Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 60 61 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 04 januari 2022 om 11:45:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 januari 2022 om 10:58:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 03 januari 2022 om 23:34:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 januari 2022 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 02 januari 2022 om 18:14:




''We doen het voor de volksgezondheid.'' :D



Wederom een schandalig optreden van de politie en zeker ook Marechaussee. Uit het niets werd er met de wapenstok geslagen en honden ingezet.
Mensen zijn bewust in de val gelokt. Eerst toelaten op het Museumplein en nog geen uur later moesten ze het verlaten via de van Baerlestraat, alwaar de ME hun stond op te wachten.
Aan de achterkant werd het ook afgesloten. Diverse mensen gesproken die daar zijn geweest en allemaal hetzelfde verhaal.

Als het een demonstratie was geweest van bijvoorbeeld BLM dan was het toegestaan.

Het hele verhaal van de ME die zou gaan staken is gewoon doorgestoken kaart. En onze regering maar andere landen de maat nemen over dictatuur.

Halsema is wederom een wolf in schaapskleren gebleken. Eng en gevaarlijk mens.


De versplinterde jongetjes met denkbeeldige vijanden "genaamd Antifa" waren toch weer lastig?



Leg eens uit. Dit begrijp ik niet.


Tijdens de demonstratie in Amsterdam gooide een groepje van ca. 12-13 Antifa aanhangers een verfbom tegen de deur van het kantoor van FvD aan. Dit alles werd gadegeslagen door een politieagent die helemaal geen actie ondernam. Vervolgens mochten ze ongestoord naar het Westerpark om hun eigen demonstratie vervolg te geven.

Dat Antifa is er alleen maar op uit om te rellen (het liefst met veel geweld), zijn een soort moderne voetbal hooligans. Ze moeten de fascisme bubbel in stand houden anders bestaan ze niet. Dus ze moeten regelmatig negatief in het nieuws komen om denkbeeldige (nieuwe) vijanden te creëren.



Dat klopt helemaal. Antifa is heilig bij Halsema en de corrupte Amsterdamse politie. De zgn driehoek organiseert haar eigen feestje om de goedwillende demonstranten te framen en uit te dagen.
Langs de route stonden gewoon pallets met stenen klaar om de corona demonstranten te verleiden deze te pakken en te gebruiken als 'wapen'. Pallets die klaargezet zijn in opdracht van Halsema. Ik heb diverse foto's gezien en het tevens gehoord van demonstranten die daar waren.
De romeo's begonnen weer met rotzooi te trappen, zodat het escaleerde.

 

+4/-0

Onvoorstelbaar dat dit onderzoek nog niet gestart is. Kan maar één ding betekenen dat men iets onder de pet wil houden of bang is voor de conclusie. En dit vervolgens het hele beleid op losse schroeven zet. Ik denk het laatste.

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/opinie-onderzoek-naar-oversterfte-dient-nu-eindelijk-ter-hand-te-worden-genomen~b50376c9/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=copylink&fbclid=IwAR0VhK8zRg8dZ
KGlSArBmxq4ib8pfXnkbDiZJbtJWnF_G0fPiWgrFa7M3Xo
link

 

+2/-0

Het wordt tijd voor harde acties tegen dit achterlijke beleid. Alles gaat kapot, als het al niet kapot is, door Het RIVM, het OMT en de dwazen in Den Haag.
Overigens worden er harde acties voorbereid. Het land 3 dagen volledig plat leggen. Ik verheug me erop. Niets meer te verliezen. Bedrijven staan op kiepen en iedereen eruit.

https://www.maurice.nl/2022/01/05/zo-houdt-het-omt-ons-voortdurend-in-gijzeling/?fbclid=IwAR2Fc3RgMYnOj9PxCoZuu2f41bhiYgPwOduQkz7QWccc9uCX9SSP0c9FmAolink

 

+2/-0

Ik kan begrip opbrengen voor lockdowns en andere (proportionele) maatregelen als de situatie daarom vraagt. Naar mijn mening is dat nu niet meer het geval. Omikron is zwaar overschat door onze "experts" en we zijn dan ook het enige Europese land in lockdown. En dat is niet omdat we het beter zien dan de rest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 januari 2022 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 02 januari 2022 om 18:14:




''We doen het voor de volksgezondheid.'' :D



Wederom een schandalig optreden van de politie en zeker ook Marechaussee. Uit het niets werd er met de wapenstok geslagen en honden ingezet.
Mensen zijn bewust in de val gelokt. Eerst toelaten op het Museumplein en nog geen uur later moesten ze het verlaten via de van Baerlestraat, alwaar de ME hun stond op te wachten.
Aan de achterkant werd het ook afgesloten. Diverse mensen gesproken die daar zijn geweest en allemaal hetzelfde verhaal.



Politie begrijpt nog niet dat deze idioterie uiteindelijk ook voor hun slecht uit zal pakken. Wat zullen ze zich straks gebruikt voelen, net als ieder ander persoon die nu zit te zwijgen of te juichen en te lachen dat ''wappies'' in Amsterdam pak slaag kregen en vrijwel overal (straks nog meer met het G2-systeem) worden uitgesloten.

Veel mensen komen nog wel aan de beurt, want een zat mensen hebben een grens. Wil je bijvoorbeeld geen booster? Gefeliciteerd, je bent een ''wappie'' en hoort bij het grof vuil.

Trudeau vraagt zich af of men ongevaccineerde mensen wel moet tolereren en noemt ongevaccineerde mensen racisten en vrouwenhaters. Macron vind ongevaccineerde mensen niet-burgers en zegt dat hij het leven van ongevaccineerde mensen zuur zal gaan maken. Hugo de Jonge weet waar ongevaccineerde mensen wonen.

Die lui zijn echt helemaal van het padje af. En waarom zouden ze dit soort dingen niet zeggen over mensen die de booster niet willen? Er is namelijk geen weg terug meer voor de zittende macht.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 januari 2022, 15:43:33.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 05 januari 2022 om 14:27:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 januari 2022 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 02 januari 2022 om 18:14:




''We doen het voor de volksgezondheid.'' :D



Wederom een schandalig optreden van de politie en zeker ook Marechaussee. Uit het niets werd er met de wapenstok geslagen en honden ingezet.
Mensen zijn bewust in de val gelokt. Eerst toelaten op het Museumplein en nog geen uur later moesten ze het verlaten via de van Baerlestraat, alwaar de ME hun stond op te wachten.
Aan de achterkant werd het ook afgesloten. Diverse mensen gesproken die daar zijn geweest en allemaal hetzelfde verhaal.



Politie begrijpt nog niet dat deze idioterie uiteindelijk ook voor hun slecht uit zal pakken. Wat zullen ze zich straks gebruikt voelen, net als ieder ander persoon die nu zit te zwijgen of te juichen en te lachen dat ''wappies'' in Amsterdam pak slaag kregen en vrijwel overal (straks nog meer met het G2-systeem) worden uitgesloten.

Veel mensen komen nog wel aan de beurt, want een zat mensen hebben een grens. Wil je bijvoorbeeld geen booster? Gefeliciteerd, je bent een ''wappie'' en hoort bij het grof vuil.

Trudeau vraagt zich af of men ongevaccineerde mensen wel moet tolereren en noemt ongevaccineerde mensen racisten en vrouwenhaters. Macron vind ongevaccineerde mensen niet-burgers en zegt dat hij het leven van ongevaccineerde mensen zuur zal gaan maken. Hugo de Jonge weet waar ongevaccineerde mensen wonen.

Die lui zijn echt helemaal van het padje af. En waarom zouden ze dit soort dingen niet zeggen over mensen die de booster niet willen? Er is namelijk geen weg terug meer voor de zittende macht.



Duidelijke taal en helemaal mee eens. Mensen met een vaste baan die niet bedreigt worden in hun inkomen en verder een saai leventje hebben zal het voorlopig nog niet boeien. Maar wacht maar dat je drie tot vier keer per jaar een gif booster moet gaan halen dan gaat ook bij een groot gedeelte van hun het tij keren.

Kijk maar naar Israël waar het ondanks 2 prikken en een booster steeds verder oploopt. Deze mensen worden ook nog zieker dan de niet gevaccineerden. Ook dat tij is aan het keren.

Ken al aardig wat mensen die niet of nauwelijks ziek waren, maar na de vaccinatie is dat wel anders. Ze raken besmet met corona, griep en verkoudheidsklachten.

Maar gelukkig wij zijn wappies :D :D

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 05 januari 2022 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 05 januari 2022 om 14:27:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 januari 2022 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 02 januari 2022 om 18:14:




''We doen het voor de volksgezondheid.'' :D



Wederom een schandalig optreden van de politie en zeker ook Marechaussee. Uit het niets werd er met de wapenstok geslagen en honden ingezet.
Mensen zijn bewust in de val gelokt. Eerst toelaten op het Museumplein en nog geen uur later moesten ze het verlaten via de van Baerlestraat, alwaar de ME hun stond op te wachten.
Aan de achterkant werd het ook afgesloten. Diverse mensen gesproken die daar zijn geweest en allemaal hetzelfde verhaal.



Politie begrijpt nog niet dat deze idioterie uiteindelijk ook voor hun slecht uit zal pakken. Wat zullen ze zich straks gebruikt voelen, net als ieder ander persoon die nu zit te zwijgen of te juichen en te lachen dat ''wappies'' in Amsterdam pak slaag kregen en vrijwel overal (straks nog meer met het G2-systeem) worden uitgesloten.

Veel mensen komen nog wel aan de beurt, want een zat mensen hebben een grens. Wil je bijvoorbeeld geen booster? Gefeliciteerd, je bent een ''wappie'' en hoort bij het grof vuil.

Trudeau vraagt zich af of men ongevaccineerde mensen wel moet tolereren en noemt ongevaccineerde mensen racisten en vrouwenhaters. Macron vind ongevaccineerde mensen niet-burgers en zegt dat hij het leven van ongevaccineerde mensen zuur zal gaan maken. Hugo de Jonge weet waar ongevaccineerde mensen wonen.

Die lui zijn echt helemaal van het padje af. En waarom zouden ze dit soort dingen niet zeggen over mensen die de booster niet willen? Er is namelijk geen weg terug meer voor de zittende macht.



Kijk maar naar Israël waar het ondanks 2 prikken en een booster steeds verder oploopt. Deze mensen worden ook nog zieker dan de niet gevaccineerden. Ook dat tij is aan het keren.



Zijn ze daar al niet sinds december begonnen aan de vierde prik?

 

+1/-0

Al heel wat jaartjes niet meer op dit forum gediscussieerd, maar ik zie dat er weer genoeg ontwikkelingswerk ligt. Lees hierboven een partij onzin, waar de dansleraar zich nog voor zou schamen. Poeh, ik weet niet waar te beginnen.

 

+3/-3

open/sluit de onderstaande quote:

BillyTheKid schreef op 05 januari 2022 om 21:06:

Al heel wat jaartjes niet meer op dit forum gediscussieerd, maar ik zie dat er weer genoeg ontwikkelingswerk ligt. Lees hierboven een partij onzin, waar de dansleraar zich nog voor zou schamen. Poeh, ik weet niet waar te beginnen.


Zwakke post, wijzen en dan weer onder je steen kruipen, kun je beter je mond houden.

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

BillyTheKid schreef op 05 januari 2022 om 21:06:

Al heel wat jaartjes niet meer op dit forum gediscussieerd, maar ik zie dat er weer genoeg ontwikkelingswerk ligt. Lees hierboven een partij onzin, waar de dansleraar zich nog voor zou schamen. Poeh, ik weet niet waar te beginnen.



Begin eens om wat punten op te sommen.
Bepalen we daarna een volgorde.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 januari 2022 om 22:30:

open/sluit de onderstaande quote:

BillyTheKid schreef op 05 januari 2022 om 21:06:

Al heel wat jaartjes niet meer op dit forum gediscussieerd, maar ik zie dat er weer genoeg ontwikkelingswerk ligt. Lees hierboven een partij onzin, waar de dansleraar zich nog voor zou schamen. Poeh, ik weet niet waar te beginnen.



Begin eens om wat punten op te sommen.
Bepalen we daarna een volgorde.


Het is een beetje ziek geworden hiero, degene waar het om gaat, kan zich eigen niet eens verdedigen. Tackle krijgt gewoon rood, zonder iets te provoceren. Echt een leuke site geworden.

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 05 januari 2022 om 22:10:

open/sluit de onderstaande quote:

BillyTheKid schreef op 05 januari 2022 om 21:06:

Al heel wat jaartjes niet meer op dit forum gediscussieerd, maar ik zie dat er weer genoeg ontwikkelingswerk ligt. Lees hierboven een partij onzin, waar de dansleraar zich nog voor zou schamen. Poeh, ik weet niet waar te beginnen.


Zwakke post, wijzen en dan weer onder je steen kruipen, kun je beter je mond houden.



Oh, vond je het geen leuke teaser? :) En dacht je dat ik het hierbij zou laten? ik moest oprecht even nadenken waar te beginnen.

Laten we beginnen met dit gebazel:

open/sluit de onderstaande quote:


Langs de route stonden gewoon pallets met stenen klaar om de corona demonstranten te verleiden deze te pakken en te gebruiken als 'wapen'. Pallets die klaargezet zijn in opdracht van Halsema. Ik heb diverse foto's gezien en het tevens gehoord van demonstranten die daar waren.



Een simpel rondje internet en je ziet dat complotwappies over de hele wereld al jaren bij tientallen demonstraties roepen dat er "toevallig pallets stenen langs de route stonden". Conclusie: dit is een van de stokpaardjes van wereldwijde wappies, nepnieuws waarmee ze nieuwe wappies werven.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 05 januari 2022 om 22:56:

Het is een beetje ziek geworden hiero, degene waar het om gaat, kan zich eigen niet eens verdedigen. Tackle krijgt gewoon rood, zonder iets te provoceren. Echt een leuke site geworden.



Aah, hij heeft al rood. We hebben een meningsverschilletje. Jij vindt het ziek dat hij rood kreeg. Ik vind het superlogisch!

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

BillyTheKid schreef op 05 januari 2022 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 05 januari 2022 om 22:56:

Het is een beetje ziek geworden hiero, degene waar het om gaat, kan zich eigen niet eens verdedigen. Tackle krijgt gewoon rood, zonder iets te provoceren. Echt een leuke site geworden.



Aah, hij heeft al rood. We hebben een meningsverschilletje. Jij vindt het ziek dat hij rood kreeg. Ik vind het superlogisch!


We will meet again ;) (zo moeilijk is dat niet met *****).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 05 januari 2022 om 22:56:

Het is een beetje ziek geworden hiero, degene waar het om gaat, kan zich eigen niet eens verdedigen. Tackle krijgt gewoon rood, zonder iets te provoceren. Echt een leuke site geworden.



Op het oude forum was er in ieder geval meer openheid.
Daar werd netjes, in een apart topic, vermeld waarom iemand 'rood' had gekregen.
T-bag had/nam destijds die verantwoording.

Renemar heeft nu bijvoorbeeld al heel lang 'rood'. Ik heb geen idee waarom.

Ook werd toen netjes vermeld, dat als bepaalde quotes verwijderd waren, de reden waarom.
Ook die (openbare) uitleg ontbreekt hier en vind ik een gemis. Ook al komt het sporadisch voor.
Als de uitleg in een persoonlijk bericht gestuurd wordt kunnen anderen er geen lering uit trekken.

En wat ik persoonlijk opvallend vind. Ik zit (bijna) dagelijks op dit forum, van de personen die sinds de herstart 'rood' hebben gekregen, heb ik maar 1x de directe aanleiding gelezen.
Ik verbaas me er dan ook steeds over dat ik de quotes, die aanleiding zijn voor 'rood', mis. Ik ga er tenminste vanuit dat ze verwijderd zijn voordat ik ze gelezen heb.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 januari 2022 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 05 januari 2022 om 22:56:

Het is een beetje ziek geworden hiero, degene waar het om gaat, kan zich eigen niet eens verdedigen. Tackle krijgt gewoon rood, zonder iets te provoceren. Echt een leuke site geworden.



Op het oude forum was er in ieder geval meer openheid.
Daar werd netjes, in een apart topic, vermeld waarom iemand 'rood' had gekregen.
T-bag had/nam destijds die verantwoording.

Renemar heeft nu bijvoorbeeld al heel lang 'rood'. Ik heb geen idee waarom.

Ook werd toen netjes vermeld, dat als bepaalde quotes verwijderd waren, de reden waarom.
Ook die (openbare) uitleg ontbreekt hier en vind ik een gemis. Ook al komt het sporadisch voor.
Als de uitleg in een persoonlijk bericht gestuurd wordt kunnen anderen er geen lering uit trekken.

En wat ik persoonlijk opvallend vind. Ik zit (bijna) dagelijks op dit forum, van de personen die sinds de herstart 'rood' hebben gekregen, heb ik maar 1x de directe aanleiding gelezen.
Ik verbaas me er dan ook steeds over dat ik de quotes, die aanleiding zijn voor 'rood', mis. Ik ga er tenminste vanuit dat ze verwijderd zijn voordat ik ze gelezen heb.


Er is maar een persoon die eeuwig rood verdiend, JOE2020 ofzo heet die.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 06 januari 2022 om 00:07:

Er is maar een persoon die eeuwig rood verdiend, JOE2020 ofzo heet die.



Ik dacht gezien te hebben dat hij geen lid meer is.

En als ik de quote van 'Tackle' lees, op bladzijde 58, gepost op 3-12-2021 om 21:11:45, heeft hij onder de naam 'HandvanGod' nog eens opnieuw geprobeerd anderen de les te lezen.

Maar ook die naam heeft inmiddels 'rood'. En ook die reden is mij ontgaan.

En ach, Joe2020 ...
Hij verdraaide veel te vaak quotes van anderen. Legde je woorden in de mond die je niet geschreven had.

En dan viel het mij op dat zijn tegenspelers vaak 'rood' kregen.
Een 'schenenschopper' was het. Ik heb nooit begrepen waarom hij met zijn valse insinuaties weg kwam.

 

+1/-0

En nu weer ontopic

 

+1/-0

Bij Ajax zijn het toch ook clowns dat ze nu alsnog naar huis gaan vanwege corona. Dat kon je toch zien aankomen? PSV en Feyenoord gaan om die reden niet maar Ajax stapt met 68 man een vliegtuig in.
Onvoorstelbaar dom.

 

+1/-0

Misschien beetje naieve gedachte, maar waarom blijven ze daar niet? Zitten toch in soort van bubbel. Nu gaan ze weer naar vrienden en familie en zullen zo ongetwijfeld in Amsterdam gaan trainen en daarbovenop nog even gezellig met elkaar in het vliegtuig... Ik vind het een beetje aparte gang van zaken allemaal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 60 61 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus