Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 04 september 2019 om 23:40:

(...) en geen interessante topics.



Die kun je zelf aanmaken ... B)

Maar inderdaad, de basis is mager.

Ik weet niet hoe en door wie deze site opgezet is maar ik zou als uitgangspunt het oude forum genomen hebben.
En dan ergens een scheiding leggen welke topics wel of niet overgenomen worden.

Een scheiding bijvoorbeeld op basis van topics die altijd actueel zijn gebleven en/of het aantal gemiddelde postings per maand. Die aantallen zijn terug te vinden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 04 september 2019 om 23:40:

Kunnen we ooit nog iets zien van de oude garde (mbt posts oid) of gaan jullie voor een heel nieuw jasje?



Wat bedoel je hier precies mee? De topics die op het Ajax Netwerk stonden, kunnen helaas niet worden teruggehaald naar dit forum.

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 04 september 2019 om 23:40:

Veel reclame ineens, weinig nieuws, en geen interessante topics.



De extra reclamebanner bovenin is helaas noodzakelijk. Al is op het aantal banners op het forum wel hetzelfde gebleven als dit was op het Ajax Netwerk. De banner is nu alleen iets prominenter in beeld.

Het nieuws is hetzelfde gebleven zoals dit op het Ajax Netwerk al was. Als je bepaalde topics mist, kun je deze uiteraard zelf altijd aanmaken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 05 september 2019 om 14:18:

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 04 september 2019 om 23:40:

Kunnen we ooit nog iets zien van de oude garde (mbt posts oid) of gaan jullie voor een heel nieuw jasje?



Wat bedoel je hier precies mee? De topics die op het Ajax Netwerk stonden, kunnen helaas niet worden teruggehaald naar dit forum.

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 04 september 2019 om 23:40:

Veel reclame ineens, weinig nieuws, en geen interessante topics.



De extra reclamebanner bovenin is helaas noodzakelijk. Al is op het aantal banners op het forum wel hetzelfde gebleven als dit was op het Ajax Netwerk. De banner is nu alleen iets prominenter in beeld.

Het nieuws is hetzelfde gebleven zoals dit op het Ajax Netwerk al was. Als je bepaalde topics mist, kun je deze uiteraard zelf altijd aanmaken.




Ik doelde op statis van posters die al sinds 15 jaar meelopen. Zoals dat bij ajax.netwerk.to was. Afhankelijk van aantal posts en inschrijving.

De banner is inderdaad erg prominent in beeld maar kan me voorstellen dat dit noodzakelijk is om de rekeningen te betalen.

Dat ik iedere keer dat ik op deze site kijk, cookies moet accepteren is ronduit stront vervelend.

Het is jammer dat de site een beetje geworden is als "back to the future". Was een eerste keer super leuk, als je het 2 jaar later ziet denk je meer 'had ik het maar gehouden bij de herinnering'.

P.S. na 2 keer heb ik dit kunnen plaatsen dankzij de geweldige opnieuw funcie. (Waar slaat doe hele functie op? Alleen om mensen langer op de site te houden? Iets anders kan ik niet bedenken. Zit tpch een backspace op iedere laptop of telefoon?)

 

+1/-0

Die statussen zullen inderdaad ook weer terug gaan keren. We zijn nu nog aan het brainstormen wat de 'eisen' zijn van elke rol. Dit hing op het oude forum vooral af van het aantal maanden dat je lid was. Als we dezelfde criteria zouden hanteren zou nagenoeg iedereen inmiddels de hoogste rol hebben.

Dat die cookie-melding steeds terug blijft keren is ook voor ons onacceptabel. Zonder dat wij onze handen hier vanaf willen trekken, omdat wijzelf er voor moeten zorgen dat onze site zo optimaal mogelijk functioneert, gaat dit mis bij degene die voor ons de advertenties levert. Vrijwel dagelijks is hier contact over, gisteren kregen we (opnieuw) het bericht dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Dat is het helaas nog altijd niet.

Die opnieuw-functie is geplaatst omdat dit verzoek door meerdere personen werd gedaan. Dit is inmiddels al aangepast zodat het nu een stuk minder opvallend is, zodat het verschil tussen de Verzend-knop en de Opnieuw-knop veel duidelijker zichtbaar is. Bovendien moet je ook bevestigen dat je daadwerkelijk jouw posting leeg wil halen.

 

+1/-0

Lijkt me makkelijk, begin gewoon te tellen vanaf 10 jaar terug. Aantal posts lijkt me nergens op slaan.

Banners begrijp ik, kunnen jullie ook niks aan doen.

Een forum krijgen zoals het voorheen was, waar dagelijks mensen kwamen kijken en posten zal ook niet meer terug komen. Daar waren jullie te lang voor offline. Ik zie dan ook meer het succes hier.

Doet me zeer, maar ik had beter moeten weten. "Indiana Jones" kijken was ook leuk voor de eerste keer. De tweede keer is allea minder

 

+1/-0

Hoe kan het dat ik geen vovo kon voorspellen voor interlands en ze er blijkbaar toch zijn geweest. Zo te zien aan het klassement zijn er meer mensen die dat ook hebben gehad. Nu snap ik dat ik niet ben opgenomen in de lijst voor interlands, beetje jammer wel. Nu zijn er overigens wel interlands in mijn vovo-lijst verschenen. Bij vorige vovo's staat ook niet 1 interland die ik had kunnen voorspellen. Sund

 

+1/-0

Wanneer krijgen we emails met de links naar de topics erin bij reacties?

Dit bericht is gewijzigd op 10 september 2019, 12:08:36.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

doo.bee.doo.wa.wa schreef op 09 september 2019 om 00:41:

Wanner krijgen we emails met de links naar de topics erin bij reacties?



Dit zou nu goed moeten zijn

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 10 september 2019 om 12:03:

open/sluit de onderstaande quote:

doo.bee.doo.wa.wa schreef op 09 september 2019 om 00:41:

Wanner krijgen we emails met de links naar de topics erin bij reacties?



Dit zou nu goed moeten zijn


Yes!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 08 september 2019 om 23:07:

Hoe kan het dat ik geen vovo kon voorspellen voor interlands en ze er blijkbaar toch zijn geweest. Zo te zien aan het klassement zijn er meer mensen die dat ook hebben gehad. Nu snap ik dat ik niet ben opgenomen in de lijst voor interlands, beetje jammer wel. Nu zijn er overigens wel interlands in mijn vovo-lijst verschenen. Bij vorige vovo's staat ook niet 1 interland die ik had kunnen voorspellen. Sund



Dit was een fout aan onze kant en pas te laat opgemerkt. Op dinsdagavond zijn deze pas beschikbaar gekomen.

 

+1/-0

Er is voor nu helaas niets aan te doen. We hebben er voor gekozen om de interlands van afgelopen periode alsnog te activeren omdat er nog meer dan 48 uur was tot de eerste wedstrijden begonnen. Achteraf gezien is dit een foute keuze geweest, omdat een aardig aantal niet alles in heeft gevuld. Dit komt mede omdat er ook geen bericht over verschenen is. Die fout ligt volledig bij ons.

We hebben nog besproken om de afgelopen interlandperiode ongeldig te verklaren, maar dit zou ook oneerlijk zijn omdat een grotere groep wel alles in heeft gevuld en zij hier dan van de dupe zouden zijn. We beseffen dat onder andere jij nu hierdoor een lagere score hebt gehaald. Iets anders dan onze excuses hiervoor aanbieden kunnen wij niet doen. Het is een leermoment voor ons dat we hier zelf scherper op moeten controleren. De komende interlandperiodes staan al goed klaar om te kunnen voorspellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 13 september 2019 om 01:27:

Er is voor nu helaas niets aan te doen. We hebben er voor gekozen om de interlands van afgelopen periode alsnog te activeren omdat er nog meer dan 48 uur was tot de eerste wedstrijden begonnen. Achteraf gezien is dit een foute keuze geweest, omdat een aardig aantal niet alles in heeft gevuld. Dit komt mede omdat er ook geen bericht over verschenen is. Die fout ligt volledig bij ons.

We hebben nog besproken om de afgelopen interlandperiode ongeldig te verklaren, maar dit zou ook oneerlijk zijn omdat een grotere groep wel alles in heeft gevuld en zij hier dan van de dupe zouden zijn. We beseffen dat onder andere jij nu hierdoor een lagere score hebt gehaald. Iets anders dan onze excuses hiervoor aanbieden kunnen wij niet doen. Het is een leermoment voor ons dat we hier zelf scherper op moeten controleren. De komende interlandperiodes staan al goed klaar om te kunnen voorspellen.



Prima uitleg, vervelend ook voor jullie , kan gebeuren. :)

 

+1/-0

Kan ik nog ergens AN tippen over Ajax nieuws?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Woot schreef op 19 september 2019 om 06:28:

Kan ik nog ergens AN tippen over Ajax nieuws?



Dit kun je doen door een privébericht te sturen naar de nieuwsredactie of een e-mail te sturen naar ajax@supporters.nl

 

+1/-0

Is er een reden waarom er de laatste tijd geen wedstrijdtopics meer aangemaakt worden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 02 oktober 2019 om 22:10:

Is er een reden waarom er de laatste tijd geen wedstrijdtopics meer aangemaakt worden?



Nee. Iedereen is er vrij in om zelf topics te openen als hij/zij ergens over wil praten

 

+1/-0

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Hier alvast 1 die het weghalen van het down-voten geen goed idee vindt. Lijkt me namelijk eerlijk om zowel een positief als negatief stemmetje te kunnen geven.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic