Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15

Zo een nieuwsbericht (link hieronder) kan toch niet? Een beetje tekst (een samenvatting ofzo) is denk ik niet teveel gevraagd, zolang je daarna doorverwijst naar de bron? Ik hoop niet dat er in de toekomst meer hiervan volgen. We (nou ja, ik in ieder geval) komen hier om nieuwsberichten te lezen en op te reageren, omdat dit een leuke community is (ja, nog steeds) en omdat we dan niet hoeven te gaan naar externe websites, maar nu krijgen we een nieuwsbericht met alleen een link die doorverwijst naar een nieuwssite, in dit geval AD, waar je eerst een account moet maken om het bericht te kunnen lezen. Tuurlijk is dat zo gedaan, maar als we dat gewild hadden, hadden we (voor veel mensen die dat niet hebben) daar al een account.


https://ajax.supporters.nl/nieuws/artikel/51483/AD-Ajax-is-in-een-knotsgekke-transferzomer-het-middelpunt-van-Europalink

Ik post het in dit draadje, omdat ik het niet waard vind een aparte topic hierover te openen, dus hopelijk zit het wel goed hier.

 

+1/-0

Zouden Conceicao en Wijndal wellicht aan de opties voor de opstelling kunnen worden toegevoegd en Martinez en Tagliafico verwijderd kunnen worden?

Dan is alles volgens mij weer up to date 🙂

 

+2/-0

Ik heb er constant last van dat als ik een reactie geschreven heb dat ik automatisch uitgelogd wordt. Dit is zeer irritant omdat het ook midden in het opstellen van een bericht gebeurt (di leidt niet tot het geven van uitgebreide reacties).

Meer mensen die hier last van hebben?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 24 juli 2022 om 18:39:

Ik heb er constant last van dat als ik een reactie geschreven heb dat ik automatisch uitgelogd wordt. Dit is zeer irritant omdat het ook midden in het opstellen van een bericht gebeurt (di leidt niet tot het geven van uitgebreide reacties).

Meer mensen die hier last van hebben?



Ja. Dat gebeurt mij ook regelmatig (dagelijks!) en al sinds een langere tijd (jaar?).

Maar nooit tijdens het schrijven van een bericht.

 

+1/-0

Kan Kian Fitz-Jim toegevoegd worden aan de spelerlijst van waaruit gekozen kan worden bij de favoriete opstelling a.u.b?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 juli 2022 om 00:15:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 24 juli 2022 om 18:39:

Ik heb er constant last van dat als ik een reactie geschreven heb dat ik automatisch uitgelogd wordt. Dit is zeer irritant omdat het ook midden in het opstellen van een bericht gebeurt (di leidt niet tot het geven van uitgebreide reacties).

Meer mensen die hier last van hebben?



Ja. Dat gebeurt mij ook regelmatig (dagelijks!) en al sinds een langere tijd (jaar?).

Maar nooit tijdens het schrijven van een bericht.


Als je een pijl functie gebruikt in je tekst dan word alles naar die pijl functie niet opgeslagen, probeer maar eens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 02 augustus 2022 om 12:53:

Als je een pijl functie gebruikt in je tekst dan word alles naar die pijl functie niet opgeslagen, probeer maar eens.



Wat is een 'pijlfunctie'? Een tekstsymbool?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 augustus 2022 om 21:42:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 02 augustus 2022 om 12:53:

Als je een pijl functie gebruikt in je tekst dan word alles naar die pijl functie niet opgeslagen, probeer maar eens.



Wat is een 'pijlfunctie'? Een tekstsymbool?


Ja een tekstsymbool, een pijl terugwijzend.

 

+1/-0

Ik zie dat ik geen punten heb in de toto. Ik heb deze wel ingevuld. Kunnen jullie daar naar kijken.

 

+1/-0

Zouden jullie a.u.b. een artikel over Piet Schrijvers willen plaatsen? Alvast bedankt.

 

+2/-0

Dit heb ik ook al diversen malen aangegeven en dit was iedere keer bij dezelfde landen zo. Maar dan laten ze deze wedstrijden gewoon staan en doen er niks mee.Ook krijg je er nooit een antwoord op,zal wel zo blijven denk ik.

 

+1/-0

Een blokkeer functie zou wel fijn zijn, aangezien trollende provocateurs hier vrijspel hebben en als je er wat over zegt, je bericht wordt verwijderd. Mocht zoiets niet mogelijk zijn, verzoek ik mijn account te laten verwijderen, want heb dan liever ook m'n gegevens niet op zo een website.

 

+2/-0

Dit Forum is dood aan het bloeden. Op privé berichten en mails wordt niet gereageerd mbt de pool. Opeens wordt er door sommige niet meer gepost na terechte kritiek op die personen. Waren duidelijk twee kampen hier. Het ene kamp probeerde hun wil op te leggen aan de andere. En kritiek daarop werd beloond met gele en rode kaarten of verwijderde berichten, waar je je niet tegen kunt verdedigen.

Dit bericht zal me ook, denk ik, niet in dank worden afgenomen door bepaalde mensen hier.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic