AjaciedKevin
Fan van Ajax
Uit: Ergens in Noord-Brabant
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 288
Reg.: 4 februari 2014
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:HeLoadVe schreef op 13 april 2021 om 12:12:
Over die VAR-topic op PSV-site: ik volg die ook al een tijdje. Het is verbazend hoe daar redenen gezocht worden waarom PSV staat waar ze staan: op redelijke afstand achter Ajax. Overigens kunnen ze er bij het PSV-forum op hun Ajax-topic ook wat van.
Er is één intrigantje die aardig tracht op te stoken onder die topics. De stijl van deze intrigant is behoorlijk opzwepend, veel in een sturend-vragende vorm.
De algehele conclusie: iedereen is tegen PSV en haar trainer, vooral de Randstedelijke media en de KNVB. Daar moet iets aan gebeuren, zo tracht hij door te drukken.
De frustratie vanwege het verloren seizoen is inmiddels zo hoog dat men lijstjes aan het maken is van NIET gegeven gele en rode kaarten en WEL gegeven penalty’s. Buiten dat dit moeilijk vergelijkbare feiten zijn waar bovendien iedereen gekleurd naar kan kijken, worden er uiteraard ook onjuiste zaken bij gehaald. Voorbeelden van het eerste: als je veel in het 16 meter-gebied van de tegenstander bent en veel doelpunten maakt heb je uiteraard meer kans op penalty’s mee. De extra gele kaarten van PSV kunnen ook verklaard worden door het betere spel van Ajax en het niet mee tellen van de 2 rode kaarten (= 4 gele kaarten) die Ajax wél heeft en PSV niet. Een voorbeeld van het laatste: het 2e doelpunt tegen Heerenveen. De voet van een Heerenveen verdediger wordt over het hoofd gezien, uiteraard was Klaassen buitenspel en heeft ie de Heerenveen verdediger geduwd.
De druiven blijven zuur in Eindhoven: de hele grote boze buitenwereld is tegen ze. “Tuut-tuut, hallo…” in optima forma!
Vak: -
Forumreacties: 3.313
Reg.: 14 december 2005
Der Weltmeister schijnt weg te willen uit Eindhoven omdat de competitie te slecht is en hij hogerop wil. Dat hij slechts in een handjevol wedstrijden echt van meerwaarde is geweest ten opzichte van wat er al rondliep bij PSV als hij al kon spelen door zijn gebrekkige fysieke gesteldheid is uiteraard slechts een detail
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
Forumreacties: 2.497
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 13 april 2021 om 15:54:
Der Weltmeister schijnt weg te willen uit Eindhoven omdat de competitie te slecht is en hij hogerop wil. Dat hij slechts in een handjevol wedstrijden echt van meerwaarde is geweest ten opzichte van wat er al rondliep bij PSV als hij al kon spelen door zijn gebrekkige fysieke gesteldheid is uiteraard slechts een detail
Forumreacties: 2.922
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 13 april 2021 om 18:30:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 13 april 2021 om 15:54:
Een fitte Mario Götze voegt veel toe aan dit PSV. Echter, hij blijft opnieuw struggelen met zijn fitheid, dus dan kan hij wel naar een betere club en competitie gaan, maar daar zulle ze niet het geduld en dankbaarheid hebben de keren dat hij wél kan spelen.
Leuke troefkaart van Schmidt, maar achteraf gezien heeft PSV er niet veel aan gehad. Het project Schmidt is behoorlijk mislukt. Mvogo in plaats van Unnerstall: geen vooruitgang. Die verdedigende middenvelders: ook niks bijzonders. Max: leuke speler in aanvallend opzicht en voor de vrije trappen, maar verdedigend wel kwetsbaar. Zahavi: doet het dit kalenderjaar naar behoren, maar win je ook niet de oorlog mee.
Ik zie zeker goede kanten en aspecten van project Schmidt en de aanwezigheid van Götze, maar je wint er geen prijzen mee. Fancy, but losing out in the end. PSV deed niet eens mee voor het kampioenschap dit seizoen grofweg gezegd. Ajax heeft geen kind aan dit PSV.
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 13 april 2021 om 18:30:
Ik zie zeker goede kanten en aspecten van project Schmidt en de aanwezigheid van Götze, maar je wint er geen prijzen mee. (...)
Gecondoleerd met het verlies van jullie clubicoon Willy van der Kuijlen.
https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/psv-rouwt-om-overlijden-willy-van-der-kuijlen.htmlink
Forumreacties: 916
Reg.: 27 november 2003
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 13 april 2021 om 17:32:
Hilarisch dat VAR-forum, je krijgt een beeld dat Psv alleen maar onder Ajax staat door alles en iedereen die pro Ajax zouden zijn. Alsof het eigen spel er niet eens toe doet. ;-)
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 10 mei 2021 om 22:29:
Het valt mij vooral op dat als iets te veel 'Ajax' genoemd wordt, hij altijd iets met 'Feijenoord ook' moet roepen.
Bah, dat gespeelde neutraal zijn.
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:
Ja, dat is echt lachwekkend. Bij ESPN slaan ze daar helemaal in door.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 26 mei 2021 om 11:10:
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:
Ja, dat is echt lachwekkend. Bij ESPN slaan ze daar helemaal in door.
Het is onderdeel van de marketing.
En angst op het persoonlijke vlak.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 mei 2021, 12:30:51.
Forumreacties: 2.532
Reg.: 20 juni 2002
Even los van de kwaliteit en of het allemaal doorgaat (Willems heeft zich aangeboden, maar lees nergens dat psv dat wil), zijn dit toch wel weer een bijzondere transfers, waarmee ze toch weer op korte termijn succes lijken te mikken. Een ervaren spits naast je talenten lijkt me prima, maar volgens mij voldoet Zahavi toch best prima inmidddels? Pröpper én van Ginkel lijkt me niet handig. Ze hebben ook nog Götze, die gaat ook richting 30. Er zit allemaal niet heel veel restwaarde aan.open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:
Als ik het goed begrijp wil PSV nu naast Van Ginkel ook Pröpper, De Jong en Willems terughalen? En andere versterkingen komen uit de koker van Schmidt.
open/sluit de onderstaande quote:ernie09 schreef op 26 mei 2021 om 11:44:
Even los van de kwaliteit en of het allemaal doorgaat (Willems heeft zich aangeboden, maar lees nergens dat psv dat wil), zijn dit toch wel weer een bijzondere transfers, waarmee ze toch weer op korte termijn succes lijken te mikken. Een ervaren spits naast je talenten lijkt me prima, maar volgens mij voldoet Zahavi toch best prima inmidddels? Pröpper én van Ginkel lijkt me niet handig. Ze hebben ook nog Götze, die gaat ook richting 30. Er zit allemaal niet heel veel restwaarde aan.open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:
Als ik het goed begrijp wil PSV nu naast Van Ginkel ook Pröpper, De Jong en Willems terughalen? En andere versterkingen komen uit de koker van Schmidt.
Nogmaals, even los van of het echt versterkingen zijn, ik vind het een vreemde strategie.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 26 mei 2021 om 12:05:
Dione de Graaff - Willem II
Pascal Kamperman - De Graafschap (?)
Joep Schreuder - NAC (?)
Sjoerd van Ramshorst - Vitesse (?)
Forumreacties: 2.922
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:ernie09 schreef op 26 mei 2021 om 11:44:
Nogmaals, even los van of het echt versterkingen zijn, ik vind het een vreemde strategie.
Forumreacties: 2.532
Reg.: 20 juni 2002
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 26 mei 2021 om 12:13:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 26 mei 2021 om 12:05:
Dione de Graaff - Willem II
Pascal Kamperman - De Graafschap (?)
Joep Schreuder - NAC (?)
Sjoerd van Ramshorst - Vitesse (?)
Jaja, deze voegen we er aan toe.