Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Eredivisie

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Als je als Van Persie zijnde enkel voor Feyenoord, Arsenal, Manchester United en Fenerbahçe heb gespeeld, dan denk ik na wat ik gezien heb van deze wedstrijd en alles wat hij en zijn spelers zeggen, dat er zeer zeker sprake is van naïviteit. Heerenveen proberen te laten spelen als Ajax, Barça of Arsenal, lijkt mij een utopie. Om trots te zijn op de jongens na de grootste nederlaag uit de gehele historie van de club, vind ik te bizar voor woorden. Een goede trainer brandt de groep (intern) af. Ook mag de trainer in kwestie eens goed naar zichzelf kijken. Eigenlijk wijst alles tot zover d'r op dat de Friezen een amateuristische trainer in huis hebben.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 16 september 2024 om 13:05:

Als je als Van Persie zijnde enkel voor Feyenoord, Arsenal, Manchester United en Fenerbahçe heb gespeeld, dan denk ik na wat ik gezien heb van deze wedstrijd en alles wat hij en zijn spelers zeggen, dat er zeer zeker sprake is van naïviteit. Heerenveen proberen te laten spelen als Ajax, Barça of Arsenal, lijkt mij een utopie. Om trots te zijn op de jongens na de grootste nederlaag uit de gehele historie van de club, vind ik te bizar voor woorden. Een goede trainer brandt de groep (intern) af. Ook mag de trainer in kwestie eens goed naar zichzelf kijken. Eigenlijk wijst alles tot zover d'r op dat de Friezen een amateuristische trainer in huis hebben.



Eigenlijk terecht dat hij zijn spelers niet afbrandt. Het is niet hun schuld dat ze niet goed genoeg zijn tegen een nationale (sub)topclub met het spel dat Van Persie voor ogen heeft. Hij is hier zelf 100% verantwoordelijk voor. Spelers voeren nou eenmaal uit wat de trainer hen opdraagt.

De leiding van Heerenveen hoort een goed gesprek met hem te voeren; zeggen dat het geen speeltuin is. Het gaat uiteindelijk keihard om de punten. En dan moet je je soms kunnen ingraven tegen de betere clubs. Als ze ook tegen PSV zo spelen, wordt het record van 13 goals verbroken.

 

+3/-0

Ik denk dat Feyenoord een moeizaam seizoen krijgt, maar dat is nu geen spannende voorspelling meer. AZ heeft veel talent in huis en dat lijkt nu eruit te komen. Utrecht gaat het denk ik ook goed doen. Wij moeten toch wel derde kunnen worden. Misschien zelfs tweede, maar ik voorspel voor nu:

1 PSV
2 AZ
3 Ajax
4 Utrecht
5 Feyenoord
6 Twente
7 NEC
8 Sparta
9 Groningen
10 Willem II
11 Fortuna
12 Go Ahead
13 Heerenveen
14 PEC
15 Heracles
16 NAC
17 Almere
18 RKC

Ihattaren naar RKC Waalwijk... geen idee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 september 2024 om 21:17:

Ik denk dat Feyenoord een moeizaam seizoen krijgt, maar dat is nu geen spannende voorspelling meer. AZ heeft veel talent in huis en dat lijkt nu eruit te komen. Utrecht gaat het denk ik ook goed doen. Wij moeten toch wel derde kunnen worden. Misschien zelfs tweede, maar ik voorspel voor nu:

1 PSV
2 AZ
3 Ajax
4 Utrecht
5 Feyenoord
6 Twente
7 NEC
8 Sparta
9 Groningen
10 Willem II
11 Fortuna
12 Go Ahead
13 Heerenveen
14 PEC
15 Heracles
16 NAC
17 Almere
18 RKC

Ihattaren naar RKC Waalwijk... geen idee.




Ik denk dat een 2e plaats zeker mogelijk moet zijn.

Feyenoord zonder Slot en met Priske is een enorm verschil, nog los van het verlies van Geetruida en wiefer.

Az is alemaal leuk en aardig maar daar moet je gewoon boven eindigen. Zijn ook 2 van hun betere spelers kwijt geraakt met Pavlidis en Suguwara. Verder maar een matige selectie waarvan ik niemand liever bij ons zou willen zien.

Lijken nu eindelijk weer een trainer te hebben die tenminste iets van visie heeft na het geknoei van vorig jaar. Selectie is niet optimaal in balans maar moet nog steeds genoeg zijn om 2e mee te worden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 19 september 2024 om 21:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 september 2024 om 21:17:

Ik denk dat Feyenoord een moeizaam seizoen krijgt, maar dat is nu geen spannende voorspelling meer. AZ heeft veel talent in huis en dat lijkt nu eruit te komen. Utrecht gaat het denk ik ook goed doen. Wij moeten toch wel derde kunnen worden. Misschien zelfs tweede, maar ik voorspel voor nu:

1 PSV
2 AZ
3 Ajax
4 Utrecht
5 Feyenoord
6 Twente
7 NEC
8 Sparta
9 Groningen
10 Willem II
11 Fortuna
12 Go Ahead
13 Heerenveen
14 PEC
15 Heracles
16 NAC
17 Almere
18 RKC

Ihattaren naar RKC Waalwijk... geen idee.




Ik denk dat een 2e plaats zeker mogelijk moet zijn.

Feyenoord zonder Slot en met Priske is een enorm verschil, nog los van het verlies van Geetruida en wiefer.

Az is alemaal leuk en aardig maar daar moet je gewoon boven eindigen. Zijn ook 2 van hun betere spelers kwijt geraakt met Pavlidis en Suguwara. Verder maar een matige selectie waarvan ik niemand liever bij ons zou willen zien.

Lijken nu eindelijk weer een trainer te hebben die tenminste iets van visie heeft na het geknoei van vorig jaar. Selectie is niet optimaal in balans maar moet nog steeds genoeg zijn om 2e mee te worden.


Je maakt goede punten. Owusu-Oduro heb ik er wel graag bij, maar verder moet AZ het hebben van een hecht team die boven zichzelf uitstijgt. Ik denk dat Twente en Feyenoord zullen tegenvallen, dus daar ligt een kans voor ze. Als wij weer goed weten te presteren, moeten we inderdaad tweede worden. Wel is zo dat onze selectie niet in balans is en we gaan nu een zware periode in met veel wedstrijden. Waar wij kwaliteit tekort komen op de vleugels, kent AZ daar juist heel veel aanstormend talent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 20 september 2024 om 10:25:

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 19 september 2024 om 21:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 september 2024 om 21:17:

Ik denk dat Feyenoord een moeizaam seizoen krijgt, maar dat is nu geen spannende voorspelling meer. AZ heeft veel talent in huis en dat lijkt nu eruit te komen. Utrecht gaat het denk ik ook goed doen. Wij moeten toch wel derde kunnen worden. Misschien zelfs tweede, maar ik voorspel voor nu:

1 PSV
2 AZ
3 Ajax
4 Utrecht
5 Feyenoord
6 Twente
7 NEC
8 Sparta
9 Groningen
10 Willem II
11 Fortuna
12 Go Ahead
13 Heerenveen
14 PEC
15 Heracles
16 NAC
17 Almere
18 RKC

Ihattaren naar RKC Waalwijk... geen idee.




Ik denk dat een 2e plaats zeker mogelijk moet zijn.

Feyenoord zonder Slot en met Priske is een enorm verschil, nog los van het verlies van Geetruida en wiefer.

Az is alemaal leuk en aardig maar daar moet je gewoon boven eindigen. Zijn ook 2 van hun betere spelers kwijt geraakt met Pavlidis en Suguwara. Verder maar een matige selectie waarvan ik niemand liever bij ons zou willen zien.

Lijken nu eindelijk weer een trainer te hebben die tenminste iets van visie heeft na het geknoei van vorig jaar. Selectie is niet optimaal in balans maar moet nog steeds genoeg zijn om 2e mee te worden.


Je maakt goede punten. Owusu-Oduro heb ik er wel graag bij, maar verder moet AZ het hebben van een hecht team die boven zichzelf uitstijgt. Ik denk dat Twente en Feyenoord zullen tegenvallen, dus daar ligt een kans voor ze. Als wij weer goed weten te presteren, moeten we inderdaad tweede worden. Wel is zo dat onze selectie niet in balans is en we gaan nu een zware periode in met veel wedstrijden. Waar wij kwaliteit tekort komen op de vleugels, kent AZ daar juist heel veel aanstormend talent.


Ja, die Addai maakte op mij een heel goede indruk tijdens de wedstrijd tegen Jong Ajax. Speelt rechtsbuiten. Staat na 3 wedstrijden in de KKD al op 5 goals en 2 assists.

Heeft ook al een paar keer meegedaan bij het eerste. Dit wordt wel een smaakmaker in de toekomst, verwacht ik.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Eredivisie