Forumreacties: 3.799
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
Man van de Wedstrijd NEC-Ajax: Youri Regeer
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 22 december 2025 om 15:00:
De rode kaart van de NEC speler is geseponeerd. Men vond het achteraf toch geen rode kaart waardig.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.266
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd NEC-Ajax: -
Een rode kaart kan geseponeerd worden, maar een onterecht goedgekeurd doelpunt (niemand kan met zekerheid zeggen of de bal 100% over de lijn was) kan niet achteraf hersteld worden, ook kan een gele kaart niet omgezet worden in rood (tackle van achter op enkel Itakura).
Nou kan het me verder weinig schelen, maar de regels blijven krom.
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 22 december 2025 om 16:15:
Een rode kaart kan geseponeerd worden, maar een onterecht goedgekeurd doelpunt (niemand kan met zekerheid zeggen of de bal 100% over de lijn was) kan niet achteraf hersteld worden, ook kan een gele kaart niet omgezet worden in rood (tackle van achter op enkel Itakura).
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 22 december 2025 om 17:23:
Ja klopt. Maar wellicht had NEC met 11 man gewonnen. Dat is hun ook ontnomen en kan ook niet worden teruggedraaid. Zo blijft het altijf lasgig in de arbitrage.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.266
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 22 december 2025 om 17:23:
Ja klopt. Maar wellicht had NEC met 11 man gewonnen. Dat is hun ook ontnomen en kan ook niet worden teruggedraaid. Zo blijft het altijf lasgig in de arbitrage.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 22 december 2025 om 14:35:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 22 december 2025 om 12:40:
Hier zie je het verschil met vorig seizoen. PSV en Feyenoord presteren zo'n beetje hetzelfde. Wij een stuk minder.
We zouden vorig seizoen 7e gestaan hebben met 30 punten i.p.v. 3e. Dat verkleurt de boel behoorlijk. Ondanks een winning streak van Grim hebben we nog een lange weg te gaan om dit seizoen goed te scoren. Gek genoeg is de 2e plek nog vrij realistisch, maar alsnog een 7e eindpositie evengoed.
PSV zelfs een puntje meer t.o.v. vorig seizoen tot mijn verbazing! Wel een aantal keer met hakken over de sloot. De defensie is vaak kwetsbaar en die doelman kan soms slordig zijn, maar het blijft een ploeg met een dodelijke aanval. Grappig: PSV is de grootste daler qua doelsaldo (en Heerenveen de grootste stijger gevolgd door NEC en Groningen). Dat PSV minder sterk overkomt op mij is daarin dan weer wél in af te lezen. Dit seizoen kent PSV echter een zwakkere concurrentie voor de titel.
open/sluit de onderstaande quote:Patdaddy schreef op 22 december 2025 om 19:29:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 22 december 2025 om 14:35:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 22 december 2025 om 12:40:
Hier zie je het verschil met vorig seizoen. PSV en Feyenoord presteren zo'n beetje hetzelfde. Wij een stuk minder.
We zouden vorig seizoen 7e gestaan hebben met 30 punten i.p.v. 3e. Dat verkleurt de boel behoorlijk. Ondanks een winning streak van Grim hebben we nog een lange weg te gaan om dit seizoen goed te scoren. Gek genoeg is de 2e plek nog vrij realistisch, maar alsnog een 7e eindpositie evengoed.
PSV zelfs een puntje meer t.o.v. vorig seizoen tot mijn verbazing! Wel een aantal keer met hakken over de sloot. De defensie is vaak kwetsbaar en die doelman kan soms slordig zijn, maar het blijft een ploeg met een dodelijke aanval. Grappig: PSV is de grootste daler qua doelsaldo (en Heerenveen de grootste stijger gevolgd door NEC en Groningen). Dat PSV minder sterk overkomt op mij is daarin dan weer wél in af te lezen. Dit seizoen kent PSV echter een zwakkere concurrentie voor de titel.
PSV heeft voor hun doel veel doelpunten tegen maar dat was voornamelijk in het begin van het seizoen. Sinds Schouten terug is gehaald en Mauro op het middenveld speelt krijgen ze niet veel meer tegen. Het grootste gevaar van PSV in mijn ogen is dat bijna iedereen kan scoren. Ik denk wel dat het veel scheelt als ze Veerman verkopen want die speelt een heel sterk seizoen tot nu toe.
Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Vak: -
Forumreacties: 7.349
Reg.: 3 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 22 december 2025 om 15:00:
De rode kaart van de NEC speler is geseponeerd. Men vond het achteraf toch geen rode kaart waardig.
Ajax Forum » Binnenlandse competities » Eredivisie