Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 61 62 63 64 65

open/sluit de onderstaande quote:

HeLoadVe schreef op 13 april 2021 om 12:12:

Over die VAR-topic op PSV-site: ik volg die ook al een tijdje. Het is verbazend hoe daar redenen gezocht worden waarom PSV staat waar ze staan: op redelijke afstand achter Ajax. Overigens kunnen ze er bij het PSV-forum op hun Ajax-topic ook wat van.

Er is één intrigantje die aardig tracht op te stoken onder die topics. De stijl van deze intrigant is behoorlijk opzwepend, veel in een sturend-vragende vorm.
De algehele conclusie: iedereen is tegen PSV en haar trainer, vooral de Randstedelijke media en de KNVB. Daar moet iets aan gebeuren, zo tracht hij door te drukken.

De frustratie vanwege het verloren seizoen is inmiddels zo hoog dat men lijstjes aan het maken is van NIET gegeven gele en rode kaarten en WEL gegeven penalty’s. Buiten dat dit moeilijk vergelijkbare feiten zijn waar bovendien iedereen gekleurd naar kan kijken, worden er uiteraard ook onjuiste zaken bij gehaald. Voorbeelden van het eerste: als je veel in het 16 meter-gebied van de tegenstander bent en veel doelpunten maakt heb je uiteraard meer kans op penalty’s mee. De extra gele kaarten van PSV kunnen ook verklaard worden door het betere spel van Ajax en het niet mee tellen van de 2 rode kaarten (= 4 gele kaarten) die Ajax wél heeft en PSV niet. Een voorbeeld van het laatste: het 2e doelpunt tegen Heerenveen. De voet van een Heerenveen verdediger wordt over het hoofd gezien, uiteraard was Klaassen buitenspel en heeft ie de Heerenveen verdediger geduwd.

De druiven blijven zuur in Eindhoven: de hele grote boze buitenwereld is tegen ze. “Tuut-tuut, hallo…” in optima forma!



Ik weet precies welk intrigantje je bedoelt :D

Dit zijn we toch gewend van die supporters, ik kan me wel vermaken door dit soort teksten te lezen.

Welkom op het forum!

 

+1/-0

Der Weltmeister schijnt weg te willen uit Eindhoven omdat de competitie te slecht is en hij hogerop wil. Dat hij slechts in een handjevol wedstrijden echt van meerwaarde is geweest ten opzichte van wat er al rondliep bij PSV als hij al kon spelen door zijn gebrekkige fysieke gesteldheid is uiteraard slechts een detail :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 13 april 2021 om 15:54:

Der Weltmeister schijnt weg te willen uit Eindhoven omdat de competitie te slecht is en hij hogerop wil. Dat hij slechts in een handjevol wedstrijden echt van meerwaarde is geweest ten opzichte van wat er al rondliep bij PSV als hij al kon spelen door zijn gebrekkige fysieke gesteldheid is uiteraard slechts een detail :D


Een fitte Mario Götze voegt veel toe aan dit PSV. Echter, hij blijft opnieuw struggelen met zijn fitheid, dus dan kan hij wel naar een betere club en competitie gaan, maar daar zulle ze niet het geduld en dankbaarheid hebben de keren dat hij wél kan spelen.

Leuke troefkaart van Schmidt, maar achteraf gezien heeft PSV er niet veel aan gehad. Het project Schmidt is behoorlijk mislukt. Mvogo in plaats van Unnerstall: geen vooruitgang. Die verdedigende middenvelders: ook niks bijzonders. Max: leuke speler in aanvallend opzicht en voor de vrije trappen, maar verdedigend wel kwetsbaar. Zahavi: doet het dit kalenderjaar naar behoren, maar win je ook niet de oorlog mee.

Ik zie zeker goede kanten en aspecten van project Schmidt en de aanwezigheid van Götze, maar je wint er geen prijzen mee. Fancy, but losing out in the end. PSV deed niet eens mee voor het kampioenschap dit seizoen grofweg gezegd. Ajax heeft geen kind aan dit PSV.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 13 april 2021 om 18:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 13 april 2021 om 15:54:

Der Weltmeister schijnt weg te willen uit Eindhoven omdat de competitie te slecht is en hij hogerop wil. Dat hij slechts in een handjevol wedstrijden echt van meerwaarde is geweest ten opzichte van wat er al rondliep bij PSV als hij al kon spelen door zijn gebrekkige fysieke gesteldheid is uiteraard slechts een detail :D


Een fitte Mario Götze voegt veel toe aan dit PSV. Echter, hij blijft opnieuw struggelen met zijn fitheid, dus dan kan hij wel naar een betere club en competitie gaan, maar daar zulle ze niet het geduld en dankbaarheid hebben de keren dat hij wél kan spelen.

Leuke troefkaart van Schmidt, maar achteraf gezien heeft PSV er niet veel aan gehad. Het project Schmidt is behoorlijk mislukt. Mvogo in plaats van Unnerstall: geen vooruitgang. Die verdedigende middenvelders: ook niks bijzonders. Max: leuke speler in aanvallend opzicht en voor de vrije trappen, maar verdedigend wel kwetsbaar. Zahavi: doet het dit kalenderjaar naar behoren, maar win je ook niet de oorlog mee.

Ik zie zeker goede kanten en aspecten van project Schmidt en de aanwezigheid van Götze, maar je wint er geen prijzen mee. Fancy, but losing out in the end. PSV deed niet eens mee voor het kampioenschap dit seizoen grofweg gezegd. Ajax heeft geen kind aan dit PSV.



Wedijveren met Ajax is voor geen enkele club in Nederland realistisch als wij een enigszins acceptabel niveau halen. De financiele verschillen zijn dusdanig groot dat er normaal gesproken geen kruit tegen gewassen is. In 28 wedstrijden slechts 12 punten verspeeld. Ga er maar aan staan als concurrent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 13 april 2021 om 18:30:

Ik zie zeker goede kanten en aspecten van project Schmidt en de aanwezigheid van Götze, maar je wint er geen prijzen mee. (...)



Ik zie alleen maar goede kanten aan het 'project Schmidt en de aanwezigheid van Götze'. Juist omdat ze er geen prijzen mee winnen.

 

+1/-0

Gecondoleerd met het verlies van jullie clubicoon Willy van der Kuijlen.

https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/psv-rouwt-om-overlijden-willy-van-der-kuijlen.htmlink

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 13 april 2021 om 17:32:

Hilarisch dat VAR-forum, je krijgt een beeld dat Psv alleen maar onder Ajax staat door alles en iedereen die pro Ajax zouden zijn. Alsof het eigen spel er niet eens toe doet. ;-)



De rubbish die je daar leest is aan de ene kant echt om tranen in je ogen van te krijgen van het lachen maar anderzijds echt meelijwekkend. Er lopen daar een aantal gasten elkaar op te naaien waardoor er steeds amusantere teksten uitkomen. Vanaf komend seizoen gaan ze weer 5 titels aan elkaar rijgen hoor want ze mogen 50 miljoen investeren.

 

+1/-0

Jack van Gelder nam het gisteren tijdens Rondo weer op genante wijze op voor Mo Ihattaren. Ik zeg dit niet vanwege die jongen maar omdat het overduidelijk is dat Jack zich weer voor het karretje van Mino Raiola liet spannen. Zooooo doorzichtig allemaal.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 10 mei 2021 om 10:20:

(...) Zooooo doorzichtig allemaal.



Het valt mij vooral op dat als iets te veel 'Ajax' genoemd wordt, hij altijd iets met 'Feijenoord ook' moet roepen.
Bah, dat gespeelde neutraal zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 mei 2021 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 10 mei 2021 om 10:20:

(...) Zooooo doorzichtig allemaal.



Het valt mij vooral op dat als iets te veel 'Ajax' genoemd wordt, hij altijd iets met 'Feijenoord ook' moet roepen.
Bah, dat gespeelde neutraal zijn.



Ja, dat is echt lachwekkend. Bij ESPN slaan ze daar helemaal in door.

Als ik het goed begrijp wil PSV nu naast Van Ginkel ook Pröpper, De Jong en Willems terughalen? En andere versterkingen komen uit de koker van Schmidt.

Ik vraag me echt af wat John de Jong daar nog toevoegt?

Ook vraag ik me af of Schmidt dan nog zijn 4222 wil spelen want Van Ginkel en Pröpper zijn, zeker gezien blessureverleden en gevorderde leeftijden, niet echt spelers om ballen af te pakken en volle druk te zetten.

Luuk de Jong is een supergoeie kopper maar of hij in een 4222 kan functioneren?

Beetje vreemd allemaal toch? We shall see what happens vrienden :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:

Ja, dat is echt lachwekkend. Bij ESPN slaan ze daar helemaal in door.



Het is onderdeel van de marketing.
En angst op het persoonlijke vlak.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 mei 2021 om 11:10:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:

Ja, dat is echt lachwekkend. Bij ESPN slaan ze daar helemaal in door.



Het is onderdeel van de marketing.
En angst op het persoonlijke vlak.



Ja klopt helemaal, vooral ook dat laatste. En de gedachte heerst: "Ajax is zo groot, die kunnen het wel hebben. En de fans van Ajax hebben er ook meer lak aan wat wij zeggen dan die van Feyenoord die overal zout opleggen."

Misschien leuk om een inschatting te doen hier...voor welke club wij denken dat de presentator / analist daadwerkelijk is in zijn hart haha. (iedereen heeft toch een voorkeur)


Ik zal beginnen:

Van Gangelen - Ajax (hij doet er werkelijk wel alles aan om dat te verbloemen)
Boskamp - Feyenoord
Kraay - Feyenoord
Schildkamp - AD) / Feyenoord
L. Driessen - Telstar / Ajax
Van Gelder - Ajax
Perez - Perez :)
Helene - PSV / NAC
Van Peperstraten - Willem II
Egbers - Heracles / Ajax
Van Hooijdonk - NAC
Afellay - PSV
T. Jansen - Vitesse
Van Rijswijk - ?
Ten Napel - ?
Grueter - Feyenoord
Vermeulen - AZ
Oldenburger - Feyenoord / Emmen
Been - Feyenoord
De Boer - Ajax
Kwakman - Volendam / Ajax
Van der Gijp - anti-Ajax / geen echte voorkeur
Gullit - neutraal
Van Basten - Ajax / vrij neutraal
Y. Mulder - neutraal
Van Halst - neutraal
Waterreus - PSV
Bruggink - Stiekem toch voor Ajax / FC Twente
Derksen - neutraal
Genee - Cambuur / stiekem beetje voor Ajax
Fresia - Ajax
Maduro - Ajax
Csziommer - Schalke
Van Dongen - Ajax
Vink - Toch Ajax denk ik / PSV
V. Driessen - ADO
Aletha - FC Utrecht
Elshof - Feyenoord
Wytse van der Goot - PSV
Bas van Veenendaal - neutraal
Dirk Kuyt - Dirk Kuyt
Danny Blind - Ajax
Louis van Gaal - Louis van Gaal
Kieft - Ajax DNA / PSV achtergrond. Vrij neutraal denk ik.
Bouhlarouz - Feyenoord
Jansma - ADO

Schrijvende pers:
Mossou - NAC / lijkt toch naar Ajax lichtjes te neigen qua grotere clubs
Wijffels - Willem II / PSV
F. Jansen - De Graafschap / Ajax
Krabbendam - Sparta / Feyenoord
Van der Kraan - Feyenoord
Verweij - Ajax
Zwartkruis - AZ
Zwart - FC Datacenter
Gouka - Feyenoord
Suleyman - Suleymanspor
Timmer - Kowet / PSV
Wekking - FC Twente
Visser - Ajax
Hojtink - AZ
Verkamman - Feyenoord
Van de Nieuwenhof - PSV
Elfrink - PSV
Slegers - Feyenoord


(fier koen)
Dione de Graaff - Willem II
Pascal Kamperman - De Graafschap (?)
Joep Schreuder - NAC (?)
Sjoerd van Ramshorst - Vitesse (?)


etc

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 mei 2021, 12:30:51.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:
Als ik het goed begrijp wil PSV nu naast Van Ginkel ook Pröpper, De Jong en Willems terughalen? En andere versterkingen komen uit de koker van Schmidt.

Even los van de kwaliteit en of het allemaal doorgaat (Willems heeft zich aangeboden, maar lees nergens dat psv dat wil), zijn dit toch wel weer een bijzondere transfers, waarmee ze toch weer op korte termijn succes lijken te mikken. Een ervaren spits naast je talenten lijkt me prima, maar volgens mij voldoet Zahavi toch best prima inmidddels? Pröpper én van Ginkel lijkt me niet handig. Ze hebben ook nog Götze, die gaat ook richting 30. Er zit allemaal niet heel veel restwaarde aan.
Nogmaals, even los van of het echt versterkingen zijn, ik vind het een vreemde strategie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:23:

(...)

etc



Dione de Graaff - Willem II
Pascal Kamperman - De Graafschap (?)
Joep Schreuder - NAC (?)
Sjoerd van Ramshorst - Vitesse (?)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 26 mei 2021 om 11:44:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:
Als ik het goed begrijp wil PSV nu naast Van Ginkel ook Pröpper, De Jong en Willems terughalen? En andere versterkingen komen uit de koker van Schmidt.

Even los van de kwaliteit en of het allemaal doorgaat (Willems heeft zich aangeboden, maar lees nergens dat psv dat wil), zijn dit toch wel weer een bijzondere transfers, waarmee ze toch weer op korte termijn succes lijken te mikken. Een ervaren spits naast je talenten lijkt me prima, maar volgens mij voldoet Zahavi toch best prima inmidddels? Pröpper én van Ginkel lijkt me niet handig. Ze hebben ook nog Götze, die gaat ook richting 30. Er zit allemaal niet heel veel restwaarde aan.
Nogmaals, even los van of het echt versterkingen zijn, ik vind het een vreemde strategie.



Ja dat vind ik dus ook.

Wat doet TD de Jong daar eigenlijk? Ik hoor alleen spelers die uit koker Schmidt komen of ex-PSV'ers.
Begint best bedenkelijk te worden. En dan moet hij ook nog een assistent met Vennegoor (toevallig net een maand nadat Hamstra de assistent van Overmars is geworden :)).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 mei 2021 om 12:05:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:23:

(...)

etc



Dione de Graaff - Willem II
Pascal Kamperman - De Graafschap (?)
Joep Schreuder - NAC (?)
Sjoerd van Ramshorst - Vitesse (?)



Jaja, deze voegen we er aan toe.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 26 mei 2021 om 11:44:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:05:
Als ik het goed begrijp wil PSV nu naast Van Ginkel ook Pröpper, De Jong en Willems terughalen? En andere versterkingen komen uit de koker van Schmidt.

Even los van de kwaliteit en of het allemaal doorgaat (Willems heeft zich aangeboden, maar lees nergens dat psv dat wil), zijn dit toch wel weer een bijzondere transfers, waarmee ze toch weer op korte termijn succes lijken te mikken. Een ervaren spits naast je talenten lijkt me prima, maar volgens mij voldoet Zahavi toch best prima inmidddels? Pröpper én van Ginkel lijkt me niet handig. Ze hebben ook nog Götze, die gaat ook richting 30. Er zit allemaal niet heel veel restwaarde aan.
Nogmaals, even los van of het echt versterkingen zijn, ik vind het een vreemde strategie.



De reden dat het nu met Ajax zo goed gaat, is omdat er veel jeugd speelt die voor veel geld verkocht wordt. Dat geld is een aantal jaar opgespaard, zodat we nu het salarisplafond verhoogd hebben en structureel een beter team neer kunnen zetten. Ik hoop echt dat PSV (net als Feyenoord altijd) zo wanhopig is om op de korte termijn succes te boeken dat ze inderdaad al die oudere gasten zonder restwaarde aan gaan trekken. Zo komen op de langere termijn nooit vooruit.

Er is veel aan te merken op onze directie, maar het lange termijn plan dat men uitvoert is wel gewoon heel verstandig en plukken we nu de vruchten van.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 12:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 mei 2021 om 12:05:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 mei 2021 om 11:23:

(...)

etc



Dione de Graaff - Willem II
Pascal Kamperman - De Graafschap (?)
Joep Schreuder - NAC (?)
Sjoerd van Ramshorst - Vitesse (?)



Jaja, deze voegen we er aan toe.


El Sierd - Barcelona

 

+1/-0

Hélène Hendriks - NAC
Frank Evenblij - Willem II

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV