Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 47
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Er valt dit seizoen nog een hoop om voor te spelen.
Al merkende dat sommige de handdoek in de ring willen gooien vind ik dat iets te voorbarig met nog 5 potten te gaan. Het is namelijk niet zo dat er dit seizoen een van deze ploegen zo constant is om dat laatste stukje even alle 5 potten over de streep te trekken. Helemaal als je naar de resterende schema's kijkt heeft iedereen het zwaar, waar Twente misschien wel het lastigste schema heeft.
Het kan alle kanten op het ligt allemaal dicht bij elkaar (ook qua doelsaldo) en iedereen kan van iedereen winnen zo lijkt het wel dit seizoen. Een paar weken geleden, naar schatting 2 of 3 stond de top 5 er nog heel anders bij.
Wat verwacht je dat de top 5 wordt qua eindklassering ?
Ik verwacht dat Ajax nog 3e kan gaan eindigen. Het is een beetje te hopen dat spelers als Tomiyasu en Itakura ergens de laatste weken nog aan spelen toe komen. Ook wordt Carrizo mogelijk meer speeltijd gegund idemdito voor Dolberg.
Als je puur kijkt op wie positie 2 ´´het meest verdiend´´ dit seizoen zou dat NEC zijn. Zij lijken voetballend het meest constant. Ik zie Feyenoord meer afzakken waar ze het dit weekend al opnemen tegen NEC. Zij lijken het tegen elke tegenstander moeilijk te hebben i.c.m. de bekende lijst blessures. Ajax heeft het geluk dat het niet tegen een directe concurrent hoeft te spelen voor de 2e of 3e plek. De rest nog wel. PSV neem ik voor het gemak even niet mee in dit verhaal, het is niet te voorspellen hoe die nu nog voor de dag gaan komen. En/of ze daar niet wat nieuwe spelers de kans geven / nieuwe dingen gaan proberen.
Twente heeft het zwaarste programma en gaat nu pas echt getest worden.
Je hebt een beetje geluk nodig maar denk dat Ajax het net lukt om 3e te worden.
1. PSV
2. NEC
3. Ajax
4. Feyenoord
5. Twente
Forumreacties: 5.239
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 07 april 2026 om 15:16:
Er valt dit seizoen nog een hoop om voor te spelen.
Al merkende dat sommige de handdoek in de ring willen gooien vind ik dat iets te voorbarig met nog 5 potten te gaan.
Forumreacties: 4.058
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 3-5-2
Forumreacties: 5.239
Reg.: 3 juli 2017
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Vak: -
Forumreacties: 11.621
Reg.: 26 september 2004
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Binnenlandse competities » Top 5 prognose Eindklassering Eredivisie 2025/2026