:

Dat vind ik weer merkwaardig. Want bij een aankoop geldt bij jou alleen zijn laatste seizoen, en gooi je statistieken juist weer overboord.



Waarom vergelijk jij twee heel verschillende dingen? En haal je er iets bij wat helemaal niet met elkaar te vergelijken is en plaats je zaken voor de zoveelste keer helemaal uit de context?

Kwaliteiten en tekortkomingen van een jonge of jeugdspeler hebben niets met een aankoop te maken en een gelijksoortige beoordeling m.b.v. statistieken slaat nergens op.

 

+1/-0

Nou je serveert jeugdspelers af op basis van statistieken, maar Stekelenburg is zo goed als zijn laatste seizoen?

Ik vind het allebei onzin. Los van elkaar ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:56:

Nou je serveert jeugdspelers af op basis van statistieken, maar Stekelenburg is zo goed als zijn laatste seizoen? (...)



Ik heb duidelijk verwoord wat ik er van vind en hoe ik het beoordeel.
Als jij daar een andere intepretatie aan geeft moet je dat niet naar mij terug koppelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:56:


Ik vind het allebei onzin. Los van elkaar ook.


Stoere praat zonder enige onderbouwing. Grappig man jullie willen alles kapen, maar onderbouwing ho maar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 21:56:

Nou je serveert jeugdspelers af op basis van statistieken, maar Stekelenburg is zo goed als zijn laatste seizoen? (...)



Ik heb duidelijk verwoord wat ik er van vind en hoe ik het beoordeel.
Als jij daar een andere intepretatie aan geeft moet je dat niet naar mij terug koppelen.



Zeker!

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 juni 2020 om 11:26:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 23 juni 2020 om 08:35:

(...) ik vind Stekelenburg gewoon een degelijke keeper. Zeker geen onvoldoende.



Waar is dat op gebaseerd? Op zijn laatste jaar Everton?
Want dat vind ik bepalend.



De statistieken van Stekelenburg zijn voor een tweede keeper best aardig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 22:26:

De statistieken van Stekelenburg zijn voor een tweede keeper best aardig.



" Best aardig" ... :denk

Hoe moet ik dat intepreteren?
Hoe moet een club het intepreteren als een scout dat in een rapport formuleert?

Als ze het als een "6" zien is het niet goed genoeg. Als ze het als een "8" zien is de kans op een miskoop groot.

Bij cruciale keuzes en beslissingen is duidelijkheid vereist.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 22:54:

Als ze het als een "6" zien is het niet goed genoeg. Als ze het als een "8" zien is de kans op een miskoop groot.



Dat is lastig om voor mij te beoordelen. Ik moet afgaan op hetgeen jij betitelt als 'niet goed genoeg' of een 'miskoop'.

Maar het punt waar ik dan mee zit, is dat jij niet bij de staf zit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 juni 2020 om 22:58:

Maar het punt waar ik dan mee zit, is dat jij niet bij de staf zit.



Ah, daar hebben we een overeenkomst. Met dat punt zit ik ook.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Voorspellingen voor het nieuwe decennium