Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 61 62 63 64 65

Eerst maar eens afwachten of hij aan voetballen toekomt. Hij heeft een stofwisselingsziekte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 06 oktober 2020 om 20:23:

(...) Zeker, dat is een hele goede versterking. Snap alleen niet dat dat op deadline dag is, aangezien hij transfervrij is, maar dat kan toeval zijn.



Götze heeft een stofwisselingsziekte waardoor hij o.a. blessuregevoelig is.

Heel veel clubs hebben geweten dat hij transfervrij was maar geen enkele club wil(de) hem blijkbaar hebben. Vandaar dat hij nog steeds beschikbaar was. PSV durft de gok aan.

Götze is volgens mij twee maanden geleden hier ook al besproken.

Edit: Tackle schrijft ook over zijn ziekte.

 

+1/-0

Psv die Gotze haalt....

Toch een dikke stunt...

Bizar

Ik heb het hier nog weleens gedeeld en ik werd voor gekkie uitgemaakt...door de meerderheid.

Die man kan nog weleens helemaal gaan opbloeien bij PSV. Staat waarschijnlijk elke wedstrijd in de basis. En vertrouwen doet veel met een speler. En hij was transfervrij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 06 oktober 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 06 oktober 2020 om 20:23:

(...) Zeker, dat is een hele goede versterking. Snap alleen niet dat dat op deadline dag is, aangezien hij transfervrij is, maar dat kan toeval zijn.



Götze heeft een stofwisselingsziekte waardoor hij o.a. blessuregevoelig is.

Heel veel clubs hebben geweten dat hij transfervrij was maar geen enkele club wil(de) hem blijkbaar hebben. Vandaar dat hij nog steeds beschikbaar was. PSV durft de gok aan.

Götze is volgens mij twee maanden geleden hier ook al besproken.

Edit: Tackle schrijft ook over zijn ziekte.



hij zou de stofwisselingsziekte overwonnen hebben

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 06 oktober 2020 om 21:38:

hij zou de stofwisselingsziekte overwonnen hebben



Dat is mooi voor hem.

Maar blijkbaar hebben Dortmund en vele andere clubs er geen vertrouwen in.
Anders was hij niet nog beschikbaar geweest op de laatste dag van de transfertermijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 06 oktober 2020 om 21:21:

(...)

Toch een dikke stunt... (...)



Ik vind Labyad in de spits, Tadic op links en Promes, Alvarez op het middenveld een grotere stunt ...

 

+2/-1

Wat vinden de mensen hier van de selecties van Ajax en psv, als je ze afzet tegen elkaar? Kijkend naar wat psv nog binnengehaald heeft denk ik dat zij een kwalitatief en brede selectie hebben. Wij hebben (mits de juiste 11 spelen) een goede basis maar in de breedte vind ik het erg mager.

 

+1/-0

In ieder geval vind ik het tof voor de eredivisie dat Robben, Klaassen, Gotze, Van Ginkel, Athony, Elia, Blind, Tadic nu weer in de eredivisie spelen. En dat Tagliafico en Onana, David Neres nog steeds bij Ajax zijn. Dit komt allemaal ten goede van het niveau en de wedstrijden. Wordt tijd dat Nederland weer gaat stijgen en landen als Belgie, Rusland achter zich gaat laten voorgoed op de Coefi lijst.

Hoe beter Ajax, PSV, Fey, AZ gaan presteren dit seizoen in Europa des te beter voor iedereen.

 

+1/-0

Als het daar begint te draaien en als Götze fit is en blijft (wat hem waarschijnlijk meteen de beste speler van de competitie zal maken), worden ze daar makkelijk kampioen. Ze hebben daar volgens mij ook wel een trainer zitten met gezond verstand, terwijl wij een koppige trainer hebben die Labyad in de spits blijft zetten.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 06 oktober 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 06 oktober 2020 om 20:23:

(...) Zeker, dat is een hele goede versterking. Snap alleen niet dat dat op deadline dag is, aangezien hij transfervrij is, maar dat kan toeval zijn.



Götze heeft een stofwisselingsziekte waardoor hij o.a. blessuregevoelig is.

Heel veel clubs hebben geweten dat hij transfervrij was maar geen enkele club wil(de) hem blijkbaar hebben. Vandaar dat hij nog steeds beschikbaar was. PSV durft de gok aan.

Götze is volgens mij twee maanden geleden hier ook al besproken.

Edit: Tackle schrijft ook over zijn ziekte.

Ik begrijp wel dat ie nog steeds beschikbaar was, maar hij hoefde niet per sé vóór de transferdeadline een club gevonden te hebben, aangezien ie transfervrij is. Het zal dus toeval zijn dat het vandaag rond gekomen is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 06 oktober 2020 om 22:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 06 oktober 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 06 oktober 2020 om 20:23:

(...) Zeker, dat is een hele goede versterking. Snap alleen niet dat dat op deadline dag is, aangezien hij transfervrij is, maar dat kan toeval zijn.



Götze heeft een stofwisselingsziekte waardoor hij o.a. blessuregevoelig is.

Heel veel clubs hebben geweten dat hij transfervrij was maar geen enkele club wil(de) hem blijkbaar hebben. Vandaar dat hij nog steeds beschikbaar was. PSV durft de gok aan.

Götze is volgens mij twee maanden geleden hier ook al besproken.

Edit: Tackle schrijft ook over zijn ziekte.

Ik begrijp wel dat ie nog steeds beschikbaar was, maar hij hoefde niet per sé vóór de transferdeadline een club gevonden te hebben, aangezien ie transfervrij is. Het zal dus toeval zijn dat het vandaag rond gekomen is.



Het moet op tijd rond zijn vandaag zodat hij ook Europees mee mag spelen met PSV. De spelerslijst moet ingeleverd worden bij de Uefa.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 06 oktober 2020 om 22:17:

Als het daar begint te draaien (...)



... bespoedigt dat hopelijk de exit van Ten Hag.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 06 oktober 2020 om 22:22:
Het moet op tijd rond zijn vandaag zodat hij ook Europees mee mag spelen met PSV. De spelerslijst moet ingeleverd worden bij de Uefa.


Kijk, dat is info waar ik iets aan heb, dank je wel!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 06 oktober 2020 om 22:18:

Ik begrijp wel dat ie nog steeds beschikbaar was, maar hij hoefde niet per sé vóór de transferdeadline een club gevonden te hebben, aangezien ie transfervrij is. Het zal dus toeval zijn dat het vandaag rond gekomen is.



Als een club serieuze interesse had gehad was er vast al eerder 'zaken gedaan'.

In Duitsland zelf weten de clubs over het algemeen heel goed hoe 'de markt is'.

 

+1/-0

Menig PSV'er zal gaan roepen dat Ajacieden met een jaloezie blik naar Eindhoven kijken. Toegegeven dit is echt onverwacht nieuws, maar in plaats van jaloezie gebruik ik liever het woord verbazing.

Er mag wel eens een grondig financieel plaatje komen van de financiële status van PSV naar mijn idee.
Je speelt geen Championsleague, dit jaar niet en vorig jaar niet. Daarnaast koop je spelers van 8 en 9 miljoen euro (Sangaré en Max) en haal je spelers binnen als Zahavi en Götze die echt niet voor 1 miljoen euro komen voetballen..

Zet daar tegenover dat eigenlijk vrijwel elke grote aankoop mislukt is of dreigt te mislukken van de afgelopen jaren?
Romero 10 miljoen
Doan 7,5 miljoen
Bruma 12 miljoen
Baumgartl 10 miljoen
Gutiérrez 6 miljoen
Thomas 2,5 miljoen
Boscagli 2 miljoen

Je hebt dan een corona crisis waar er miljoenen euro's worden misgelopen en je enige noemenswaardige inkomsten dit jaar zijn de transfers van Zoet (1,5 miljoen) en Lammers (9 miljoen).

Dat komt toch financieel helemaal niet uit door een objectieve bril?

 

+7/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ArenA schreef op 06 oktober 2020 om 23:11:

Menig PSV'er zal gaan roepen dat Ajacieden met een jaloezie blik naar Eindhoven kijken. Toegegeven dit is echt onverwacht nieuws, maar in plaats van jaloezie gebruik ik liever het woord verbazing.

Er mag wel eens een grondig financieel plaatje komen van de financiële status van PSV naar mijn idee.
Je speelt geen Championsleague, dit jaar niet en vorig jaar niet. Daarnaast koop je spelers van 8 en 9 miljoen euro (Sangaré en Max) en haal je spelers binnen als Zahavi en Götze die echt niet voor 1 miljoen euro komen voetballen..

Zet daar tegenover dat eigenlijk vrijwel elke grote aankoop mislukt is of dreigt te mislukken van de afgelopen jaren?
Romero 10 miljoen
Doan 7,5 miljoen
Bruma 12 miljoen
Baumgartl 10 miljoen
Gutiérrez 6 miljoen
Thomas 2,5 miljoen
Boscagli 2 miljoen

Je hebt dan een corona crisis waar er miljoenen euro's worden misgelopen en je enige noemenswaardige inkomsten dit jaar zijn de transfers van Zoet (1,5 miljoen) en Lammers (9 miljoen).

Dat komt toch financieel helemaal niet uit door een objectieve bril?



Daar zit gewoon weer extern geld achter van die groep multinationals.
Ajax verwacht door corona 55 miljoen aan inkomsten mis te lopen en dan zullen hun daar geen last van hebben?

 

+1/-0

volgens mij is bergwijn ook verkocht voor 30 miljoen in januari

 

+1/-0

Martins indi, Ola John en Anita, van der Wiel..

Het heeft wel wat al die spelers van weleer terug op de Nederlandse velden.

Gotze, Robben, Klaassen.

Hopelijk komt het allemaal ten goede.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 06 oktober 2020 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 06 oktober 2020 om 22:17:

Als het daar begint te draaien (...)



... bespoedigt dat hopelijk de exit van Ten Hag.




Steeds maar negatief. Steeds maar negatief Koen. Cynisch of sarcastisch.


En dat terwijl Ten Hag de best presterende trainer is sinds Louis van Gaal nationaal en internationaal gezien in combinatie.

@Prijzen nationaal en Europese succes (halve finale CL) en ook het mooiste voetbal sinds Ajax 1996 in een hele korte tijdspan.

Maar als het aan jou ligt moet hij zo snel mogelijk weg.

 

+2/-0

Robben, van Ginkel, Götze ...

Weten die clubs niet dat de medici het hier al heel druk hebben?

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV